Diskuse – Stoky Svobodného přístavu (Urza.cz); (S)toky myšlenek Svobodného přístavu (Urza.cz)

hamburger menu

Komentáře uživatele li (strana 50)

Nezobrazí-li se komentář po prokliku do odpovídající diskuse, znamená to, že se jedná o reakci ve vlákně, které se uživatelé rozhodli skrýt (tyto může každý zobrazit po přihlášení).

Autor: li Čas: 2022-07-20 12:44:38 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Řekl jste to moc hezky... ale prakticky se mi to vůbec nelíbí...
***
STRATEGIE a HLAVNÍ CÍL
„Bude tak započat dlouhodobý přístup k ochraně práv LGBTI+ lidí, který se neomezí pouze na tuto strategii a na období do roku 2026, do kdy je koncipována. Cílem je zařadit toto téma mezi stálá témata pro činnost českých orgánů veřejné moci, pro veřejnou politiku jako takovou a jí vytvářené dokumenty, pro vědu a akademickou činnost a pro celkovou společenskou diskusi a veřejný život.“
Hlavní cíl: „Rovnost v důstojnosti a právech má umožnit LGBTI+ lidem všechny aspekty své osobnosti rozvíjet rovným způsobem a požívat stejné ochrany jako ostatní lidé bez jakékoliv diskriminace. ...Proto je nutné vytvořit právní regulaci chránící LGBTI+ lidi před těmito zásahy, postihující dostatečně jejich spáchání a vytvořit podmínky pro jejich efektivní předcházení. ...Právní úprava tedy musí poskytovat dostatečné nástroje k boji a potírání všech těchto forem diskriminace, k jejímu předcházení a také k podpoře společenské rovnosti a respektu.“

*********
ROVNOST A TOLERANCE NESTAČÍ, DŮLEŽITÝ JE RESPEKT
„Základními ideami strategie jsou rovné postavení a rovná práva LGBTI+ lidí. ...Stát je povinen zajistit všem rovný přístup k lidským právům bez ohledu na sexuální orientaci a genderovou identitu.“
„Česká veřejnost je považována (a sama se tak rovněž vnímá) za velmi tolerantní vůči LGBTI+ lidem, přičemž tato tolerance postupně stoupá. Často to však může znamenat pouze, že se lidé o problémy LGBTI+ lidí nezajímají, neřeší je, a že před nimi samotnými zavírají oči. To, co je ale vyjádřením skutečné rovnoprávnosti, je respekt. Respekt k tomu, že vedle mě žije někdo jiný, než jsem já sám/sama, a respekt k tomu, jak jiní chtějí prožívat svůj život. Teprve takový respekt promítnutý do každodenního života i do naplňování opatření této strategie může přinést plné zrovnoprávnění a uznání LGBTI+ lidí u nás.“

*********
ZMĚNY VE ŠKOLSTVÍ
„Obsah učiva a učební materiály jsou často nejen genderově stereotypizující, příp. genderově slepé, ale v důsledku jsou také heteronormativní a zneviditelňují tak či marginalizují LGBTI+ lidi. ...Jelikož jsou témata homo- a transfobně motivované šikany, předsudků a genderových a sexuálních stereotypů primárně společenskými fenomény se zřejmým dopadem na psychiku jedinců i dynamiku žákovských kolektivů, je nutné je systematicky začlenit do různých vzdělávacích oblastí a předmětů, vedle výchovy ke zdraví obzvláště do oblasti osobnostní a sociální výchovy a předmětů jako jsou základy společenských věd, občanská výchova, rodinná výchova, prvouka nebo dějepis.“

