Diskuse – Stoky Svobodného přístavu (Urza.cz); (S)toky myšlenek Svobodného přístavu (Urza.cz)

hamburger menu

Komentáře uživatele norbertsnv (strana 133)

Nezobrazí-li se komentář po prokliku do odpovídající diskuse, znamená to, že se jedná o reakci ve vlákně, které se uživatelé rozhodli skrýt (tyto může každý zobrazit po přihlášení).

Autor: norbertsnv Čas: 2020-01-17 09:59:45 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Vari ťa nútim troliť?
Web: neuveden Mail: schován
A nebude to skôr naopak? Že RŠ je chybná, lebo nedokáže opísať nadhodnotu a vykorisťovanie? Subjektívna hodnota je dobrá akurát na zahmlievanie reality.
Autor: norbertsnv Čas: 2020-01-14 23:02:43 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Falošná dilema, okrem Sulíka a šoféra autobusu existuje aj mnoho iných politikov.
Autor: norbertsnv Čas: 2020-01-14 18:37:57 Titulek: Re: Odpověď [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Hovoriť si môžeš čo chceš, na rozdiel od ankapu máme slobodu prejavu.
Autor: norbertsnv Čas: 2020-01-14 18:36:30 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Koho si zvolili v USA či Izraeli je ich vec, hlavne aby tu prepadol Sulík aj s jeho ekonomickým liberalizmom :-D.
Autor: norbertsnv Čas: 2020-01-14 18:19:15 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Už zase šíriš tie svoje mokré sny? Slovensko nemá vlastnú menu a predsa existuje. A prosperuje viac než keď sme platili vlastnými slovenskými korunami. Vôbec nejde o to kto vlastní tlačiareň, ale o to ako kvalitne si štát dokáže ustrážiť výber daní a odvodov. A to že pár geekov bude ojebávať štát na daniach a potajomky medzi sebou obchodovať v nejakých virtuálnych nezmysloch nemôže štát ohroziť.
Autor: norbertsnv Čas: 2020-01-14 18:10:38 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Aj anarchia je nejaká dejinná skúsenosť, akurát že na rozdiel od štátov neúspešná.
Autor: norbertsnv Čas: 2020-01-14 17:15:44 Titulek: Re: Odpověď [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Nepodceňujte vtedajších obyvateľov, určite aj vtedy vedeli čo je násilie a čo je obrana. A aj tak im to bolo hovno platné, okrem warlorda a jeho kumpánov skončili všetci v otroctve.
A samozrejme tvrdiť že lúpenie a vraždy boli nevyhnutné k prežitiu je nezmysel, lúpením ani vraždením sa hodnoty nevytvárajú ale ničia.
Autor: norbertsnv Čas: 2020-01-14 17:08:56 Titulek: Re: Odpověď [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Anarchia ako anarchia. Rozdiel je len v tom že vtedy mali pästné kliny a kyjaky a dnes máme aj zbrane hromadného ničenia :-D.
Autor: norbertsnv Čas: 2020-01-14 14:45:02 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
To že necheš priznať pravdu neznamená že píšem nezmysly.
Autor: norbertsnv Čas: 2020-01-14 14:40:53 Titulek: Re: Odpověď [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Všade. Na celej Zemi bola kedysi anarchia a z nej postupným združovaním ľudí do väčších a väčších celkov vznikli štáty. A áno, to zlučovanie mohokrát prebehlo aj násilím, napriek tomu že v praveku mal každý zbraň. Asi tie voľnotržné bezpečnostné agentúry neboli až také spoľahlivé :-D
Autor: norbertsnv Čas: 2020-01-14 13:18:38 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Nebojte sa, to je taká hrozná hrúbka až je jasné že ide o preklep a nie o neznalosť gramatiky :-D
Autor: norbertsnv Čas: 2020-01-14 13:16:38 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Ideológiou ankapu nie je žiadna sloboda, to by totiž nemohlo platiť ankapistické pravidlo že človek je slobodný výhradne na svojom vlastnom pozemku ( a fakticky ani to nie úplne, keďže Vám do Vašej slobody môže zasahovať susedmi zaplatený sudca ). Ideológiou ankapu je presadzovanie vlastníckych práv majiteľa pozemku na úkor všetkých iných práv.
Autor: norbertsnv Čas: 2020-01-14 12:22:25 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Ja nemám problém s tvrdením že spoločenské vedy trčia v stredoveku. Lenže vy sa chcete vrátiť do doby kamennej, naspäť pred štáty.
Autor: norbertsnv Čas: 2020-01-13 21:10:11 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Ankapáci by Vám vysvetlili že substitút elektriny sú sviečky a generátor :-D
Autor: norbertsnv Čas: 2020-01-13 20:21:48 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Nespĺňa to ankapistickú definíciu monopolu, kde sa monopol neurčuje podľa trhového podielu, ale podľa štátnych regulácií.
Web: neuveden Mail: schován
Z dlhodobého hľadiska sme všetci mŕtvi.
Autor: norbertsnv Čas: 2020-01-11 20:22:36 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Áno, podobne ak auto riadi vodič, rovnako aj trh treba riadiť.

