Diskuse – Stoky Svobodného přístavu (Urza.cz); (S)toky myšlenek Svobodného přístavu (Urza.cz)

hamburger menu

Komentáře uživatele Lojza (strana 182)

Nezobrazí-li se komentář po prokliku do odpovídající diskuse, znamená to, že se jedná o reakci ve vlákně, které se uživatelé rozhodli skrýt (tyto může každý zobrazit po přihlášení).

Autor: Lojza Čas: 2019-12-28 02:01:21 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Je spousta spravnychveci, ktera nejsou obranou.
Uz fakt nevis, co pises…
Autor: Lojza Čas: 2019-12-28 02:00:34 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ty ani nechapes, na co se ptam :-( To je tezke, ze… Z kontextu toho, o cem se bavime, je zcela zjevne, ze se bavime o tom, k cemu je dobre rikat, ze kazdy okamzik sveho zivota kazdy clovek vnucuje kazdemu jinemu cloveku na teto planete i mimo ni to, ze na nej nesmi utocit. K cemu je takovato definice dobra. K cemu je dobre rikat, ze kazdy z nas kazdou nekonecne malou casovou jednotku provadi nekonecne mnoho vnucovani. Je takovato definice k necemu dobra, pomaha nam nejak?
Autor: Lojza Čas: 2019-12-28 01:51:52 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Coz tvou logikou nestale delas - neustale vnucujes vsem lidem na planete, I jinde ve vesmiru, ze proti tobe nesmi pouzivat nasili. Kazdou pikosekundu tohle vnucujes uplne vsem. K cemu je to dobre?
Autor: Lojza Čas: 2019-12-28 01:50:28 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
A jsme zase u toho. Zmenis vyznam slov. Zavedes debatu jinam, k uplne jinemu vyznamu.
Ja napriklad nikde nepsal, ze se bavime o nejakych "spravnych" vecech. Nikoliv. Bavime se o obrane meho TELA. V tuto chvili se nebavime o NICEM jinem. Ale ty to rozsrackujes uz po dvou vetach. A takhle ty to delas PORAD. Kdyby sis to uvedomil, mozna by pak mohlo byt zajimave s tebou debatovat. Takto to ale NEJDE.
Autor: Lojza Čas: 2019-12-28 01:36:48 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
No vidis.Ty tvrdis, ze mu to vnucujes, ja tvrdim, ze mu to nevnucuju. Podle me obrana pred poskozenim meho tela NENI vnucovani.
Mimo jine proto, ze to nedava zadnou logiku a je to v praxi nepouzitelne. Protoze pokud by to bylo vnucovani, potom by to znamenalo, ze kazdou okamzik sveho zivota vnucuju uplne vsem lidem na teto planete nekonecne mnoho vnuceni.
Jo, pokud to takto beres, tak ber, ale je to nesmysl a nedava to zadny prakticky smysl.
Coz uz jsem psal asi pred rokem, a jedine, co ty umis opakovat je "je to tak jak rikam, protoze to tak je"

Autor: Lojza Čas: 2019-12-28 01:21:17 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ne. Pokud tedy nebudes tvrdit, ze pokud si nenecham od utocnika useknout ruku a branim se proti tomu, tak mu tim neco vnucuju. Coz bych se vubec nedivil, kdybys tvrdil, mimochodem.
Autor: Lojza Čas: 2019-12-28 01:02:27 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ooo nikoliv.
Nechapes ted ani o cem mluvim ja, natoz abys chapal to, o cem mluvi ostatni. Jses ti TAK jisty tim, ze ty vsechno vis nejlepe, ze si ani na sekundu nepripustis, ze by trebas mohlo byt i neco na tom, co rika ten druhy.
To mas trebas s tou obranou a agresi. Ono POKUD by to bylo tak, ze vlastnicka prava jsou cloveku vrozena a jsou s nim neoddelitelne spjata, potom skutecne obrana vlastnickych prav NEBUDE agrese, a jejich obrana nebude zadne vynucovani. Protoze stejne tak neni agrese, kdyz se branim proti tomu, aby mi nekdo neurizl ruku. Jenze ty nejses ani ochotny (a myslim, ze predevsim toho nejses schopny, ze ti chybi ta schopnost) o tom ani uvazovat, jestli by to tak nahodou nemohlo byt.
Vsechno vis, jak to je, sezral jsi Salamounovo hovno a ted jses tady jedinej moudrej. A jeste u toho urazis ostatni.
Mozna, ze je to jen nemoc a nejaky specialista by ti pomohl. Tak jako tak, neda se s tebou diskutovat, protoze diskuze znamena nejen presvedcovani ostatnich o svem nazoru, ale take snazeni se pochopit nazory odlisne a premysleni nad nima.

