Diskuse – Stoky Svobodného přístavu (Urza.cz); (S)toky myšlenek Svobodného přístavu (Urza.cz)

hamburger menu

Komentáře uživatele Vostál Petr (strana 62)

Nezobrazí-li se komentář po prokliku do odpovídající diskuse, znamená to, že se jedná o reakci ve vlákně, které se uživatelé rozhodli skrýt (tyto může každý zobrazit po přihlášení).

Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Mohu-li soudit podle sebe,
tak takovýho starýho pitomce už nic moc stejně nenaučíte,
při pletení by si asi vypíchnul voko a při zahradničení by si kleknul k záhonku a už by nevstal páč by mu ruplo v zádech takže já bych lidi do příliš složitých situací už moc nehnal, ideální by bylo něco jednoduchýho a co slouží spíše k upevnění zdraví (v zdravým těle zdravý vzduch)a tady se mně jeví jako ideální sport, obzvláště v tomto věku se začínají vobjevovat první příznaky chátrání těla a především pak obezita a různé ty bolesti kloubů a přilehlých orgánů...
Ideální by proto byla "povinná sportovní docházka" vyloženě sportovní anitalenti by pak mohli jako sport pěstovat jen chůzi (ani nemusí bejt rychlá) a mohli by si pomáhat i moderními lyžařskými hůlkami pro snažší udržení rovnováhy...
Samozřejmě všichni vrcholoví sportovci (v tomto věku tedy každej) potřebují kromě špičkově zařízených sportovišt i regenerační centra pro masáž, saunu, bazén, psychologa, odpočívárnu, kavárnu (pro ženy) a hospodu (pro muže)

Ostatně sport je nejlepší příprava nejen na důchod, ale i na blížící se smrt,nebot i zde platí známé olympijské heslo "není důležité zvítězit, ale zúčastni se" a zúčastnit se musí každej, nebot zde platí "povinná smrtelná vodcházka"
Autor: Vostál Petr Čas: 2019-02-25 07:29:44 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Něco dělat ?

To můžete, můžete začít loupat tu cibuli, jak bylo řečeno,
ale bacha na to, to je pojem z duchovní oblasti, nikoliv psychologie,
a cibule je záludná zelenina, na rozdíl od třešní nebo meruněk nemá pevný jádro, takže předposlední vrstva se jmenuje "moje" a poslední vrstva se jmenuje "já" takže můžete přijít o všechno co se vám dosud zdálo jako pevná jistota..
Loupat lze mnoha způsoby dle různých návodů, nejjednodušší je ten "taoistickej", kdy člověk rozvíjí svůj talent, což znamená dělat to, co člověka baví, jinak řečeno dělat to, v čem není obvykle používaný záměr, cíl a zisk, to co platí pro děti platí i pro dospělý a ta činnost může být jakákoliv, klidně i sport či umělecká činnost nebo hraní piškvorek...
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Mě tam zaujal vstup v 1:11:40,
jasně, je to průser s těmi technologiemi, ale nelze jinak, když už pradědek slezl ze stromu a popadnul klacek, tak prostě jdeme tou cestou rozumu (jenž spíše slouží k obhajování našich pocitů, takže není až tak rozumný jak se obvykle předpokládá) a možná dneska už stojíme díky těm technologiím před potřebou individuace a rozvinutím intuice, což je vlastně věc kterou jsme poněkud vopustili když jsme vyrazili na cestu rozumu (a pocitů)

Těžko hádat budoucnost, ale svoboda školství mně přijde jako dobrý způsob kdy lze kromě rozumu rozvíjet i tu intuici, což by nakonec mohlo vést k velkým změnám kdy budou opuštěny pseudoideologie počínajíc státem, náboženstvím, socialismy a kapitalismy postavené na hierarchickém uspořádání...
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Jestli voni tím nemyslej trvale udržitelný rozvoj voblbování vobčanů za účelem zachování státu i pro příští generace...
Autor: Vostál Petr Čas: 2019-02-20 10:33:35 Titulek: Re: Komentář [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Já jsem ochoten ale uzavřít pouze takovou smlouvu,
jenž bude postavena na konsesu, že se prostě nemusíme schodnout...

To je fakt tragédie, kdybychom se schodli na neschodě...
Autor: Vostál Petr Čas: 2019-02-20 09:40:44 Titulek: Re: Komentář [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
S projekcemi samozřejmě nic moc nenaděláte,
páč jsou nevědomé, jak správně píšete, že co mám v sobě vidím v tobě,

jenže tady nejde ani tak o projekce,
jako o historickou zkušenost s argumenty
a těch zkušeností je prostě celá řada,
a právě ta zkušenost s argumenty je zkušenost o těch projekcích, páč pak díky pozitivnímu přenosu potlačíte do nevědomí to co nechcete, jenže ono to tam nezmizí,

proto jsou argumenty víceméně na hovno a jsou zlem, když jim uvěříme,
vytvoříme pozitivní přenos a nežádoucí potlačíme do podvědomí, vono je snadný mý pozitivní projekci na nějaký to dobro a negativní na nějaký to zlo...

