Diskuse – Stoky Svobodného přístavu (Urza.cz); (S)toky myšlenek Svobodného přístavu (Urza.cz)

hamburger menu

Komentáře uživatele Urza (strana 150)

Nezobrazí-li se komentář po prokliku do odpovídající diskuse, znamená to, že se jedná o reakci ve vlákně, které se uživatelé rozhodli skrýt (tyto může každý zobrazit po přihlášení).

Autor: Urza Čas: 2015-09-22 10:48:32 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Myslím, že pán z Mordoru dělat daňové úniky nepotřebuje, neboť ten stát podojí zcela legálně na dotacích.
Autor: Urza Čas: 2015-09-22 00:06:10 Titulek: Re: Abolice st blahobytu pro imi [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Podle užitého slohu a především obsahu jsem si na 99 % jist, že autorem textu je Luboš Zálom.
A je-li to skutečně tak (a ono určitě jo xD), pak to sice je člen Svobodných, ale tohle není nic nového v souvislosti s islámem, nýbrž objektivismus, není to "gradace do neuvěřitelného závěru", on si za touto filosofií konzistentně stojí už dlouho (ačkoliv já osobně v ní shledávám několik fatálních logických chyb).
Autor: Urza Čas: 2015-09-21 14:18:45 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Vážně? Tohle navrhoval Payne? To je podivuhodné....
Autor: Urza Čas: 2015-09-21 14:17:54 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Ehm, a co ty Konvičkovy výroky o koncentrácích a zbavování práv 12 až 16 procent občanů??
Autor: Urza Čas: 2015-09-21 10:12:20 Titulek: Re: Čárlí nebo Nečárlí? [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Jojo, buď Losnu, nebo Mažňáka, jinak to nejde.
A buď jsi islamobijec, nebo sluníčko; a v každé té skupině musíš bezvýhradně souhlasit s jejím názorem, jinak jsi poslána do prdele. Kdo se ozve proti manipulaci (ať z jedné či druhé strany), je automaticky vlastizrádce, nebo xenofob.
Autor: Urza Čas: 2015-09-20 19:58:36 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
To je sice pravda, ale možná (možná) tomu bude už konec; zdá se, že se snad formuje libertariánská opozice, která si nebude brát servítky. Ne že bych tomu dával nějaké velké šance, ale každou snahu oceňuji.
Kde jste přetiskl to politické vyjádření Luboše Záloma? Na Svobodném světě ne, pokud vím....
Autor: Urza Čas: 2015-09-20 17:48:01 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Bohužel ano; leč já stále doufám, že se to jednou podaří prolomit.
Autor: Urza Čas: 2015-09-19 10:50:03 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Inu, musíme se víc snažit xD
Autor: Urza Čas: 2015-09-19 10:49:05 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Obávám se, že před 40 lety by bylo představitelné cokoliv, zas bych nerad tvrdil, že teď tu máme méně svobody než tehdy, to asi těžko.... před čtyřiceti lety bychom nesměli ani takto psát a šířit naše myšlenky.
Jinak souhlas, bohužel :o(
Autor: Urza Čas: 2015-09-18 18:00:26 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Naprosto souhlasím, dokonce jsem to tam i měl, jen jsem to vyhodil v rámci zkracování, nechci sem psát dlouhé traktáty.
Autor: Urza Čas: 2015-09-18 15:55:59 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Je to sice otřesné, ale je to skutečně tak; nejhorší je, že se úplně děsím toho, jak to bude vypadat za pár desítek let.
Autor: Urza Čas: 2015-09-18 15:53:46 Titulek: Re: Bezpecnostni dopady [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Ano, tohle je bohužel poměrně očekávatelný důsledek; máš pravdu :o/
A podobně jako po zavedení bodového systému došlo ke zhoršení situace, dojde k tomu pravděpodobně i teď.
Autor: Urza Čas: 2015-09-18 11:38:08 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
+1
Autor: Urza Čas: 2015-09-17 19:26:05 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Já si na druhou stranu myslím, že je rozdíl mezi vymýváním mozků od dětství a mezi stockholmským syndromem.
To první je bohužel mnohem horší.
Autor: Urza Čas: 2015-09-17 16:38:29 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Zajímavý pohled; na vztah občanů ke státu jsem se jako na stockholmský syndrom doposud nedíval.
Autor: Urza Čas: 2015-09-17 16:10:35 Titulek: Re: Abolice st blahobytu pro imi [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Link jsem opravil, tam byl normálně bug; teď akorát nevím, proč Ti to někdy úplně náhodně neudělá kurzívu, případně oslashuje uvozovky.
Každopádně moc děkuji za spolupráci, hodně mi pomáháš.
Autor: Urza Čas: 2015-09-17 12:27:30 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Tak to zas není úplně blbá rada; ono ač je to svinstvo, je nutné s tím žít.
Autor: Urza Čas: 2015-09-17 11:47:59 Titulek: Re: Abolice st blahobytu pro imi [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Hampl rudnout nezačíná, on už je rudý dávno.

