Diskuse – Stoky Svobodného přístavu (Urza.cz); (S)toky myšlenek Svobodného přístavu (Urza.cz)

hamburger menu

Komentáře uživatele Lojza (strana 181)

Nezobrazí-li se komentář po prokliku do odpovídající diskuse, znamená to, že se jedná o reakci ve vlákně, které se uživatelé rozhodli skrýt (tyto může každý zobrazit po přihlášení).

Autor: Lojza Čas: 2019-12-28 21:43:19 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
no, rozhodne se sklada z nekonecne mnoha malych objemu, to je pravda. Sice je to takove….k nicemu….ale je to holy fakt.
Takze, kdybys ty kokote dobre cetl, co jsem ti psal, mohl jsi mi rict uz na zacatku, ze jsi to takto nemyslel a proc.
Sorry jako, ale od zmrda jako jses ty neberu vykrik do tmy typu "nemas pravdu". To ty blabolis kazdou chvili a vetsinou je to uplne z cesty.
A jelikoz zmrd tveho formatu nema chut vysvetlovat, jak co mysli, ci jak si co predstavuje, ze je to tak spravne a ze se to ma tak spravne brat, tak se neni co divit, ze trvalo takovou dobu,nez to z tebe vypadlo po te, co jsem se na to asi 100x ptal.
Autor: Lojza Čas: 2019-12-28 21:23:03 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
a? porad se bude skladat z nekonecne mnoho nekonecne malych dilku. Takze vubec nevim, o co ti jde. Je jich nekonecne mnoho? Je. O to jedine mi slo.
Kdyby ses na tom nezasekl, ale rekl jsi, jak to ve skutecnosti myslis, usetrili bychom si mnoho pismenek.
Ale to bych chtel moc, po zmrdovi chtit, aby normalne diskutoval.
Autor: Lojza Čas: 2019-12-28 20:55:38 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
"Aha, takže pořád nechápeš, že nekonečně mnoho nekonečně malých intervalů má konečný součet." <--- VZDY? A kolik to teda je, chytraku?
Autor: Lojza Čas: 2019-12-28 19:44:36 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Lzes, protoze jsem ti to rikal.
Rikal jsem ti, ze jsem s tim zacal proto, protoze to vypadalo, ze to tak myslis. Opakovane jsem to napsal a ty ses proti tomu neohradil, ze to tak nemyslis. Tedy jsem mel samozrejme plne pravo se domnivat, ze jsi to tak myslel.
Dale lzes v te posledni vete. NIC takoveho jsem nerekl. Dokonce si to ani nemyslim. OPAKOVANE jsem ti psal, ze se na tu situaci da divat ruzne a jedna z nich je to, ze se jedna o nekonecne mnoho nekonecne malych chvilek. Jiny pohled samozrejme je, ze se jedna o jednu spojitou akci. Vubec nevim, proc napises dve vety, a obe ty vety jsou lez. No, jak rikam, holt jses excelentni ukazka zmrda
Autor: Lojza Čas: 2019-12-28 18:33:53 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Lzes, zmrde
Autor: Lojza Čas: 2019-12-28 17:03:25 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Nelzi zmrde!
Autor: Lojza Čas: 2019-12-28 15:06:53 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Tak si skoc k doktorovi, at ti nejakej napise, kdyz ho tak potrebujes, co s tim otravujes me
Autor: Lojza Čas: 2019-12-28 15:00:14 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Jojo to zname, takhle presne zmrdi fungujou...Vim, ale nepovim. Jo hovno. Nevis nic, delas ze sebe kdovi jak chytryho, pritom jses obycejnej zmrd, co si placa, co se mu hodi.
Tahni do prdele, kokote
Autor: Lojza Čas: 2019-12-28 14:38:13 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Dobre, zmrde.