A s argumenty se obtěžuje, vždyt vám je vyjmenoval...
Autor: Vostál Petr Čas: 2019-02-20 08:42:23 Titulek: Re: Komentář [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
- Tak jako Hitler ze začátku přesvědčoval argumenty, Marx přesvědčoval argumenty… Mohamed jistě taky. Vždycky se ze začátku přesvědčuje argumenty; s násilím se začne, až když se vytvoří dostatečný počet stoupenců. Jinak to nejde.
.....................................................................
To je problém jenž se jak známo vždycky zvrtne,
takovej Ježíš vytáhnul lásku a jak to dopadlo,
vytáhne se NAP a může to dopadnout stejně...

Proto já jsem spíše zastáncem svobody učení,
čímž se lidi vyhnout tý "společenský masírce kolektivismů"
což samozřejmě není jen stát,
a pak se uvidí, k čemu se dojde...

Vona je vždycky snaha dojít k něčemu lepšímu skrze přesvědčování,
ale gram praxe je podle mne více, než tuna teorie...
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Jsou to pokryteční násilníci,
sebe považují za morální, ale ti druzí by je mohli "zabít" proto chtějí stát,proto každej jak může ten stát vojebe a jak jen může tak chce aby ten stát vojebával druhý,
a celý to balej do morálních keců aby si mohli připadat jako ti "dobří" a mohli skrze stát nakopávat druhý do zadku...

Dle mého názoru, pokud někdo mává nějakým "dobrem" a nějakou "morálkou"
je to neuvědomnělý násilník, jenž si neuvědomuje své násilí, což nakonec není nic vyjímečnýho a je mně vcelku jedno k čemu se hlasí...
Autor: Vostál Petr Čas: 2019-02-19 22:51:26 Titulek: Re: Komentář [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
- Pak by nemohly být žádné volby; každá vítězná strana přece může nastolit diktaturu
..........................................................................
Hitlerovi a Gottvaldovi myslím stačilo kolem 40% hlasů,
jak je vidět, ani nemusíte mít přes 50%
jinak přes těch 50% se už jedná o vládu jedný strany a může si diktovat co bude chtít, tedy ještě je nákej ten senát jako prej pojistka...

- Mám pro Vás skutečně velmi dobrou radu: Neberte ČESKOU wikipedii moc vážně. Vím o čem mluvím; sám ji píšu.
.........................................................................
Tak to piště pořádně...
Autor: Vostál Petr Čas: 2019-02-19 11:00:10 Titulek: Re: Komentář [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Práve naopak, potrebujete dopytovať ochranu pred "právom silnejšieho"
.........................................................................
Takže opět použijete násilí proti násilí silnějšího,
takhle se v tom můžete motat pěkně dokolečka co jen budete chtít...
Autor: Vostál Petr Čas: 2019-02-19 10:57:33 Titulek: Re: Komentář [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
A KSČM hlása násilie? Jedine ak tak "násilie" podľa ankap definície, ale to hlása každý vrátane ankapistov, iba ankapi si to nechcú priznať.
Řízkárnu by som na Vašom mieste nepoužíval ako argument, neútočia tam členovia KSČM ale ľavicoví ANARCHISTI.
........................................................................
To víte že komouši násilí nehlásaj,
voni ho jenom pak zavedou...

Takhle to ovšem dopadne vždy s těmi, kdo bojují proti nějakému násilí,
nakonec musej vyvinout násilí aby to násilí co nechtěj nebylo,
takže pak dojdou k tzv. obrannému násilí...
Autor: Vostál Petr Čas: 2019-02-19 07:27:44 Titulek: Re: Komentář [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Komunisté nejsou pronásledováni, protože nejsou zločineckým uskupením, ale standardní politickou stranou. Neorganizují se, aby páchali rasistické zločiny, ale aby prosadili politický program.
.......................................................................
No to jo,
jenže to dělal i Hitler i Gottwald, Hitler byl přece taky demokratický politik jenž zvítězil v demokratických volbách,
jak to pak ale v případě vítězstí H. a G. dopadlo, to se přece ví,
takže když se někdo hlásí k tomu či onomu, tak se přeci ví, o co mu jde..


Ale naprosto správné, že je ZÁKAZÁN FAŠISMUS,
von si pak totiž nemůže nikdo myslet o součastných politicích, že by byli fašisty, pod svícnem je tma, a navíc, fašismus není nějak konkrétně definován viz. wiki, je to víceméně pragmatický mišmaš ideologií, které jsou zrovna zapotřebí...
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Jen aby nebyl tenhle fond sám zkorumpovanej,
vono je vždycky nejistěžší když "zloděj křičí chyte zloděje !"

