Diskuse – Stoky Svobodného přístavu (Urza.cz); (S)toky myšlenek Svobodného přístavu (Urza.cz)

hamburger menu

Komentáře uživatele pz100000 (strana 91)

Nezobrazí-li se komentář po prokliku do odpovídající diskuse, znamená to, že se jedná o reakci ve vlákně, které se uživatelé rozhodli skrýt (tyto může každý zobrazit po přihlášení).

Autor: pz100000 Čas: 2017-02-28 17:14:42 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
No, debata s Vami mi zacina neprijemne pripominat debatu s jistym mistnim psychiatrofobem. Placnete libovolnou kravinu, kdyz Vam na ni odpovim, placnete jinou a tu puvodni zopakujete o dva posty dal.

Vzhledem k tomu, ze nejake abstrakce ci zobecneni zrejme nejste schopen, bud musite vybalit konkretni frazi, jez Vam lezi na srdci, nebo si znovu precist celou diskusi.
Autor: pz100000 Čas: 2017-02-28 15:56:55 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
A cemu nerozumite ve spojenich ze zcela libovolneho pohledu a kdokoli kdekoli kohokoli za cokoli?
Proc myslite, ze ten jiny silnejsi pes bude lepsi nez ten predchozi?

Vidim, ze Vas mate i slovo technologie, ale to jste si tam nacpal sam. Minite-li princip psa, ten existuje zcela nezavisle na Vas. Psem samotnym lze byti ci usilovati o nej ci jeho prizen.
Autor: pz100000 Čas: 2017-02-28 15:45:35 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Vida, i zde jsou jeste i lide normalni. Thx.
Autor: pz100000 Čas: 2017-02-28 15:43:09 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Ano, ted jste mne nachytal v nedbalkach. A delam to nejen zde, napr. v debate o gravitaci jsem schopen do te "prazdne obalky" pritazlivosti ad hoc nacpat jak zelezo, tak peri.

Prestoze se Vam pletou pojmy "jak" a "kdo", jsem s Vami ochoten porovnat realny stav u prvni ankapove silnice.
Autor: pz100000 Čas: 2017-02-28 15:33:12 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
No vidite, ja Vam rikal, ze je lepsi premyslet a ze nejake fraze problem nevyresi.

Ze zcela libovolneho pohledu: Chce-li kdokoli kdekoli kohokoli za cokoli kasirovat, lze to bud dobrovolne, nebo naopak. V pripade b) je nutno silnejsim psem byti ci jej miti, byt i za zady.
Autor: pz100000 Čas: 2017-02-28 15:14:24 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Tak at uz se te evoluce nejak zbavime, silnejsi pes je u me (v tomto pripade!) popis mechanismu priroseneho vyberu. Ten jeste plati?

U dvou spermii je silnejsim psem ta rychlejsi, bez ohledu na evoluci a trh. V tmavem parku je silnejsim psem muz bez vazanky, na burze s ni. Nejasne je to snad pouze u toho psiho mrdu.

Nicmene v mistnim obvyklem kontextu to znamena, ze ten, kdo nad sebou nema JINEHO silnejsiho psa, si muze delat COKOLI (a s cimkoli/kymkoli) se mu zlibi, a to ZCELA bez ohledu na ostatni, moralku, vlastnictvi, pravidla, trhy, zakony, ankapy.

Toto je obecny "silnejsi pes mrda" i v mem pojeti. A je to hole konstatovani FAKTU, nezavisle na te ktere konkretni situaci a jejich akterech, jiz se meni stejne jako prislusny silny pes.
Autor: pz100000 Čas: 2017-02-28 14:40:51 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Vy jste se z jakehosi duvodu fixoval na tu evoluci, ale ta je zde na paskale jen proto, ze o ni kolega Fiala tak roztomile zvatla.

Evoluce je jen nepatrnym subsetem silnejsiho psa, ktery nerika nic jineho, nez ze ten, kdo ma navrch... ma navrch.
To jiste je tvrzeni kapitana Zjevneho, lec v zaplave nesmyslu, jak tu vse vyresi socik a regulace a onde zase ankap a trch a fsici budou happy, je to treba neustale pripominat.
Autor: pz100000 Čas: 2017-02-28 14:27:36 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Tak zacatky jsou tezky. Navic za nas k tomu zaludne nastridacku cpali dalsi predmety a jine matematiky, jez uz dnes jsou zrejme zbytecne.

