Diskuse – Stoky Svobodného přístavu (Urza.cz); (S)toky myšlenek Svobodného přístavu (Urza.cz)

hamburger menu

Komentáře uživatele velkej Ká (strana 5)

Nezobrazí-li se komentář po prokliku do odpovídající diskuse, znamená to, že se jedná o reakci ve vlákně, které se uživatelé rozhodli skrýt (tyto může každý zobrazit po přihlášení).

Autor: velkej Ká Čas: 2020-11-03 12:21:55 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Slyšel jsem je dávno před diskusemi. Ale Vy píšete "na úkor". A to bych byl rád, kdybyste rozvedl.
Autor: velkej Ká Čas: 2020-11-03 11:57:40 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Jasně, dítě se samo neučí, vůbec :D Teda, vlastně máte pravdu, dítě postižené povinnou docházkou se obvykle samo neučí. V tomto směru by ten prostý babysitting byl vážně lepší, dítě by nebylo postiženo tou docházkou a dost možná by se i samo učilo.
Autor: velkej Ká Čas: 2020-11-03 10:28:39 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
V rámci dobrovolných vztahů a směn? Povídejte, přehánějte, i kukuřici si k tomu upražím...
Autor: velkej Ká Čas: 2020-11-03 10:27:53 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Nebo díky totální nenažranosti státu.
Autor: velkej Ká Čas: 2020-11-03 01:46:18 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Zadarmo drahé, říká se. Za tu povinnou školní docházku platíme velkou cenu, a zdaleka nemyslím daně. Myslím ten ztracený čas, tu neefektivitu, tu zbytečnost mnohých věcí na škole vyučovaných. Myslím si, že prostý babysitting by byl levnější, efektivnější, a plnil by účel víc.
Autor: velkej Ká Čas: 2020-11-03 01:18:13 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
No já nevím, ty zdroje mnohdy nestačí ani na ten chod státu, natož na jeho další funkce.
Autor: velkej Ká Čas: 2020-11-03 01:17:00 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Však já ani nemám v úmyslu odstraňovat skutečnost, že každý má prospěch z něčeho jiného, naopak prosazuji takové společenské uspořádání, které na tomto staví.
Autor: velkej Ká Čas: 2020-11-02 19:28:12 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
No právě. Proto je centrální řízení kravina.
Autor: velkej Ká Čas: 2020-11-02 18:29:54 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
No ano, jistě, je to zcela jasný nákup. A dokud jsou zdroje, tj. dokud je dost volů, co celý ten cirkus platí, tak to i nějak funguje. Otázkou je, co přesně je tou funkcí. Asi masírovat ego těm, co nejsou mentálně dost silní na to, aby se o sebe starali sami.
Autor: velkej Ká Čas: 2020-11-02 18:28:18 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Problém je v tom, že každý má prospěch z něčeho jiného.
Autor: velkej Ká Čas: 2020-10-28 18:43:37 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
V tom prvém stát také parazituje na daních. Stejně tak pokud se fabrika ani firma nepřestěhuje, tak bude stát parazitovat na daních. A čím víc peněz mu dáte, tím větší moc, ale i chuť, bude mít.
Autor: velkej Ká Čas: 2020-10-28 18:22:43 Titulek: Re: thesis [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
No a docela hodně. Ačkoliv koncept státu je hodně starý, jednotlivé státy příliš dlouho nevydrží. Nejspíš protože jsou to ty oxymorony.
Autor: velkej Ká Čas: 2020-10-28 18:06:51 Titulek: Re: thesis [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ano, ale dnešní státní zřízení v Egyptě existuje až od roku 1947.
Autor: velkej Ká Čas: 2020-10-28 18:05:07 Titulek: Re: Lhát není snadné [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Nevím, zda oponent. Ve srovnání s Vámi je to generátor blábolů; Vy se aspoň občas snažíte hodit nějaký argument.
Autor: velkej Ká Čas: 2020-10-28 15:48:17 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Např. nižší daně, méně regulací. Typicky figurují malé státy na seznamech daňových rájů. Proč asi?
Autor: velkej Ká Čas: 2020-10-28 15:37:53 Titulek: Re: Lhát není snadné [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Co přesně nechápete na, cituji: Nepřeji si Vás tu. Nerozumíte některému slovu, nebo celému tvrzení?
Autor: velkej Ká Čas: 2020-10-28 13:02:02 Titulek: Re: thesis [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Který konkrétně? Státy neustále zanikají, vznikají, krachují atd. Např. Česká republika neexistuje ani 30 let. Podle přehledů vidím, že nejstarší přetrvávající stát je Island, zhruba těch tisíc roků, ale pak to jde prudce dolů.
Autor: velkej Ká Čas: 2020-10-28 12:18:45 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ano, a kupodivu ty malé státy mívají daleko rozumnější chování... právě proto, že vědí, že jim jinak lidi lehce zdrhnou o pár metrů vedle.
Web: neuveden Mail: neuveden
Nemusíte nic špatného dělat. Jenže:

1) Stát může svůj pohled na to, co děláte, kdykoliv změnit. To, co nebylo špatné, může špatné jednou být.
2) Z informací o Vás může dojít k tomu, že děláte něco špatného, i když to nemusí být pravda. Můžete dělat něco nezvyklého, netypického... a stát může usoudit, že by to mohlo být něco špatného, nebo Vás může propojit s něčím/někým špatným, aniž byste to o dané věci/osobě věděl Vy.

