Diskuse – Stoky Svobodného přístavu (Urza.cz); (S)toky myšlenek Svobodného přístavu (Urza.cz)

hamburger menu

Komentáře uživatele Urza (strana 49)

Nezobrazí-li se komentář po prokliku do odpovídající diskuse, znamená to, že se jedná o reakci ve vlákně, které se uživatelé rozhodli skrýt (tyto může každý zobrazit po přihlášení).

Autor: Urza Čas: 2017-06-15 15:24:32 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
A četl jste vážně moje? Protože na těch stránkách jsou typicky povídky jiných autorů, ode mě jsou tam asi jen tři.
Autor: Urza Čas: 2017-06-15 13:53:09 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Díky za info, pokusím se s tím něco udělat....
Autor: Urza Čas: 2017-06-15 13:52:03 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Děkuji xD
Autor: Urza Čas: 2017-06-15 07:42:44 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Já vlastně taky :-o :-o
Autor: Urza Čas: 2017-06-15 07:42:30 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Vlajka super, nicméně v tom eshopu mi ji neudělají; vlajky vyrábějí jinde, sám nějaké doma mám xD
Autor: Urza Čas: 2017-06-15 07:41:46 Titulek: Re: Na tričko [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Díky za námět.
Autor: Urza Čas: 2017-06-15 07:41:23 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Formulace vlastní, směr toho nápadu převzatý.
Autor: Urza Čas: 2017-06-15 00:24:32 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Díky moc; píši si, některé možná použiji v další várce xD
Autor: Urza Čas: 2017-06-14 17:52:46 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Uvidíme xD
Autor: Urza Čas: 2017-06-14 17:23:59 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Nene, držím KM spíše méně, než bych chtěl, ale rád bych také nakoupil za co nejlepší cenu.
Autor: Urza Čas: 2017-06-14 17:00:18 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Já hlavně očekávám a tak trochu doufám, že v červenci půjde BTC dolů, rád bych nakoupil.
Autor: Urza Čas: 2017-06-14 16:59:56 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Nerozumím otázce xD
Proč bych neměl být připravený? Jen to považuji za nepravděpodobné.
Autor: Urza Čas: 2017-06-14 16:59:22 Titulek: Re: Kryptoměny a hospodářská kri [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Vidíte, jsou i lidé, co to vidí stejně jednoznačně právě naopak; já sám nevím, umím si představit obojí.
Autor: Urza Čas: 2017-06-14 13:14:23 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Ne nezbytně; každá měna má hodnotu (skutečnou hodnotu) už tím, že je měna.... takže ten nárůst může samozřejmě odpovídat bublině, ale také tomu, že lidé začínají tu měnu používat jako měnu.
Zlato má svou hodnotu též nejen (i když také) kvůli možnostem praktického využití, ale také jako prostředek uchovávání hodnoty.
Autor: Urza Čas: 2017-06-14 12:03:53 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Zatím BTC, v krizi by se to mohlo otočit xD
Autor: Urza Čas: 2017-06-14 11:48:29 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Vůbec nevím; a jestli mě rakouská ekonomie něco naučila, tak pokoře při předvídání lidského jednání xD
Autor: Urza Čas: 2017-06-14 11:41:23 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Souhlasím, tohle bude problém; otázka je, jak rychle se státu povede zakročit.
On totiž jediný způsob, jak kryptoměny regulovat, je u prodejců, nic jiného stát reálně udělat nemůže.
Autor: Urza Čas: 2017-06-14 10:58:57 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Chci říct.... ten, kdo na zeď čmárá ACAB, to taky asi typicky nemá zrovna dvakrát proymšlené a nějakou konzistentní či alespoň celistvou teorii o fungování společnosti by u něj člověk pohledal, logiku často jakbysmet.... ale přesto bych jeho jednání označil za svého typu "ideologické", neboť si svými prostředky dochází k něčemu, k čemu třeba my dojdeme přemýšlením.
Autor: Urza Čas: 2017-06-14 10:57:30 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
No jasně; on to aktivně v hlavě neřeší, ale prakticky tak jedná. Což neznamená, že jeho důvody nejsou "ideologické"; pouze rozhodně víme, že je nemá "ideologicky zdůvodněné".
Že to nejde ověřit či dokázat, s tím naprosto souhlasím.
Autor: Urza Čas: 2017-06-14 09:50:30 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Já vím; a takové i znám.
Přijde mi ale, že je to více méně ideodůvod, jen nekonzistentní.
Ten člověk si sice myslí, že "daně by se měly platit", protože to všude slýchá, tak to opakuje.... když ale na věc přijde, tak v praxi je neplatí, protože dojde k tomu, že je to na hovno.
Stejně jako moc nevěřím tomu, že zloděj "ví", že "krást se nemá"; on to sice opakuje, protože mu to bylo řečeno a ví, že společensky je to přijatelné.... vnitřně o tom však přesvědčen není.