Jinak abyste mohl shrnovat, musite mit co, neni-liz?
Nekteri lide proziji desitky let, aby svou celozivotni zkusenost a filosofii shrnuli prostym slovem merde.
Autor: pz100000 Čas: 2017-02-28 14:20:29 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
No tak ten se prece zepta, ne? "Taxa" Vam to jiste rad dovysvetli.
Autor: pz100000 Čas: 2017-02-28 14:18:21 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Tak. A vzhledem k tomu, ze dle zadani je jeste jedna veta k dispozici, dodal bych:
... Pricemz silnejsi pes mrda. :)
Autor: pz100000 Čas: 2017-02-28 14:14:29 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Ja s Vami souhlasim, ze vse se da pitvat dale a dale. Prave proto se v diskusich pouzivaji zkratky, jakou je ostatne (na mirne nizsi/vyssi urovni) i Vas predchozi post. Ten psa popisuje ponekud sireji, nicmene princip tyz - princip silnejsiho psa. Misto me zkratky by jiste slo uzivat te Vasi, ale uz i to by v bezne diskusi bylo ponekud neprakticke, o kopirovani pasazi z ruznych Darwin vubec nemluve.

Jestli jste mel dojem, ze ja v techto pripadech minim fyzickou silu ci co, pak byl zcela mylny. Muze to byt ma chyba, nebot vzhledem k zprofanovanosti onoho vyroku me neco takoveho nenapadlo ani smykem.
Autor: pz100000 Čas: 2017-02-28 14:03:28 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Zajimave, jini to, zda se, zvladnou.
Nu, na to Vam asi dalsi biflovani uz nijak nepomuze, co uz.
Autor: pz100000 Čas: 2017-02-28 13:59:55 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
A, pardon.
Myslel jsem, ze od te doby, co jste jste ji 2017-02-28 10:50 primichal k ostatnim, ale ono to tam skutecne vyslovne neni. Go to begin.

Oprava:
V antropologie, psychologie, evoluci, ekonomii a jinych exaktnich vedach by to sedet mohlo...
Autor: pz100000 Čas: 2017-02-28 13:48:36 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Vida, tady jste predskocil, jste tedy zrejme slabsi pes.
Da se to Vase pojeti evoluce shrnout jednou dvema vetami, at nemusim absolvovat znovu celych tech 9 let?
Autor: pz100000 Čas: 2017-02-28 13:44:40 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Skutecne? Tedy ti schopnejsi vyhynou a chcipaci zustavaji?
Pravda, zakladku mam jeste komancskou...
Autor: pz100000 Čas: 2017-02-28 13:27:01 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
V sociologii a jinych exaktnich vedach by to sedet mohlo...
Autor: pz100000 Čas: 2017-02-28 13:06:37 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Ale kdeze, naopak - to, co Vam chybi, si klidne zopaknete sam. Lec obavam se, ze bez pouziti mozku to ani tak nebude prilis platne. Ono je i ty nabiflovane fraze potreba nejak radit a uzivat ve spravnem kontextu.

A napapouskovane vykriky jako "evoluční teorie", zcela bez smyslu a souvislosti, presne o tom svedci. Prave tam toho psa mate od zacatku do konce.
Autor: pz100000 Čas: 2017-02-28 12:27:29 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Tak hlavne ze se Vam vesla ta infantilni poznamka o hospodskych zvastech. Tuhle argumentaci "dostudujte si" znam veledobre vc. situaci, kdy se uziva. K tem konkretnim vecem, o nichz byla rec, uz jste zrejme nemel co dodat; ale netrapte se, neni to nijak nebezne.
Autor: pz100000 Čas: 2017-02-28 12:02:57 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Pozor, mozna jste chtel jinam, ale nechalo Vas to porad ve stejnem vlakne.
Autor: pz100000 Čas: 2017-02-28 12:00:08 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Nu, tady jste nakupil tolik nezvratnych argumentu, ze odpoved budu muset peclive zvazit. Zatim mi z exaktnich ved a ostatnich Vasich sociologii stacila matematika se svym 1+1=2, exaktne zvanym selsky rosum. Chapu ale, ze u takto silne argumentace je treba se od nej oprostit.
Autor: pz100000 Čas: 2017-02-28 11:52:46 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Tady mi to trosku unika, nicmene tu konkretni silu jste vytahl Vy.

