Diskuse – Stoky Svobodného přístavu (Urza.cz); (S)toky myšlenek Svobodného přístavu (Urza.cz)

hamburger menu

Komentáře uživatele Urza (strana 55)

Nezobrazí-li se komentář po prokliku do odpovídající diskuse, znamená to, že se jedná o reakci ve vlákně, které se uživatelé rozhodli skrýt (tyto může každý zobrazit po přihlášení).

Autor: Urza Čas: 2017-04-12 20:44:55 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
To jsem též četl, mrknu na to znovu, ale celkově na konceptu kryptoanarchie stojí celá Polis, tak se s tím potkávám neustále; nicméně mrknu, je to hezky nadčasové xD
Autor: Urza Čas: 2017-04-12 20:43:56 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
No samozřejmě! Když dítě vlastní dům, určuje pravidla rodičům, nebo mohou odejít.
A živení s tím souvisí tak, že chce-li být závislý živen, je třeba se dohodnout s tím, kdo živí (a kdo živí, tahá za delší konec provazu).
Autor: Urza Čas: 2017-04-12 19:22:35 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Jé, to jsem četl, ale je tomu už dávno; a tehdy jsem nějak neocenil ten dopis, až teď, to budu používat xD
Autor: Urza Čas: 2017-04-12 14:39:36 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Opravdu nerad se s Vámi bavím, proto to nebudu moc opakovat ani nemám zájem zrovna s Vámi diskutovat, nicméně zkusím to nějak stručně osvětlit, když na mě máte pořád potřebu reagovat....

Rodič a dítě:
Rodič vydělává, rodič živí, rodič vlastní dům (či pronajímá), je tedy OK, když rodič určuje pravidla (s tím, že dítě může jít).

Občan a stát:
Občan vydělává, občan živí, občan vlastní (samozřejmě ne každý občan vlastní pozemek, ale často ano, no některé pozemky uloupil stát), není tedy OK, když stát určuje pravidla (ani když občan může jít).

(A upozorňuji, že nemám zájem s Vámi komunikovat a rozhodně nepovedu žádnou delší debatu, protože Váš způsob komunikace je mi velmi nepříjemný a těžko pochopitelný; kombinace snahy být cool a ukazovat nadhled je super u některých diskutujících na D-F, od kterých jste to zřejmě okoukal, ale v kombinaci s Vaší neschopností se vyjadřovat to zcela zabíjí sdělení.)
Autor: Urza Čas: 2017-04-12 11:53:27 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Ano, je zakopán – jako vždy – ve vlastnictví.
Autor: Urza Čas: 2017-04-12 10:09:20 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
To vše je však legitimní jen v případě, že může odejít; tím, že neodchází, vyjadřuje souhlas, nejsou to o nic jiné "rozkazy" než od šéfa v práci.
Autor: Urza Čas: 2017-04-12 09:52:52 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
(A pochopitelně v daném kontextu je to míněno bez jejich souhlasu.)
Autor: Urza Čas: 2017-04-12 09:51:47 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Já psal "za", nikoliv "na".
Autor: Urza Čas: 2017-04-12 09:27:07 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Když se narodí na území, které někomu patří, musejí pochopitelně dodržovat jeho pravidla, ale měli by mít možnost odejít.
Je-li území uloupené, pak ten, kdo jej kontroluje, není legitimním vlastníkem, takže by neměl určovat pravidla.
Dětem můžete odkázat, co chcete, ale ony to samozřejmě mohou odmítnout.
Dědictví je transakce jako každá jiná.
Autor: Urza Čas: 2017-04-12 08:49:56 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Smlouvy můžete uzavírat za sebe, ne za své potomky.
Autor: Urza Čas: 2017-04-12 07:02:29 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Na to jsem dříve odpovídal otázkou, zda tedy existuje stejná "smlouva" mezi obětí znásilnění a násilníkem, když oběť šla v noci tím temným parkem a nezůstala raději doma.
Tam ale pořád existuje příliš mnoho praktických rozdílů, takže jsem to vylepšil na verzi, jestli obchodník platící výpalné mafii uzavřel stejnou smlouvu právě s tou mafií (též to věděl předem a tak dále).
Zatím se to jeví býti těžko napadnutelné, protože zatím nepřišla žádná jiná odpověď než argument tím, že stát poskytuje protihodnotu a že hlasovala většina.
Obojí se dá vyvrátit ukázáním příkladu, kdy totéž udělá někdo jiný než stát a na to už prozatím nikdo rozumnou odpověď nenašel (pak to přechází do takového toho klasického "srovnáváš nesrovnatelné" a podobně).
Autor: Urza Čas: 2017-04-11 08:58:32 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
xDD
Autor: Urza Čas: 2017-04-11 08:55:33 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Ano, Paralelní Polis je v černé budově; pozná se snadno podle toho, že je na ní její logo a obrovský nápis Paralelní Polis xD
Proč?
Autor: Urza Čas: 2017-04-07 18:06:57 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Z toho samozřejmě neplyne, že všichni na té ulici být chtějí; jen je tam víc těch, co chtějí, protože ti, kdo nechtějí, se tam moc dlouho většinou neohřejí.
Autor: Urza Čas: 2017-04-07 09:51:11 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
IMHO ten kdo je bezdomovec ci vagus, si tento stav vybral dobrovolne a vyhovuje mu.
Někdy ano, někdy ne; zkuste s nimi někdy mluvit, já to občas dělám.... jsou mezi nimi tací, kterým to fakt vyhovuje, ale i tací, kterým nikoliv (a určitě i tací, kterým to, co říkají, zrovna dvakrát nevěřím).
Autor: Urza Čas: 2017-04-04 20:39:09 Titulek: Re: soudní nezávislost [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Myslel jsem to tak, že když ze státu seberete násilné donucení, vznikne (velká) firma.
Autor: Urza Čas: 2017-04-04 19:45:34 Titulek: Re: soudní nezávislost [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Nenásilný stát je v podstatě oxymoron xD
Respektive nenásilný stát je v podstatě firma.
Autor: Urza Čas: 2017-04-04 11:16:24 Titulek: Re: soudní nezávislost [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Obávám se, že tu druhou část příspěvku jsem asi úplně nepochopil.
Autor: Urza Čas: 2017-04-03 14:48:45 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Já se třeba v takovém případě cítím skvěle xD
Autor: Urza Čas: 2017-04-02 23:20:52 Titulek: Re: Nesouhlas [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Zdravím; a děkuji.
S připomínkou souhlasím, myslel jsem to ale pochopitelně tak, že jde o masové politické body, pochopitelně tím lze některé voliče získat, ale obecně se jich tím více ztratí xD
Autor: Urza Čas: 2017-04-01 20:06:12 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Díky za pochvalu i doplnění xD
Autor: Urza Čas: 2017-04-01 11:43:53 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Počkej počkej, já jsem hrdý Plzeňák!!
Jsem moc rád, že Ti přednáška konečně něco dala, cos předtím nevěděl xD