*********
TRESTY
„Za účelem dostatečné trestněprávní ochrany LGBTI+ lidí před nenávistnými útoky je nutné novelizovat stávající základní i kvalifikované skutkové podstaty a také přitěžující okolnosti v trestním zákoníku zahrnující nenávistné pohnutky o pohnutku nenávisti na základě sexuální orientace a genderové identity. Bylo by vhodné zahrnout tuto pohnutku i do skutkových podstat dalších trestných činů, kterým jsou LGBTI+ lidé často vystavováni (např. trestné činy proti důstojnosti v sexuální oblasti).“
A stát bude potřebovat proškolit mnoho specialistů na dané téma, protože tyto oběti „...jsou považovány za tzv. zvlášť zranitelné oběti. Proto mají právo být vyslýchány obzvláště citlivě vyškolenými odborníky ve vhodných prostorách a člověkem s pohlavím dle vlastní volby. V současnosti však v ČR neexistuje školení týkající se LGBTI+ obětí trestných činů. Je proto třeba jej vytvořit ve spolupráci s organizacemi pomáhajícími obětem z řad LGBTI+ lidí a následně vyškolit policisty/ky v citlivém jednání s LGBTI+ oběťmi, v řešení konfliktů a domácího násilí týkajících se LGBTI+ lidí a dalších souvisejících věcech.“

*********
Kladu si otázku: Jakým způsobem se pak bude respektovat svoboda slova a svědomí těch lidí, kteří budou mít jiný názor?

*********
MONITOROVÁNÍ
„Gestoři jednotlivých opatření budou pravidelně 1x ročně informovat o plnění svých úkolů ze strategie zmocněnce či zmocněnkyni vlády pro lidská práva. Ten/ ta bude spolu se sekretariátem Rady tyto informace shromažďovat a předávat je dále Výboru pro sexuální menšiny v podobě každoroční zprávy o plnění strategie. Výbor bude plnění jednotlivých opatření hodnotit a doporučovat případné kroky ke zlepšení či úpravy opatření.“

