Diskuse – Stoky Svobodného přístavu (Urza.cz); (S)toky myšlenek Svobodného přístavu (Urza.cz)

hamburger menu

Komentáře uživatele Urza (strana 149)

Nezobrazí-li se komentář po prokliku do odpovídající diskuse, znamená to, že se jedná o reakci ve vlákně, které se uživatelé rozhodli skrýt (tyto může každý zobrazit po přihlášení).

Autor: Urza Čas: 2015-09-28 13:05:25 Titulek: Re: Islám v ČR ano nebo ne? [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Vy ale pořád ignorujete, co píši:
Nebudou-li tu legálně, žádné sociální dávky prostě nedostanou, takže je úplně jedno, jestli sem pro ně jedou!
Autor: Urza Čas: 2015-09-28 11:43:40 Titulek: Re: Islám v ČR ano nebo ne? [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Vždyť jste sám říkal, že důvodem, proč je máme odmítat, jsou sociální dávky, byty a tyhle věci, což není slučitelné s libertariánskou etikou; já celkem souhlasím.
Jenže jakmile jsou ilegální, na nic z toho nemají právo, naopak, rozvíjejí šedou ekonomiku, což je jedině dobře.
Autor: Urza Čas: 2015-09-28 10:35:47 Titulek: Re: Islám v ČR ano nebo ne? [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Mně přijde, že úplně ignorujete, co jsem psal v tom textu, který komentujete, ale i ve svém minulém komentáři:
Ano, máte pravdu, právě proto si myslím, že bychom oficiálně nikoho přijímat neměli, nicméně nějaké zavírání hranic a podobně bych neřešil – když sem totiž přijdou jako ilegálové, nemají právo na žádnou sociální pomoc a podobné sračky, je to tedy v podstatě libertariánské řešení.
Autor: Urza Čas: 2015-09-28 09:31:22 Titulek: Re: basic income [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Jj, ten článek na D-F jsem četl.... samozřejmě je to naprostá pravda!
Autor: Urza Čas: 2015-09-28 09:11:29 Titulek: Re: Islám v ČR ano nebo ne? [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
budu řešit teprve tehdy, až u nás nebudou existovat žádné [....]
Ale vždyť právě to jsou podmínky, o kterých píši v tom textu; tím, že zde budou dotyční ilegálně, nemají na ty dávky a další vymožnosti žádná práva.
Vašemu postoji celkem rozumím.

Stále slyším jak je špatný nacionalismus a téměř nikde nic o špatnosti islámu.
Vážně? O špatnosti islámu melou pořád všichni.
O tom, že nacionalismus je zlo, píši už léta (daleko dřív, než se to řešilo v souvislosti s islámem, důkaz zde: http://clanky.urza.cz/, tam je historie mého psaní).

Jak je možné, že libertariáni tak málo nebo dokonce vůbec nekritizují islám jako takový. Dnes nenajdete agresivnější kolektivistický politický směr než je islám.
Protože islám je pojem zahrnující spousty různých věcí, mimo jiné i to, co píšete Vy.
Například súfisté jsou naprosto normální odnož, pěstují hudbu, tanec, zábavu, kouří, pijí, prostě normální lidi.
Ti jsou právě proto vyvražďovány salafisty, což jsou bubáci bubáků, kteří jsou přesně to svinstvo, o kterém píšete.
Takže nechci říci, že nejagresivnější kolektivistický politický směr je islám, ale řekl bych to o politickém islámu, Šaríji, salafistech, wahabbistech....

