Diskuse – Stoky Svobodného přístavu (Urza.cz); (S)toky myšlenek Svobodného přístavu (Urza.cz)

hamburger menu

Komentáře uživatele pz100000 (strana 19)

Nezobrazí-li se komentář po prokliku do odpovídající diskuse, znamená to, že se jedná o reakci ve vlákně, které se uživatelé rozhodli skrýt (tyto může každý zobrazit po přihlášení).

Autor: pz100000 Čas: 2020-05-13 22:34:01 Titulek: Re: Soukromé státy to mění… [↑]
Web: neuveden Mail: schován
>> vaše argumenty normálně přestávají dávat smysl ještě než je stihnete dopsat

Ano, to smysl dava: ctete-li argumenty nedospsane, smysl davat nemusi. Nesmite byt tak hr.
Nicmene tady s Vami vcelku souhlasim, takove obyvatele si predstavuji tezko. Ale vemte si priklad z Lojzy a pochlapte se, o moc horsi uz to stejne byt nemuze: tak jaci by tedy meli byt?
Autor: pz100000 Čas: 2020-05-13 22:21:13 Titulek: Re: Soukromé státy to mění… [↑]
Web: neuveden Mail: schován
>> bude to imho nekde dost pres 90%. Ale to je jen muj osobni nazor

Hele, a jak se takovy nazor prihodi? Zajimaly by me ty vstupni parametry, ktere te k tomu vedou (klidne jen obecne, konkretnich hodnot netreba). Pokud to teda neni, ze ti devadesatiprocentni se zbytkem zatoci asik fpohode, zatimco u skorostejnoprocentnich je to dost vosajstlich. Dik.
Autor: pz100000 Čas: 2020-05-13 12:27:24 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
>> A kdo by mu ho prodal? Už zase svítá?

Zase ten mistni typicky gard? Na jadro sporu serem a budem resit zcela irelevantni blbiny.
Ok, budu to tedy brat tak, ze poskozeni uznavate, a muzeme si chvili zaskotacit.

Kdokoliv. Nikoliv. A?
Autor: pz100000 Čas: 2020-05-13 12:10:29 Titulek: Re: Palčivá otázka [↑]
Web: neuveden Mail: schován
>> Aha takže zákaz obživy je málo? Co by jste ještě chtěl? Zakázat televizi aby vám to došlo?

A cemu presne ve spojeni "téměř veškerého konání" nerozumite? TO jakoze vse souvisi se vsim, mavnuti motylich kridel etc?
Autor: pz100000 Čas: 2020-05-13 11:47:34 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
>> Dnes si už můžete vybrat mezi více hezkými tvářičkami psychopatů a naivních pitomců.

A to mluvite o elite naroda... Citim se urazen!
Autor: pz100000 Čas: 2020-05-13 11:38:18 Titulek: Re: Palčivá otázka [↑]
Web: neuveden Mail: schován
>> Prej nesmyslne. Tak ji tvl zadefinuj nejak smyslne

Zvlhly stat, rozechvele hnetouci nejintimnejsi zakouti lidskeho byti?
(Az budes hotovej, pisni, jak to zabralo.)
Autor: pz100000 Čas: 2020-05-13 11:22:03 Titulek: Re: Palčivá otázka [↑]
Web: neuveden Mail: schován
>> Proč ne? I Wikipedie to tak říká

Palčivá otázka: kde se Vam zabehl onen stat?
(Jinak je to samozrejme prakticky shodne, snad krom cca trojnasobne delky a presne 0 spolecnych slov.)
Autor: pz100000 Čas: 2020-05-13 11:05:31 Titulek: Re: Palčivá otázka [↑]
Web: neuveden Mail: schován
>> Autonehody nie sú nákazlivé

No nevim, co retezova srazka, aha?!
Autor: pz100000 Čas: 2020-05-13 10:58:19 Titulek: Re: Palčivá otázka [↑]
Web: neuveden Mail: schován
>> Pokud ti například zákaz vycházení, nebo uzavření vlastního obchodu nepřijde jako totalitní nařízení tak vám už nepomůže ani svěcená voda..