*********
FINANCOVÁNÍ
„Naplňování Strategie bude financováno z vícero možných zdrojů. Jsou jimi jednak státní rozpočet, jednak finanční prostředky EU, a to jak evropské strukturální a investiční fondy, tak komunitární fondy, jednak finanční prostředky v programech EHP/Norska.“
...“Přímé nároky na státní rozpočet budou mít pouze dvě opatření, a to konkrétně rozšíření kapacit Úřadu vlády ČR a také zřízení nového dotačního programu na podporu nestátních neziskových organizací věnujících se právům LGBTI+ lidí. Tyto náklady jsou odhadnuty na cca 6 mil. Kč ročně (5 mil Kč dotační program, 1 mil Kč personální náklady). Tyto náklady bude nutné uspokojit navýšením rozpočtu Úřadu vlády ČR o příslušné částky.“
Autor: li Čas: 2022-07-20 12:43:25 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
No, promiskuita je v homosexuální komunitě mnohem vyšší... Podle toho vypadají i Pride festivaly...
Autor: li Čas: 2022-07-20 12:38:06 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Autor: li Čas: 2022-07-20 12:37:30 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Autor: li Čas: 2022-07-20 12:36:46 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
S tím souhlasím! Rozmnožujte se mimo manželství... myslím, že se něco takového už v homosexuální komunitě děje :)
Autor: li Čas: 2022-07-20 12:35:12 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Protože tím chcete omezit moji svobodu! :) a já Vám ji nechci dát...
Autor: li Čas: 2022-07-20 12:34:01 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Ano, ale klíčové tam je to společné plození dětí. Nikdy v historii proto neuzavírali manželství 2 lidé, kteří mají stejné pohlaví.
Autor: li Čas: 2022-07-20 12:31:34 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Super, až bude ankap, tak budeme jistě přátelé! :)
Autor: li Čas: 2022-07-20 12:30:18 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Nikdy to nebyl svazek 2 stejnopohlavních lidí - šlo tam vždy o složení žena a muž = plození společných potomků.
Autor: li Čas: 2022-07-20 12:29:13 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
To je roztomilé! Mně je zase přednější má svoboda slova před Vaši chimérou... Také nemám žádný zájem na tom, aby někdo učil mé děti ve škole tyto bludy.
Autor: li Čas: 2022-07-20 12:24:10 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Pojem manželství známe už tisíce let. Nikdy v historii to nebylo označení pro svazek stejnopohlavních párů. Díky, že máte úctu k tomuto symbolu.
Autor: li Čas: 2022-07-20 12:21:07 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Super, jsem ráda, že mne respektujete a dáte "pracky pryč" od pojmu manželství!
Autor: li Čas: 2022-07-20 12:04:03 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Tak to PROSÍM nevymáhejte přes stát!!! Díky za toleranci a respekt k tomuto symbolu - a nechtějte nám ho ukrást!
Každý svéprávný člověk se může svobodně rozhodnout zda uzavře manželství či registrované partnerství.
Eticky momentálně řešíme to - zda je OK vyrábět děti s tím, že jim do rodného listu napíšeme 2 muže či 2 ženy.
***
Třeba je to jen "sentiment", ale respektujte také ostatní... Zrovna tak je to i se symbolem Vánoc... respektujte, že někdo rád slaví Vánoce...
https://echo24.cz/a/Sgb9h/eu-zakazala-vanoce-i-marii-po-odhaleni-vzala-zpatecku-ale-zkusi-to-znovu
***
Dopřejte nám tradiční symboly... Jinak tato vzájemná nevraživost přeroste v nenávist - a to snad nikdo nechce! - nebo jo?
Autor: li Čas: 2022-07-20 11:44:27 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
To se dá dělat v rámci registrovaného partnerství... viz Patrik Nacher: https://prima.iprima.cz/zpravodajstvi/nazory-bez-cenzury-snatky-osob-stejneho-pohlavi-ano-nebo-ne
Autor: li Čas: 2022-07-20 11:41:25 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Zde jde zejména o etickou otázku, jelikož se jedná o dítě, které má také svá práva.
Jedná se o to, že se takto vzniklým dětem vědomě upře právo na matku a otce. U stejnopohlavních párů bude vždy maximálně 1 biologický rodič... v rodném listu pak budou 2 ženy nebo 2 muži... je to tedy záležitost etiky, která by se měla komunikovat. V případě "posvěcení státem" se bude vynucovat respekt a bude se potírat jakýkoliv nesouhlas...
https://stoky.urza.cz/texty/vstricnost-k-lgbti-jako-cesta-ke-svobodnejsi-spolecnosti-2211
Autor: li Čas: 2022-07-20 10:03:09 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Problém je, že u nízkopříjmových rodin (nebo samoživitelek) ohrozíme zejména ty děti... Nejde to dělat nějak moc rychle a zejména v době, kdy státy totálně zlikvidovaly ekonomiku... Je to podle mě eticky jedno z nejsložitějších témat...
Autor: li Čas: 2022-07-20 09:39:16 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Ano, jediný způsob by byl ekonomické výhody odebírat... Zároveň odebírat ekonomické výhody samoživitelkám, protože ty mají často ještě mnohem vyšší ekonomické výhody (proto mnohé ženy záměrně neuzavírají manželství = ekonomicky by se to nevyplatilo)...
U manželství ještě vždy musíme zohlednit dítě vzhledem k umělé reprodukci... zda jsou práva dítěte (právo na matku a otce) víc než touhy dospělých... Je to hodně složité téma... Je to věc etiky.
Autor: li Čas: 2022-07-20 09:08:18 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
No je tam malý rozdíl. Dítě heterosexuálů bude vyrůstat v rodině, kdy bude moci říkat té ženě "maminko" a muži "tatínku"... :)
Autor: li Čas: 2022-07-20 08:58:18 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Pokud je dítě větší, tak by samozřejmě mělo mít právo se k adopci vyjádřit, zda s tím souhlasí.
Pokud jde o adopci, tak v rámci "manželství pro všechny" půjde zejména o tento typ adopce:
Stejnopohlavní pár uzavře sňatek a zažádají o umělou reprodukci. Jeden z rodičů bude biologickým rodičem (rodič 1) a druhý zažádá o adopci a zápis do rodného listu jako "rodič 2". Jak se v těchto případech může dítě k adopci vyjádřit? Automaticky přijde o matku nebo o otce.
Autor: li Čas: 2022-07-20 08:22:44 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Ano, v ankapu by to byla svoboda. Nyní žádáte pozitivní právo. A kdo by se opovážil toto právo homosexuálům upřít, s tím by se tvrdě zatočilo podle antidiskriminačního zákona... Pokud bychom nežili ve státním zřízení, tak je situace jiná...
Autor: li Čas: 2022-07-20 08:09:42 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Otázka adopce dětí je pozitivní právo. Není to svoboda.
Autor: li Čas: 2022-07-20 08:07:40 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Lojzo, Kronika města Kocourkova!
Autor: li Čas: 2022-07-20 08:05:45 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
"keď LGBTQ+ komunita chce viac slobodý napríklad čo sa týka manželstva"
To není svoboda, to jsou práva! Mnohá práva mohou získat v rámci RP, ale nestojí o to.
Autor: li Čas: 2022-07-20 07:36:16 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
To jsem ráda, že takové úmysly nemáte. Pokud ale chcete "manželství pro všechny", tak je nutné k tomu upravit i určité "podhoubí"...
Doporučuji prostudovat toto pdf:
https://www.vlada.cz/assets/ppov/rlp/vybory/sexualni-mensiny/ze-zasedani-vyboru/Strategie_-Bariery-LGBTI-zivota-v-CR_2021-2026_MPR_1.pdf