Jinak vážně v zásadě souhlas s tím, co říkáte; a právě jejich oficiální nepřijímání, ale praktické nevynucování toho, způsobí přibližně to, o čem píšete:
Svoboda pohybu, ale zároveň žádná pomoc státu.
Autor: Urza Čas: 2015-09-25 20:24:28 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Já na obhajobě automobilismu nelpím; zda je, nebo není ekonomický nesmysl vozit vánočky z Prahy do Vídně, je otázka, na kterou odpoví trh, my to takto říct nedokážeme. Možná to smysl dává, možná ne, současné prostředí je tak zdeformované, že se to nedá poznat.
Jinak souhlasím, že ježdění auty je často z čistě finančního hlediska nevýhodné, ale to většina věcí, které lidi dělají pro zábavu. A rozhodně si nemyslím, že automobilismus je státem nějak podporovaný, ba naopak, je neuvěřitelným způsobem daněný, takže bych řekl, že lidé jej používají I NAVZDORY státu (deformaci trhu), nikoliv KVŮLI státu (deformaci trhu).
Autor: Urza Čas: 2015-09-25 17:06:18 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Myslím, že to chápu; s tím drancováním zdrojů je pochopitelně v socialistické společnosti problém. Na volném trhu se drancuje přesně tolik, co jsou lidé ochotni si zaplatit, naopak chrání se příroda přesně do té míry, do jaké lidé chtějí a potřebují a jsou ochotni platit; ve státem řízené ekonomice je to sporné, bez ekonomické kalkulace cokoliv soudit.
Totéž se týká lidí, kteří na auto nemají; domnívám se, že bez státu by mnohem méně riskovali (samozřejmě nejen ohledně pořizování si auta, na které nemají, ale ohledně pořizování si všeho, na co nemají; dnes vědí, že přinejhorším budou sociálně slabí a stát jim začne pomáhat).
Autor: Urza Čas: 2015-09-25 15:51:28 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Těch je; navíc člověk může kolem sebe anarchisty vytvářet z etatistů xD
Autor: Urza Čas: 2015-09-25 15:39:23 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Ano; ta kočka je mimochodem navíc anarchokapitalistka, co víc si přát? xD
I já jezdil MHD, když jsem neřídil, ten čas je jak kdy (i dnes po Praze často jezdím metrem a auto nechám někde na kraji města), ale hlavně výhodou MHD je, že si tam člověk může číst, což při řízení nelze; na druhou stranu to řízení mě zas baví xD
Autor: Urza Čas: 2015-09-25 15:06:16 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Rozhodně neříkám, že je to "nutné", jen je to jedna pohodlné, navíc to někteří mají jako koníčka.
Já dříve jezdil zcela pragmaticky, pak jsem boural, bál jsem se řídit, vrátil jsem se k tomu po letech, přičemž se na to teď dívám úplně jinak, je to má záliba, pořídil jsem si auto, které mám rád a hýčkám si ho (http://elise.urza.cz/), rozhodně však netvrdím, že je to "nutné"; nicméně mě to prostě baví a jako zálibu to nehodnotím pouze finančně, neboť mi to přináší i velký nemateriální užitek.
Autor: Urza Čas: 2015-09-25 11:36:12 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Já mimochodem také nepiju, nedám si ani pivo k obědu, takže mě osobně toto nijak nelimituje; za jízdy nikdy netelefonuji, vždy jsem připoutaný. Občas překračuji povolenou rychlost, ale nic zásadního, vyblbnout se mohu na okruhu (případně když jedu úplně sám po prázdné dálnici, klidně jedu přes 200, ale to mě ani nikdo nemůže chytit, protože to dělám jen tehdy, když nic není v dohledu, nebo v Německu), vlastně jediné přestupky, za které se mě kdy kdo snaží pokutovat, je projetí STOPkou, což dělám pravidelně na místech, která znám, takže vím, že je tam ta STOPka zbytečná; jenže to jsou minimální pokuty bez bodů, navíc skoro nikdy není důkaz, takže se to dá i vyhrát ve správním. Osobně bych též mohl být pro velké sankce za přestupky, které nepáchám, ale je mi jasné, že je to svinstvo, tak jsem proti.