Autor: Lojza Čas: 2019-12-27 23:08:32 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Jak? Inu, ctu, co tu pises, a to mi bohate staci.
Jses naprostej zmrd, co neustale bud lze, a nebo zamerne nechape to, co mu lide vysvetluji a nasledne je obvinuje z toho, ze to myslej jinak a podobne. Dale sis, ty zmrde, vytvoril nejake vlastni videni sveta, vlastni vyklad slov, vlastni realitu a vsechno pomerujes tim. Je ti uplne jedno, ze nekdo jiny by mohl mit na neco jine nazory, ze to, co ty povazujes za dane nekdo jiny za dane vubec nepovazuje, a naopak ze nekdo jiny muze povazovat za dane neco, co ty ne. Tim padem dochazi k tomu, ze kdo nevidi svet tak, jako ty, s tebou v podstate nemuze diskutovat, protoze ty NECHCES toho druheho pochopit.
Vrele doporucuji vsem, aby si to uvedomili (ano, samotnemu mi to trvalo snad rok, nebo kolik, nez jsem na to prisel, protoze jsem stale doufal, ze kdyz sem nekdo chodi diskutovat, tak sem chodi diskutovat a snazit se pochopit jine nazory)
A tim bych to uzavrel (chapu, ze ty to nepochopis, ale snad to pochopi nekdo dalsi a usetrim tim nekomu dlasimu zbytecne promarneny cas pokusy s tebou diskutovat)
Autor: Lojza Čas: 2019-12-27 22:33:08 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ne, jakmile se nekdo chova, jako ty, tak je zmrd.
A jeste k tomu srac, jak uz davno vime.
Autor: Lojza Čas: 2019-12-27 22:25:51 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Norberte, uklidni si ho prosim te… At tu pak zas nemusis brecet, kdyz takovyhlemu hovadu nekdo rekne, ze je zmrd...Dik
Autor: Lojza Čas: 2019-12-27 14:32:33 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Je pomerne zvlastni, ze dodnes existuji ruzna lidska spolecenstvi,kde se lide nechavaji na pokoji, ba naopak si celkem nezistne pomahaji, a to proto, ze takove misto je pak hezke misto k ziti.
Opakovane jsem tu zde daval za priklad chatovou osadu, kde je tak cca 50 objektu - nekdo bydli nastalo (mensina), vetsina tam ruzne jezdi na vikendy, prazdniny a tak…
Kdyz byla potreba nova silnice, tak se lidi slozili a zaplatili si ji. Predtim se chlapi sebrali a jeden vikend vzali lopaty a krumpace a pripravovali cely vikend podklad, aby to nemudela delat nejaka firma za prachy… Majitel stavebni firmy, co tam bydli, na to dal zadarmo svoji mechanizaci. Koupil se jen asfalt…
Nemam tam plot. Jo, ciste z estetickych duvodu mam tu nejake tuje, tu nejake ovocne kere...nekde mam 20 metru bez niceho...kdyz tam jsem, a trebas jedu na nakup, ani nezamykam, nechavam normalne klidne otevreny dvere. Lidi se tam znaji, tam nikdo nekrade, a kdyby prisel nekdo cizi a lezt mi do chaty, pravdepodobne se to dozvim za chvili. Tuhle jsem pres zimu nechal omylem odemcenou boudu na naradi, kde mam veci tak za 50 tisic…
Lidi delaj akce pro deti, delaj se nohejbalovy turnaje s podobnou osadou par kilaku od nas...neberou se zadne dotace,proste se vyhlasi, ze se kona to a to a kam se muzou davit dobrovolne prispevky.
Je tam takova "hospudka", funguje to tak, ze prijdes, natocis si pivo, udelas si carku...o vikendu hodis prachy do kasicky podle poctu carek. Kdyz dojde pivo, nekdo vezme z kasicky penize a dojede koupit novej sud… Nikdy se tam nic neztratilo, kazdy si zaplati to svoje, nestane se, ze by chybelo..
Mohl bych takhle psat jeste dlouho.
Ale je samozrejme mozny, ze to vubec neexistuje a cele jsem si to vymyslel, to urcite…
Autor: Lojza Čas: 2019-12-26 12:36:50 Titulek: Re: Ehm? [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Jasne, svine agitacni, vsechno zamlcujou!!! Mel by ses do toho vrhnout a zacit lidem vysvetlovat ty uzasne vyhody toho, kdyz nekdo nekoho poskozuje, protoze je to evidentne spiknuti proti takovym lidem,a pritom delaji uzitecnou praci!
Trebas uplne opomijeni jsou - a velmi nepravem - takovi vrazi. Tady je kazdy odsuzuje,ale to je jen vymyvani mozku!!! Vzdyt kdyby bylo vice vrahu, tak by hrobnici meli mnohem vice prace!!! Takze prestanme odsuzovat vrahy a podporujme je, vzdyt pomahaji lidem!!!
Autor: Lojza Čas: 2019-12-25 21:46:36 Titulek: Re: Je ještě jiná možnost [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ja opravdu nemuzu za to, ze nechapes psany text. Az se to naucis, tak prijd diskutovat, do te doby to nema s tebou cenu. A to je takova pekna tecka za tim nasim pripadem
Autor: Lojza Čas: 2019-12-25 21:39:51 Titulek: Re: Je ještě jiná možnost [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ok, takze jses tak blbej.
Tak jo, tim padem to nema cenu dal resit, kdyz nedokazes pochopit ani psany text.
Byt tebou, zkusil bych s tim neco delat...
Autor: Lojza Čas: 2019-12-25 21:26:00 Titulek: Re: Je ještě jiná možnost [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
O tomhle, ty kokote, vubec nebyla rec. Zbytek viz komentar vyse.
Tohle nema cenu