Az mi zjistis odpovedi na tyto pomerne jednoduche otazky, tak prijd. do te doby tahni nekam do prdele, protoze svyma hovnama jen zamazavas skutecnost, ze vubec nevis, o cem mluvis a vubec nevis, co vyplyva z toho, co tvrdis.
Autor: Lojza Čas: 2019-12-28 13:59:40 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ano, to je ultimatni odpoved na vsechno :-D
Tvrdis neco, pak tvrdis pravy opak a kdyz te na to nekdo upozorni, tak reknes, ze to nepochopil :-D :-D Boze, ty jses opravdu zmrd, jakyho clovek nevidel.
Mimochodem, jak to teda je? Neodpovedel jsi. Predpokladam ze proto, ze sam nevis, co odpovedet.
Jak tedy zjistis, kolika lidem neco vynucujes a jak zjistis, jestli nejakemu cloveku, ktereho vubec neznas, musis ci nemesis vnucovat, aby neposkozoval tve telo?
Dam ti zachranou otazku, protoze je mi jasne, ze na to nebudes nikdy schopny odpovedet...tedy zachranna otazka zni: A je to vubec dulezite to zjistovat a vedet?
Autor: Lojza Čas: 2019-12-28 13:56:27 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ty jses kokot. Samozrejme, ze vim, ze muzes mit napriklad soucet nekonecne mnoha cisel a ten soucet bude 0.5
Napriklad…
Jak to ale souvisi s tim, co jsme resili? Nijak. Proste je to irelevantni.
Autor: Lojza Čas: 2019-12-28 13:19:32 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Popiras. Nejdriv neco kategoricky tvrdis,
pak reknes, ze to vlastne netvrdis, ze je to uplne jinak.
A kdyz se te clovek zepta jak, napises, ze je to jedno :-D
Boze, ty jses fakt zmrdi sracka.
Naprosty hovno, co si ani nestoji za tim, co tvrdi a cim opruzuje ostatni.
Btw - uznas I svym oponentum, ze ze je uplne jedno, jak se neco pozna? Co, ty zmrde, uznas?
Autor: Lojza Čas: 2019-12-28 13:17:38 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Jiste, mas pravdu, kokote…
Akorat, ze je to zcela irelevantni vzhledem k tomu, o cem jsme se bavili, takze to nehodlam komentovat
Autor: Lojza Čas: 2019-12-28 12:47:25 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
To je legracni :-D Takze zcela popiras to, co tu celou dobu tvrdis :-D :-D
Btw jak to poznas, jestli nekdo neco uznava dobrovolne, nebo ne?
Rekneme takoveho nahodneho cloveka v Zimbabwe. Jak poznas, jestli dobrovolne uznava tvoje prava, aby neposkozoval tve telo?
Autor: Lojza Čas: 2019-12-28 12:34:26 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Jiste mas pravdu, kokote
Autor: Lojza Čas: 2019-12-28 12:33:21 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Zvlastni, vcera jsi psal, ze ano...jedine, ze by to co jsi napsal zmanemalo, ze sice ano, ale vlastne ne. To by ti bylo podobne.
Jinak by me teda docela zajimalo, pokud ne na vsech, tak na kom ano a na kom ne...kdyz jsi sam vcera rikal, ze na vsech :-D :-D
Ty jses proste kokot :-D :-D
Autor: Lojza Čas: 2019-12-28 12:16:54 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ne, ale to kokot jako ty nemuze pochopit.
Koncim s tebou, neda se s tebou debatovat. Ja to zkusil, zkusil jsem to slusne, zkusil jsem ti ukazat, k jakym se dostaneme zaverum, kdyz budeme aplikovat to, co pises.
Co jsi udelal ty? V kazde druhe vete urazka, nedokazes si to odpustit. Proc to delas me je jasne, a tedy nema cenu s tebou dale jakkoliv seriozne diskutovat, protoze jses proste zmrdi srac.