***
Namátkou pár bodů:

STRATEGIE a HLAVNÍ CÍL
„Bude tak započat dlouhodobý přístup k ochraně práv LGBTI+ lidí, který se neomezí pouze na tuto strategii a na období do roku 2026, do kdy je koncipována. Cílem je zařadit toto téma mezi stálá témata pro činnost českých orgánů veřejné moci, pro veřejnou politiku jako takovou a jí vytvářené dokumenty, pro vědu a akademickou činnost a pro celkovou společenskou diskusi a veřejný život.“
Hlavní cíl: „Rovnost v důstojnosti a právech má umožnit LGBTI+ lidem všechny aspekty své osobnosti rozvíjet rovným způsobem a požívat stejné ochrany jako ostatní lidé bez jakékoliv diskriminace. ...Proto je nutné vytvořit právní regulaci chránící LGBTI+ lidi před těmito zásahy, postihující dostatečně jejich spáchání a vytvořit podmínky pro jejich efektivní předcházení. ...Právní úprava tedy musí poskytovat dostatečné nástroje k boji a potírání všech těchto forem diskriminace, k jejímu předcházení a také k podpoře společenské rovnosti a respektu.“

*********
ROVNOST A TOLERANCE NESTAČÍ, DŮLEŽITÝ JE RESPEKT
„Základními ideami strategie jsou rovné postavení a rovná práva LGBTI+ lidí. ...Stát je povinen zajistit všem rovný přístup k lidským právům bez ohledu na sexuální orientaci a genderovou identitu.“
„Česká veřejnost je považována (a sama se tak rovněž vnímá) za velmi tolerantní vůči LGBTI+ lidem, přičemž tato tolerance postupně stoupá. Často to však může znamenat pouze, že se lidé o problémy LGBTI+ lidí nezajímají, neřeší je, a že před nimi samotnými zavírají oči. To, co je ale vyjádřením skutečné rovnoprávnosti, je respekt. Respekt k tomu, že vedle mě žije někdo jiný, než jsem já sám/sama, a respekt k tomu, jak jiní chtějí prožívat svůj život. Teprve takový respekt promítnutý do každodenního života i do naplňování opatření této strategie může přinést plné zrovnoprávnění a uznání LGBTI+ lidí u nás.“

