Diskuse – Stoky Svobodného přístavu (Urza.cz); (S)toky myšlenek Svobodného přístavu (Urza.cz)

hamburger menu

Komentáře uživatele pz100000 (strana 93)

Nezobrazí-li se komentář po prokliku do odpovídající diskuse, znamená to, že se jedná o reakci ve vlákně, které se uživatelé rozhodli skrýt (tyto může každý zobrazit po přihlášení).

Autor: pz100000 Čas: 2017-02-14 15:21:10 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Zase byste moh bejt za vodou...

Jak se to rozjede, nahodite ignore denni/mesicni/kvartalni, permanentka, 3 + 1 zdarma, mnozstevni a vernostni slevy, vikendove taxy, rodinny pack, darkove kupony, deti/vojsko/duchodci, tryit-ignore etc.

Pozdeji novinky, treba random-ignore pro hrave, ignore reciprocni pro rovne chlapy, all in one s automatickym invektivatorem pro zpohodlnele, deignorant pro movite.

Nebo takova soutez o nejvetsiho ignoranta a ignoranda. Joo, moznosti by bylo...
Autor: pz100000 Čas: 2017-02-14 14:41:04 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Aa, horcice! Dik.
Autor: pz100000 Čas: 2017-02-14 14:40:08 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
I ja. Nakonec nul je okolo nekonecno, ale nekonecna aby clovek pohledal.
Autor: pz100000 Čas: 2017-02-14 13:24:33 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Tak.
Dokonce to velmi casto vypada, ze ti, jiz ignorem nejvice sermuji, jej (dle jejich obcasnych zcela "nahodnych" replik) naopak vubec nepouziji.
Zkusil bych implementovat ignore zpoplatneny, tam by se ukazalo... :)
Autor: pz100000 Čas: 2017-02-14 13:14:16
Web: neuveden Mail: schován
Horcice?
Autor: pz100000 Čas: 2017-02-14 13:10:58 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Obavam se, ze definitivni rozetnuti vasi zajimave, lec jiz vicemene filosoficke debaty ztroskota na rozmerech bodu, delce fcil a ostatnich singularitach.
Autor: pz100000 Čas: 2017-02-14 13:05:09 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Na druhou stranu jsou tyhle kydy sice vedlejsim, zato ale pomerne spolehlivym indikatorem spousty debilu. :)
Autor: pz100000 Čas: 2017-02-08 13:53:30 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Dik, dal jsem si zalezet. xDDD
Autor: pz100000 Čas: 2017-02-08 13:40:07 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Tak Vy si fakt zase chcete pokecat a nedate jinak? Ale no tak nakonec me to asi nezabije, jenom musite pocitat s tim, ze pokud to povedete jako posledne, dopadnete stejne mizerne.

Ten detektor Vam stale hapruje. Zrejme jste vcera tu implementaci otazniku prepisk zas na opacnou stranu, protoze ted Vam otazku generuje i z vety "zcela bez otazek". Pripadne si tam pridejte, ze zavorky neznamenaji zakaz cteni.
Na hloupe otazky by mela byt o to jednodussi odpoved, pripadne k nim lze poznamenat, ze jde o otazku hloupou. Nevyhodou samozrejme je, ze pak by bylo pomerne snadne rozeznat, kdo je ten hlupak.

Aha, pokud Vas nekdo opravi, jste ochuzen, zatimco klaka Vas obohacuje. Dusevne, predpokladam. To pak jo.
Na Vase vyslovne prani bych se o praseni diskuse Vasem stylu asi pokusit mohl, ale nemohu zarucit dostatecny skill.

Asi tak stejne, jako ze důkazem proti tomu tvrzení mohou být všichni ostatní nesouhlasící lidé, se kterými se normálně nebavíte.
Jo ledaze by prikladem takovych diskuzi bylo Vase predchozi "Jako sorry...". To se pak muzete bavit i s jednobunecnymi a k dobremu pokecu dokonce ani nemusite mit ahnung, zda souhlasi, ci prave naopak.

Ano. (A zde, prosim, vizte demo: Vase otazka je hloupa.)
Autor: pz100000 Čas: 2017-02-08 12:29:52 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Zajimave, zda se, ze otazku prece jen dokazete detekovat, a to i v takovem maxiodstavci.
A jo, ono se tady vlastne kejva.