Btw - samozrejme si klidne muzes nadefinovat, ze od prvniho okamziku narozeni kazdy clovek zacne kontinualne vynucovat 7-9 miliard vynucovani, aby ostatni neposkozovali jeho telo. Jiste si to tak nadefinovat muzes, ale neprijde mi to za prve k nicemu prakticky dobre, a za druhe podle toho, jak svet vidim ja, to vynucovani neni.
A ty nemas patent na to, jak to je, takze ty to beres pres miliardy vynucovani a ja pres to, ze to vynucovani neni.
Preji krasny zbytek vynucovaciho zivota. Klidne si provadej ty sve miliardy vynucovani, a ja si je nadale provadet nebudu.

Autor: Lojza Čas: 2019-12-28 12:12:21 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Tak jo, kokote
Autor: Lojza Čas: 2019-12-28 10:29:47 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
A zase jsme u hlupacka, vid? Zase ti tece do bot, placas picoviny a tak se uchylujes k hlupackum.
To, co pises, je naprosta picovina.
Protoze jsou 2 moznosti:
1. provadis nekonecne mnozstvi vynucovani, protoze tu akci provadis opakovane kazdou nekonecne malou chvili - pak se tedy neda mluvit o tom, jestli vynucujes vice ci mene, protoze je to stejne nekonecne.
To jsi zavrhnul, ze tak to tedy neni. Ok, klidne pristoupim na to, jak to vidis ty (vidis, co delam? Pristupuji na to, jak to vidis ty...mel by ses takovou vec naucit take)
2.Provadis jedno kontinualni vynucovani po cely zivot, od okamziku narozeni az po okamzik smrti a to vuci kazdemu jednomu cloveku na teto planete. Provadis tedy xy miliard (ani nevim, kolik je ted lidi, snad 7 miliard? nebo 9? nevim a asi to neni uplne dulezite) kontinualnich vynucovani. NEPROVADIS ho minutu, hodinu, den...provadis ho neustale, spojite. Je tedy v takovem pripade zcela irelevantni, jestli hodina je vic, nez sekunda - ano, to jiste je. Ale ty stejne to vynucovani provadis cely zivot a nejde to rozdelit na sekundy ci hodiny, protoze jsi TY SAM REKL, ze se jedna o JEDNO celozivotni spojite vynucovani.
Tedy to co jsi ted napsal, muze klidne byt pravda, az na to, ze se to vubec netyka toho, o cem ted mluvime. Mluvime ted POUZE o vynucovani toho, aby nikdo neposkozoval tvoje telo. Az doresime toto, muzeme se zacit bavit o dalsich vynucovanich…
Autor: Lojza Čas: 2019-12-28 03:24:01 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
1. bla bla bla. Na celou vec se da divat I tak, jak jsem napsal ja, I tak, jak jsi napsal ty. Pokud jsi mel pocit, ze se na to divam jinak, nez ty, mel jsi me to VYSVETLIT, jak se na to divas ty. Pak bychom mohli mit spolu diskuzi.
2. Chapu, ze je to rozdil. Jakou to ale na souvislost s tim, kdyz neco trva cely zivot? Povim ti to: Zadnou. Bylo to zcela irelevantni.
No nic...tohle fakt nema cenu
Autor: Lojza Čas: 2019-12-28 03:17:14 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
ahaaaa, takze se jedna, podle tebe, o jednu akci, ktera trva celozivotne?
Pokud ano, tak:
1. Proc jsi to nerekl hned, neumis diskutovat, ze to z tebe musim pacit, jak z chlupaty deky?
2. Jakou relevanci pak ma rozlisovat 1 sekundu a 1 hodinu, kdyz by se jednalo o jednu jedinou akci na cely zivot?