*********
ZMĚNY VE ŠKOLSTVÍ
„Obsah učiva a učební materiály jsou často nejen genderově stereotypizující, příp. genderově slepé, ale v důsledku jsou také heteronormativní a zneviditelňují tak či marginalizují LGBTI+ lidi. ...Jelikož jsou témata homo- a transfobně motivované šikany, předsudků a genderových a sexuálních stereotypů primárně společenskými fenomény se zřejmým dopadem na psychiku jedinců i dynamiku žákovských kolektivů, je nutné je systematicky začlenit do různých vzdělávacích oblastí a předmětů, vedle výchovy ke zdraví obzvláště do oblasti osobnostní a sociální výchovy a předmětů jako jsou základy společenských věd, občanská výchova, rodinná výchova, prvouka nebo dějepis.“

*********
TRESTY
„Za účelem dostatečné trestněprávní ochrany LGBTI+ lidí před nenávistnými útoky je nutné novelizovat stávající základní i kvalifikované skutkové podstaty a také přitěžující okolnosti v trestním zákoníku zahrnující nenávistné pohnutky o pohnutku nenávisti na základě sexuální orientace a genderové identity. Bylo by vhodné zahrnout tuto pohnutku i do skutkových podstat dalších trestných činů, kterým jsou LGBTI+ lidé často vystavováni (např. trestné činy proti důstojnosti v sexuální oblasti).“
A stát bude potřebovat proškolit mnoho specialistů na dané téma, protože tyto oběti „...jsou považovány za tzv. zvlášť zranitelné oběti. Proto mají právo být vyslýchány obzvláště citlivě vyškolenými odborníky ve vhodných prostorách a člověkem s pohlavím dle vlastní volby. V současnosti však v ČR neexistuje školení týkající se LGBTI+ obětí trestných činů. Je proto třeba jej vytvořit ve spolupráci s organizacemi pomáhajícími obětem z řad LGBTI+ lidí a následně vyškolit policisty/ky v citlivém jednání s LGBTI+ oběťmi, v řešení konfliktů a domácího násilí týkajících se LGBTI+ lidí a dalších souvisejících věcech.“

*********
Kladu si otázku: Jakým způsobem se pak bude respektovat svoboda slova a svědomí těch lidí, kteří budou mít jiný názor?

*********
MONITOROVÁNÍ
„Gestoři jednotlivých opatření budou pravidelně 1x ročně informovat o plnění svých úkolů ze strategie zmocněnce či zmocněnkyni vlády pro lidská práva. Ten/ ta bude spolu se sekretariátem Rady tyto informace shromažďovat a předávat je dále Výboru pro sexuální menšiny v podobě každoroční zprávy o plnění strategie. Výbor bude plnění jednotlivých opatření hodnotit a doporučovat případné kroky ke zlepšení či úpravy opatření.“
Autor: li Čas: 2022-07-20 07:27:10 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Haha! To je vtip??? Momentálně žijeme v anarchii nebo ve státním zřízení?
Pokud skrze stát útočíte na mé svobody, tak se mi to nelíbí. Je na tom něco nepochopitelného???
https://stoky.urza.cz/texty/vstricnost-k-lgbti-jako-cesta-ke-svobodnejsi-spolecnosti-2211
Autor: li Čas: 2022-07-20 07:07:33 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Ne. Tím znovu říkám toto. Nic víc, nic míň:

„Hlavním účelem manželství je založení rodiny a řádná výchova dětí.“ (občanský zákoník)
Pro posouzení, zda „manželství pro všechny“ ANO či NE, je tedy z mého pohledu potřeba odpovědět si na zásadní otázku, která zní: Je pro zdravý vývoj dítěte lepší když může poznat oba své biologické rodiče?

