Diskuse – Stoky Svobodného přístavu (Urza.cz); (S)toky myšlenek Svobodného přístavu (Urza.cz)

hamburger menu

Komentáře uživatele pz100000 (strana 44)

Nezobrazí-li se komentář po prokliku do odpovídající diskuse, znamená to, že se jedná o reakci ve vlákně, které se uživatelé rozhodli skrýt (tyto může každý zobrazit po přihlášení).

Autor: pz100000 Čas: 2018-08-30 04:58:55 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Je hezke, ze jste zase mezi nami, debaty hned nabiraji uplne jinou hloubku.

>> Nic vám do úst nevkládám, ta věta má smysl tázací. Jasně svou otázkou někam směřuji, jste tedy schopen věcně obhajovat svoje názory, nebo ne.

Ano, byla tazaci. A zde naopak ma Vase druha veta smysl oznamovaci. Uz tedy vime, ze Norbert bud je schopen vecne obhajovat svoje nazory, nebo neni. To samozrejme mnohe vysvetluje a tezko s tim polemisovat.
Autor: pz100000 Čas: 2018-08-28 20:25:42 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
>> Gravitace je také teorie.

Obavam se, ze se mylite, gravitace je vcelku realna sila. Ale at se zbytecne nepreme, zkuste si treba skok z sestyho patra a vejs. Teorie Vam jiste neublizi a fklidu si odlevitujete zase zpet do okna.
Autor: pz100000 Čas: 2018-08-28 20:11:09 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
>> Bygoš na frontě nemůže říct <i>Nebudu to dělat, jdu dom</i>

Mno, velkej K svuj preslap zjevne pochopil, Vy mate potrebu se v tom jeste porejpat. Budiz.
Takze ano, diky, rozdil bejgos/urednik je mi "uz" zrejmy, ale na ten jsem se neptal. Dotaz byl na hranici mezi "plnil jsem rozkazy" a "byl jsem donucen". Z tohoto pohledu tam vidim:

1) intensitu potencialniho postihu,
2) dobrovolnost zapojeni se,
3) působivosti obhajoby,
4) naopak miru pusobeneho zla nezminujete, je tedy zrejme irelevantni.

Krajni body uz mame z minula (i kdyz se popravde porad nemohu zbavit jakehosi matneho dojmu, jako byste snad nadrzoval tomu bigosovi, jenz pod rouskou zcela smesneho postihu pacha masova zverstva). Mohl byste tedy, prosim, jeste upresnit onen zlom?
Autor: pz100000 Čas: 2018-08-27 10:25:58 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
A f kruhu; to nereste, to bude chyba na mem prijimaci. Jen takova ulitbicka memu podvedomi.
Autor: pz100000 Čas: 2018-08-27 08:42:59
Web: neuveden Mail: schován
Ale jo, hezky jste to meli, a nakonec ani ta reklama nebyla nijak prehnana.
Gratulki a at vam to vydrzi.
Autor: pz100000 Čas: 2018-08-27 02:50:38 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
>> tak se mu snažím ukázat, že vyloučit ta pozorování, která se mu nehodí, není rozhodně nezaujaté.

S prirozenim jste zacali pred dvema tydny, Martanova selektivni pozorovani jste mu neuspesne otloukal o hlavu nejmin pred tydnem a ted uz zase jede prirozenost, pricemz souvislost stale nevidim a nejaky pokrok jakbysmet. V momente, kdy se blizite k jadru, to Martan rozplizne dvoustrankovym mismasem a obratne kormidluje opet jinam. Dost pochybuju, ze jenom nevedomky.
Ale samozrejme zabavu Vam kazit nechci, je to Vas boj.
Autor: pz100000 Čas: 2018-08-22 19:54:56 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
>> Už jste se něco dozvěděl?

Uz se dozvedel uplne vse, kterymzto padem byl nucen zmlknout. Co uz...
Autor: pz100000 Čas: 2018-08-22 19:50:58 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
>> K Vaší otázce, ja považuji za přirozené, že lidé jiným lidem něco vnucují.