Ano, souhlas s tou stejnou potrebnosti. Potkavat je tedy zrejme budeme zhruba tak stejne. A stihat budou JISTE zcela stejne jako dnesni opice - silou. S dobrym slovem lze totiz u stihani jit tak leda fprdel.
Autor: pz100000 Čas: 2017-02-28 11:44:12 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Ja jsem ho tzv. rozvlaknil, aby nezapad - on jinak na silnejsiho psa kazdej mrda. :)

Nikoliv. Silnejsi pes je toliko ZKRATKA, a to zkratka PRESNE toho Vaseho vypisu.
A je to cire konstatovani faktu. Stejne jako smer toku vody ci pristavaci strana krajice.
Autor: pz100000 Čas: 2017-02-28 11:18:56 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Ocituji se sam: "Ne-li, pak jsou zcela kuhounu."
Myslite si, ze stat nebo jeho zamestnanci jsou silnejsi nez okolni svet?

Nasledky pro Badass vyplynou, jen bude-li pojistovna silnejsi. Bude-li, zacne delat i Badass, neb ostatni Badassy budou kuhovnu, QED. Pak se ji zacne rikat stat ci nejak podobne. Naklady JEJI obetovane prilezitosti budou nulove.
Autor: pz100000 Čas: 2017-02-28 10:40:35 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Obavam se, ze ignore ze strany psa slabsiho bude tak nejak... k nicemu. Ze strany opacne pak bude aplikovan jen pokud zrovna bude syt a vyskakan.
Autor: pz100000 Čas: 2017-02-28 10:05:19 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Budou mit jedno pravo zasadni - pravo silnejsiho. Ne-li, pak jsou zcela kuhounu. Zbytek je tudiz krasny, lec naivni sen.
Autor: pz100000 Čas: 2017-02-28 09:58:22 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
K Vasemu "kazdy" u kladneho vnimani esenbaku by spravne patrilo "nikdo", ale budiz, reknu jen, ze takoveho osobne neznam. A naprosto stejne typky bude pritahovat i Vase Badass.

Ten zbytek je standardne naivni klasika. Jen vymenite statni Badass za soukromy, pricemz nejsilnejsi pes si opet bude delat, co se mu zlibi. A nejspis jeste k horsimu.
Autor: pz100000 Čas: 2017-02-28 09:57:16 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Ano, o tom se bavit muzeme; stejne tak o tom, ze by to bylo mnohem horsi. A to je asi tak vse.
Autor: pz100000 Čas: 2017-02-23 20:56:07 Titulek: Re: Stát jako mafie [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Siri se to jak mor...
Dyk uz i tady si kdejakej ankapak pise, co mu slina keyboard prinese.
Autor: pz100000 Čas: 2017-02-23 19:00:00 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Wifiny jedny pojebany a ty internety vubec. Pardon.
Autor: pz100000 Čas: 2017-02-23 18:58:02 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
To na tom prave divneho vubec neni, nebot to je dana vlastnost lidskeho mozku, psychiky, nikoliv vlastnost socanu, etatistu ci jinych zelenych svini.
Omlouvani svych chyb, prospecharske pokrytectvi, odpustky. To vse je v jistem smyslu to nejracionalnejsi, co muzete delat, abyste vubec dokazal zit sam se sebou.

Dokonce i s tim krivym kravatakem to nebude tak jednoznacne, jak se to hezky pise od stolu, protoze az se s tim "ferovejsim" kasarem potkate v realu, tak Vas misto kavicky vezme hasakem.

Presvedceni, ze Vase predchozi plne spravne prevedceni bylo pouhym presvedcenim, zatimco presvedceni soucasne je jiz presvedcenim plne spravnym, je presvedcenim ponekud... nepresvedcivym. :)
Autor: pz100000 Čas: 2017-02-23 18:54:09 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
To na tom prave divneho vubec neni, nebot to je dana vlastnost lidskeho mozku, psychiky, nikoliv vlastnost socanu, etatistu ci jinych zelenych svini.
Omlouvani svych chyb, prospecharske pokrytectvi, odpustky. To vse je v jistem smyslu to nejracionalnejsi, co muzete delat, abyste vubec dokazal zit sam se sebou.

Dokonce i s tim krivym kravatakem to nebude tak jednoznacne, jak se to hezky pise od stolu, protoze az se s tim "ferovejsim" kasarem potkate v realu, tak Vas misto kavicky vezme hasakem.

Presvedceni, ze Vase predchozi plne spravne prevedceni bylo pouhym presvedcenim, zatimco presvedceni soucasne je jiz presvedcenim plne spravnym, je presvedcenim ponekud... nepresvedcivym. :)
Autor: pz100000 Čas: 2017-02-23 15:47:59 Titulek: Re: Stát jako mafie [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Naopak VELMI SOUDOBE demokraticke! Slovaci a anarchokomuniste tam prece byli v mensine, ne?
logo Urza.cz
kapky