Diskuse – Stoky Svobodného přístavu (Urza.cz); (S)toky myšlenek Svobodného přístavu (Urza.cz)

hamburger menu

Komentáře uživatele pz100000 (strana 43)

Nezobrazí-li se komentář po prokliku do odpovídající diskuse, znamená to, že se jedná o reakci ve vlákně, které se uživatelé rozhodli skrýt (tyto může každý zobrazit po přihlášení).

Autor: pz100000 Čas: 2018-10-10 23:35:38 Titulek: Re: Jen půlka pravdy [↑]
Web: neuveden Mail: schován
>> Já řekl, že většina lidí se NAPem neřídí. To tvrzení říká, že ne vždy jednají v souladu s NAPem.

Ee.
Autor: pz100000 Čas: 2018-10-10 23:24:46 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
>> Říká, co si myslí, že by mohlo fungovat.

Nechci tvrdit, ze to nezmini nikdy, ale ze by to buhvijak zduraznoval (natoz pravidelne), to si teda taky nejak neuvedomuju. Spis se tim jenom brani, az kdyz ho v diskusi nekdo pritlaci ke zdi. Ono taky ze startu spitnout "dnes si povime, jak by mohlo fachcit xy" a pak hodinu vzletne a natvrdo popisovat xy jako nevyhnutelnou realitu, to je neco jako ty submikronove nevinne poznamky na konci pojistovakovy supervyhodne smlouvy.
Autor: pz100000 Čas: 2018-10-10 23:04:32 Titulek: Re: Jen půlka pravdy [↑]
Web: neuveden Mail: schován
>> mé tvrzení říká toliko to, že jsou (mnohé) situace, kdy lidé nejednají v souladu s NAPem

Ehm, vzhledem k tomu, ze to opakujete jiz podruhe, soudim, ze se o preklep nejedna a ze tedy je prinejmensim slusnosti Vas upozornit, ze se v tomto pripade hluboce mylite.
Autor: pz100000 Čas: 2018-10-08 12:38:32 Titulek: Re: Podobná otázka [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Ano, ty nesouhlasne.
Autor: pz100000 Čas: 2018-10-08 12:37:25 Titulek: Re: Podobná otázka [↑]
Web: neuveden Mail: schován
To budte rad, ze jste tu (relativne) kratce, to byvaly onacejsi marathony "necteni, nechapani, nudy a nedostatku casu". To bude pocitam nejaka poslednoslovni obsese ci podobna egohypertrofie.
Autor: pz100000 Čas: 2018-10-08 12:03:31 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Mno, dobra zkusenost...

Zkusenosti tohoto typu jiz mame kvanta, nicmene jako demonstrace one svinske demagogie v podobnych debatach je to tentokrat skutecne excelentni. Od klasicke agrese pres fauly az po ciste prekrucovani. Pravda, ten moderator je ponekud pomalejesi, takze to pro Urzu byl celkem pisofkejk, ovsem o to je to vetsi prasarna.

Taky to moc pekne ukazuje, jak v debate nejde o "vitezstvi", ale o sebeobohaceni, jak nedavno komusi vycital. Jiste. "Ty preferujes krovaky, ja civilizaci. Oukej." K zbliti.
Autor: pz100000 Čas: 2018-10-05 08:22:31 Titulek: Re: Podobná otázka [↑]
Web: neuveden Mail: schován
>> Existuje podobná otázka

Tady jste si svym komentarem zrovna i odpovedel - jakmile vysadite medikaci, najednou misto beznych oslich mustku zacnete pachat takhle idiotske Nuselaky, jez by trestne prinejmensim byt mely. Veskera podobnost tech dvou otazek konci u "proc" na zacatku a otazniku na konci.

Jedine snad, ze byste chtel demonstrovat jejich zhruba stejnou pitomost.
Autor: pz100000 Čas: 2018-10-05 08:19:51 Titulek: Re: Podobná otázka [↑]
Web: neuveden Mail: schován
(Proc mi tohle delate, aha? :))
Autor: pz100000 Čas: 2018-10-05 08:17:06 Titulek: Re: Podobná otázka [↑]
Web: neuveden Mail: schován
>> To už můžete rovnou argumentovat "Protože tak je to správné a tak to má být"…

To jiste muzete. Ale taky muzete rovnou podumat, proc je pacifikovan svepravny vousac v semtexove veste, jenz jeste nikoho nepartikuloval, ci isolovan svepravny vlastnik SARS, byt zatim nikomu v tvar nenaplil.
Autor: pz100000 Čas: 2018-10-04 09:15:56 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Zrejme se domnivate, ze vystupovat v rizeni a byt souzen je totez. Neni.
Autor: pz100000 Čas: 2018-10-04 05:17:37 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Zrejme se domnivate, ze byt nepritomen a byt nezivoten je totez. Neni.
Autor: pz100000 Čas: 2018-10-04 03:07:04 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
>> Ve skutečnosti se v minulosti odsuzovali úspěšní sebevrazi k propadnutí majetku.

