Diskuse – Stoky Svobodného přístavu (Urza.cz); (S)toky myšlenek Svobodného přístavu (Urza.cz)

hamburger menu

Komentáře uživatele Urza (strana 97)

Nezobrazí-li se komentář po prokliku do odpovídající diskuse, znamená to, že se jedná o reakci ve vlákně, které se uživatelé rozhodli skrýt (tyto může každý zobrazit po přihlášení).

Autor: Urza Čas: 2016-03-02 09:57:58 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
....čímž pádem vzniknou další subjekty s potenciální možnosti přístupu k těm datům.
Autor: Urza Čas: 2016-03-01 16:35:30 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Souhlas
Autor: Urza Čas: 2016-03-01 16:16:13 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Zajímá-li Vás toto téma jste-li laik, doporučuji kliknout druhý odkaz v tom textu (těch pár rad na konci); tam je můj článek přesně pro takové lidi, kteří o počítačích moc nevědí, ale zajímá je alespoň rámcově, jak vážně funguje ta bezpečnost ne ve filmu, ale v životě xD
Autor: Urza Čas: 2016-03-01 16:13:54 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Ono to souvisí i s tím programováním (byť okrajově): Jako dobrý programátor přibližně víte, jak fungují operační systémy, co je možné a co naopak možné není, máte asi nějaké ponětí o šifrování, víte, co je klíč, jaký by měl a zejména neměl být, že šifrovat bez klíče nelze a tak dále....
Autor: Urza Čas: 2016-03-01 14:08:39 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Snadno.... krom informací o tom, co uživatel na PC dělá, Vám to ještě toho člověka může identifikovat, pokud má někde nějaký účet založený na svém jménu, což většina lidí opět má (například mail, nemluvě o uživateli v OS).
Autor: Urza Čas: 2016-03-01 14:07:19 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Ono to ale nic "nerozvrátí", ty viry neudělají nic krom toho, že vládě budou posílat data.
To není malware, který by Vám poškodil systém, ale takový, který Vás bude fízlovat.
Autor: Urza Čas: 2016-03-01 14:05:10 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Zaprvé se malware (zejména červi) mohou šířit i bez toho, abyste tomu napomáhal; a zadruhé většina lidí tomu napomáhá.
Autor: Urza Čas: 2016-03-01 14:03:55 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Nemyslím, že jen hloupější; ona jde u státu udělat dobrá kariéra, když člověku nevadí, odkud ty peníze jsou.
Jakože pro nějaké bottom úředníky to asi platit bude, ale nahoře budou rozhodně schopní.
Případně ke státu mohou jít pracovat i lidé chytří a líní.
Nebo sadisté, kteří se mohou krásně vybít u policie, zejména jde-li o vězeňskou správu.
Autor: Urza Čas: 2016-02-29 13:09:44 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Že byl Hitlerův text pitomé, není až tak překvapivé, stačí se podívat, co plodí Konvička, Hampl, Trump, to je podobný styl pitomosti, přesto to lidé žerou; a zjevně vždy žrali.
Autor: Urza Čas: 2016-02-29 10:48:21 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Oh, sorry, asi jsem se ještě neprobral, napsal jste to jasně xD
Autor: Urza Čas: 2016-02-29 10:39:58 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Demonstrace jsou o ničem; ale když napíšete pár řádek, můžeme to vydat xD
Autor: Urza Čas: 2016-02-29 10:29:29 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Souhlas, klesá; na druhou stranu pořád ještě ne dost na to, aby to zastavilo prosperitu naší společnost.
Ano, brzdí ji to, snižuje blahobyt, ale pořád na tom nejsme tak špatně.... což je dobře, samozřejmě, ale také to mnoha lidem zabraňuje vidět, jaké máme skutečné problémy (respektive že je vůbec máme; ono i až to bude horší, dost možná bude identifikován nějaký úplně dementní problém typu spekulanti/kapitalisti/Židi/whatever).
Autor: Urza Čas: 2016-02-29 10:13:11 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Obávám se, že nikoliv; vůbec se nedomnívám, že většina z nich by o tom takto přemýšlela.
Autor: Urza Čas: 2016-02-29 10:12:14 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Já si dokonce ani nemyslím, že by se až tolik současných pobiratelů dávek bez dávek pomlátilo; ono to tak možná může vypadat a část by to určitě udělala, ale domnívám se, že většina z nich by byla prostě okolnostmi donucena se starat (a starala by se, pokud by jim stát trošičku méně házel klacky pod nohy ve formě minimální mzdy a dalších píčovin).