Dumam, co pomuze Vam, povazujete-li libovolnou z onech dvou direktiv za zasah "do téměř veškerého konání lidí".
Autor: pz100000 Čas: 2020-05-13 10:53:13 Titulek: Re: Palčivá otázka [↑]
Web: neuveden Mail: schován
>> Kdyžžž bycseme zadefiňovali totlalitů jako trijeba bě bě špátnýýý počasííé tak to nám to se výde že jako když prší a leje len se leje. A bě bě pakli to neniou totalíta tak že svýtíií sluncie.

S tim se medle nikdo polemizovat neodvazi. Nevim, jak sluncie, ale Vy zda se svytite jak mesicek. Mile.
Autor: pz100000 Čas: 2020-05-13 10:47:59 Titulek: Re: Palčivá otázka [↑]
Web: neuveden Mail: schován
>> Vyjmenujte jeden jediný aspekt, který regulován není.

Predfcirem jsem sel spat zcela neregulovane. Se vstavanim to tusim bylo podobne.
(Jo pardon, to jsou uz dva. Ale nejsem si zcela jist, zda lze jediny prvek vyjmenovat.)
Autor: pz100000 Čas: 2020-05-13 10:22:04 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
(Lze mit rano po cely den? Jen se ptam...)
Autor: pz100000 Čas: 2020-05-13 09:52:22 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
>> Ty prava jsem ostatnim neudelil ja. Coz opet vis a jen tak tu drobne curakujes

Pokud ne ty, tak nahlas vinika, nebo s nima di doprdele, agresore. Ja nechcu a nepotrebuju zadny pofiderni vybasneny prava (u nichz zjevne nemas ani potuchy, co to vubec znamena), ja jen nechcu, aby se mi agresori tvyho typu srali do me svobody. Dik.
Autor: pz100000 Čas: 2020-05-13 09:24:26 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
>> Ukažte mi, jak jsou práva všech krácena například tím, že jeden jediný člověk vlastní (koupil od jiné osoby) např. Modrý Mauricius.

Zkuste to bez barev, mily Marconi! Svita?
Autor: pz100000 Čas: 2020-05-12 20:46:17 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
>> Toto doufám nemyslíte vážně. Jste tu roky, a doteď jste si nezjistil nic o ankapu?

To bude asi tim, ze jsem na spatnem serveru - tezko se poucit, kdyz tady o nem zjevne nevi nikdo nic. Ovsem sny jsou o to vlhci.
(Vazne samozrejme zcela, vizte u Lojzika.)
Autor: pz100000 Čas: 2020-05-12 20:43:37 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
>> Jednoduse - vychazim z vlastnickych prav + neiniciovani agrese, pokud nejsou nici prava porusovana.

Aha, ty myslis "pokud nejsou porusovana prava, ktera jsem ostatnim milostive udelil, tudiz jsou spravna a prirosena". To pak jo.
A jak "tou ideou neni utocna agrese"? Vzdyt to do jednoho (Urzou pocinaje a emzakem konce) omilate, kudy chodite. To je ta vase utocna obrana (nebo snad obranny utok?), na ktery prece mate "pravo". Protoze prece na to mate pravo, zejo. A pravo je pravo, z toho musi vychazet kazdej.
Autor: pz100000 Čas: 2020-05-12 00:32:16 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
>> Znovu opakuji - da se shodnout na ZAKLADECH. Tedy na zakladni myslence, ze nikdo nema nikomu nic delat nasilim.

Zajimave. A jak se potom srovnas s ankapem, tedy se systemem, jehoz zakladni (ne-li jedinou) ideou je utocna agrese - aktivni a nasilne braneni ostatnim ve svobodnem pohybu?
Autor: pz100000 Čas: 2020-05-12 00:07:34 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
>> Nejde o to, jestli někoho můžete pohnat k soudu.

Vy jste fakt vadnej. Jestli o to nejde, tak proc o tom zvanite?

>> Napíšu Vám to tedy konkrétně, i když už se opakuju.

No ba, abyste zasral misto jedne stranky hned dve. Navic opakujete stejnou debilitu - tak kurva zazalujte ten stat! Zjevne je to nejen mozne, ale i pruchozi. Zatimco v ankapu (ktery se Vam najednou nejak vytratil, vida) si muzete leda tak cintat pentli.

