Diskuse – Stoky Svobodného přístavu (Urza.cz); (S)toky myšlenek Svobodného přístavu (Urza.cz)

hamburger menu

Komentáře uživatele pz100000 (strana 95)

Nezobrazí-li se komentář po prokliku do odpovídající diskuse, znamená to, že se jedná o reakci ve vlákně, které se uživatelé rozhodli skrýt (tyto může každý zobrazit po přihlášení).

Autor: pz100000 Čas: 2017-01-29 03:08:03 Titulek: Re: Stejné trable [↑]
Web: neuveden Mail: schován
No, snad jen malou poznamku bych si dovolil - zadna jina nez vlastni moralka medle neexistuje a neni to nic jineho nez kazdym postupne si vytvareny a modifikovany soubor vhodnych pravidel pro interakci s ostatnimi. Tzv. moralka obecna ci spolecenska je pouze demokratickym prunikem(c) moralek prislusnych mnozin.
Boha ni prirody k tomu prilis netreba.
Autor: pz100000 Čas: 2017-01-29 02:40:45 Titulek: Re: Stejné trable [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Pro tuto verzi skutecne nic nesvedci, jen nevim, odkud jste si ji vycucal. Stejne tak nic nesvedci pro verzi "trava neni fialova, psychiatr ano". Vy ovsem setrvale tvrdite, ze "psychiatri nepoznaji" - coz je tedy sakra jina kava.

Jinak si zkuste logicky vyhodnotit mile demagogicky rozdil situaci
1) dokud to lidi nechteli
2) jakmile to chtit zacali
Autor: pz100000 Čas: 2017-01-29 02:17:57 Titulek: Re: Stejné trable [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Je ponekud jebnute predpokladat, ze onen schizous, jemuz by ostatni radi odebrali jeho oblibenou semtexovou vesticku, se na tom s nimi dobrovolne domluvi. Ale nenech se rusit, nejak to jiste dopadne.
Autor: pz100000 Čas: 2017-01-29 02:03:44 Titulek: Re: Stejné trable [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Co stat, ale vem si lidi. Ti jsou na urovni mafii. Vrazdi, kradou, vydiraji... Navic, jak pravi klasik, jich je jak sracek. Ja bych z hlediska vyssiho principu mravniho zrusil lidi. To by - na rozdil od ankapu - mohlo i vydrzet.
Autor: pz100000 Čas: 2017-01-29 01:27:40 Titulek: Re: Stejné trable [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Co to zas je za blabol...
Takze slo to pres udani k cvokarum, ti odejmout nechteli, tudiz strelci by je obden mazali odevzdat z pleziru? Nebo snad nechteli, ale byli k odneti donuceni?
Autor: pz100000 Čas: 2017-01-29 01:02:08 Titulek: Re: Stejné trable [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Prinejmensim tech tretich cest je neurekom. Treba zrovna toho autokrata tady moc nevidim.
Autor: pz100000 Čas: 2017-01-29 00:49:08 Titulek: Re: Stejné trable [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Takze uz neplati "právě protesty některých občanů můžou vést k tomu, že vám bude zbraň via psychiatrické vyšetření odejmuta"?
Autor: pz100000 Čas: 2017-01-29 00:17:57 Titulek: Re: Stejné trable [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Jenze ono je to zatim presne naopak. Vsechny ty epizodky, jez jsou zde jako svobodne prezentovany, byly zrejme na havno, nebot jiz davno jsou tam, odkud onen zmineny exkrement pochazi.
Zatimco v tech ee statech to kupodivu stale "nejak dopada".
Autor: pz100000 Čas: 2017-01-29 00:11:16 Titulek: Re: Stejné trable [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Vida. To je tim, ze dnes se na psychiatry malo da. Meli by mit vic pravomoci.
Autor: pz100000 Čas: 2017-01-29 00:09:40 Titulek: Re: Stejné trable [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Ste vostrej! Thumb.
Autor: pz100000 Čas: 2017-01-28 23:41:03 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Ah so, to je pak samozrejme jinej valcik.
A nejaka skryta stenice ci jine gps zatim nehrozi? Cimz minim rekneme nevyzadane poklaboseni s kazdym (budoucim?) chytrejsim kandelabrem.
Autor: pz100000 Čas: 2017-01-28 22:00:25 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Nemyslim platbu v btc, ale primo nejakej cipoidni votiraci snimac/terminal. To by me u te skoly prekvapovalo (a i tak bych to bral jako dost jednorazovku), naopak ty posty uz bych byl ochoten vzit jako pomerne solidni argument pro obhajobu. Nicmene takhle se mi opet dere na mysl to puvodni (samozrejme lehce nadsazene) Polis-only.