A díky moc za info o kofeinu, tady jsem se zase mnohé dozvěděl já, většina z toho by mě nenapadla, nikdy jsem o tom neslyšel, kofein jsem nějak nestudoval (závislý nejsem, piji jej jen v RedBullech, ale těch už zdaleka nedávám tolik).
Autor: Urza Čas: 2017-04-01 11:41:24 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Rovnou celý rok.
Autor: Urza Čas: 2017-04-01 11:41:10 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Tím jste nás dostal xD
Autor: Urza Čas: 2017-04-01 11:40:56 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
V to jsme doufali xD
Autor: Urza Čas: 2017-04-01 07:54:31 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Haha; povedlo se xDD
Autor: Urza Čas: 2017-03-30 09:15:24 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Já si nejsem úplně jist, na to snad odpoví autorka, nicméně "zdroj" k tomu asi bude ten, že se s tím potkala během své praxe, tohle nebude na Internetu....
A je-li tomu tak, podotýkám, že ji znám velmi velmi dobře již přes 10 let a rozhodně bych ji nepodezříval, že by si vymýšlela xD
Autor: Urza Čas: 2017-03-30 09:07:38 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Jestli chápu dobře tu poslední větu.... vážně z ní plyne toto?
V případě, že někde skutečně nechci "navázat", ale jen založit nový podnik podobného typu tam, kde předtím někdo jiný už takový podnik vedl (a vážně s ním nemám nic společného), tak i když nepřebírám zaměstnance, jednám v souladu se zákonem (protože fakticky "nenavazuji"); ale proto, aby mě z náhodou někdo neobvinil z "navázání" a nedonutil ty zaměstnance přijmout, zahájím tam fake činnost, čímž se reálně porušení zákona dopouštím? Takže vlastně i ten, kdo chce jednat v souladu se zákonem (třeba z důvodu nemoci etatismem), je motivován zákon porušit, neboť tak spíše ujde postihu?
Autor: Urza Čas: 2017-03-28 23:38:18 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Nevím, jak mě kdo pochopil, ale myslel jsem tím, že souhlasím s tím, co jste mi napsal 2017-03-28 13:46:16 a pobídka "pište, pište", znamenala, že budu rád, když sem budete psát přesně v duchu, v jakém jste právě v tom duchu, o kterém jste mluvil.
Autor: Urza Čas: 2017-03-28 13:48:52 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
No dobrá; pište, pište xD
Autor: Urza Čas: 2017-03-28 13:34:55 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Snažím se, leč zatím to moc nevypadá.
Ale sem tam k nějakému dílčímu úspěchu dojde xD
Autor: Urza Čas: 2017-03-28 11:20:18 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Přesně tak; my bohužel nedokážeme tu většinu ani oslovit v tom smyslu, že bychom jim o tom návrhu alespoň dali vědět, natož je k tomu přesvědčit.
logo Urza.cz
kapky