To je nepochybne spravne, lec stezi to lze povazovat za definici prirozeneho chovani lidi (jez byla poptavana), to bych bral snad jen jako jednu z polozek vyctu, jenz cely by nejspis byl neco jako kvadratura kruhu. Jedina obecna definice je medle "chovani smerujici k preziti" (se vsemi temi okolnimi kudrlinkami, ofc), protoze to jedine je jasne a definitivne dano by design. To je ovsem dost vagni sracka, ze ktere se da nekolika ankapisticko-cimrmanovskymi ukroky stranou dojit prakticky k cemukoliv, proto moc nechapu, proc se kolem toho oba tak zoufale motate. Nemluve o tom, ze prirozena prava (kolem nichz se to tusim cele toci) maji s prirozenym chovanim pramalo spolecneho.
Autor: pz100000 Čas: 2018-08-22 19:06:50 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
>> Ja rozhodne obhajuju, ze nekdo jezdi na cervenou

S cirou radosti, ze i ty mas nektery nazory normalni, se pripojuju.
Autor: pz100000 Čas: 2018-08-22 19:05:20 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
>> A ak ten semafor bude patriť súkromníkovi

Jizda na nemoralni soukromou cervenou je plne moralni. Ale nic si z toho nedelejte, tady jste naslapl do exkrementu hned na zacatku s onim idiotem a ohrozovanim. :)
Autor: pz100000 Čas: 2018-08-22 19:02:15 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
>> Naopak, vždy lze vymáhat odpovědnost za jakoukoliv způsobenou škodu.

Meh, zkuste to u treba Boha. Nebo u konkurence, jez Vas prevalcovala. Kazda ulozena pokuta predstavuje zisk na strane pokutujiciho. Nu a to pravo silnejsiho poptavate zcela zbytecne, stat se jim prece beze zbytku ridi.
Autor: pz100000 Čas: 2018-08-22 19:00:03 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
>> Jo, to je ten největší průser. "Pouze jsem plnil rozkazy."

To Vase bubnovani me tak rozhodilo, ze jsem se hlasite rozesmal az na samem konci, u toho naivniho "potrestaji vsechny".
Ale k veci, predpokladam, ze v pripade donuceni byste byl shovivavejsi. Je-li tomu tak, kde presne vidite hranici mezi "plnil jsem rozkazy" a "byl jsem donucen"?
Autor: pz100000 Čas: 2018-08-09 18:09:45 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
>> vyložil jste si ho špatně (že má empirické pozorování nulovou vypovídací hodnotu, což nemá

Vy jste skutecny slovni mag a tu davku otrlosti Vam mohu jen zavidet. A "empirické pozorování není důkaz", specialne ve spojeni "je obecný princip v přírodovědě", to je jeste lepsi, to uz je hodno celeho akademika. To zase bude krupek...
Autor: pz100000 Čas: 2018-08-09 11:16:09 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Ne, nebudou. Jen a jen Vy. Dlouhej bic a malej dvur taky nic nevymaha.
Autor: pz100000 Čas: 2018-08-09 11:11:21
Web: neuveden Mail: schován
Inu, chucpe je to slusny, wtz, ale ze to pribarvuji medialni mrtky, to snad neznamena, ze musite taky. Prinejmensim nebyli obtezovani zadni svatebcane a uz vubec ne v nejhezcich chvilich, posta chodi rano (a vubec, povazujete-li svatbu za nejhezci chvile, tak Vam nijak nezavidim :)). Nemluve o tom, ze s jednorazovou zalezitosti se vyporadate mnohem snaz nez s tou ostatni buzeraci dennodenni. Vetsi svinstvo je, jak to ten jejich hauptbuzerant obhajuje.

(Ale to je spis jenom takova technicka, jinak, jak rikam, celkem souhlas.)
Autor: pz100000 Čas: 2018-08-09 09:24:41 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
>> Na obojí lze navíc pohlížet jako na výhružku