(Hlavne to neberte jako pokus o diskuzi, to je jenom takovej vychovnej zahlavec. Zcela bez otazek.)
Autor: pz100000 Čas: 2017-02-07 14:22:51 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Bez praktickych zkusenosti tezko soudit, ale tipl bych, ze pri roztirani bude prinejmensim lak na hovno na hovno.
Autor: pz100000 Čas: 2017-02-07 11:29:18 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Evidentne. No tak se v tom lejnu patlejte dal.
Autor: pz100000 Čas: 2017-02-07 11:25:30 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Zajem evidentne mate, jenomze neni jak. Zduvodnit logicky nejake emo-blaboleni je obtizne.
Jedina cesta, jak prestat smrdet, je prestat to po sobe roztirat.
Autor: pz100000 Čas: 2017-02-07 11:18:35 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Ne, nechapu.
Rad si to ale necham vysvetlit - napr. proc mi zde potom xkrat vtloukate do hlavy, jak v diskusich s jinymi vubec nesmatlate ci kdo Vas ma ci nema rad.
Autor: pz100000 Čas: 2017-02-07 10:14:24 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Prestante porad fnukat jako maly dite. Kdyz slapnete do lejna, tak proste budete smrdet a nejaky ublizeny knuceni na tom tezko neco zmeni.

Kdybyste misto nesmyslneho obhajovani vlastni bezchybnosti zkusil napr. v textu vyhledat vzdy otaznik a na takto zaludne oznacenou vetu odpovedet, mohl byste spouste onech zminenych trapasu predejit. To se Vam ted uspesne nepodarilo minimalne trikrat za sebou, prestoze jsem Vam to dost intenzivne zduraznoval.
S takovou pseudodiskuzi by Vas kazdy poslal do prdele; nevedet, kolik lidi Vas, chudinko, nema rado, nejspis bych to uz vzdal taky. Ja bohuzel, vzdy kdyz vidim bezprizorne stene ci jineho bezducheho opilce, jmu se je zachranovat i za cenu potencialnich skod na vlastni psychice. Tak mi to aspon neztezujte.

Ano, je to jako diskuze s debilem, ale brecite na spatnym hrobe. Nediskutujte jako prase a me zaplaty jiste sve hrubosti pozbydou.
Autor: pz100000 Čas: 2017-02-07 00:19:14 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Na Vase wtf bude nejlepsim lekem precist si znovu ten muj pre-post. Ono by tak nejak obecne vubec bylo lepsi precist si prislusny post vzdy PRED tim, nez na nej odpovite, ale zase nechci po Vas zazraky.
Uspesne jste mne seznamil s tim, ze muj vrely vztah k Vam je Vam lhostejny a obdobne ze serete na ostatni, coz jste vtipne konkretisoval tim, ze je spousta lidi, co Vas radi nemaji. Tak tyhle, at mate i tu druhou odpoved.

No a ted zase obligatni otazka do vzduchoprazdna:
To Vam skutecne nekde z meho textu vyplynulo, ze bych se po podobne informaci pidil?
Protoze jinak mi z toho kouka pouze pokus o dalsi kamikaze trapas.
Autor: pz100000 Čas: 2017-02-06 23:32:03 Titulek: Re: Nedostupný majitel [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Profik si poradi...
A nebo prijdou novi, mladsi, a ti uz se pri pozareni nezakecaji.
Autor: pz100000 Čas: 2017-02-06 23:14:17 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
*povazujete. Sorry.
Autor: pz100000 Čas: 2017-02-06 23:11:49 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Opet stojim v tichem uzasu, jak dokazete z hovna plest bic a na hole dlani najit tak nebetycnou kravinu. Kde kurva vidite sebemensi naznak toho, ze by nekoho zajimaly Vase milostne vztahy? Kdybych misto toho napsal, ze Vase prohlaseni je na urovni petileteho ditete, prizval byste si snad pediatra a podrobne to rozpitval?

Uz po ste mi opakujete, jak nemate problem kdesi s kymsi diskutovat. Ano, to nemohu vyvratit, ale Vy zase dokazat. Proste placnuti do vody, v nemz jste se zhledl: na tom se da tocit, to si ubranim, to mi nikdo nevyvrati.
Navic pokud za diskuzi nepovazujete pritakavani mistnich spriznenych dusi nebo dotazy z publika v BC ve stylu ptejte se na co chcete, ja vam na co chci odpovim, muzete ve svych ocich mit i jakousi zvracenou parodii pravdy. To pak jo.

