Diskuse – Stoky Svobodného přístavu (Urza.cz); (S)toky myšlenek Svobodného přístavu (Urza.cz)

hamburger menu

Komentáře uživatele Urza (strana 123)

Nezobrazí-li se komentář po prokliku do odpovídající diskuse, znamená to, že se jedná o reakci ve vlákně, které se uživatelé rozhodli skrýt (tyto může každý zobrazit po přihlášení).

Autor: Urza Čas: 2015-12-10 11:05:29 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Osobně si myslím, že úředníci tvoří těch tříd více; respektive je podstatný rozdíl mezi nějakým úředníkem "na vrcholu pyramidy" a jakýmkoliv nýmandem, který vydává důchody na úřadu v Horní Dolní, protože je úplně blbej, jinde o něj není zájem a on nic nechápe, navíc si ještě dost možná upřímně myslí, že pomáhá lidem a podobně.
Autor: Urza Čas: 2015-12-10 10:32:30 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Já mám pocit, že tady vzdělání nehraje až takovou roli; když už, tak přirozená inteligence, ale zejména schopnost oddělit emoce.
Autor: Urza Čas: 2015-12-10 10:31:12 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Přesto (nebo možná právě proto) jsou součástí takzvaného Ústavního pořádku ČR a neuvěřitelně si odporují.
Autor: Urza Čas: 2015-12-10 09:57:13 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Bohužel to zdaleka není problém jen Skandinávie, ono se to šíří jako mor všude, kde je demokracie.
Autor: Urza Čas: 2015-12-10 02:08:34 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
A víte, jaké to má "řešení"?
Zestátnit pizzerie xD
Autor: Urza Čas: 2015-12-10 02:07:51
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Jednotlivé zákony státu jsou samozřejmě protichůdné, už proto, že takzvaný "Ústavní pořádek ČR" v sobě zahrnuje tu sračku LZPS, což je jeden z nejméně konzistentních dokumentů, které jsou v dnešní době brány vážně.
Bohužel stát se do vlastních zákonů nepočítá, protože kdyby počítal, pak jsou ve stejném konfliktu i daně (stát loupit může, občané nikoliv).
Autor: Urza Čas: 2015-12-10 02:04:32 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
No, za pár let ne, nicméně samotná demokracie zcela logicky a inherentně způsobuje, že lidé ve společnosti blbnou a stávají se nezodpovědnými.
Autor: Urza Čas: 2015-12-10 02:03:04 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Autor: Urza Čas: 2015-12-09 12:44:24 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Ano; v zásedě čím dál tím víc je poslouchám, docházím k tomu, že jsou to obě jen bandy socialistů.
Autor: Urza Čas: 2015-12-09 12:31:15 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Přesně tak; praxeologie je naprosto zásadní, bohužel opomíjená ve státním vzdělávání, protože z ní vyplývají pro stát nepříjemné důsledky.
Autor: Urza Čas: 2015-12-09 11:56:50 Titulek: Re: urza [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Ano; a dokonce přesně na ten článek jsem reagoval už tehdy:
http://dfens-cz.com/o-jadrnem-hazardovani-se-statnosti/
Autor: Urza Čas: 2015-12-09 10:16:39 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
No, já mám pocit, že jsou to jen líbivé kecy, které mají udělat něčí přání důležitějším; "altruistické" motivy jsou ve výsledku mají za cíl zvýšit užitek toho, kdo to dělá.
Já jsem třeba požitkář a tak, ale zároveň vydělávám docela dost peněz, takže tím bohatě zajistím rodinu, pokryji svou zhýralost a ještě mi zbyde, takže část svých příjmů věnuji na charitu.... jenže proč asi? Logicky proto, že obdarovat někoho zvyšuje můj užitek. Kdyby nezvyšovalo, nedělám to. A totéž platí pro všechny sluníčkáře i islamobijce; když dělají něco "pro druhé", pak proto, že tím zvyšují svůj požitek. Mají z toho prostě dobrý pocit. Já třeba posílám prachy mimo jiné Lékařům bez hranic a mám dobrý pocit, když vím, že těmi penězi pomáhám zachraňovat lidi; kdybych z toho neměl dobrý pocit, nedělám to. Ať už je charita motivovaná čímkoliv, od společenského postavení (když smetánka udělá charitativní večírek), touhou se zviditelnit (celebrity), soucitem (někdo vidí bezdomovce a dá mu na pivo), případně prostě dobrým pocitem z toho, že někdo, kdo mohl umřít, neumře (můj případ, když podporuji MSF), vždy je motivací to, že dotyčný z toho má užitek (ať už v podobě slávy, obdivu, nebo prostě dobrého pocitu).
Autor: Urza Čas: 2015-12-08 20:44:14 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Zajímavé je, že většina věřících najde cestu k Bohu právě tehdy, když je jim špatně.
Já jsem v tomto případě spíše výjimkou.
Autor: Urza Čas: 2015-12-08 13:39:15 Titulek: Re: Všední zázrak [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Též mám pocit, že toto přirovnání se úplně nepovedlo.