1. Ano: PRO DÍTĚ JE LEPŠÍ, KDYŽ MŮŽE POZNAT OBA SVÉ BIOLOGICKÉ RODIČE, (též je při výchově důležitý mužský a ženský vzor)
V tom případě musíme hájit současnou podobu manželství jako svazek muže a ženy. Tím se zásadním způsobem sníží počet dětí, které budou mít jen jednoho rodiče a zbytek genetické informace od anonymního dárce.

2. Ne: NENÍ TO DŮLEŽITÉ (Jeden biologický rodič je dostatečný, druhý není potřeba. Mužský a ženský vzor je též přežitek, LÁSKA 2 OSOB LIBOVOLNÉHO POHLAVÍ JE PRO VÝVOJ DÍTĚTE PLNOHODNOTNÁ.)
V tom případě hájíme „manželství pro všechny“. Nevím ale z jakého důvodu se z okruhu automaticky vylučují též stejnopohlavní sourozenci a příbuzní, protože mi to nedává logiku. Dvě pokrevní sestry totiž mohou být samozřejmě při výchově dětí rovnocenné jako dvě přítelkyně či kamarádky. Co se odehrává či neodehrává v jejich ložnicích nám může být skutečně šumák. Mělo by se jednat o smlouvu dvou dospělých, svéprávných osob, které chtějí založit rodinu. Vůbec nikdo by neměl strkat nos do toho, zda jde o homosexuály, bisexuály, asexuály apod.
Autor: li Čas: 2022-07-20 06:49:05 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Je tam někde úvaha o diskriminaci sourozenců a nejbližších příbuzných? Není. Není to totiž vůbec dáno do souvislosti s "manželstvím pro všechny". Tim pouze tvrdí, že incest obecně "není vždy nemorální". Pak do sebe zamotal páté přes deváté... a nakonec z toho opravdu nevzešlo žádné zajímavé video. Natož aby upozorňoval na tuto diskriminaci, která byla podstatou mého příspěvku.
Autor: li Čas: 2022-07-20 06:43:28 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Když by mohl uzavřít sňatek téměř každý s libovolnou osobou, tak to z výše uvedených důvodů ztrácí hodnotu.
Ta hodnota se snižuje tím, že kritéria pro vstup do manželství jsou najednou téměř neomezená. (Pokud si koupíš "limitovanou edici", tak tě nepotěší, když to zboží ve finále bude mít každý, na koho se podíváš).
Mé obavy mají pádný důvod.
Autor: li Čas: 2022-07-19 23:38:39 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
HODNOTA se sníží jakmile se rozvolní kritéria... např.:
Dříve neměl každý vysokoškolský titul - i na školu bylo obtížné se dostat, protože přijímací zkoušky byly těžké.
Dnes má vysokoškolský titul každý vůl, protože škol je hodně, nároky na studenta jsou malé a kritéria se rozvolnila...
Výsledek je ten, že hodnota vysokoškolského titulu už není taková jako dříve, protože ho má téměř každý...

***
OBCHOD S DĚTMI: Stejnopohlavní pár nemá jinou možnost reprodukce než tu umělou - a je k tomu vždy zapotřebí nějaký dodaný materiál. K tomuto účelu se jim hodí "oddací list", proto nemají žádný zájem o přidání práv v rámci registrovaného partnerství. Už teď se připravuje legislativa, která má za cíl pošlapat práva dětí... Dva libovolní lidé budou zapisováni dětem do rodných listů jako rodič 1 a rodič 2... a bude to naprosto "normální"...