Každopádně ten Tvůj příspěvek je podivný; tag na kurzívu nefunguje, ani link se neoznačil, musím tu mít někde bug.
Zkusím teď obojí napsat já:
kurzíva
http://petrhampl.com/0-glosy-z-osobniho-profilu

Můžeš to, prosím, napsat ještě jednou z Tvého prohlížeče? Myslím toho exploreru, zda se ta chyba u Tebe projeví vždy, nebo nějak náhodně.

Díky.
Autor: Urza Čas: 2015-09-17 08:49:52 Titulek: Re: Abolice st blahobytu pro imi [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
OK, jakou máš verzi exploreru?
Autor: Urza Čas: 2015-09-17 08:48:55 Titulek: Re: Abolice st blahobytu pro imi [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Jo, to je zatracené svinstvo :o(
Ale jak říkám, pořád lepší než koncentráky (i když hrůza).

Přelogoval jsem se do exploreru, jdu zkusit "uvozovky".
Autor: Urza Čas: 2015-09-16 19:15:01 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Myslím, že skupiny 3/ a 5/ se tak nějak prolínají a překrývají; zamyslí-li se totiž nad tím někdo, kdo není zblblý emocemi (jako skupina 4/), případně zmagořený propagandou, časem dojde k tomu, že z toho státu až takový užitek nemá; jenže to musí být otevřený o tom přemýšlet.
Což mi připomíná, že existuje ještě skupina 6/, která je dle mého názoru velmi početná, přičemž se jedná o lidi, kteří jsou zblblí státní propagandou, jsou ochotni na dané téma i diskutovat, ale naprosto odmítají poslouchat rozum, jsou ve vleku emocí; krásně vidět je to tehdy, pokud jim člověk skutečně něco vysvětlí, oni to uznají, sami připustí, že je to pravda, ale pak řeknou něco jako: "Ona je to sice logicky vzato pravda, ale věci nejsou vždy jen logické," nebo něco podobného, například: "To je sice hezké jako teorie, ale v praxi by to nefungovalo."
Autor: Urza Čas: 2015-09-16 15:09:50 Titulek: Re: Abolice st blahobytu pro imi [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Přesně jak říkáš, navíc ještě konkrétně Hampl je posedlý statistickým rizikem pro něj samotného; například chce buzerovat mladé řidiče, protože "mu to snižuje riziko" a on sám mladý řidič není.
S těmi uvozovkami je to zajímavé, že teď slashnuté nejsou. Byl jsi i ve stejném browseru a tak?
Autor: Urza Čas: 2015-09-16 12:59:11 Titulek: Re: FUJ [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Teď jsem úplně nepochopil, co že jak již bylo?
Autor: Urza Čas: 2015-09-16 12:58:22 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Velmi přesně řečeno, bohužel je to tak; proto o tom vlastně píši....
Takže lidi, šiřte xD
Autor: Urza Čas: 2015-09-16 09:19:04 Titulek: Re: Abolice st blahobytu pro imi [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Upraveno; spíše mě děsí, proč jsou ve Tvém komentáři ty uvozovky za zaslashované (\"). Já když normálně napíšu uvozovky, tak jsou normální: "uvozovky"; a ostatní lidi taky.
Tam bude něco s kódováním.... Tys napsal normální úvozovky? Nebo jsi je tam nějak okopíroval? (Já třeba píši komenty často do notepadu a vkládám do diskusí potom.)
Autor: Urza Čas: 2015-09-16 09:15:56 Titulek: Re: Abolice st blahobytu pro imi [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Myslím, že je třeba vidět ty problémy ve dvou rovinách:
1/ Jakou ti lidé mají reálně moc.
2/ Jaké zrůdnosti by dělali, kdyby tu moc měli.
