Diskuse – Stoky Svobodného přístavu (Urza.cz); (S)toky myšlenek Svobodného přístavu (Urza.cz)

hamburger menu

Komentáře uživatele Roman (strana 9)

Nezobrazí-li se komentář po prokliku do odpovídající diskuse, znamená to, že se jedná o reakci ve vlákně, které se uživatelé rozhodli skrýt (tyto může každý zobrazit po přihlášení).

Autor: Roman Čas: 2019-07-06 13:17:48 Titulek: Re: Zaslepení nenávistí [↑]
Web: neuveden Mail: roman.hocke v doméně gmail.com
Máte namysli nějakého konkrétního anarchokapitalistu a konkrétní majetek?
Autor: Roman Čas: 2019-07-06 08:23:43 Titulek: Re: Zaslepení nenávistí [↑]
Web: neuveden Mail: roman.hocke v doméně gmail.com
No pokud jde o své území, zeptá se sebe. Pokud jde o cizí území, může tam prostě bez ptaní vpadnout, tím ale pravděpodobně vyvolá konflikt. Konflikt stojí čas, nervy a peníze a lidé si jako prevenci vypěstovali schopnost dohodnout se, smlouvat, respektovat cizí vlastnictví atd. To imho není něco, co by v ankapu oproti jiným systémům chybělo.

Prohlásit něco cizího za svoje vyvolá konflikt a způsobí náklady. Ve státu nás to tolik nebolí, protože mnohé takové konflikty máme předplacené a byla by škoda nechat předplatné propadnout...
Autor: Roman Čas: 2019-06-25 07:01:07 Titulek: Re: Rothbardova demagogie [↑]
Web: neuveden Mail: roman.hocke v doméně gmail.com
0. To do jisté míry znamená. Na oplátku je člověku omezeno rozhodování o sobě samém.
2. Pak tedy ČR není demokratickým státem? Máme tu přece skupiny zbavené mnohých lidských a občanských práv. Třeba děti.
3. To je mrazivá pravda.
Autor: Roman Čas: 2019-06-25 06:46:57 Titulek: Re: Izrael [↑]
Web: neuveden Mail: roman.hocke v doméně gmail.com
...mezi lidská práva patřilo právo na založení státu.
Anarchokapitalisti nikomu takové právo ani neupírají. Troufám si dokonce tvrdit, že v založení vlastního státu by mi bránil spíš stát :-)
Autor: Roman Čas: 2019-06-25 06:39:59 Titulek: Re: Dobrý no. [↑]
Web: neuveden Mail: roman.hocke v doméně gmail.com
...trestáni, i přestože nikomu nic neudělali. Jen si hleděli svého.
...je podobné, jako když se němcům nelíbilo...
Jako by Tvá poznámka ani nevycházela z toho článku.
Autor: Roman Čas: 2019-06-19 15:34:37 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: roman.hocke v doméně gmail.com
Proč do toho zase taháte Urzu? Jste jím posedlý? Potvrdil jste, že kopáči a budozery s jeho článkem nijak nesouvisí... :-)
Autor: Roman Čas: 2019-06-19 11:39:58 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: roman.hocke v doméně gmail.com
Tak to je divný punkt, vídám buldozery i kopáče :-)
Autor: Roman Čas: 2019-06-18 08:11:27 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: roman.hocke v doméně gmail.com
A pointa toho přirovnání? Nebo nějaká souvislost s původním článkem? Nebo... prostě něco? :-)
Autor: Roman Čas: 2019-06-13 05:28:54 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: roman.hocke v doméně gmail.com
Znamená to, že právě teď pociťují výpadek služeb, které by stát poskytoval, kdyby bylo DPH třeba dvojnásobné?
Autor: Roman Čas: 2019-06-12 04:34:39 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: roman.hocke v doméně gmail.com
Ne nutně. Pokud jsi přesvědčený (jako třeba já), že státní "spoření na důchod" je scam, tak si potřebuješ spořit jinak a povinný odvod ti zhoršuje možnosti.
Autor: Roman Čas: 2019-06-11 20:51:59 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: roman.hocke v doméně gmail.com
Ano, spoření na důchod snižuje potřebu (dalšího) spoření na důchod. Ale povinný odvod sociálního není totéž co spoření na důchod.
Autor: Roman Čas: 2019-06-11 07:11:20 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: roman.hocke v doméně gmail.com
No a odvod na zdravotní / sociální zase snižuje možnosti spořit si na důchod / zdraví :-)
Autor: Roman Čas: 2019-06-11 07:08:04 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: roman.hocke v doméně gmail.com
DPH snižuje motivaci něco produkovat / nakupovat.
Autor: Roman Čas: 2019-06-09 23:44:48 Titulek: Re: Rétorické triky [↑]
Web: neuveden Mail: roman.hocke v doméně gmail.com
Určitě nejste jediný, hádám, že budete minimálně tři :-) Tím, jak fakta přejmenujete, můžete změnit dojem, ne fakta.
Autor: Roman Čas: 2019-06-09 23:29:02 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: roman.hocke v doméně gmail.com
Ad 2. Tak ten argument zkuste vznést. Jak zní a proti čemu je to argument?
Autor: Roman Čas: 2019-06-09 22:53:33 Titulek: Re: kokotina [↑]
Web: neuveden Mail: roman.hocke v doméně gmail.com
Nebo kohokoli jiného, kdo nikomu nic nedělá.
Autor: Roman Čas: 2019-05-31 09:21:54 Titulek: Re: Zákony [↑]
Web: neuveden Mail: roman.hocke v doméně gmail.com
On to totiž není argument, ale demonstrace toho, proč "v ankapu by se dělo to a to" není dobrý argument.
Autor: Roman Čas: 2019-05-25 12:39:23 Titulek: Re: Svoboda? [↑]
Web: neuveden Mail: roman.hocke v doméně gmail.com
Sory, nešikovný výraz - prostě co přesně tím slovem myslíte.
Autor: Roman Čas: 2019-05-25 11:30:09 Titulek: Re: Svoboda? [↑]
Web: neuveden Mail: roman.hocke v doméně gmail.com
Když napíšu tvrzení "anarchokapitalisté odmítají svobodu", budete s ním souhlasit?
Nejdřív se vás zeptám, jaká reálná fakta máte na mysli pod tím slovem "svoboda".
Autor: Roman Čas: 2019-05-25 10:53:40 Titulek: Re: Svoboda? [↑]
Web: neuveden Mail: roman.hocke v doméně gmail.com
Ano, svoboda je subjektivní pocit.
Souhlasím. Ale pořád nechápu, proč je problém určitému svému pohledu na věc říkat "svoboda"?
Autor: Roman Čas: 2019-05-25 10:32:33 Titulek: Re: Svoboda? [↑]
Web: neuveden Mail: roman.hocke v doméně gmail.com
Znamená to, že svoboda je subjektivní pocit?
Autor: Roman Čas: 2019-05-25 09:20:50 Titulek: Re: Svoboda? [↑]
Web: neuveden Mail: roman.hocke v doméně gmail.com
Problém je, když o té myšlence zažnete tvrdit, že právě to je svoboda.
1. A není?
2. Proč je to problém?
Autor: Roman Čas: 2019-05-25 07:07:49 Titulek: Re: Svoboda? [↑]
Web: neuveden Mail: roman.hocke v doméně gmail.com
1. Díváte se na snímek zamrzlý v čase. Co lidi chtějí, se liší člověk od člověka, okamžik od okamžiku, mění se v čase. Dneska něco nechceš, zítra to chceš. A naopak.