Autor: Lojza Čas: 2019-12-25 21:25:06 Titulek: Re: Je ještě jiná možnost [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ok, jses definitivne naprostej kokot, kterymu I kdyz se to rekne 10x po sobe, tak to stejne nechape.
To, co jsi ted napsal je:
Bud zamerna lez, a pak to znamena, ze jses zmrd nejhrubiho razu, a naprosta demence od cloveka s IQ tak maximalne 80, a pak bych te prosil, abys nediskutoval o vecech, ktere nedokazes svym intelektem pobrat.
Autor: Lojza Čas: 2019-12-25 21:04:24 Titulek: Re: Je ještě jiná možnost [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Protoze to, ty idiote, povazuji za SPATNE a takoveto kolektivni vedomi povazuji za SPATNE a chteji s tim neco udelat.
Uz jsem ti to psal asi 4235278x , no kokot tveho formatu to asi nepochopi, ani kdyby mu to nakreslili.
A ano, kdyby nekdo v ancapu povazoval za spatny ancap, jiste by na nej nadaval uplne stejne a delal by pravdepodobne to same, co ted delame my - vysvetloval by dalsim lidem, proc je ancap nemoralni a jaka moralka je podle nej lepsi.
Autor: Lojza Čas: 2019-12-25 21:01:18 Titulek: Re: Je ještě jiná možnost [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
A na to jsi prisel presne jak, ze se na tom vetsinove neshodli?
Autor: Lojza Čas: 2019-12-25 21:00:10 Titulek: Re: Je ještě jiná možnost [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
To jses fakt tak vypatlanej, ze si na tu otazku neumis odpovedet?:-O
Tak si prosim te nehraj na to, jak desne rozumis logice a bla bla bla.
Kdyz vubec nechapes ani ty zakladni principy
Autor: Lojza Čas: 2019-12-25 19:08:55 Titulek: Re: Je ještě jiná možnost [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
No, koukam, ze pro tebe nic, jinak by ses neptal..
Plyne z toho to, ze to "proste vedi". Je to neco jako "kolektivni vedomi", lide proste vedi, ze kdyz nekam prijdou, tak pozdravi. Nikdo ani nevi, kdo s tim prisel jako prvni, jestli ohledne toho byla nejaka debata, proste to tak jen a kazdy to vi.
Coz je odpoved na otazku, jak by to lide jako vedeli.
Autor: Lojza Čas: 2019-12-25 19:04:17 Titulek: Re: Je ještě jiná možnost [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
PROC presne je nerealisticky? Chces tim snad rict, ze lide se vetsinove neshodnou na nejakem spolecenskem usporadani?
Autor: Lojza Čas: 2019-12-25 18:59:02 Titulek: Re: Je ještě jiná možnost [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
No, evidentne odpovedet neumis, jako obvykle, takze to pro dnesek asi zase zabalim
Autor: Lojza Čas: 2019-12-25 18:53:28 Titulek: Re: Je ještě jiná možnost [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Jeste, ze nic takoveho netvrdim, zmrde.
Autor: Lojza Čas: 2019-12-25 18:52:03 Titulek: Re: Je ještě jiná možnost [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Na demokracii (a state obecne) mi vadi, ze toho, "co chce vetsina" je extremne mnoho a ta "vetsina" to vsechno vynucuje nasilim. V ancapu se vynucuje jen NAP (a samozrejme je mozne nejak debatovat nad nejakyma detailama toho NAPu, napriklad, jestli se do nej zahrnou ci nezahrnou nejaka "prava zvirat"
Ale to uz jsem tu take asi 100x psal. Proc se na to porad ptas, kdyz uz jsem ti to asi 100x rikal?
Autor: Lojza Čas: 2019-12-25 18:43:44 Titulek: Re: Je ještě jiná možnost [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Nepletes si mirne vlakna?
Ptal ses, jak na to prijdou, ja ti odpovedel, a ty mi na to reknes, ze dane jsou moralni. WTF?
Vratil bych se k tomu, jak na to prijdou.
Jak tedy na to prisli ti, kdo pozdravili?
Autor: Lojza Čas: 2019-12-25 18:42:30 Titulek: Re: Je ještě jiná možnost [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Jak jsi zrovna na toto prisel...
To je argument ve stylu : Nerikej, ze je to prakticky nemozne, kdyz okolo sebe denne vidime mnoho a mnoho PODOBNYCH pripadu, kdy to funguje (ale napriklad v MENSIM MERITKU).
Pokud neco funguje opakovane v mensim meritku, potom je hloupe rikat, ze to nemuze fungovat ve vetsim meritku (samozrejme, muze se ukazat, ze ne, ale dokud to nezkusime, tak vsechno ukazuje na to, ze to prakticky fungovat MUZE)
Autor: Lojza Čas: 2019-12-25 18:39:57 Titulek: Re: Je ještě jiná možnost [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
WOW...takze po xy mesicich jsi prisel na to, o cem mluvim od zacatku. No...mozna, ze jsi na to neprisel a jen jsi napsal neco, co vubec sam nechapes.
Tak ja ti to zkusim, uz asi po stopadesate, vysvetlit:
V ocich vetsiny soucasnych lidi zde, jsou staty moralne spravne.
A ted pozor, jo, ted budu psat vazne pomalu, abys to stihal pochopit:
V ocich mych, a v ocich me podobnyh lidi NEJSOU staty moralne spravne. A mam za to, ze moje vnimani moralky je spravne, a vnimani moralky tech ostatnich je spatne. A tim padem se je snazim(e) presvedcovat, ze jejich pojeti moralky je spatne a maji ho zmenit.

