Diskuse – Stoky Svobodného přístavu (Urza.cz); (S)toky myšlenek Svobodného přístavu (Urza.cz)

hamburger menu

Komentáře uživatele pz100000 (strana 99)

Nezobrazí-li se komentář po prokliku do odpovídající diskuse, znamená to, že se jedná o reakci ve vlákně, které se uživatelé rozhodli skrýt (tyto může každý zobrazit po přihlášení).

Autor: pz100000 Čas: 2017-01-07 16:57:37 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
A vida, tim se to hezky cele uzavira: neni-li nic jineho, sebere socan vony trh. :)

Samozrejme, ze tu jistou formu vidim a navic onen vyrok jiste nebyl minen jako pregnantni logicka formule. Ostatne vizte "zbuhdarma" - holt zrovna nebylo cim jinym zvirit vodu. :)
Autor: pz100000 Čas: 2017-01-07 15:26:49 Titulek: Re: mrtvej dedek [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Naopak. Vase slova padla na pudu jiz tak vysoce jurodivou a jeste ji dokonale prihnojila. xD
Velmi sofistikovane, touche!
Autor: pz100000 Čas: 2017-01-07 15:21:16 Titulek: Re: mrtvej dedek [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Hezky. :)
A kdyz potka sob soba, maji radost oba. :))
Autor: pz100000 Čas: 2017-01-07 15:13:47
Web: neuveden Mail: schován
Uprimnou.

Nicmene at tu nejsem jen tak zbuhdarma, alespon podotknu k te logice, ze ackoliv netusim, co znamena fullest expression, je-li to takto zcela vzajemne, pak se dane objekty musi sobe rovnat. No nevim...

(Ale jinak samozrejme delam spis do fcel a jen tise doufam, ze to neni nejaka neakceptovatelna kontrapietni hrubost. xD)
Autor: pz100000 Čas: 2017-01-06 21:38:16 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
To jste se rozepsal hezky, ale cetl jste tu mou posledni veticku?
Urzu nefakovala zadna "nemocnice", ale prave ti konkretni zoldaci, co mu lecili tu rymicku a kotnik.
Vy resite detaily, ja ale tvrdim, ze ten priklad je obecne jak turecka savle.
Autor: pz100000 Čas: 2017-01-06 19:46:01
Web: neuveden Mail: schován
Ale kulovy.
Tedy ne, ze by na tom nebylo zbla a ze to stat nekurvi, ale Vy to zase krivite do absurdna. (:))

Vy jste nebyl zakaznik u firmy, ale prachobycejna oprava navic v ramci pausalu. Takova viceprace zdarma. Ten priklad by mel smysl u single felcara, ale ne u nemocnicniho molochu. Tam Vas fprdel neposilal zadny majitel, ale prachobycejni najemni kopaci, ktere byste obtezoval v soukromem spitalu plusminus stejne. Jo, u singl dochtora - az mu budete platit na ruku - to bude mozna jina.

A ani to neni moc idealni priklad - dobrej privatni felcar (ten s plnou ordinaci) Vas typicky vyfakuje ajncvaj. To jen k tomu fofru.

Zkuste si nekdy zajit do soukromeho megagigakramu a poreferujte pak treba o milem usmevu kasirek a vstricnem pristupu ochranky.
Autor: pz100000 Čas: 2017-01-05 17:23:26 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Joo, ted uz je pozde honit; to Vas melo napadnout, kdyz uz jednou jste ten... mozkoskrab.

Rekl bych, ze jeho metafora je zjevna a o hospitalizaci si vylozene koleduje - svemu okoli je nebezpecny opakovane az setrvale, a to tak, ze proklate. Jak zde vidno.
A v takto vyjimecnych pripadech je jiste i nejake to nasilicko akceptovatelne - vsak to sam uzna, az (jestli vubec) mu ta metafora polevi.
No a tu praktickou zkusenost, tu uz mu nikdo nevezme - to bude hned jinej levl debaty.

Co u Vas? Tam by byl ve vyhode, ze diagnosa uz je do foroty.
Autor: pz100000 Čas: 2017-01-04 01:57:14 Titulek: Re: Otevřené oddělení [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Ale kdeze, pamatujete si to zcela presne. To jen Szaszian opet volne blouma, bloudi a blouduje ve svych predstavach. A opet zabloudil.
Vzhledem k jeho metafore je ale nepekne mu to vycitat - vetsinou je uspech udrzet myslenku ob prispevek a od konspiracniho obdobi uz prece jen ubehlo par dni. :)
Autor: pz100000 Čas: 2017-01-02 14:37:48 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Tak vsechny ty internety.... xD
Autor: pz100000 Čas: 2016-12-31 18:30:48 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Jo, to ja tak nekdy preskakuju, uvahy se tim radove zrychli a lze v nich dojit mnohem dal. Smer se, pravda, drzi hure. :)