2. Urza nabízí nějaký pohled, lidem se buď zalíbí a něco si z něj vezmou nebo taky ne. Kde je problém? Co je špatného na tom, nabídnout člověku novou myšlenku, která ho třeba dosud nenapadla?
Autor: Roman Čas: 2019-05-23 08:28:49 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: roman.hocke v doméně gmail.com
Chodí k vám i zákazníci, co NEshánějí zrovna náhradní díly?
Autor: Roman Čas: 2019-05-17 18:54:20 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: roman.hocke v doméně gmail.com
> Že by to od začiatku spomínané OVPLYVŇOVANIE?

Ovlivňování je to bezesporu taky. Což nic nemění na tom, že vlády a voliči těmi zákazy a nařízeními řídí všechny ostatní.
Autor: Roman Čas: 2019-05-17 16:12:48 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: roman.hocke v doméně gmail.com
A že mu to není blbý...? :-)
Autor: Roman Čas: 2019-05-17 16:10:12 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: roman.hocke v doméně gmail.com
> Len som namiesto chybného pojmu riadenie použil podľa mňa presnejší pojem ovplyvňovanie.

No právě. Na článek o voze ragujete kozou. Fakt tomu nerozumím. Velkej Ká v článku píše o řízení, vy si dosadíte ovlivňování a vzápětí argumentujete ostrovem proti ovlivňování. Stěží najít otevřenějšího strawmana.
Autor: Roman Čas: 2019-05-17 09:00:04 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: roman.hocke v doméně gmail.com
Čili ani podle vás to není totéž. Pak nechápu, co má váš původní komentář společného s článkem.
Autor: Roman Čas: 2019-05-17 07:11:50 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: roman.hocke v doméně gmail.com
Řídit a ovlivňovat je totéž?
Autor: Roman Čas: 2019-05-02 07:14:56
Web: neuveden Mail: roman.hocke v doméně gmail.com
Stát je hazard sám o sobě. Dejte nám peníze, hlasy, moc, my s tím zatřesem a vypadnou úplně random věci. Někdo vyhraje, většina prodělá. Nechceš už hrát? Smůla, musíš.
Autor: Roman Čas: 2019-05-01 06:55:35 Titulek: Re: Morální rozdíl [↑]
Web: neuveden Mail: roman.hocke v doméně gmail.com
O platy státních zaměstnanců nejde, jde o to, že patří mezi lidi, co reálně neplatí daně. Je-li neplacení daní útok, je státní zaměstnanec útočník.
Autor: Roman Čas: 2019-04-30 07:46:53 Titulek: Re: Morální rozdíl [↑]
Web: neuveden Mail: roman.hocke v doméně gmail.com
Co já chci nebo nechci s tím nesouvisí. K čemu pls patří to "nie, prečo"?
logo Urza.cz
kapky