No, tohle tu pisu uplne od zacatku, ale je mozne, ze to konecne pochopis...
Autor: Lojza Čas: 2019-12-25 18:36:25 Titulek: Re: Je ještě jiná možnost [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Se te zeptam - jak je mozne, ze vetsina lidi nejprve pozdravi, pokud prijde k nekomu cizimu a neco od nej chce. Jak je to mozne, kdyz na to neni zadny zakon?
Autor: Lojza Čas: 2019-12-25 18:17:42 Titulek: Re: Klasika [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
No...vzhkledem k tomu, ze kolega psal "uplne, nebo castecne", tak tech 70% je velmi realnych.
Spousta firem cerpa vserozlicne dotace, obchoduje se statem a podobne
Autor: Lojza Čas: 2019-12-25 18:01:23 Titulek: Re: Je ještě jiná možnost [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Vzhledem k tomu, ze vetsina lidi se podle nejakeho "drobneho ancapu" ridi mnohokrat denne a funguje to, tak mi neprijde, ze by to byl zrovna praticky nesmysl.
Autor: Lojza Čas: 2019-12-25 17:59:32 Titulek: Re: Je ještě jiná možnost [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ano, znamena. Vladcum se napriklad podarilo presvedcit zbytek lidi, ze je spravne, kdyz jim budou vladnout. A jelikoz to lide vetsinove akceptovali/akceptuji, tak se tak deje a ta vetsina lidi to povazuje za moralne spravne.
Autor: Lojza Čas: 2019-12-25 17:58:25 Titulek: Re: Je ještě jiná možnost [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Poznas to tak, ze budes vedet, jak to je. Bude to vseobecne rozsirena informace. Bude to vedet kazdy. Neco jako kazdy dneska tady u nas vi, ze "krast se nema".
A nemyslim si, ze by se k tomu prohlasovali. Co se tyce moralky, tak tam se k tomu spise "nejak dojde". Typicky napriklad tak, ze je nekdo bran jako "moralni autorita" a lide se nakonec ztotozni s tim, co rika....Jiste by ohledne toho byl spor, a lide by o tom diskutovali a tak nejak prirozenou cestou by dosli k nejakemu zaveru.
Ostatne, to se deje i dnes docela bezne v mnoha ohledech, clovek o tom ani nejak extra nepremysli, ze se deje ZROVNA toto.
logo Urza.cz
kapky