Autor: Urza Čas: 2015-12-08 11:03:43 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Abych pravdu řekl, moc mu nerozumím a hrozně blbě se mi čte jeho formát psaní.
Ale zas je svůj, to oceňuji; my anarchisté býváme často sví, i já jsem hroznej exot xD
Autor: Urza Čas: 2015-12-08 09:45:00
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Správně, do Stok také musí psát někdo pozitivní xD
Autor: Urza Čas: 2015-12-07 14:44:53 Titulek: Re: nova funkcionalita [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
xD
Autor: Urza Čas: 2015-12-07 13:50:31 Titulek: Re: nova funkcionalita [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Zatím není za co; třeba se k tomu dostanu i dříve.
Autor: Urza Čas: 2015-12-07 13:42:10 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Já se omlouvám, ale nějak se ve Vašich postech ztrácím (je to dost dáno i jejich formátem).
Autor: Urza Čas: 2015-12-07 13:41:30 Titulek: Re: nova funkcionalita [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
OK, omlouvám se za nefunkční funkcionalitu a děkuji za informace, až budu mít čas, podívám se na to (nejspíše zase o víkendu).
Musím zjevně nějak prohlížeči explicitně sdělit, že si má ty cookies nechat i po restartu (zajímavé je, že mně to třeba funguje OK).
Autor: Urza Čas: 2015-12-07 13:02:43 Titulek: Re: křivá huba [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
xD
Autor: Urza Čas: 2015-12-07 13:02:13 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
xDD
Autor: Urza Čas: 2015-12-07 13:01:13 Titulek: Re: nova funkcionalita [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Tři vodorovné čárky nahoře -> nastavení -> zobrazit rozšířená nastavení (odkaz dole) -> ochrana soukromí -> nastavení obsahu -> soubory cookie:
Nemáte tam náhodou nastaveno "uchovávat místní údaje jen do zavření prohlížeče"? Pokud ano, pak si nastavte "povolit nastavení místních dat".
Pokud ne, pak je problém v tom, že Vám prohlížeč z nějakého důvodu maže cookies.
Funguje Vám tato funkce i u nějakých dalších webů ve stejném prohlížeči a nastavení?
Autor: Urza Čas: 2015-12-07 11:52:27 Titulek: Re: nova funkcionalita [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
V tom případě je problém v tom, že Váš prohlížeč ta cookies vymaže; zkuste ho vypnout a zapnout, zda token zmizí?
Autor: Urza Čas: 2015-12-07 11:22:29 Titulek: Re: nova funkcionalita [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Můžete se teď zkusit odlognout a znovu lognout (se zaškrtnutým tlačítkem "zapamtovat si mě") a podívat se, jestli tam bude token?
Nemusíte ho sem už psát, stačí říct, jestli tam token je, nebo není.
Autor: Urza Čas: 2015-12-07 11:09:27 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Ale říkat na všechno tupé NE byl přece Váš nápad, se kterým od začátku nesouhlasím.
Zda řeknu ANO či NE záleží na tom, jak je otázka formulovaná, prostě říkám to, aby cílem bylo méně státu.
Autor: Urza Čas: 2015-12-07 11:00:09 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Držka je asi tak to nejmenší, co by mi na něm vadilo; mladý Klaus má držku ještě křivější, ale je mi daleko sympatičtější, ono asi záleží na tom, co z té držky vychází xD
Autor: Urza Čas: 2015-12-07 10:58:52 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Ano, ale i zákon o nižší dani je vlastně rušení zákonů; rušíte tím zákony o vyšších daních.
Autor: Urza Čas: 2015-12-07 10:57:51 Titulek: Re: nova funkcionalita [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
V Chromu konkrétně takto:
Zmáčkněte takové ty tři vodorovné čárky nahoře -> nastavení -> zobrazit rozšířená nastavení (odkaz dole) -> ochrana soukromí -> nastavení obsahu -> všechny soubory cookie a data webu -> tam vyberete stoky.urza.cz a kliknete na to, čímž se Vám tam objeví, která cookies máte uložená; mezi nimi by mělo být i cookie "token" (je tam?), přičemž pokud ano, klikněte na něj a zkopírujte mi jeho hodnotu (políčko obsah).
Autor: Urza Čas: 2015-12-07 10:47:27 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
No, přibližně tolik:
- Nesouhlasím s malými i velkými daněmi.
- Malé daně preferuji před velkými, jsem jim tedy ochoten vyjádřit podporu v případě, že výběr není "žádné vs. malé", nýbrž "malé vs. velké".
- Samozřejmě kdyby byla možnost "žádné vs. malé", jsem pro žádné.
Autor: Urza Čas: 2015-12-07 10:45:40 Titulek: Re: nova funkcionalita [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
D-FENS není bez diskusí, lze tam normálně diskutovat; jen nebyly zachovány ty původní, které jsem si ale sám pro sebe zálohoval.
Autor: Urza Čas: 2015-12-07 10:39:05 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Ne; já píši o nesouhlasu se všemi, ale podporou menších oproti větším (a samozřejmě žádných proti menším).
logo Urza.cz
kapky