Já bych navrhoval všechny oznamovatele trestné činnosti odměnit řádem "Velký (Střední, Malý)bonzák " dle jejich zásluh a zařadit je do programu "ochrany bonzáků" a v rámci jejich ochrany je přemístit někam na Sibiř, tam po nich nikdo nepůjde...
Autor: Vostál Petr Čas: 2019-02-18 18:40:52 Titulek: Re: Zákon [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
No to máte pravdu,
vždyt to už přece říkal Engels,že "stát je organizované násilí vládnoucí třídy" takže na podkladě vlastního (státního) zákona by měli sami sebe nejen zakázat,ale zároven na sebe podat trestní oznámení a jít bručet aspon na deset let...
Možná by jsme měli na ten stát podat trestní voznámení, když je to samotný nenapadlo, že porušují zákon který sami vydali...
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Komunisti to maj dobrý protože komunisti vyhráli válku a historii jak známo píší vítězové, kdyby to vyhráli fašisti, stál by na Letný nikoliv Stalin ale Hitler a místo Koněvovy ulice bychom měli Heydrichovu ulici a pokud by nás neodsunuli na Sibiř, tak by jsme už asi všichni šprechtili a byli bychom jeden velký štastný německý národ (žádná velká změna voproti RU)
Autor: Vostál Petr Čas: 2019-02-17 23:08:18 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
No ale co na tom, že kuřáci umírají předčasně,
když nekuřáci stejně tak umíraj včas ?

Ale těm otrokářům to fakt uškodilo,
páč v té době ještě nebyly vynalezeny traktory a kombajny,
dneska by už nechtěli otroky ani zadarmo, vždyt takovej kombajn zastane práci padesáti otroků a náklady na jeho provoz jsou mnohem menší a navíc, když zrovna nepracuje, tak jej nikdo nemusí živit...
Autor: Vostál Petr Čas: 2019-02-17 10:27:03 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Rozhodující je pak lidské poznání,
tedy poznání především nových technologií
(duchovní poznání je víceméně zapomenuto či překryto náboženstvím)
takže pak ekonomické vztahy určují i uspořádání společnosti,
jak nakonec bylo vidět v rozporu mezi průmyslovým severem a zemědělským jihem, kde prostě bylo zapotřebí již svobodného inteligentního votroka, na rozdíl od plně nesvobodného hloupého otroka jemuž stačilo sekat mačetou cukrovou třtinu.
Nebyl v tom žádný humanismus, čistě jen vyloženě praktická potřeba změny ekonomických vztahů změněných rozvojem technologií, tedy jen díky poznání a rozvoji technologií zde máme kapitalismus a demokracii, jenž nahradily již nevyhovující feudalismus a nevolnictví...

Změna se neděje na podkladě zněmy ideologií či myšlení,
ale na podkladě rozvoje poznání nových technologií,
to je taková maličkost, jenž Marx zcela přehlídnul
a k další změně může dojít opět jen díky rozvoji technologií,
na tom těžko něco měnit, když je to takto nastaveno samotnými lidmi a jejich potřebami

Demokracie se změní tehdy, když přestane ekonomicky vyhovovat,
nebot nové technologie nás posunou na jinou úroven,
žádný pindy at pro či proti ji nezmění...
Autor: Vostál Petr Čas: 2019-02-13 17:42:35 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Z toho plyne, že podniká pouze hloupý člověk,
zatímco chytrý člověk podniká ve státní sféře,
ale je správný že dostane zaplaceno dvakrát, páč je to rizikový podnikání,
takže pak jeho plat je takový rizikový příplatek zatímco úplatek je jeho mzdou...
Autor: Vostál Petr Čas: 2019-02-13 15:18:24 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Ale ne, jen se tomu v jiných případech neříká korupce,
ale princip je stejný : Kdo maže - ten jede...
Takže při drážbě např. obrazu získá ten vobraz ten, kdo nejvíce zaplatí...

V případě státu se pak lobuje nebo se používá korupce,
aby člověk získal to co chce...

Vždyt i stát korumpuje cizí firmy, když je láká na své území a dává jim zvýhodnění voproti jiným firmám...
Autor: Vostál Petr Čas: 2019-02-13 12:54:34 Titulek: Re: A nepláčete na špatném hrobě [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
No jo je to svině,

páč tam lidem cpe reklamy, nebo že by lidé tam chodili právě kvůli těm reklamám ???
Jo i to je možný...