(X:0 pro vi je prece komplimentik, a ne nejaky vohrabavani. Jinak ale jen takova reminiscence, v prvni osobe singularu oblibeny mem oblibeneho admina z oblibeneho blogu, ktery uz ale asi neprijde.)
Autor: pz100000 Čas: 2016-12-31 18:22:55 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Normalni jo, to jiste, stejne jako treba hajzl - lec posle li Vas do nej nekdo, vetsinou tim nemysli jeho standardni pouziti. Neni tomu snad u fantazirovani obdobne?
Autor: pz100000 Čas: 2016-12-31 02:38:20 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Dobra, beru to jako hjumor. Ale docvaklo mi to az pri predstave, jak rvete tu vidlici od vysavace do ethernetove diry. 1:0 pro Vi.
Autor: pz100000 Čas: 2016-12-30 13:47:50 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Tak.
A nebo taky ne. Mozna taky jsou intelektualne pilni(ejsi), zdatni(ejsi) a svedomiti(ejsi) a domysli veci jak do detailu, tak do dusledku.
Autor: pz100000 Čas: 2016-12-30 13:43:18 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Fantazirovat...

Wow, to je to spravne pojmenovani... Absolutne vystizne. To si s dovolenim zapamatuji a budu pouzivat, protoze to presne vystihuje podstatu veci. :)
Autor: pz100000 Čas: 2016-12-30 13:40:48 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Nu, pokud pro neco horujete, mel byste mit srovnano, oc kraci. Na to se ptaji a s tim polemizuji prave proto, ze to vidi jinak.
Autor: pz100000 Čas: 2016-12-30 13:16:14
Web: neuveden Mail: schován
Rad bych predeslal, ze zaprve by to nefungovalo, a zadruhe to nelze srovnavat.

Srovnavate svobodny/nesvobodny vs existujici/zruseny. S touhou po svobodnem state (!?:)) budete vyrazne uspesnejsi.
Obecne jsou konstruktivni tendence prijatelnejsi, tedy neomezovat (net, w/e) ma primarni naskok pred omezovat (stat, w/e).
Odmitani zmen je prirozene a (v mire primerene) je to dobro - zajistuje stabilitu. Ostatne konzervatismus zde nad ostatnimo sociky tusim vede.
Strach z neznameho (jakoz i ostatni xeny a fabie) jsou dobro a nutnost k preziti. Bez nich je zle - ostatne vizte.
Pokud ve svem svatem boji (demagogicky?, recnicky?) srovnavate civilizacni dopad omezeni komunikacniho media a rozpadu spolecenske struktury, srovnavate zhruba vliv ztraty mych klicu a ztraty jadernych klicu.
Svobodny internet nestoji nikoho nic, sama pozitiva a socjistoty. Zruseni (a samozrejme, ne-li hlavne, ruseni!) statu by stalo mnohe a mnoho.

Co je na tom k diveni?
Autor: pz100000 Čas: 2016-12-22 11:04:36 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Cetl jsem sverace a bylo ftipny.
Autor: pz100000 Čas: 2016-12-22 10:58:52
Web: neuveden Mail: schován
Ja teda jako chapu, ze takhle obecne Vam to lip sedi do kolonek :), ale bez cisel je to pomerne kuhovnu, neb ten princip sam je snad zjevny dostatecne. Jav se patrat po zdroji jsem zahy zjistil, ze me mizerne gogo-skills me narychlo dovedou tak nejvejs k jakemusi abstractu se zhruba jednou vetou navic.
Co mate tak zasadniho proti linkum (pokud jste tedy necetl ten stejnej mikrozblebt)?
Autor: pz100000 Čas: 2016-12-21 13:51:18 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Beru!
Ja vim, ze jste tolerantni, ale takhle voficielne, to je vo uplne novym levlu. :)
Autor: pz100000 Čas: 2016-12-21 11:04:36 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
*neNAPasujete
Jeste jsem opily z te ranni slavy.
Autor: pz100000 Čas: 2016-12-21 11:02:17 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Jasne, ono kazde jednani ma nejake dusledky a v zasade jde tedy jen o miru. Podle jakyhosi chlapa pres kocky pry staci juknout do bedny a vyrobite sfleku mrtvolku. Na fsechno NAP naNAPasujete, i kdyz se o to nekteri snazi.
Copak Vy, Vy mluvite rozumne, ale zkuste nahlednout na nejaky koment treba toho blazna pres blazince.
Autor: pz100000 Čas: 2016-12-21 10:37:39 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Jezisi, to jsem JA?!
To je ovsem kouzelna ironie.

A takova dvojita, nebot jda po ranu jen okolo a nasedse Vasi noticku, jal jsem se nadechovat, jak Vam tu hnusnou manipulaci a div ne samohanu vytmavim maje zato, ze onyy tisicii onyy je prave TAMTEN (resp. tencdlenctenc) koment od VAS. Tomuto ultimatnimu fopa zabranilo jen vicemene nahodne juknuti na predmetny hash.