Jinak s tím, co píšete, přesně souhlas; já naštěstí tyto problémy s rodinou nemám, neboť při výběru partnerky mi velmi záleží na jejím názoru na svobodu a stát, děti jsou tedy pak vychované podle toho, takže ani s nimi problém není.
Autor: Urza Čas: 2015-09-25 09:53:09 Titulek: Re: no... [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
xDDDD
Autor: Urza Čas: 2015-09-25 09:52:41 Titulek: Re: Systém.. [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Problém je, že i když se setkají, velmi často to vnímají jako selhání systému a viní z toho konkrétního policistu/úředníka a vůbec nechápou, že je to příčinný důsledek jimi pochvalovaných změn a "tvrdé ruky".
Autor: Urza Čas: 2015-09-25 08:59:21 Titulek: Re: Systém.. [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Ano, soukromé silnice by problém řešily, jenže já spíše myslel, jak lidem otevřít oči, aby o státu a silniční buzeraci uvažovali jako o něčem zlém.... bohužel je to jedna z oblastí, kde tomu velmi tleskají.
Autor: Urza Čas: 2015-09-24 15:29:16 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Rád jsem posloužil xD
Bohužel rozhledny pod kopcem jsou známy zejména v určitém okruhu lidí, ale "mimo bublinu" to ještě tak profláklé není.
Autor: Urza Čas: 2015-09-24 14:41:36 Titulek: Re: Dost dobré.. [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Taky by tam mohl být ten význam, že majitel serveru má ty maily, které může někam prodat, nebo posílat nějaký spam, ale to nějak nemám zájem.
Autor: Urza Čas: 2015-09-24 14:40:27 Titulek: Re: Dost dobré.. [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Já nějak nevidím důvod, proč bych měl k registraci vyžadovat mail; je to nejspíše antispamové opatření, ale k tomu tam mám CAPTCHA code, přičemž když tam někdo sedne a založí sto uživatelů, tak mně je to úplně jedno, on tím ztratí čas. A založit si mail může stejně kdokoliv kdykoliv.
Autor: Urza Čas: 2015-09-24 13:09:22 Titulek: Re: Dost dobré.. [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Ehm.... co si tak přečíst popisky, podívat se, kde je hvězdička, a zjistit, že mail není povinná položka? xDD
Autor: Urza Čas: 2015-09-24 10:30:28 Titulek: Re: Dost dobré.. [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
A co tak kliknout vlevo v menu na ten odkaz » zaregistrovat se « ?
Nebylo by to trochu snazší, než mi psát mail? xD
Autor: Urza Čas: 2015-09-24 09:57:26 Titulek: Re: Dost dobré.. [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Jo, tohle není blbý nápad, mohl bych tu i otevřít možnost jen "otevírat vlákna" bez toho "článku" nahoře. A tyhle diskuse rozhodně mívají smysl, i jako testovací.
Každopádně teď na takové diskutování nemám úplně čas, musel bych se pořádně soustředit, momentálně dělám dalších deset věcí, ale budu to držet v hlavě.
Autor: Urza Čas: 2015-09-24 09:51:31 Titulek: Re: Dost dobré.. [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Já vím, takových diskusí už jsem absolvoval mraky; naposledy asi předevčírem xD
Tam byl argument, že potřebujeme stát proto, že jinak by zavládla anarchie.
Tak jsem řekl, že to je skvělé.
A odpověď byla, že bychom se všichni pozabíjeli, prostě taková klasika.... samozřejmě jsme diskutovali ještě dál, ale tentokrát se nic vysvětlit nepovedlo, ale třeba nahlodat ano; časem třeba dojde k dalšímu kroku xD
Autor: Urza Čas: 2015-09-24 09:19:49 Titulek: Re: Dost dobré.. [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Já mívám (online) spíše opačný problém – vykám i lidem, se kterými jsme si odsouhlasili tykání.