Dotaz jako obvykle bez naznaku odpovedi, no co uz. Proste diskuze.
Autor: pz100000 Čas: 2017-02-06 22:07:02 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
No tak taky znovu:
Vase prohlaseni je tak na urovni "vsichni me maji radi, jenom vy ne" a podobnych smyslu zcela postradajicich placnuti do vody. Pokud jste schopen normalni diskuze, nechapu, proc tak necinite zde. Ze jste na svem a nemusite, to vim; je snad toto onim duvodem?

Pokud Vam vadi kratke, jasne a neokecatelne argumenty a mate potrebu takovy typ diskuze prznit podstrkovanim strawmenu v momente, kdy vidite, ze Vase nesmysly jsou jiz dale neudrzitelne, muzu to sice chapat, ale jinak je to jen a jen Vas problem. Nesmyslum tleskat nebudu, byt by tim Vase ego melo utrpet nejaky skrabanecek.

Za informaci dekuji.
Autor: pz100000 Čas: 2017-02-06 19:31:46 Titulek: Re: Nedostupný majitel [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Opomijite, ze ruka trhu zajisti, ze pozarnici budou pozarit vsude stejne, protoze tak to bude (krom pojistoven a lidi) pro vsechny nejvyhodnejsi. :)
Autor: pz100000 Čas: 2017-02-06 13:49:11 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Ja Vam to nepocitam a pocitat nebudu, ale nepochybne v tom nade mnou vedete, protoze ja misto nesmyslnych a zcela neoveritelnych subjektivnich prohlaseni pouzivam argumenty. Tem (vizte prvni dva odstavce, reagujici na Vas predchozi post) jste se jako obvykle peclive vyhnul.
Chapu, ze poprasena diskuze se Vam nelibi. Co pak ale naopak nechapu, je duvod, proc to tedy neustale delate. Krom vhodne zaminky, to jiste.

Takze ano, podobna placnuti do vody ignoruju stejne jako vsechny ty Vase nudy, nechapani a necteni. Neni-li Vase zaverecna otazka recnicka, rad Vam odpovim. Vy; a chcete-li duvody, opravdu si ten muj minuly post budete muset precist - na pripitomelou kopirku si tady s Vami hrat nehodlam.
Autor: pz100000 Čas: 2017-02-06 12:25:21 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Pokud jste rozumel, pak zjevne bylo pouze Vase stale uhybani. Coz pri jasnych a kratkych komentarich nejde naveky, takze skutecne nasledovala klasika: podstrcit mi jakousi zcela absurdni a snicim nesouvisejici domnenku a pokusit se presaltrovat do nejake zcela nesouvisejici emo-riti, kde uz se to nejak okeca.

Presto jsem jeste dalsi dva komenty psal zcela korektne a vecne, abych od Vas, chapajiciho, obdrzel jednu povyseneckou impertinenci a hned vzapeti Vas oblibeny srapnel - nuda a ta zbyla autoerotika, jak Vy jste sice super, ale ti ostatni schvalne ne a ne zabrat a zacit kejvat.

Vy si asi ve sve bozske prozretelnosti proste zcela odmitate pripustit, ze by Vam nekdo mohl oponovat, natoz mit pravdu. A (nektere) mozky halt funguji tak, ze si pak realitu upravuji. Tudiz: nechape me. A ze ma argumenty, ktere uz nelze okecat? Zadny problem: nechape me naschval.

Pavda je, ze spise Vam to zavidim, nez vycitam - zivot ve vlastni ruzove bubline musi byt uzasny. Nicmene pri trose soudnosti byste se mohl vyhnout aspon natolik do nebe volajicim absurditam, jako byl napr. posledne ten komicky trapny kamikaze.
Autor: pz100000 Čas: 2017-02-06 01:41:34 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Sorry, ale toto je opet ukazka Vaseho standardniho diskuzniho postupu.
Vy (VY) jste v minulem postu napsal aspon pet jakychsi... tvrzeni, na nez jsem ja (jiste, bez naroku na uplnost) nejak reagoval. Nacez Vy to smahem setrete (resp. mozna ponechate tu nejmarginalnejsi kravinu) a vytahnete nejakyho Startera.

Nu dobra, certik, jizlovosti, souvislosti etc. jsou zrejme v propadlisti dejin.
Cemu jste tedy nerozumel na mych prvnich trech postech (tzn. nez jste to zacal prznit prinejmensim podstrkovanim jakychsi domnenek, at uz z duvodu jakehokoliv)?
Autor: pz100000 Čas: 2017-02-06 01:05:18 Titulek: Re: Nedostupný majitel [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Ja s Vami zcela souhlasim. Vizte smajlika u lakave myslenky.
Autor: pz100000 Čas: 2017-02-06 00:55:03 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Nu, predpokladam, ze na certika me neodkazete, a co Vam u kamikaze naskocilo, to se asi taky nedozvim, prestoze to by me SKUTECNE zajimalo. Otazka je to (jak sam pisete) opravdu zajimava, krom toho v postu taky jedina, takze na ni serete.
Nu coz, mylny dojem stran ochoty k chapani mi zrejme zustane.