Kdyby se to aspon dalo nosit jako elegantni pyrsing ci jine tetovani... :)
Autor: pz100000 Čas: 2017-01-28 21:36:59 Titulek: Re: Stejné trable [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Jak jinak, nez aby ses se svou troskou pridal k mumlalum zaklinadel. Ve svobodne spolecnosti to vzdycky "nejak dopadne" a mame vymalovano. A priklady jsou nepochybne dohledatelne.
Autor: pz100000 Čas: 2017-01-28 20:50:32 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
To se nam zase nekde ztraci logika. Prave proto k mobilu nanic.

A uz to nedramatizujte (at zase nemusim opakovat to priblble nabadave Polis-only :)) a prozradte, kde vsude se tim platit realne da. Resp. to je asi blbost, ale rekneme aspon na kolika ruznych mistech (radove) uz s tim Tereza platila (plus treba par nejakejch vyraznejsich prikladu, aspon typove - zachodky, benzinka, bernak, anotherPolice nebo tak neco).
Autor: pz100000 Čas: 2017-01-28 16:54:25 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Asi jo, mozna nakonec mluvime o tomtez - nicmene absolutni (nebo rekneme jakousi obecnou) anonymitu bych si predstavoval prece jen o fous jinak.
Fajn třeba u nějakých soudů to byt muze, u tech nasich, obavam se, by tomu bylo spis naopak. :)

Nanic, protoze appka. Predpokladam, ze Vy s mobilem pred kazdou platbou taky nemusite domu ci na urad.
Autor: pz100000 Čas: 2017-01-28 16:12:34 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Jo, to mate mozna recht, ze to nebylo uplne stopro. Coz ale na veci zase az tak moc nemeni. Jak jsem psal, varim trochu z vody, nicmene v hlubinach sklerozy mam jeste zaryto, ze vzali "nahodny pytel transakci" a s nim byli jaksi uspesni. No nest.

No jo, zas ty moje spatne strukturovane otazky. Stacilo ano. :) Resp. k mobilu nanic, tudiz Polis-only.
Autor: pz100000 Čas: 2017-01-28 14:26:36 Titulek: Re: Marvanová v Máte slovo [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Nu vzdyt ano, zcasti i proto ten muj koment.
(I kdyz zase ja Vas k temhle klickam asi moc nepoustim, protoze u me to vetsinou vzdate narovinu - nerozumim tomu, ale neni to pravda, protoze jsem to vubec necetl. :))
Autor: pz100000 Čas: 2017-01-28 14:12:43 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Nu, medle ponekud sverazna omluva. Ale zrejme englictinou jeste natolik nevladnu.
Autor: pz100000 Čas: 2017-01-28 13:57:27 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Priznavam, ze hledat se mi to prilis nechce a mozna jsem to ani tehdy zcela nepochopil, ale medle slo o to, ze jsou-li coiny uzivane, pak jakousi zpetnou analyzou transakci (?) se v nezanedbatelnem poctu pripaduu da (dalo?) k identite dohrabat.

U lisek odpoved sedi. :)
Nicmene vazne, jak to je technicky? Predpokladam, ze NFC kasy v Albertu to nepoberou a vlastni terminal asi netaha. Mobil? Bitcoinkofi-only?
Autor: pz100000 Čas: 2017-01-28 13:20:55 Titulek: Re: Marvanová v Máte slovo [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Pravda, takhle to zni docela rozume.
Autor: pz100000 Čas: 2017-01-28 10:49:41
Web: neuveden Mail: schován
Nemuze u implementace uzivane Terezou dojit k neplanovanym ztratam/prijmum pri pripadnem treni ebonitovych tyci ci jinych lisek?