No nevim, dle mne je cely NAP jen a pouze prachsprosta indoktrinacni ruzova masle, ktera umoznuje libovolne agresi subjektivne priplacnout tu vseomlouvajici nalepku obrany - realny dopad ma cely NAP prece absolutne nulovy, neni zadna autorita, jiz by byl zastiten.
Zakon, to je jina. At uz je to dobre, nebo spatne, tam je ta vyhruzka jasna a realna.
Autor: pz100000 Čas: 2018-08-08 22:36:46 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Vy jste slusnej clovek, copak vo to. Ale lidi, ti mi ten laminovanej luft vydejchavaj.
Autor: pz100000 Čas: 2018-08-08 20:43:08 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Inu, pocital jsem spis, ze dorazite sam s poptavkou. Bez statniho rejpani to prece musi byt kauf.
Autor: pz100000 Čas: 2018-08-08 20:41:36 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Kdeze, iba to frflanie. A mozna teda trochu smradu a infekce, nejakej rakovina v lufte, a na veky to samo asi taky stat nebude, ale co uz, nakonec co ma kdo co zrovna courat okolo. Merituma nepoznam a ta castka taky nesedi, tak jakypak soudy, zejo.
Autor: pz100000 Čas: 2018-08-08 16:03:41 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Vy jste slusnej clovek, copak vo to. Ale lidi, ti si stezuji.
Autor: pz100000 Čas: 2018-08-08 16:03:20 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Dobrej pokus, to tam fakt nekde vidite?
Zato nijak nepochybuju, ze je stat kolaudoval, bude je hasit a za prodej asfaltu zavirat.
Autor: pz100000 Čas: 2018-08-08 15:58:14 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Z toho srovnani mnozstvi Vam vypadly rohliky.
Nevrazi. Ovsem nevrazi ted, za statu. Zaprve nemuze (kontrola), zadruhe nechce (nasledna represe). V ankapu brnkacka, s kym nemate smlouvu...
Reputace? Meh. Ta konci nekde u tech rohliku.
A k "jedine kdyz nebouchne": treba o pojistovacich podvodech jste uz zaslechl?
Autor: pz100000 Čas: 2018-08-08 15:12:55 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Ja Vam s predstavivosti tedy trochu pomohu. Neni developer, neni pojistovna, stavim si vlastni zemljanku. Opru o sebe ctyri nalomene panely, trochu je prilipnu tavnym lepidlem, zaisoluju asbestem, odpad do predzahradky. OK?
Autor: pz100000 Čas: 2018-08-08 15:04:29 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Ale no tak! Ze Vam neni stydno kolegu Norberta takhle mystifidlikovat. Pry uprimne...

Jiste napr. mate alespon ramcovou predstavu o radioaktivnim zamoreni po vybuchu rohliku nebo Pentia. Hezky ukrok stranou jsou take ceny misto mnozstvi. Budete-li mit projekt zcela unikatni, bude konkurence presne nulova. Krivku pres par elektraren k milionum rohliku si jiste nakreslite uz sam.

Predevsim ale jste dabel, nebot, jak znamo, jeho nejlepsim trikem je presvedcit vsechny o vlastni neexistenci. Skutecne si uprimne myslite, ze vsechny ty benzinky a internety existuji MIMO stat?
Autor: pz100000 Čas: 2018-08-07 14:54:12 Titulek: Re: Zvláštní argumentace [↑]
Web: neuveden Mail: schován
To je plodna komunikace. Dostal jste prasatko a zatemnil se Vam mozek?
Autor: pz100000 Čas: 2018-08-07 14:47:09 Titulek: Re: Zvláštní argumentace [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Ten druhy odstavec ve zkratce rika: obcas se to nekde posere, ale nestoji to ani za rec. Jaky tedy dle Vas ma smysl?
Autor: pz100000 Čas: 2018-08-07 14:40:40 Titulek: Re: Zvláštní argumentace [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Takze ne. Dik.
Autor: pz100000 Čas: 2018-08-07 14:32:06 Titulek: Re: Zvláštní argumentace [↑]
Web: neuveden Mail: schován
>> Musel byste dokázat hned dvě věci
Ne. Ani 1), ani 2). Argumentace "protoze s represemi je jich malo" je vadna sama o sobe.
Autor: pz100000 Čas: 2018-08-07 14:11:48 Titulek: Re: Zvláštní argumentace [↑]
Web: neuveden Mail: schován
>> A že těch preventivních opatření máme, na každou blbost.
V zadnem z prikladu nevidim zhorseni. Ba naopak.
Ta trubka s necim souvisi?
Autor: pz100000 Čas: 2018-08-07 13:54:00 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
To uz tu bylo. Odejit.
Autor: pz100000 Čas: 2018-08-07 13:34:57 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
>> Chceme zrušit stát jako něco povinného. Klidně ať si daně platí lidi dobrovolně
Pak ale nevim, co chcete rusit. Presne tak to prece je.
Autor: pz100000 Čas: 2018-08-07 13:22:29 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
*cifix, budu docitat
logo Urza.cz
kapky