Soud a trest in memoriam? To je mi ale povedena taskarice. Zrejme se vinici nedostatecne obhajovali.
Autor: pz100000 Čas: 2018-10-02 14:20:34 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Koukam, ze mate nejakej YT na cokoliv. Strycku Guglovi delate radost!
Ano, i treti nejhorsi poezie ve vesmiru muze byt relax. Aby taky ne, vzdyt po precteni nekterych vybranych komentaru je ocistne i slapnuti do exkrementu.
Autor: pz100000 Čas: 2018-10-02 13:12:06 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
No nevim, "nebrat význam pojmů příliš vážně" mi na prvni pohled pripada jit ponekud proti smyslu komunikace samotne, tedy dorozumet se. Samozrejme "lehka neurcitost" asi nevadi a nejspis je jaksi implicitni, pokud ovsem budete mit zcela pokrouceny smysl beznych a vseobecne uzivanych vyrazu, bude libovolna debata kuhovnu. Z tech nejkriklavejsich (ze zde frekventovanych) vizte napr. agresi, loupez, atd.
(Plus mozna kompletni slovnik p.t. p. Fialy - jako plausibilni alternativa k doposud detekovane idiocii. :))
Autor: pz100000 Čas: 2018-10-02 11:25:03 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Nu ano, zaujat hloubkou myslenky jsem si nevsiml, ze pri prechodu z 1.1 na 2) se neodvratne vracim zpet, kteryzto smrtici maelstrom utalo az automaticke uspani monitoru a ja uprostred noci s hruzou ziral do jasneho dne. To nasazeni je takovy utkvely zlozvyk z dob, kdy jsem se domnival, ze nenalezeni myslenky ve vetsine komentaru by mohlo byt moji chybou. Z toho uz jsem se sice vylecil, ale zelezna kosile se svleka obtizne a trva to. Verte nebo ne, ale prestoze treba dobre znam nasledky sledovani videi z prednasek, staci chvilka nesoustredenosti a clovek - ze zvyku - klikne. Inu, dobre mi tak.
Autor: pz100000 Čas: 2018-10-02 08:31:45 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
(Smarjapano, ja vim, ze muzete psat, jak chcete, ale prosim, PROSIM, NECISLUJTE![/b] Napoprve jsem vetsi cast minul, pote, zpozornev, jsem se na nekolik hodin neodvratne zacyklil. Dik. (:)+:())
Autor: pz100000 Čas: 2018-10-02 08:05:52 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
>> Totálně zrelativizovat všechno vykrádáním obsahů slov a nahrazením původního obsahu nějakou vznešeně odborně se tvářící slátaninou. Vytvářením (obávám se, že záměrným) naprosto pomatených, lživých nebo jinak zavádějících sraček typu "štěně je mladý pes" a na jejich sračkovitosti dokazovat důležitost vlastního blábolu.

To uz zase jste na Urzu, myslim, az prilis prisny.
Autor: pz100000 Čas: 2018-10-02 08:01:44 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
>> Každá definice kulhá.

Zda se, ze kulha jiz definice definice. Nicmene prinejmensim ve smyslu "vyjasnit si, o cem je vlastne rec" je to extremne zadouci. Coz zrovna zde (a v celem ankapu potazmo, obavam se) jest zhusta opomijeno. S nevyhnutelnymi nasledky, nebot "kolik debatujicich, tolik ankapuu".
Autor: pz100000 Čas: 2018-10-02 07:45:38 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Ja Vam to milerad ocituji: "... auto nebo hodinky = věci ke spotřebě".

Vase problemy se sestavenim smysluplne ceske vety nevyresite pouzitim matematickych znamenek, jejichz vyznam zjevne ani netusite. Symbol "=" totiz znamena "jest", "rovna se", nikoliv "jako", "v pripade" apod. Upsat se muze kazdy, to jiste, ale po explicitnim upozorneni ze sebe dokazete delat takto dokonaleho idiota opravdu snad jen Vy.
Autor: pz100000 Čas: 2018-10-02 07:05:10 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Aby ne, o vlastnich praktikach dokaze vetsina lidi mluvit fundovane a temata jako indoktrinace, slepota, demagogie ci vira a nabozenstvi zaujmou kazdeho. A treba pri "masakru civilizace" jsem si i ja malem ucvrknul, to je uplne nova kvalita. Z buzzworduu chybely snad jen loupeze, takze ano, parada.
Autor: pz100000 Čas: 2018-09-28 07:48:37
Web: neuveden Mail: schován
Wtf? Lojza ruluje, Szaszian ruluje... Peklo zamrza!

Pri tehle reinkarnaci "nemam cas, nudite me, nerozumim tomu a navic jsem to vubec necetl" uplne nostalgicky jihnu a zavidim. Plus novinka: o tom jsem jiz pred valkou mluvil s panem okresnim hejtmanem. Dobre Vy!