Otázku, k čemu tu máme politiky, si moc nikdo pokládat nebude, respektive nám to moc nepomůže, protože všichni na politiky nadávají, ale "stát tu mít musíme".
Autor: Urza Čas: 2015-09-24 08:51:51 Titulek: Re: Dost dobré.. [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
OK, tykání přijímám, i když pochybuji, že bys byl mladší; každopádně se mi občas stává, že na to u lidí, které neznám osobně, zapomínám, protože se mi to na netu plete, tak se kdyžtak rovnou předem omlouvám.
Jinak souhlasím s tím, že tato internetová akce vlády nebude mít požadovaný efekt, otázka je, zda bude mít nějaký jiný; ono se taky může stát, že nebude mít veškerý žádný, v což upřímně doufám.
Autor: Urza Čas: 2015-09-24 08:47:38 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
xDD
Já si obecně myslím, že ač jsou lidé zmagoření, nejspíše se neblížíme k žádnému konci; když to porovnáš třeba se středověkem xDD
Autor: Urza Čas: 2015-09-23 19:59:43 Titulek: Re: Pěkné [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
OK, tak vítejte ve Stokách xD
Autor: Urza Čas: 2015-09-23 19:43:10 Titulek: Re: Pěkné [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Jinak Vy jste na Misesu diskutující s nickem Joe Doe, jestli se můžu zeptat?
Autor: Urza Čas: 2015-09-23 19:23:16 Titulek: Re: Pěkné [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
I Vy buďte pozdraven!
Díky, já doufám, že si to tady čte; jinak je to už středoškolák.
Zkušenosti se základní s střední školou mám podobné jako Vy, jen pak na VŠ bylo najednou všechno skvělé a v pohodě, protože jsem v tom viděl smysl a začalo mě to bavit. Základka byla o ničem (všechno jsem zvládal na jedničky, aniž jsem se musel vůbec byť i jen trochu snažit), gympl jsem měl na háku, takže pětky v pololetí, čtyřky na konci roku; myslím, že Vámi popisovaným zážitkům rozumím velice dobře. A jsem rád, že jste se nakonec také našel.
Co se týče mises.cz, tak tam úroveň diskusí asi trochu opadla, ale zas myslím, že pořád vydáváme dobré články; mám to tam velmi rád.
Autor: Urza Čas: 2015-09-23 15:34:41 Titulek: Re: ale... [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Zatím je to ve fázi rozpracování, nechci to nijak zvlášť rozvádět na veřejnosti.
Jinak Ti jdu dát práva autora, jak jsme se domluvili, měla by Ti přibýt nová položka v levém menu.
Autor: Urza Čas: 2015-09-23 12:41:46 Titulek: Re: ale... [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Souhlasím a pracuji na tom (už realizuji i konkrétní nápad); text jsem psal s nadsázkou, i když je fakt, že mě to rozhodně potěšilo.
Autor: Urza Čas: 2015-09-23 01:09:37 Titulek: Re: Abolice st blahobytu pro imi [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Já už na něj mám nos xD
A tady takový můj oblíbený hate od Rothbarda na adresu objektivistů: http://archive.lewrockwell.com/rothbard/rothbard23.html xD
Autor: Urza Čas: 2015-09-22 18:58:56 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
To jo, já úniky nemyslel prostou optimalizaci, ale brutální podvod xD
Autor: Urza Čas: 2015-09-22 18:03:22 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Jo tohle.... to mě úplně neuchvátilo; on je problém především v tom, že Luboš nějak nevidí rozdíl mezi:
1/ Někdo nevidí, že muslimové jsou statisticky častěji nebezpeční, a
2/ Někdo to sice vidí, ale na základě té statistiky odmítá zmasakrovat všechny.
Obávám se, že tam má právě v té své milované logice značné rezervy; viděno touto optikou bych určitě našel i statisticky nebezpečnější skupinu, které je členem právě Luboš, a mohl bych tím odůvodnit útok na něj.
logo Urza.cz
kapky