K norbertovi:

Soukromník na svém pozemku má tu nevýhodu, že není vnímán jako božstvo. Zatímco stát lidé různě trpí a omlouvají, u soukromníka to obvykle dopadne tak, že na jeho pozemku nikdo nebude. Je velmi snadné vyskytovat se o pár metrů vedle na jiném pozemku. Se státy je to v tomto směru horší, ty si obvykle tolik nekonkurují a jejich území jsou rozlehlá. Lidé mají ze států příliš velký respekt/strach, než aby otevřeně revoltovali, a obvykle lidi podobné kultury, jazyka atd. jinde nenajdou. Až bude více "Českých republik", bude to zajímavější...
Autor: velkej Ká Čas: 2020-10-27 11:47:35 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
A k čemu tak nutně potřebujete konsensus velké skupiny lidí? To, že někde mají špatnou vlastnickou strukturu, je problém, který si musí vyřešit sami, resp. debilita dotyčných. Je to jako nákup předražených hrnců.
Autor: velkej Ká Čas: 2020-10-25 19:26:48 Titulek: Re: No [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Jak přesně Sovětský svaz kontroloval násilí, když rval lidi do gulagu?
Autor: velkej Ká Čas: 2020-10-25 19:25:08 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Nijak. Proč by měl?
Autor: velkej Ká Čas: 2020-10-06 12:39:51 Titulek: Re: Proč Urzu nechtějí na školác [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Proč by mělo být právo početně silnějšího dobro z principu?
Autor: velkej Ká Čas: 2020-10-06 12:37:48 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
A k nedobrovolnému pečení chleba, nedobrovolnému nákupu věcí v obchodě, nedobrovolnému zabírání nemovitostí... moment, to je státní parketa!
Autor: velkej Ká Čas: 2020-10-06 07:31:22 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Kdo komu co prodá není naše starost. Majitel ledviny by měl mít možnost prodat ji komu chce. Jestliže chudoba je výchozí stav, pak i to, že máte jen svoje ledviny, je výchozí stav. Funkční trh s ledvinami a volnotržní zdravotnictví obecně by vedly k tomu, že byste o sebe více pečoval, včetně prevence. Na druhé straně by vyšší cena ledvin (s tím, že teď nevíme, zda by opravdu byla vysoká) stimulovala hledání alternativ, jako umělé ledviny, 3d tisk, klonování...
Autor: velkej Ká Čas: 2020-10-01 06:22:22 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Někteří lidé mají strach z pavouků, jiný z anarchie.
Autor: velkej Ká Čas: 2020-10-01 06:17:25 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Co přesně Vás vede k domněnce, že enemy ze sebe dělá blbce?
Autor: velkej Ká Čas: 2020-10-01 06:15:13 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Poposedněte si. Nesmíme však zaměňovat tvorbu pracovního místa s tvorbou nějaké užitečné hodnoty
Autor: velkej Ká Čas: 2020-09-30 16:52:51 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
1) Stát Vás zdaní tak jako tak, ať už přímo, nebo přes tu firmu.
2) Zhorší se kvalita či rozsah služeb poskytovaných státem... ano, byť se to zdá nepředstavitelné, pořád není kvalita těch služeb na úplném dně, a kreativitě neohrožených úředníků, kteří mají své místo jisté, se meze nekladou.
Autor: velkej Ká Čas: 2020-09-29 09:23:24 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
To bych prosil rozvést na konkrétním příkladu. Kde/jak anarchokapitalisté popírají, že pravdivé poznání je nemožné?
Autor: velkej Ká Čas: 2020-09-29 08:14:52 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Tohle mi od Vás zní jako jalový výkřik do tmy, a dost možná budu následující výzvy litovat, ale budiž: Mohl byste to prosím rozvést?
Autor: velkej Ká Čas: 2020-09-28 22:32:10 Titulek: Re: Puritánství [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Jinými slovy, je třeba to značně zkomplikovat a zamlžit, aby se to mohlo podávat jako morální. Jsem rád, že tuhle fázi života mám za sebou.
logo Urza.cz
kapky