Ja jsem odsud v zasade uz prchnul k okounum, lec jak Vase popularita roste, zda se, ze neni uniku. Mozna Vam to jeste neni znamo, ale proslavil jste se jiz i v zivlu vodnim, https://www.okoun.cz/boards/ankap_fetisismus, a byt klub neni pojmenovan primo po Vas, zjevne jste se priradil po bok fetisistickych celebrit jako Lahola, Kaluza, Hulan, Hasalik, Marketa B. Linden Windsor ci zednik Chvistek.
A specielne vytknu jeste https://www.okoun.cz/boards/vznik_vesmiru, kde pan inzinyr patla sve perpetuum jiz celych 40 let, tudiz tomu (a jemu) ostatni nemohou v nejmensim rozumet a meli by jen soupat nohama. On je imbecilni poloanalfabet, u Vas ale omluvu hledam tezko.
Autor: pz100000 Čas: 2018-09-24 01:42:17
Web: neuveden Mail: schován
a) Svych penez. Nase byvaly, nez jsme je odevzdali.
b) Veselte se, nejste. Vy jeste penize neodevzdavate.
c) Klid, neprijde. Jsouc jiz zde, neni ji lze prijit prve neodsedsi. Coz nehrozi.
Autor: pz100000 Čas: 2018-09-13 06:10:31 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Presneji receno, smysluplne je vybiraji zcela vyjimecne, pokud vubec. Prave proto me zmatlo ono "okrem vyberania pokút nič iné užitočné nerobí", nebot flastry ct. pan Fiala za uzitecnou policejni praci jiste nepovazuje, tudiz jste mi zbyl Vy. No nic, za dalsi rec to asi nestoji.
Autor: pz100000 Čas: 2018-09-12 23:23:26 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Pardon, vite, ze normalne Vam Vase kruhy nerusim, ale tohle mi neda: Vy skutecne povazujete vybirani pokut (a to fizlovsky specielne) za uzitecnou cinnost?
Autor: pz100000 Čas: 2018-09-12 14:15:54 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Lesy! Na lesy, na ty jste uplne zapomnel. I do lesu!
(A to ani nemluvim a vodach a stranich...)
Autor: pz100000 Čas: 2018-09-10 15:40:29 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
>> Lenže odpoveď "nikto" už z princípu nemôže byť správna

Nene. To prave JE spravna odpoved. Se vseni konsekvencemi.
(Ono mu to nejspis jen tak nechte uklouzlo, ale co uz...)
Autor: pz100000 Čas: 2018-09-07 11:45:03 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Zrovna u tohohle vlakna jsem se zase po case zamyslel, zda jste jenom totalne slaboduchej, nebo naopak vylozene diskusni krivak a srac, a vida, ono je lepe chvili poseckat. Po precteni Vaseho vlastniho shrnuti, tedy "proto jsem v původním příspěvku psal, že vše je mnohem složitější" zaroven s onim puvodnim silackym "Statistiky hovoří jasně pro volný trh", se Vam za toho srace musim omluvit.
Autor: pz100000 Čas: 2018-08-31 13:20:42 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
>> Jinak já mít kus cesty se semaforem, nebudu červenou řešit.

I kdepak, to byste zcela sesel s cesty. Vy nebudete resit, oni sebou budou flakat, prestanou tudiz jezdit a platit a Vam zbydou jen oci pro plac. Takhle se v ankapu nikdo chovat nebude, dostudujte si.
Autor: pz100000 Čas: 2018-08-31 13:18:28 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
>> Podobně i v dnešní době si lidé běžně objednávají u soukromníků vraždění Židů.

Mate dost sveraznou predstavu o vyznamu slova "běžně". Kolik tak predpokladate, ze takovych vrazdeni v prumeru clovek za zivot objednava?
Autor: pz100000 Čas: 2018-08-31 13:15:58 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
>> Akurát OSA a EET zrejme nebudú.

Jste optimista. Proc by si potulni bardove nenajali/nezalozili agenturu ankapOSA, kdyz to tak hezky sype? Proc by kazda obec nemela svuj vlastni ankapEET, aby mohla strkat rypak, kam nema?
Autor: pz100000 Čas: 2018-08-31 08:08:40 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Ale kdeze. To naopak ankap se sere do kazde zapadle demokracie a chce ji rozvracet. Korektne formulovano je to amoralni svinstvo zcela zjevne.
Autor: pz100000 Čas: 2018-08-30 05:03:34 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
>> Podle kontextu příspěvku od pana Vlacha se jedná jasně o hodnoty pro společnost.

I kdyby pan Vlach nejaky kontext vytvarel, o hodnote nebyla ani zminka; tu jste sem svym dotazem jako prvy zavlekl skutecne Vy a vzapeti jste zcela pomatene pozadoval, aby Vam protistrana definovala, na co se to Vy sam vlastne ptate. Tenhle diskusni faul ve standardni sade medle jeste neni, treba nakonec budete slavnej.

(Mmch, tu definici stale nikde nevidim, ta by me celkem zajimala.)
logo Urza.cz
kapky