Diskuse – Stoky Svobodného přístavu (Urza.cz); (S)toky myšlenek Svobodného přístavu (Urza.cz)

hamburger menu

Komentáře uživatele Urza (strana 47)

Nezobrazí-li se komentář po prokliku do odpovídající diskuse, znamená to, že se jedná o reakci ve vlákně, které se uživatelé rozhodli skrýt (tyto může každý zobrazit po přihlášení).

Autor: Urza Čas: 2017-07-09 23:36:47 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Ano, tohle je další důvod, proč nemá cenu s Vámi diskutovat; jde Vám jen o to "mít pravdu", vůbec se nesnažíte nějak jít po podstatě věci, jen prostě budete pokaždé, když se spletete, něco do nekonečně okecávat.
Teď je to typický příklad.... reagujete jen na poslední příspěvek tak, abyste měl pravdu.... ale jaksi jste zapomněl, o čem ta diskuse byla, takže jste momentálně popřel to, co bylo na začátku a kvůli čemu ta diskuse začala.
Vy jste označil totiž depresi za CHOVÁNÍ. To jsem rozporoval. Pak jste ji označil za JENÁNÍ v Misesově slova smyslu. To jsem též rozporoval.
Teď jste ale v touze po "mít pravdu" potřeboval hlavně něco vyplodit v reakci na můj poslední příspěvek, takže tady sám píšete, že euforie není jednání, že to platí pro všechny nálady, nakonec dokonce i to, že deprese není jednání.

Prosím, zamyslete se nad sebou.
Přinášíte sem dost zajímavé téma, ale naprosto ho zabíjíte tím, že se v diskusích chováte takto! Jste jen posedlý tím, abyste byl v opozici a "měl pravdu".
Kvůli tomu jste schopen a ochoten i zcela zapomenout, o čem se mluví, jaká je linie diskuse.... já Vám tu už kolik příspěvků rozporuji, že deprese není jednání, což Vy stále vyvracíte, ale když pak zapomenete, o čem se mluvilo, a máte pocit, že Vám vyvracím, že deprese není reakcí ega, klidně uznáte, že deprese není jednání a vůbec Vám to nepřijde divné.
Je to naprosto v pořádku, že jste zapomněl, co jste psal před pár příspěvky. Není v pořádku to, že jste schopen se hádat o tom, že deprese je jednání, ale pak o pár příspěvků dále napsat, že jednání není.... to celkem jasně dokazuje, že podstatnější pro Vás je "být v opozici" než otázka, zda deprese je jednání, nebo není.... ona samozřejmě jednáním není, Vy to víte (ostatně teď jste to sám uznal), ale je tu X komentářů, kde mě přesvědčujete, že jednání je. Jen tak. Prostě abyste nemusel uznat omyl. Jste dobrý autor Stok, Vaše téma mi připadá fakt zajímavé, ale fakt o něm nechci diskutovat s někým, kdo bude trvdit naprosto cokoliv, jen aby "měl pravdu".
Autor: Urza Čas: 2017-07-09 06:36:38 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Ano, snažíte se svůj omyl převést na diskusi, zda si tu depresi člověk jednáním způsobil, nebo ne; na tento argumentační faul nepřistupuji.
I kdyby si depresi člověk způsobil jednáním, neznamená to, že deprese JE jednání.
Vezměme si jako příklad chudobu dospělého člověka; ta je bezpochyby důsledkem jednání, ale chudoba není jednání, je to stav.
Pro depresi platí totéž.
Autor: Urza Čas: 2017-07-08 23:29:12 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Přesně tak; ostatně ne nadarmo tam hraje Entry of the Gladiators xD
Autor: Urza Čas: 2017-07-08 06:16:40 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
(Každopádně je to škoda; píšete zajímavé věci, bylo by fajn o nich diskutovat, ale Vaše chování v diskusích je natolik odpudivé, že v zásadě nemám zájem se od Vás o nich cokoliv dozvídat, protože celkem jasně vím, že cokoliv řeknete blbě, nikdy chybu neuznáte, což třeba jasně rozpoznám v případě tohoto tak zjevného omylu, ale u složitějších omylů nebudu schopen rozlišit, jestli něco nechápu a je třeba se dále pídit po pravdě, nebo jestli jste prostě něco řekl blbě, já to chápu dobře, ale Vy opět trpíte neschopností uznat chybu.... a protože nikoho jiného, kdo tolik ví o tomto tématu, neznám, udržuji si v něm prostě jen skepticismus.... celkem to dává smysl, měl bych otázky, ale nemá cenu Vám je klást.)
Autor: Urza Čas: 2017-07-08 06:12:27 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Stav těla je logicky podmnožinou stavu osoby (člověka), ale to je úplně jedno; STAV a CHOVÁNÍ jsou rozdílné věci, dokonce i když chováním myslíme Misesovo jednání.
Příklady: stav je, že mám hlad, chování je, že se jdu najíst; stav je, že jsem v depresi, chování je, že ležím a nic nedělám; stav je, že jsem ospalý, chování je, že si jdu lehnout; stav je naštvání, chování je rozbíjení věcí.
Ty stavy se chováním sice projevují, ale není to totéž; podobně jako slunce se může projevit tak, že mě bolí oči, když do něj koukám, nelze říci, že slunce JE bolest očí.
Nezlobte se, ale nevěřím tomu, že tohle nechápete, protože jsem to už v minulém příspěvku popsal naprosto jasně; trpíte patologickou neschopností uznat svou chybu, což je Váš problém, ale já tomu úplně nechci věnovat svůj čas.
Autor: Urza Čas: 2017-07-07 04:35:49 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Což je právě smutné....
Autor: Urza Čas: 2017-07-07 04:34:18 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Vy jste vážně úplně mimo; sám mi sem nakopírujete definice, ze kterých plyne, že je definována jako STAV, ne CHOVÁNÍ. A pokleslá nálada ani patologický smutek nejsou chováním, to jsou jednoznačně stavy. Chování je až projevem toho stavu.