Autor: Urza Čas: 2016-02-29 03:21:51 Titulek: Re: NEzakazovat [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Hezky řečeno, ačkoliv nebezpečnou zbraň i knihu si dovedu představit, jen asi v jiném smyslu, než jak to myslíte xD
Autor: Urza Čas: 2016-02-28 12:08:32 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Ona svoboda s láskou souvisí....
Autor: Urza Čas: 2016-02-28 03:18:11 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Jinak spíše než o rozetnutí půjde o velmi pomalé rozplétání; ty školy jsou mnedle ta důležitější část, ale bohužel není v naší moci "zaútočit" na ně přímo, takže budeme muset oklikou (skrze postupné přesvědčování co nejvíce lidí).
Autor: Urza Čas: 2016-02-27 20:26:16 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
To by se hypoteticky stát mohlo, i když je stále otázka, jak by to pak probíhalo v praxi, zejména kdyby z toho někdo učinil povinnost.
Autor: Urza Čas: 2016-02-27 18:31:29 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Jasně, protože se to tak oficiálně nejmenuje; kdyby se to pojmenovalo pravými jmény, tak je to hned jiná.
Autor: Urza Čas: 2016-02-27 15:26:23 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Pracujeme na tom....
Autor: Urza Čas: 2016-02-27 14:46:46 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Ono se to samozřejmě vzájemně indukuje, čili čím více indoktrinace ve školách, tím větší "potřeba" úředníků, tím více lidí to půjde dělat, což zase způsobí větší míru indoktrinace ve školách, ergo je to samoindukující proces.
Autor: Urza Čas: 2016-02-27 14:35:47 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Hm, ta otázka mi přijde celkem easy xD
Autor: Urza Čas: 2016-02-27 13:28:48 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
No, já se ptal Lojzy s nadějí, že on kontext pochopí xD
Autor: Urza Čas: 2016-02-27 05:58:06 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
A o co Ti tedy jde?
Autor: Urza Čas: 2016-02-26 18:14:45 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
To je ještě hypoteticky teorie, která by obstála, já netvrdím, že vlastnická práva jsou jediný možný správný koncept.
Z toho ale neplyne, že všechny jsou rovnocenné; jsem ochoten uznat, že rovnocenný s vlastnickými právy je třeba koncept, který dává práva i zvířatům, ale obecně ty koncepty, které říkají, že správné je nechat ostatní napokoji, mají mnedle "navrch" z toho důvodu, že jsou aplikovatelné vždy (tedy i když je člověk sám), zatímco ty, které berou jako správné nějaké zásahy, aplikovatelné vždy nejsou.
Jinými slovy netvrdím, že koncept vlastnických práv je jediný, který může být hypoteticky správný.
Ale zdaleka ne všechny jsou rovnocenné, některé jsou například arbitrární, další nekonzistentní a tak dále, čímž pádem nejsou rovnocenné právě pro tu vlastnost.
Autor: Urza Čas: 2016-02-26 15:39:28 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
No samozřejmě, jediným způsobem je to lidem postupně vysvětlit a přesvědčit většinu.
Mícháme tu dohromady dvě věci:
1/ Realitu, jak svět funguje.
2/ Pravdu, morálku, jak by to být mělo.
Autor: Urza Čas: 2016-02-26 14:23:37 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
To právě nejsou; už z toho důvodu, že ten můj je uplatnitelný i v případě, kde je někdo úplně sám, zatímco ten druhý ne.
Autor: Urza Čas: 2016-02-26 14:11:12 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Ne. Ten, kdo to dokáže prosadit, přežije, případně ovládne druhé; ale pravdu mu to nezajistí.
Autor: Urza Čas: 2016-02-26 14:05:13 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Na druhou stranu, jak dopadla prohibice v Chicagu?
Autor: Urza Čas: 2016-02-26 14:03:47 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Jenže když to nikdo neumí dokázat, co z toho plyne?
Přece aby se všichni nechali na pokoji, ergo mám pravdu xD
Autor: Urza Čas: 2016-02-26 13:40:36 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Jenže pokud se to bere z jejich pohledu, pak se to i naopak musí brát z mého pohledu, takže já si důvod, proč mám pravdu, mohu taky vymyslet.
Autor: Urza Čas: 2016-02-26 13:39:51 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Myslím, že toho se spíše nedožijeme, ono by to bylo velmi nepopulární; dobře se o tom žvaní, ale lidé to v zásadě nechtějí.
logo Urza.cz
kapky