Já tam tedy nechodím páč kamarády nehoním a reklamy mě nuděj...
Autor: Vostál Petr Čas: 2019-02-13 10:37:41 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Já jsem duchovně založenej,tudíž (jak říkal Ježíš)
já si své poklady neukládám zde na zemi, kde je zničí mol a rez (a inflace)
ale ukládám si je v nebi...

Zatím tam ale nemám nic uloženo, jsem spíše jako to zpěvné ptactvo či polní lilie a nedělám si starosti vo zítřek takže jsem zatím moc nenaspořil, víceméně všechno jen prožeru, což je nakonec taky dobrá investice...

Jinak díky za vysvětlení, je to věda ta ekonomie....
Autor: Vostál Petr Čas: 2019-02-13 08:40:06 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Korupce

Stali jste se svědky korupce. Správné je to nahlásit.
........................................................

Poslušně hlásím,
v době voleb mně byl na ulici vnucován guláš, předpokládám že jde o korupci,
také mi mnozí mazali med kolem huby a tvrdili, že s nimi prej budu jako v ráji, předpokládám že jde o korupci pomocí medu a planých slibů

Korupce (latinsky corrumpere = kazit, nalomit, oslabit, znetvořit, podplatit)
Autor: Vostál Petr Čas: 2019-02-13 08:25:15 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Nejlepší řešení je stále stejné,
nikoliv kriminalizovat a potláčet, nýbrž legalizovat, tedy povolit,
v případě státu pak třeba i zdanit, nebo podobně jako v případě prostituce nedanit, nebot daně z prostituce nejdou některým křestanům pod nos, zřejmě prachy z hříchu jim smrdí peklem..
Ale korupce snad není smrtelný hřích, takže asi danit...
Autor: Vostál Petr Čas: 2019-02-13 07:58:16 Titulek: Re: A nepláčete na špatném hrobě [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Jo, to je vývoj,
otrokáři pochopili že nejlepší votrok je ten, kterej si myslí že je svobodnej,
a komouši se naučili hospodařit, takže krávy už nezabíjej, pouze dojej

No ale nemůžete chtít všechno najednou, k tý svobodě se nedojde hned,
jen takto krůček po krůčku, pomocí omylů a chyb...
Autor: Vostál Petr Čas: 2019-02-13 07:33:43 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Vy opravdu vážně fandíte tak nesmyslně komplikovanému systému, nebo nás jen spolu s 99 procenty zbývající populace trollíte?
........................................................................
Proč by tomu nemohl fandit,
mně se to třeba taky líbí, páč já mám rád černej humor,
když si třeba představím vobrázek jak někdo sedí na větvi a tu větec pod sebou řeže, tak mě to vždy spolehlivě rozesměje...
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
Já proti korupci nic nemám,
podle mě to je součást "konkurenčního boje" kdy nějakým způsobem chcete pro sebe získat výhodu.
Při trošce fantazie můžete za korupci zákazníka považovat i rozdílné ceny,
dárečky či slevy nebo i reklamu či i dopravu zdarma nebo delší záruku či bezplatný servis, slosovatelná soutěž o věcné ceny.
Chcete-li tedy prodat své výrobky nebo služby, můžete korumpovat zakazníka různými způsoby kdy získá různé výhody oproti tomu,co nabízí konkurence...
Samozřejmě, to co zákazník získá, si taky musí i zaplatit, jinak by jste coby podnikatel přišel na buben...
Autor: Vostál Petr Čas: 2019-02-13 06:22:33 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz

Ale asi holt moc premyslim a malo chlastam, nebo neco takovyho…
.................................................................
Vidíte, i intuice vám napovídá správně, jen tomu furt nevěříte....
Autor: Vostál Petr Čas: 2019-02-13 06:20:56 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: VostalPetr v doméně seznam.cz
To neni vulgarismus, to je prosty popis reality.
A je velmi legracni, kdyz nekdo, kdo nenapise jedinej aregument, a to ani pres opakovane vyzvy, ostatni obvinuje, ze nemaj argumenty :-))
........................................................................
Proč by proboha měl mít argumenty ????

Jestliže se řídíte pocity, není nutné mít nějaké argumenty, pocity samy určují hodnotu a není třeba to dále vobhajovat, i když stát lze velmi snadno vobhájit tím, že je to nejsilnější pes jenž mrdá každého, takže je to něco na způsob "pánaboha"

Samozřejmě i pocity jde perfektně voargemuntovat a zdůvodnit,
vlastnictví je také jen pocit "moje" a lze na tom postavit celej anarchokapitalismus a konzistentně to vobhajovat, akoráte musíte z toho vlastnictví udělat dogmatický axiom.

Tedy nevím jestli je to k smíchu, já myslím že pocity jsou něco podobného jako pudové jednání zvířat, jen díky intelektu mají širší školu možností a člověk je pak dokáže i rozumově zdůvodnovat...
logo Urza.cz
kapky