>> Některé perly Vám napíšu, ať je to tu zábavnější

Ve slove "debilnejsi" mate spoustu preklepu, ale chapu, ty predchozi blaboly je potreba zahrnout radnou vrstvou hlusiny. Mmch, kterypak z tech vyroku padl u soudu a z ceho se tim dotycny vyvinil? To je asi tak stejne relevantni jako odhaleni "setci kradnu".

>> Vše je o tom, nést si za své činy zodpovědnost. Proto v ankapu bude mnoho věcí fungovat naprosto samo, dobře a přirozeně se bude tříbit špatné od dobrého.

Dekuji, vidite, ze to jde. K cemu jakesi nudne citaty - neni nad vlastni tvorbu!
Autor: pz100000 Čas: 2020-05-11 06:21:48 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
>> Ano. Protoze se da shodnout na urcitych zakladech.

Ano. Rika se tomu zakony.
Autor: pz100000 Čas: 2020-05-11 06:19:50 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
>> Vy tou otázkou implicitně naznačujete, že takové právo (objektivní) někde je?

Co to zase melete? Rozdil napr. mezi "objektivnim" a "jednotnym" chapete?
Autor: pz100000 Čas: 2020-05-11 06:15:51 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
>> Je mi způsobena škoda a já se nemohu žádným způsobem domoct škody.

Jako obvykle a zcela neprekvapive to mate presne naopak. Zatimco ted pred soud muzete pohnat kohokoliv, v ankapu Vas i s celym volnotrznim soudem posle kdokoliv s usmevem fprdel. Na to jste nemusel vypotit zase celou stranku.
Autor: pz100000 Čas: 2020-05-11 06:03:44 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
>> No vsak...zato stat, ktery mi vezme 70% toho, co si vydelam, zpusobuje bohatstvi, to da rozum.

To da, zcela zjevne. Z pouhych 30 % se i pres vecne vykecavani po internetech hrave uzivis a jeste zbyva na zemljanku i Thalijku. Co by za to dali kaubojove a podobni Somalci...
Autor: pz100000 Čas: 2020-05-07 06:55:41
Web: neuveden Mail: schován
Tak ona ta otazka predevsim neni zasadni, ale zcela nesmyslna. Bezvladi neni vlada ani s trojitymi uvozovkami. Ale zni to krasne uderne, to zas jo.
Autor: pz100000 Čas: 2020-05-06 07:14:08 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
>> Bourané auto má zcela jednoznačně daleko menší hodnotu, než nebourané

Crash? :)
Autor: pz100000 Čas: 2020-05-06 06:57:55 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
>> Jakou hodnotu pripisuji zakaznici = za kolik jsou ochotni koupit.

A je to, DIK! Zvitezils, STH je na kolenouch.

Cywe, jak jsem tak prochazel debatou, svrbely me ruce, jenze ono bylo post za postem stale idiotstejsi, tak uz jsem jen cekal, kde se to zastavi (pokud vubec). Ale tohle je jasny finale, tvoje spanelska vesnice uz nemuze byt spanelstejsi.

Netvrdim, ze jsi nejak vyrazne blbejsi nez mnozi jini mistni pomatenci, akorat holt tak nejak vic vycnivas a v momente, kdy opustis nabiflene fraze, ktere jsou obsahove zcela mimo tve chapani, je to cira komedie. Ok, tragikomedie. V cele tehle ture, kde ses Norbertovi tak blahosklonne snazil osvetlit vyznam "hodnoty", ses kompletne, totalne a definitivne mimo. Baba nebo snih, cenu a hodnotu klidne prubezne prohazujes jak skorapkar kulicku. A mozek je trvale odstaven v hluboke hibernaci.

No a tady's to pohrbil definitivne. Ale zase aspon je jasno...
Autor: pz100000 Čas: 2020-05-02 19:06:21
Web: neuveden Mail: schován
To jsou zase plky. Ti zli parchanti, co s nami zase chteji orat, ti z toho primo ukapavaji. Dejte si radeji placku na celo.