Nicmene zase az tak uplne mimo to taky neni, nebot me 10k-zasluhy (vesmes za Vasi laskave asistence :)) jsou nepopiratelne a jat dojetim tedy slavnostne slibuji byt do budoucna horsim a jeste horsim z plnych svych sil. Ostatne jen tak budu mit sanci dobyt i nasledne 100k mety, jez jedina je hodna meho nicku. :)

A co ze to vlastne vyhravam?
Autor: pz100000 Čas: 2016-12-21 03:08:35 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Vy me tahate za fusekli, je tak? Pac esiva ne, tak sve predchozi doporuceni musim skutecne korigovat: to se vratte ke svym oblibenym cvokarum urcite, a to tak, ze fyzicky.

Prcha-li agresor davem, pokosite to fsecko? Je-li kryt domy, srovnate ulici se zemi? Nelze-li je nalezt, zplanyrujete cely mesto? Stat? Protoze je za to zodpovedny ON?
No, doporuceni mate vyse.

S tim uz jdete do rusutur. To, ze Vy jste chory, jeste neznamena, ze budu delat blazna ze sebe, abych se Vam prizpusobil.

A PRESNE onomu socanskymu statu odpovida to Vase zvrhle pojeti NAPu. Pepa nasira? Tak to zglajchsaltujem i vcetne Petra a Pavla, savle hore a padni komu padni. Muze za to Pepa a Vy jste nebezpecnej masovej uchyl.
Autor: pz100000 Čas: 2016-12-21 01:49:21 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Vy mate zase nejakou ataku?
Vezme-li si Vas utocnik jako rukojmi, mam ja jako obrance pravo Vas rozstrilet, protoze je to odpovednost utocnika? To se snad zase radeji vratte ke svym oblibenym cvokarum.

(Ledaze by toto byl skutecne princip NAPu. To by pak leccos vysvetlilo a mohli bychom v nem spokojene zit dal.)
Autor: pz100000 Čas: 2016-12-21 01:36:06 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Zeptal bych se s klasikem, zda vubec tusite, jak se hraje takova hra zvana kriket?
V teto souvislosti mi vyraz "nevyhoda" pripada stejne vhodny jako treba milousky kuauicek. Ty trisky proste litat budou a bud Vy smetete NAP, nebo NAP smete Vas.
Autor: pz100000 Čas: 2016-12-21 01:14:17 Titulek: Re: Porušování napu ve válce [↑]
Web: neuveden Mail: schován
V tom pade tedy snad bude mozno vynechat knihovny a skoly a nejvetsim valecnym svinstvem zustanou uz jen spitaly a porodnice.
Pokud nejde o nejakou valku Roseovych, tak mate zrejme spis na mysli stat. Budete-li singl branit vlastni zahon redkvicek, bude to spis exekuce. A pokud nahodou ne, redkve Vam prevalcuje stado tech rozumnejsich spoluobrancu. Na co by se ptali, ze? A mate po ftakach i po NAPu.
Autor: pz100000 Čas: 2016-12-21 00:40:22 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Pravda. A naslapne vetsinou asi nebyvaji.

Tak se to nebojte rict: NENI zadny takovy zpusob. Dokonce bych se obaval, ze neni ani zadny takovy zpusob ROZUMNE obrany. To neni nic proti prirozeni; jen to naznacuje, ze cely NAP nemusi byt zase az tak samospasitelny.
Autor: pz100000 Čas: 2016-12-21 00:22:46 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Pravda, mozna jsem to podvedome vytesnil, jsa fascinovan predstavou onoho Noveho Cloveka, jenz bude ankap utvaret.
Priste Vas tedy zkusim prekvapit svou zvysenou koncentraci.
Autor: pz100000 Čas: 2016-12-21 00:15:03 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Zcela. Jen jsem mel pocit, ze ten puvodni (samozrejme zcela absurdne debilni) vyrok Vasim "presto" trosicku nekorektne ohybate zase na opacnou stranu. Asi se mi zdali prilis neskutecni ti zaprisahli apologetici statu, jiz by co takoveho realne tvrdili.
(Navic jsem se abecedne snazil nasrat do prispevku vsech mitspileru :), tak jsem neco najit musel.)
Autor: pz100000 Čas: 2016-12-20 22:18:59 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
To je pro me ovsem prulomove a muj ankap-pesimismus lehce namekl, flexibilni principy jsou lakave. Kdyz se kaci les a tak...
Prihodte jeste par procent statu a radim se za Vas. Uvazuje se aspon o nejakem predepsanem percentualnim NAP-minimu? :)
Autor: pz100000 Čas: 2016-12-20 22:08:41 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Neni to sice dotaz na me, ale tu retoriku jiz mam v palci, tak rad prispeji.
Neni se treba niceho obavat. Poneti, nerku-li reseni, sice nikdo nema, ale tak je to spravne, tak to ma byt a nelze jinak. Vse totiz automaticky a samosvorne vyresi neviditelna ruka valky (c).
Autor: pz100000 Čas: 2016-12-20 21:53:42 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Myslite, ze pri spravne peci dorostou na interkontinentalni? :)
K valce: co konkretne znamena "je to tezke"? Tezke je posoudit to, porusit principy nebo se nechat mlatit po hube?
logo Urza.cz
kapky