1. UMĚLÁ REPRODUKCE – varianta ŽENY
„Muž, který udělil k umělému oplodnění souhlas, je sice rodičem z právního hlediska se všemi z toho plynoucími právy a povinnostmi, ale nemusí být rodičem z hlediska sociálního. Naopak partnerka biologické matky, která dítě fakticky vychovává, má vůči němu sice povinnosti péče a podílu na výchově, ale žádná práva, která by mohla vykonávat v každodenním životě rodiny v prospěch dítěte. Opět je pak v zájmu dítěte právní a sociální realitu co nejvíce sblížit.“
...“Proto bude umožněno umělé oplodnění i ženám, které žijí v páru s ženou, aby tak bylo podpořeno jejich rodičovství a jejich dětem byly zajištěny vhodné podmínky ke stabilnímu rozvoji. Partnerka matky, která k oplodnění dá souhlas, se také automaticky stane právním rodičem narozeného dítěte podobně jako mužský partner matky.“

2. UMĚLÁ REPRODUKCE – varianta MUŽI (SUROGÁTNÍ MATEŘSTVÍ)
„Vzhledem k současné právní situaci v ČR usilují stejnopohlavní páry i o uznání svého rodičovství vzniklého v zahraničí zcela v souladu s tamním právem. Pro samotné uznání rodičovství platí obecná pravidla včetně souladu s veřejným pořádkem. Avšak pouze u osvojení je stanovena ještě dodatečná podmínka toho, že osvojení ze zahraničí může být uznáno pouze, pokud je přípustné i podle českého práva. Takové omezení přitom může být v rozporu s nejlepším zájmem dítěte, v jehož zájmu je vždy rodiče mít, než je nemít. I zde by problém vyřešilo přijetí manželství pro páry stejného pohlaví, které by jim umožnilo společné osvojení v ČR, Ale z hlediska práv dítěte je opět nutné tento problém řešit případně samostatně.“
Surogátní mateřství z pohledu práva apod.: https://www.aperio.cz/cz/clanky/nahradni-tzv-surogatni-materstvi

3. UMĚLÁ REPRODUKCE – OSVĚTA a DŮRAZ NA RESPEKT
„Česká společnost je poměrně tolerantní k LGBTI+ lidem včetně LGBTI+ rodičovství. V této souvislosti je však možná více než kde jinde třeba rozlišovat mezi tolerancí a respektem. Je vhodné tuto toleranci nadále zvyšovat a posilovat respekt poskytováním informací o rodičovství stejnopohlavních párů a o tom, že sexuální orientace či genderová identita nemá vliv na kvalitu rodičovství.“

4. OSVOJENÍ CIZÍHO DÍTĚTE
„Důležitý je též rovný přístup orgánů sociálně právní ochrany dětí v procesu zprostředkování náhradní rodinné péče vůči LGBTI+ žadatelů i LGBTI+ dětem.“

***
https://www.vlada.cz/assets/ppov/rlp/vybory/sexualni-mensiny/ze-zasedani-vyboru/Strategie_-Bariery-LGBTI-zivota-v-CR_2021-2026_MPR_1.pdf
Autor: li Čas: 2022-07-19 23:19:47
Web: neuveden Mail: schován
Až na takový malý detail. Tim v žádném svém videu (ani v tomto zmíněném) neupozorňuje na tuto diskriminaci, natož aby za ni bojoval... :)
Odkazované video je obecně o incestu - a je dost nudné. Nic zajímavého (nebo nového) se tam bohužel člověk nedozví... :)
Autor: li Čas: 2022-07-19 20:32:52 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Tvé peníze vypadají stále stejně, že? Akorát budou mít stále nižší hodnotu. (též prosím o odpověď)
***
Oddací listy budou také vypadat stejně, akorát budou mít stále nižší hodnotu. Budou totiž dostupné téměř pro každého (mimo blízké příbuzné). A navíc poslouží jako vstupenka k obchodu s dětmi... Kdo bude mít s tímto hnusem etický problém, bude trestán a umlčován státem...
Autor: li Čas: 2022-07-19 20:09:24 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Devalvace znamená ZTRÁTA HODNOTY.
***
Jak konkrétně se mění peníze ve tvé peněžence? Je to pořád stejný papír, který bude mít stále menší hodnotu.
logo Urza.cz
kapky