Je to asi jako prohlásit, že slunce je bolest! Proč? No.... přece když se na něj podívám a pozoruji ho, bolí mě z toho oči. A takové detaily jako co slunce JE oddělovat od toho, co ZPŮSOBUJE, už přece neřešíme, to je ztráta v překladu z psychiatričtiny xD

Ano, deprese může ZPŮSOBIT nějaké chování, ale rozhodně NENÍ tím CHOVÁNÍM, nýbrž STAVEM; podobně jako slunce může způsobit bolest očí, ale není tou bolestí, nýbrž fyzickým objektem.

Hlavně trpíte tím, co etatisté.... hlavně nikdy neuznat omyl. A v rámci toho jste schopen říct cokoliv, i totální zjevnou blbost. Řeknete, že deprese je chování; když upozorním, že není, nakopírujete sem definice, které potvrzují, že není (protože fakt STAV není totéž co jeho PROJEV), načež to uzavřete slovy "jak vidíte, používám termín správně".
Autor: Urza Čas: 2017-07-06 23:33:58 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Ano, cokoliv si můžete nadefinovat jakkoliv a říci, že "deprese je chování", nicméně je asi fajn upozornit před použitím takové definice, když už se musíte nutně lišit.
Fakt nemám úplně čas na alternativce, co si vystavějí své pojmy, pak je všem cpou jako dané a ještě se tváří, že jsou kolem všichni blbí.
Nemám nic proti alternativní definici v zásadě čehokoliv, protože hádat se o definicích nemá význam; nejsou definice "správné" a "špatné" (jsou-li užívány konzistentně), jen praktické a nepraktické.
Sám třeba též definuji svobodu jako stav, kde mi nikdo nezasahuje do vlastnických práv, nicméně bylo by dost hloupé chodit k lidem, kteří ji zjevně definují jinak a začít jim říkat, že dle mých definic nemají pravdu.
Autor: Urza Čas: 2017-07-06 18:37:07 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Vy jste vážně tak posedlý svým tématem, že nejste schopen vidět žádné jiné sdělení.
V mém příspěvku nepadlo vůbec slovo nemoc, vůbec tam nepadlo nic o psychiatrii, nepadlo tam nic o diganóze, o chorobě, o symptomech....
Pouze jsem napsal, že deprese může být měřitelná (fyzicky).
A Vy zas rozjíždíte takovou tu klasickou omílačku; nemyslím to nijak zle, píšete zajímavé texty, ale zkuste se někdy zamýšlet nad tím, co Vám lidé píší, v podstatě tímto přístupem děláte diskusi s Vámi totálně nezajímavou, protože já Vám napíšu "X" a Vy mi odepíšete příspěvek, ve kterém vyvracíte "Y" a "Z", které jsem ani netvrdil.
Autor: Urza Čas: 2017-07-06 16:05:46 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Zde bych jen poznamenal, že deprese může být měřitelná; je to daleko víc fyzický než psychický stav.
Samozřejmě jedna věc je, když pubertální dívka má "depku", jiná věc je klinická deprese, která má příznaky jako například nedostatek serotoninu a podobně.
Autor: Urza Čas: 2017-07-03 13:13:12 Titulek: Re: Účast potvrzena [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Tak večer! Těším se.
Autor: Urza Čas: 2017-07-02 21:04:17 Titulek: Re: přednáška [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Děkuji za zpětnou vazbu a na LAMI si moc rád poslechnu víc; umím si představit, co se Vám nelíbilo, mám i pár negativních reakcí (i když na tuhle přednášku je asi nejvíc pozitivních ze všech).
Autor: Urza Čas: 2017-07-02 12:34:31 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
To je docela zajímavá připomínka.
Autor: Urza Čas: 2017-07-02 07:12:32 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
To je v pohodě; také Vás nemohu pochválit ani zkritizovat za většinu Vašich postů, protože se mi blbě čtou xD
Autor: Urza Čas: 2017-07-01 21:00:59 Titulek: Re: školský zákon [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Díky, to je fakt, možná zákon by mohl být závaznější pro lidi; pro mě není, tak to nereflektuji xD
Autor: Urza Čas: 2017-07-01 18:35:10 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Díky; je zajímavé, že na tu trpělivost v tomto případě poukazuje více lidí, ale mně ani nepřišlo, že by to stálo nějak moc trpělivosti xD