Jinak "lze uzivat zdaleka ne vsude" mi zni znacne eufemisticky a o te absolutni anonymite se (prinejmensim prednedavnem) taky dost polemisovalo.
Autor: pz100000 Čas: 2017-01-28 09:09:15 Titulek: Re: Marvanová v Máte slovo [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Vy chory ignorante, proc probuh zacinate Vase nesouvisle zvraceni na konci tematicky snad NAPROSTO nejvzdalenejsiho, ciste technickeho (a pomerne obsahleho) vlakna?
Autor: pz100000 Čas: 2017-01-28 09:04:26 Titulek: Re: Marvanová v Máte slovo [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Jakkoli Vam v debate s tou vyvojovou anomalii nemohu nefandit, s timhle oblibenym (a jiz nekolikrat patricne ocenenym) typicky utekovym argumentem opet jen zbytecne kalite do vlastniho hnizda.
Odkaz na petistrankovy (a v tomto pripade navic skutecne temer zcela irelevantni) traktat je zcela kuhovnu oproti nejake "normalni" odpovedi typu "drzet ovce ve stade". Tedy kuhovnu krom toho uteku (a prip. reklamy, to ano).
Autor: pz100000 Čas: 2017-01-27 23:15:57 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Zcela u mne (coz mi bylo vcelku zrejme a taky jsem to konstatoval, vizte napr. prijimac ci pohubehodnej). Culpa, maslo, popel.
Ve Stokach lze najit ruzne... leccos, chyb jsou vsak lihuprosty. Coz je bez smajlika, neb mineno vazne a tusim uz i parkrat receno ci kvitovano.

(Jsa takto selfpwnovan ani nebudu zminovat ty prapuvodni query/captcha prapriciny. :))
Autor: pz100000 Čas: 2017-01-27 21:59:57 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Jj, pravdu dite. Muj mechanicky odflaklej pohubehodnej prepis. Holt response != response, a to velmi.
Ale kupodivu az do fcil jsem s tim zil v blazene nevedomosti zcela bez vyhrad a niceho nepostradaje. A vono vida! :)
Autor: pz100000 Čas: 2017-01-27 21:42:26 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
(test, sry)
Autor: pz100000 Čas: 2017-01-27 18:47:21 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Nemyslim (bug); obecne ta zavada zrejme spociva v me nechuti tahat metrakovy jquery k prijemnym desetikilovym strankam a neimplementaci rudych poplachu do spore navstevovanych nik. :)
Autor: pz100000 Čas: 2017-01-27 18:29:54 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Uz to nakousl pan domaci. Pokud byste pozadovala reakce na vsechny sve posty napr. za poslednich padesat let, mohlo by to ucpat ty internety.
Autor: pz100000 Čas: 2017-01-27 18:26:28 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
That's it!
Ta poznamka o nulovani je pomerne podstatna a nejak jsem ji asi nezaznamenal.

(Jen na okraj poznamenam, ze ani tak to u me nefunguje - jak jsem zjistil pri teto zrejme zcela prve vizite daneho zakouti. To uz ale bude asi zavada na mem prijimaci. :()
Autor: pz100000 Čas: 2017-01-27 18:09:14 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Pardon (i kdyz ostatni by Vas jiste ujistili, ze byva mnohem hur).

Nicmene nespletl. Plusplus vyjadruje muj kladny vztah k Vam a potazmo i k Vasemu komentari. Druha poznamka pak mela zkratkovite naznacit predem stezi vyloucitelnou prekazku spocivajici v udychanosti hardveru.
Autor: pz100000 Čas: 2017-01-27 17:20:50 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Musite ubrat na kvantite. Voni ti okradeni casto prehaneji a zvelicuji.
Autor: pz100000 Čas: 2017-01-27 17:09:17 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Tzn. kdykoliv, posl. 24 h, nebo jeste neco jineho? Krom kdykoliv mi totiz nic jineho nesedi.
(Jen pro jistotu: tou logikou bylo mineno samozrejme toto, nikoli nejake pochyby o sdravem rosumu.)
logo Urza.cz
kapky