V bodu 1/ jsou nebezpečnější sluníčkáři, ti skutečně nějakou moc mají (jak píšeš); v bodu 2/ jsou ale nebezpečnější Konvičkáři, protože ti sice netouží přerozdělovat, ale dělat horší věci (totalitu, koncentráky, ....).
Autor: Urza Čas: 2015-09-16 00:01:48 Titulek: Re: Abolice st blahobytu pro imi [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Já se obávám, že jakkoliv pro některé lidi ty dávky motivací zas tak moc nejsou, pro mnohé prostě jsou; to není nijak specifické pro imigranty, jedná se o lidskou přirozenost: Získat co nejvíce s vynaložením co nejmenšího úsilí. Samozřejmě to mají různí lidé v různém poměru, někdo tedy chce raději více dřít a více dostat, jiný právě naopak; nic to ale nemění na tom, že kdekoliv je odměna bez práce, mnoho lidí to naprosto logicky přitahuje.
Autor: Urza Čas: 2015-09-15 19:13:09 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Obávám se, že kam se hrabe logika na „Čechy Čechům“; ale pokud s vysvětlováním uspějete, budu jedině rád! xD
Autor: Urza Čas: 2015-09-15 18:20:52 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Souhlas s příčinami; problém však je, že lidé z toho ten socialismus neviní, neboť řešení shledávají typicky v ještě dalším omezování svobody :o(
Bohužel je zapotřebí daleko méně úsilí pro přijetí nějakého debilního hesla typu „Čechy Čechům“, než přečtení a pochopení Misese a Rothbarda.
Autor: Urza Čas: 2015-09-15 16:51:03 Titulek: Re: Abolice st blahobytu pro imi [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Jj, ten článek jsem četl, myslím, že na Misesu; líbil se mi.
To s nebezpečím sluníčkářů je zajímavé.... takto jsem o tom nepřemýšlel.
Ale když přemýšlím, tak mi přijde, že to u moci nejsou reální sluníčkáři; reální sluníčkáři jsou nějací zelení magoři, ale ti u moci jsou prostě oportunisté. Ono je to i celkem vidět ne jejich chování: Napřed k tomu celému přistupovali extra sluníčkářsky, protože to bylo "in"; když se pak změnilo veřejné mínění a většina lidí si začala žádat opačný přístup, berou zpátečku. Samozřejmě to nemohou udělat moc okatě, protože by to bylo blbé, ale jsem si docela jist, že současná vláda nejsou přesvědčení sluníčkáři, ti jen jedou na popularitu....
Naopak Konvičkáře nepodceňovat, protože ti přesvědčení skutečně jsou.... kdyby se dostali skutečně k moci, může to skončit velmi neblaze, už teď volají po omezování občanských práv, nazývají nás vlastizrádci (což je úsměvné: zradit lze jen to, čemu člověk deklarovat loajalitu, byť třeba implicitně; my anarchisté deklarujeme státu nenávist, těžko z té pozice lze zradit xD), chtějí tu koncentráky a podobně. To samozřejmě bohužel nijak nesnižuje nebezpečí sluníčkářů.
Autor: Urza Čas: 2015-09-15 12:17:55 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Zase jako být nácek až na půdu není v dnešní dnech až tak nežádoucí; naopak mám pocit, že je to populárnější než kdy jindy xD
Autor: Urza Čas: 2015-09-15 10:39:26 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
I to by se mohlo v dobré obrátit za předpokladu, že by to vyústilo ve všeobecné poslání EU do prdele napříč společností; ono už i teď celkem lidé z EU nejsou tak nadšení, jak byli dříve.... a snahy politiků zakázat referendum na toto téma pouze ukazuje, že to postupně hrozí.
logo Urza.cz
kapky