Autor: Urza Čas: 2017-07-01 13:01:17 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Mně připadal tento argument naprosto zásadní, protože je to první, nejdůležitější a nejčastější argument, který padne vždy.
Má přednáška sice začínala uprostřed, ale byla až do konce, většina přednášek měla jen hodinu; a reakce byly super, i diskuse potom.
Autor: Urza Čas: 2017-06-30 00:11:42 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Skvěle, to budu rád; ten ve frontě vyjde v úterý.
A více lidí už mi něco naposílalo, tak to snad nebude tak zlé.... nějaké výpadky asi budou, ale nic zásadního.
Autor: Urza Čas: 2017-06-29 09:39:19 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
+1
Autor: Urza Čas: 2017-06-29 09:06:35 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Ať už je to oficiálně přestupek nebo trestný čin, nepsal bych to sem....
Autor: Urza Čas: 2017-06-29 09:05:47 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Tak tohle se k Ústavnímu soudu těžko dostane.
Autor: Urza Čas: 2017-06-27 13:56:57 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Tak to se přesně nestane xD
Já se tak trochu obávám, že "někdo jako já" se bude od toho úřadu držet co nejdál xD
Autor: Urza Čas: 2017-06-27 10:27:35 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Tím si nejsem moc jist; ona globální vláda by byla katastrofa.
Buď bude demokratická, což by byla největší sračka, navíc kdo o čemkoliv přesvědčí všechny ty miliardy Číňanů a Indů, když ani neumíme jejich řeč.
Nebo bude taková klasicky byrokratická, což je jako EU, ta také není zrovna moc "snadnější" na skopání.
A nebo se moci ujme nějaký Trump/Babiš/Putin, což bude totalitní peklo.
Autor: Urza Čas: 2017-06-27 10:13:52 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
xD
Autor: Urza Čas: 2017-06-27 09:37:59 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Tenhle papež je extrémní kokot, no.... alespoň minule zmínil libertariány xD
Autor: Urza Čas: 2017-06-26 13:08:21 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Já mám spíše opačný zlozvyk, psát si sám věci, které bych nemusel.
Každopádně dle mého názoru (a určitě nebude jediný správný) je řešení té maturity: "Napadlo mě, že lidé dělají tyto chyby, zvážil jsem proč, podíval se, co na to prohlížeče a rozhodl se to necha být."
Tohle bych studentovi uznal.... i když vlastní algoritmus taky xD
Autor: Urza Čas: 2017-06-26 12:45:11 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Já bych byl rozhodně pro; obávám se ale, že on ne xD
Autor: Urza Čas: 2017-06-26 12:43:58 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Křížení určitě není programátorská maturita, je to celkem easy, jen víc řádek kódu.
Ale myslím, že to není žádoucí; když napíšu <b><i></b></i>, tak tím evidentně myslím <b><i></i></b>, prohlížeče to také chápou, nemá cenu to blokovat.
Autor: Urza Čas: 2017-06-26 12:30:59 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Křížící ano, protože je prohlížeče typicky zvládají; sice to není validní, ale přišlo mi lepší to pustit (protože snad neznám prohlížeč, který by to rozbilo).
Ale páruji je, tam už by to mohlo vadit.
Autor: Urza Čas: 2017-06-26 11:11:16 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Alespoň něco! \ xD
Autor: Urza Čas: 2017-06-26 11:11:03 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Ano, ale on tu nikdo nevkládá tolik řádků za sebou (jen teď to byla výjimka). Spíše jde o to, že pan Vostál odřádkovává moc.
Samotného by mě zajímalo, co ty zpětná.... \n \n .... měla by být ošetřená.... ale to i ten trim xD
Autor: Urza Čas: 2017-06-26 09:32:46 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Trim by tam být měl, vlastně nevím, proč nezafungoval (možná je tam až poté, co nahradím NL za <br/>).
Každopádně odebírat odřádkování uvnitř textu nechci, protože tam leckdy dávají smysl.
logo Urza.cz
kapky