Ok, takze pri kazdym infarktiku dame anketku, jestli pro toho Pepu pojedem. Vlastne spis referendicko. A pak hned sbirecku.
Ne vic, nez on by si pral? Wtf? Kdyz pominu absurditu funkcni i logickou, kdo je ten "on sam", aby se sral do cizich penez?
Ano, universalni cena zivota samozrejme JE totalni nesmysl. Proc jste si takovou kravinu vymyslel, to je mi zahadou.

Jo, a mozna byste taky nemel tak bezuzdne michat cenu a hodnotu. Nekolik nohsledu uz z toho v diskusi melo reversni orgasmus.
Autor: pz100000 Čas: 2020-05-01 15:50:49 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
>> je pak cena lidského života přibližně 20 000Kč měsíčně,

Takze naklady na servis a udrzbu mame. Jeste obcaa vymena obuti, nejaka nafta a aditiva, vetsinou i ustajeni. To by tedy byly naklady.
Ovsem zde pozor na znamenko, v tom se casto chybuje. Vzhledem k nulovym prinosum je cena zivota hluboce zaporna! Kazdym zmarenym zivotem usetrite! A kazdy slusny clovek by mel zacit u sebe. Mejte se tu krasne...
Autor: pz100000 Čas: 2020-05-01 15:34:53 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
>> to cena vašeho života je nulová, ani pes by po vás neštěk

Nestek, jenze to je spis tim, ze dnes uz ani pes zadarmo nehrabe.
Cena se fskutecnosti vetsinou pohybuje mezi starou belou a zlamanym grosem.
Autor: pz100000 Čas: 2020-05-01 03:09:55 Titulek: Re: minimálnej mzdy [↑]
Web: neuveden Mail: schován
>> A co udělají lidi, kteří mají MPL i APL < průměrné mzdě?

Podle me je jedinym resenim (MPL + APL) > USA, to je zeme neomezenych moznosti.

(Pardon, MPL znam jen marginalne a APL zase vyhradne jako nakousnute japko, tudiz Vas prispevek ke mne zabloudil zrejme omylem. Skoda, pravy adresat by Vase skoleni jiste ocenil, jakkoliv je hluboce zmatecne. Ale abyste nerek, jsem ted po ranu vstricny a smirlivy: ok, pokud by nasobeni dvema nepomohlo, jsem ochoten jimi delit.)
Autor: pz100000 Čas: 2020-04-30 18:03:48 Titulek: Re: minimálnej mzdy [↑]
Web: neuveden Mail: schován
>> celková inflace 488,94% od 1991 do 2020. Takže za za 9779 Kč si koupí to co předtím za 2000 Kč.

Jiste, je to Vase vec, ale minimalne s touhle vyssi mathematicou byste medle mel pockat az do mestanky. Uznavam sice, ze nasobeni dvema jste hned napoprve skoro trefil, ovsem pak jsem se z Vaseho vypoctu pokusil nastudovat prave ty pojmi jako ynflace. Ponekud mne zarazilo, ze pri hypoteticke (lec jiste nijak nemozne) nulove inflaci bych Vami zminene zbozi dnes prekvapive nakoupil zcela zdarma. Teda pokut jsem ty pojmi spravne pochopil.

Mozna byste se prec jen mel venovat spis hudbe, peceni chleba a podobnym astrologiim.
Autor: pz100000 Čas: 2020-04-30 12:30:31 Titulek: Re: minimálnej mzdy [↑]
Web: neuveden Mail: schován
OK, ban.
Autor: pz100000 Čas: 2020-04-30 12:25:47 Titulek: Re: Proč by měli něco platit??!! [↑]
Web: neuveden Mail: schován
>> Ale hovno. Na vsechno byly zakony. Kdo do tech koncentraku pujde, kdo ne...

To si tedy jiste lebedis v soucasnem state, ktery ma zakon na kazde uplivnuti. Absolutni pravni jistota, zejo.
Jo tak, on ten zakon byl jeden? Aha, ale zato nafsecko, ok. Jo pardon, vlastne byly dva: kdo de, kdo nende.
Tvl, di si radsi zase nekam v tichosti lisknout.
logo Urza.cz
kapky