Áno, príroda sa reguluje sama. Tak že silnejší požierajú slabších. A rovnako by fungoval aj voľný trh. Kým by sa slabší nespojili a nevytvorili naspäť štát.

Nie, takto to nikto nemyslel. Pretože v demokracii máte možnosť voliť, kým otrokov v otrokárstve ani poddaných v monarchii sa samozvaný vládca na ich názor nepýtal.
Autor: norbertsnv Čas: 2020-01-10 22:28:14 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Nie, nie je logické aby s otroctvom súhlasil ktokoľvek iný okrem vlastníkov otrokov.
Autor: norbertsnv Čas: 2020-01-10 17:47:16 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Keby pes nesral tak by ho roztrhlo. Otroctvo a nevoľníctvo bolo udržiavané násilím proti vôli otrokov/nevoľníkov, od Altmanom deklarovaného konsenzu to bolo na míle ďaleko.
Autor: norbertsnv Čas: 2020-01-10 17:37:33 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Altman píše o tvorení rukami a hlavou a deti sa plodia inými orgánmi :-D.
Autor: norbertsnv Čas: 2020-01-10 16:57:52 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Nikam nesmerujem, iba opravujem chybné tvrdenie pána Altmana. Otroctvo ani feudálne poddanstvo či nevoľníctvo nebolo väčšinovo odsúhlasené.
Autor: norbertsnv Čas: 2020-01-10 16:32:45 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Len taký zmrd ako ty si môže účelovo vybrať iba jednu vetu z príspevku a na tej vete vytrhnutej z kontextu argumentovať. Ale dám si tú námahu a zopakujem svoju otázku tak aby si ju aj ty pochopil: Súhlasila s otroctvom väčšina všetkých ľudí, t.j. vrátane otrokov?
Autor: norbertsnv Čas: 2020-01-10 12:51:14 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Otroctvo schvaľovala väčšina ľudí? Ja si dovolím pochybovať že s ním súhlasila väčšina otrokov. Či otrokov nerátate za ľudí?
Autor: norbertsnv Čas: 2020-01-09 15:38:49 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Prečo by nemohli pracovať legálne? Okrem toho že im v tom bráni ich nečestný nelegálne podnikajúci zamestnávateľ? Ktoré legálne ( teda nie drogy, pasáci a iní zločinci ) povolanie je také že v ňom všetci podnikajú načierno?
Autor: norbertsnv Čas: 2020-01-09 14:08:16 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Áno, je pravdepodobné že pri takom spôsobe obživy neumrie na starobu.Len medzitým zabije pár ľudí namiesto aby sedel v base.
A trest smrti v štáte na rozdiel od ankapu nemáme, takže na rozdiel od ankapu nemusí za každú cenu vraždiť všetkých svedkov. A "pomúžeme ti" si ja predstavujem inak než že mu ostrakizáciou zabránite zarábať si prácou či nakupovať jedlo.
Autor: norbertsnv Čas: 2020-01-09 10:56:10 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Áno, pokiaľ vie strieľať lepšie než ten zločinec. Plus navyše moment prekvapenia, ktorý je zvyčajne na strane zločinca.
Autor: norbertsnv Čas: 2020-01-09 09:35:39 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Keď ste v jednom zo skorších príspevkov tvrdil že väzenia sú neefektívne a drahé, ten Váš individuálny prístup ku hromadám zločincov bude lacnejší? A nedonúti ostrakizácia zločinca páchať ďalšie zločiny, kým v base škodiť nemôže? A ak budú potenciálne obete ozbrojené, nepočítate s možnosťou že to zvýši agresivitu páchateľov a teda zvýši sa množstvo obetí?
Autor: norbertsnv Čas: 2020-01-09 09:25:02 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Takže ste za čistú anarchiu, bezprávie? Lebo vždy a všade, aj v ankape, sa nájdu ľudia čo porušia dané pravidlá ( zákony ).
Autor: norbertsnv Čas: 2020-01-09 00:11:38 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Pracujú aby zarobili. A načierno aby ojebali štát. Resp. zamestnanci či živnostníci vo švarc-systéme pracujú načierno lebo ich núti zamestnávateľ ktorý ojebáva štát. Aj ich.
Autor: norbertsnv Čas: 2020-01-08 22:06:05 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Tak práveže všetci tí nelegálni načierno pracujúci zamestnanci či načierno podnikajúci podnikatelia to budú mať v ankape horšie, keďže stratia úsporu z ojebávania štátu. Čiže nie všetci z nich sa uživia aj v ankape.
Autor: norbertsnv Čas: 2020-01-08 21:43:32 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
A nemyslíte si že keď podľa ankapistických mýtov vedie podpora nezodpovedných ( pričom nezodpovedným nazývate každú obeť trhu ) ku väčšej nezodpovednosti tak že podľa rovnakej logiky netrestanie zločinov povedie ku vyššej miere zločinnosti?
logo Urza.cz
kapky