(Jinak netřeba psát, na jaký příspěvek reaguje; jednak když podržíš myš na komentáři, označí se ten, na který bylo reagováno a jednak za titulkem máš šipku nahoru, která Tě na původní koment odkazuje.)
Autor: Urza Čas: 2017-06-14 09:09:52 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Jj, já mluvil spíše o globální ekonomické krizi; pochopitelně je různě závažná v různých státech, ale většinou se přivádějí do krize vzájemně.
Autor: Urza Čas: 2017-06-14 09:08:33 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Protože budou stahovat investice z rizikových částí portfolia? To není dobrá úvaha?
Autor: Urza Čas: 2017-06-14 09:07:46 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Já vím, že tohle nikdo neumí predikovat s jistotou; ale jsou lidé, jejichž úsudky mě velmi zajímají, třeba Tvoje xD
Takže díky za prognózu; dals mi třeba nový pohled, že "ideový uživatel" a "běžný držitel" nemusí být nutně totéž.... dává to smysl, ale doposud jsem myslel, že BTC člověk drží alespoň trochu (více či méně) z ideových důvodů (nebo proto, že nevěří státu, případně chce nedanit, což považuji za ideové i v případě, že motivem je "jen" zisk).
Autor: Urza Čas: 2017-06-13 15:53:49 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Ano, stát umí protlačovat nepopulární rozhodnutí; na druhou stranu jsem přesvědčen, že nedokáže protlačit cokoliv.
Samozřejmě BTC zatím není to, co by lidem vadilo, kdyby se zakázalo; ale za nějakou dobu už by mohlo.

Jsem rád, že tak vidíte Stoky....
Autor: Urza Čas: 2017-06-13 15:12:45 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Dají se s tím dělat i jiné věci.... to je přesně ta falešná dichotomie, o které mluvím.
Autor: Urza Čas: 2017-06-13 15:12:20 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Stát to pochopitelně nenechá být, nicméně nemá moc rozumných možností, jak s tím něco dělat s výjimkou zakazování přijímání té měny obchodům.
A už tento krok bude extrémně nepopulární, pokud tak neučiní brzy (což přesně píši v tom textu); pokud učiní, pak ano.... ale když si dá na čas (což si možná dá, svitá naděje), bude proti tomu pak značný odpor a je možné otevřít diskusi o penězích, což je téma stojící zcela mimo zájem společnosti (tedy ne že by mimo zájem společnosti stály prachy, ale diskuse o jejich podstatě).
Autor: Urza Čas: 2017-06-13 14:41:02 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Ta logická chyba spočívala ve Vašem předpokladu, že když to nemůže konkurovat národním měnám, pak je to letadlo; to je v zásadě falešná dichotomie.
Autor: Urza Čas: 2017-06-13 14:39:40 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Trochu mi připadá, že pořád opakujete tu nestabilitu a ignorujete to, co jsem napsal.
Zkusím to říci více přímo (rozvedené je to v tom komentáři, na který reagujete): I NAVZDORY nestabilitě přinášejí kryptoměny oproti fiat měnám ÚPLNĚ JINÉ výhody.
Autor: Urza Čas: 2017-06-13 14:12:42 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Ne; máte tam logickou chybu.
Autor: Urza Čas: 2017-06-13 13:35:27 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Je pochopitelné, že zatím jsou kryptoměny velmi volatilní, protože je používá málo lidé; ona obecně měna má tu vlastnost, že čím více lidí ji používá, tím vhodnější je (po všech stránkách). Je tedy logické, že ZATÍM kryptoměny vykazují v mnohém horší vlastnosti než měny státní; přesto však mají i velké výhody, které zas nemohou nikdy poskytnout měny státní.

Jinými slovy máte asi pravdu v tom, že tak stabilní nejspíše ještě dlouho (a možná nikdy) nebudou, nicméně zase poskytují jiné věci, které by mohli lidé od peněz chtít (a čím více regulovaný svět bude, tím více se budou hodit), což může misky vah převážit.

Kryptoměny pochopitelně ZATÍM nepovažuji za náhradu národních měn; myslím si ale, že se jí stát v budoucnu mohou, v důsledku čehož já osobně do kryptoměn vkládám nějakou nezanedbatelnou část portfolia (ač pochopitelně ne většinu, tolik nevkládám do ničeho), protože "sázím" na to, že výhody kryptoměn převýší jejich nevýhody (zejména proto, že čím více lidí bude kryptoměny používat, tím stabilnější budou).

A konečně když už se dívám do toho dlouhodobého horizontu (jako zajištění se na důchod), sázím pochopitelně na více "pilířů", různým důvěřuji různě, kryptoměnám méně než třeba zlatu, na druhou stranu jim stejně důvěřuji daleko více než státům.
Autor: Urza Čas: 2017-06-13 11:44:45 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
....a tak to vypadá, když se někdo vyjadřuje k věcem, o kterých pramálo ví.
Autor: Urza Čas: 2017-06-13 11:05:16 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Sendviče, ale to je jedno xDD
logo Urza.cz
kapky