Stejne jako u certika budete zrejme mit potiz s odkazanim zminenych jedovatosti kdekoliv PRED Vasim standardnim vyjadrenim o nude a me snaze o nechapani. To jsem mel dost starosti se sledovanim Vaseho tematickeho hoppingu.

Chapu, ze k debate potrebujete pritakavace s dostatecnou databazi klicovych slov, coz - zvlast po zjisteni rozsahu Vasich pozadavku - skutecne nesplnuji.
Pokud neumite cist, tak se souvislostmi jdete fakt do prdele: "... snad se to tim prilis nezamota (vim [sorry], valka a tak, ale vizte verzalky): ... ZAMINKOU".

Musite-li mit vzdy pravdu i za cenu toho, ze delate vola ze sebe, je to jiste Vas boj; chcete-li pro to ale delat vola ze mne, budete muset zvolit neco sofistikovanejsiho nez tu Vasi fixni nudu a moji snahu o nechapani.
Autor: pz100000 Čas: 2017-02-05 23:36:31 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Ano, o tech.
Cili klicova slova "kamikaze", "sebevrazedny utok", "kajzr" a "rise" byla nedostatecna.
A jenom aby u me nevznikl mylny dojem, kdo se komu snazi nerozumet: co Vam tedy pri techto keywords naskocilo?
Autor: pz100000 Čas: 2017-02-05 23:19:50 Titulek: Re: Nedostupný majitel [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Nu, jedna cast te uvahy byla, ze jako profici to budou delat (delaji :)) profesionalne, tudiz se na to neprijde.
Druha (a velmi lakava :)) myslenka je, ze i tam, kde jsou dnes nestatni, jim v tom ten stat uspesne brani.
Autor: pz100000 Čas: 2017-02-05 22:59:39 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Tak ja uz nevim. Vy mi stale predhazujete, jak se ja Vam snazim nerozumet, a sam - jakkoli tomu stezi uverit - nerozumite me jedine otazce o 16 slovech:
Povazujete kamikaze s jejich sebevrazednymi utoky za krvelacne magory, jimz kajzr a rise byli pouhou ZAMINKOU?

Cemu presne na ni nerozumite? Je prilis orezana, rozvlekla ci zamotana? Kajzr je cisar.

Pokud potrebujite upresnit, co Vam sdeluji, a skutecne nehodlate cist ty dve z posledniho odstavce uvozene "nebo na to vsechno zapomente a ja to zkusim jeste uplne jinak", pak staci vratit se na zacatek tohoto vlakna, kde jsem Vam jinymi slovy rikal totez.

Tam to byla nuda, ted zase nerozumite (pokud to tedy opet nejsou ona kdesi vyse zminena synonyma). Pokud se Vam nepodari vydobyt smysl ani tam, pak by mozna bylo lepe misto startovani polemiky zeptat se vzdy hned na zacatku. Fakt je, ze jak Vam to vysvetlit jednoduseji nez dvema sotva rozvitymi vetami, moc netusim, nicmene zacnete-li se misto toho ihned prit, pusobi to zcela mylnym dojmem, ze snad chapete.
Autor: pz100000 Čas: 2017-02-05 20:12:18 Titulek: Re: Nedostupný majitel [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Nebo. Otazka spis je, zda Vam to takto skutecne pripada jednodussi.
Autor: pz100000 Čas: 2017-02-05 19:49:53 Titulek: Re: Nedostupný majitel [↑]
Web: neuveden Mail: schován
To jiste ano, lze to jednoduse, pokud to zavede majitel silnice s tim, ze mu to nekdo naridil, stejne jako vsem majitelum ostatnim.
Anebo slozite, ze se na tom vsichni dobrovolne domluvi.
Autor: pz100000 Čas: 2017-02-05 19:40:32 Titulek: Re: Nedostupný majitel [↑]
Web: neuveden Mail: schován
To je jiste mozne. Mohou byt ovsem neprijemne prekvapeni parmilionovou rabujici hordou z mezitim zfajrovavsiho Londyna.
logo Urza.cz
kapky