Ale ono to mozna bude zase cele jinak…
Autor: Lojza Čas: 2019-12-28 03:12:02 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Dobre...a jak dlouho tedy trva ta cinnost vynucovani si toho, aby na me zadny clovek na planete neutocil? Jak si to tak predstavujes, ze takova vec dlouho trva…
Autor: Lojza Čas: 2019-12-28 03:03:21 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
A hele, zase ten blbecek :-D :-D
Koukam, ze kdyz ti tece do bot, zacnes pouzivat tahle slova.
Zeptal bych se, proc je to relevantni, kdyz hodina i sekunda obsahuji nekonecne mnoho nekonecne malych okamziku, ale ty to sam nevis, takze to ani nebudu delat :-D
No nic, tak jsme prave zjistili, ze tvrdis neco, o cem ani nevis, co to znamena a kdyz ti to nekdo rekne, tak se rozcilujes, ze to neni pravda :-D
Tvl ty jses pripad :-D
Seru na to, tohle fakt nema cenu:-D
Ja jsem si debil myslel, ze alespon sam vis, co a proc tvrdis, ze to alespon dava nejakou vnitrni logiku a je to nejak vnitrne konzistentni, celou dobu si tu s tim lamu hlavu, jak by to tak mohlo byt kdyz je to takova blbost a ejhle, ty to sam nevis :-D
Autor: Lojza Čas: 2019-12-28 02:56:51 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
To zopakuju, jo...."Nejprve se zamysli nad tim, co vubec tvrdis, co z toho vychazi"
Btw, to, ze hodina trva dele nez sekunda je zcela irelevantni. Oba tyto casove useky obsahuji nekonecne mnoho nekonecne malych okamziku. Pokud toto nechapes, zkus si na toto tema neco nastudovat, napriklad na youtube mas zaznamynejakych prednasek z VS, kde se nekonecno resi…
Autor: Lojza Čas: 2019-12-28 02:49:29 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
A hele, kdyz dosly argumenty, uz zase zacinas s blbcema.
Vis ty co? Nejprve se zamysli nad tim, co vubec tvrdis, co z toho vychazi, a pak prijd mudrovat.
Btw by me docela zajimalo, pokud chces porovnavat hodinu a sekundu, jak to udelas a proc ti to vyjde jinak, nez me. Povidej, prehanej, predved se.
Autor: Lojza Čas: 2019-12-28 02:44:40 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Je mi jedno co tvrdis. Z toho co tvrdis vychazi to, co jsem ti napsal. Samozrejme to muzes popirat a rikat, ze to neni pravda. Pravda to ale je, zduvodneni tam mas. Pokud pouziju to, co tvrdis, nemuze vyjit NIC jineho. Je to jen matematika a logika, to je cele.
Znovu tedy rikam, ze mi neprijde prakticke rikat, ze neustale vnucuju vsem lidem na teto planete, ze me nesmi poskozovat moje telo.
Zaver: Pokud na tom budes trvat, ze to skutecne neustale vsem vnucuju, vyplyva z toho to, co jsem napsal. Zkus nad tim prosim te chvili premyslet...
Autor: Lojza Čas: 2019-12-28 02:39:54 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ano, to je pravda. Ja celou dobu rikam, ze je to blbost, ale ty na tom porad trvas, ze je to takto spravne. Tak ti jen ukazuju, co to pakznamena pro praxi. Imho to pro praxi znamena, ze to nic neznamena a je to zcela nepouzitelne.
Takze mozna, ze kdyz se nad tim zamyslis, casem dojdes k tomu, ze bys mohl svuj nazor prehodnotit…
Autor: Lojza Čas: 2019-12-28 02:33:29 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Takze…
Bavime se o tom, ze neustale branis tomu, aby nekdo poskodil tve telo. Uz je zpusobu, jak ti lze poskodit telo, je velmi mnoho, v podstate se to blizi k nekonecnu.
Co je ale dulezitejsi, tak to vnucujes vsem lidem (je zcela jedno, kolik jich je) v kazdy okamzik sve existence. Nikdy neni tammaly okamzik, aby nemohl byt jeste mensi. V matematice tedy rikame, ze tech okamziku je nekonecno. (Pokud by jich nebylo nekonecno, tak by to znamenalo, ze jsou okamziky, kdy se zcela dobrovolne vzdavas tohoto vynucovani a v tu chvili by ti nekdo mohl ublizit - to predpokladam nechces)
Takze mas nekonecne mnoho okamziku, tedy z toho vyplyva, ze mas I nekonecne mnoho vnucovani.

Autor: Lojza Čas: 2019-12-28 02:25:02 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Jenze ono to nekonecno je. Chapu, ze nejses tak silnej v matematice, ale je to tak.
Pokud tedy mas nazor, ze to neni nekonecno, rekni mi, proc si to presne myslis
Autor: Lojza Čas: 2019-12-28 02:18:15 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Jak to, ze jich neni nekonecne? Ciste matematicky jich je nekonecne.
Dobre...tak pak teda opravdunechapu, k cemu je takovato definice dobra, protoze se skrze ni neda nic dokazat, vyvratit, neda se s ni nic obhajit, na nic pouzit.
Jsou to jen nejaka slova, ktera k nicemu nevedou.
Ale dokazu pochopit, ze na tom postavis svou moralku. Protoze je uplnejedno, jestli se vnucuje vice, ci mene - ve skutecnosti je to stale stejne nekonecno, takze je to vsechno uplne jedno.
Je jedno, jestli zijes v jeskyni a nechavas kazdeho na pokoji, nebo jses sadisticky diktator - stejne neustale vnucujes nekonecne mnoho vnuceni, takze je to fuk.
K tomuhle to je dobre, jo?
Podle me je to teda pekna sracka.
Autor: Lojza Čas: 2019-12-28 02:10:21 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Aha, dobre...tak jen, abychom to shrnuli:
Realita je podle tebe takova, ze kazdy z nas provadi neustale nekonecne mnozstvi vnucovani, od sveho narozeni az do svoji smrti. Je to tak? Ano / ne?
Autor: Lojza Čas: 2019-12-28 02:02:40 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
No, on to muze urcovat, protoze muze, a ty to nemuzes urcovat, protoze nemuzes. Tos jeste nepochopil?:-)))) Proste on to ma dobre, protoze to je dobre, a ty to mas spatne, protoze to je spatne.
Hotovo, vymalovano.

logo Urza.cz
kapky