Diskuse – Stoky Svobodného přístavu (Urza.cz); (S)toky myšlenek Svobodného přístavu (Urza.cz)

hamburger menu

Komentáře uživatele norbertsnv (strana 68)

Nezobrazí-li se komentář po prokliku do odpovídající diskuse, znamená to, že se jedná o reakci ve vlákně, které se uživatelé rozhodli skrýt (tyto může každý zobrazit po přihlášení).

Autor: norbertsnv Čas: 2021-01-04 10:43:23 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Kam na tie absurdity chodíte?
Web: neuveden Mail: schován
Ja v tom žiadnu nekonzistentnosť nevidím. Ak je viacero protichodných záujmov tak sú 2 možné riešenia, konflikt alebo kompromis. A kompromis predpokladá že každá strana v niečom ustúpi, takže niet divu že potom ani jedna strana nie je úplne uspokojená.
Autor: norbertsnv Čas: 2021-01-01 14:17:03 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
No veď kto iný určuje ceny, mzdy, výšku nezamestnanosti...
Autor: norbertsnv Čas: 2020-12-31 19:20:27 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Lebo závislosť na štáte nespôsobuje štát ale kapitalisti.
Autor: norbertsnv Čas: 2020-12-31 12:32:55 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Pokiaľ dáš za hranicu chudoby prvý decil podľa príjmu tak potom áno, 9/10 ľudí povýši do strednej triedy :-D
Pracovníci v továrňach berú často nadpriemerné mzdy? Na taký nezmysel si ako prišiel? Nadpriemernú mzdu poberá približne 1/3 všetkých pracujúcich. Odrátaj si od toho riadiace kádre a mnoho nadpriemerne zarábajúcich povolaní ako napríklad v tejto bubline nadpriemerne zastúpení IT pracovníci a zistíš že až tak často to ani zďaleka nie je. Kto ak nie najmä robotníci potom tvorí tie spodné 2/3?
No ak budú všetci vysoko kvalifikovaní, tak jednoducho mnohí z nich budú nútení zobrať aj prácu na ktorú by stačila aj nižšia kvalifikácia. A možno tam dostanú o trochu viac než keby na ich mieste bol niekto menej kvalifikovaný, ale ozaj iba o trochu. Ak to preženiem tak pokiaľ budú všetci obyvatelia absolventmi VŠ tak bude vysokoškolák robiť aj smetiara a vysokoškoláčka upratovačku.
Autor: norbertsnv Čas: 2020-12-30 22:57:30 Titulek: Re: Psychiatrizace myšlení [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Ja by som ti prial bezdomovectvo v ankape. Že ako rýchlo by si sa "dobrovoľne" stal doživotným otrokom nejakého vlastníka pozemku.
Autor: norbertsnv Čas: 2020-12-30 22:13:53 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
To tvrdíte Vy.
Autor: norbertsnv Čas: 2020-12-30 19:54:16 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Čím je to spôsobené vieme, kapitalizmom. A k čomu to roztváranie nožníc vedie vieme tiež, ku hospodárskym krízam.
Autor: norbertsnv Čas: 2020-12-30 19:46:32 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
A to je práve ten omyl. Keď sa na to pozeráš z pohľadu jednotlivca tak áno, jednotlivec sa môže prepracovať z chudobných pomerov do strednej triedy, výnimočne aj medzi bohatých. ALE keby ste vy individualisti boli schopní uvažovať aj v širšom kontexte tak si nemôžete nevšimnúť že aj keby sa všetci akokoľvek veľmi snažili tak sa to podarí iba zlomku z nich. Lebo trh potrebuje aj smetiarov, aj upratovačky, aj predavačky, aj robotníkov v továrňach atď.
Autor: norbertsnv Čas: 2020-12-30 17:40:26 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Alebo nakresliť tú čiaru tak hlúpo, aby to budilo dojem že žiadne roztvárajúce sa nožnice neexistujú. Ako keď vy ankapisti kreslíte čiaru až niekde pri dne.
Web: neuveden Mail: schován
Prezradíte nám ako ste vypočítal tie desiatky percent? To ste hranicu bohatstva posunul na mediánovú mzdu, či ešte nižšie?
Autor: norbertsnv Čas: 2020-12-29 09:11:57 Titulek: Re: Psychiatrizace myšlení [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Zvyčajne s Vami súhlasím, ale teraz mi popieraním vedy pripomínate veriacoch zo starovekých polyteistických náboženstiev, ktorí každému prírodnému javu ( a nielen tomu ) ktorý s ich vedeckým poznaním nevedeli vysvetliť priradili nadprirodzenú bytosť, boha. Za blesky mohol Zeus ( alebo u Slovanov Perún ), za sopky Hefaistos atď. A presne takto primitívne vyznieva aj Vaše vymýšľanie si Osoby ako niečoho mimo mozgu, niečo v zmysle kresťanskej duše.
Autor: norbertsnv Čas: 2020-12-26 00:16:27 Titulek: Re: Schéma [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Keď prídu ufóni tak môžeme len dúfať že nebudú mať nepriateľské úmysly, civilizácia schopná medzihviezdnych letov bude mať pravdepodobne aj vojenskú techniku na vyššej úrovni :-D
Autor: norbertsnv Čas: 2020-12-26 00:14:31 Titulek: Re: Schéma [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Nie, ekonomicky efektívnejšie je toho bezdomovca "dobrovoľne" zotročiť, plameňomet stojí peniaze a potom ešte treba upratať ten neporiadok :-D
Autor: norbertsnv Čas: 2020-12-25 20:08:06 Titulek: Re: Schéma [↑]
Web: neuveden Mail: schován
A čo keď ťa do plynu pošle ankapistická agentúra?
Autor: norbertsnv Čas: 2020-12-25 20:07:15 Titulek: Re: Schéma [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Predstav si že viem čítať, akurát že vidím významový rozdiel medzi "nie všade" a "skoro nikde".
No verejné vlastníctvo v ankape existovať nemôže, lebo v ankape neexistuje verejný záujem. Môže tam existovať spoločné ( kolektívne ) vlastníctvo, ako v družstve či akciovke. A samozrejme nemôžem vylúčiť že by sa nejaký vlastník či skupina vlastníkov rozhodli že na svojom pozemku nechajú bezdomovcov len tak prežívať, ovšem nedokážem ani garantovať že sa takí dobrodinci určite nájdu. A ak aj áno, tak že sa ku nim bude mať ten bezdomovec ako dostať, keďže ani cesty či chodníky zrejme nebudú zadarmo.
Autor: norbertsnv Čas: 2020-12-25 18:30:40 Titulek: Re: Schéma [↑]
Web: neuveden Mail: schován
No práveže nie všade by sa ti to podarilo. Napríklad v starovekom Ríme či Grécku by sa z teba pravdepodobne stal otrok. A v ankape by bezdomovci ani nemohli existovať, lebo by z princípu porušovali vlastnícke právo niektorého vlastníka pozemku.
Autor: norbertsnv Čas: 2020-12-25 14:41:28 Titulek: Re: Schéma [↑]
Web: neuveden Mail: schován
V podstate áno, keby sa ti to podartilo v totalitnej diktatúre tak to znamená že sa ti to podarilo za podmienok aké v tej diktatúre panujú a nie za podmienok ankapu.
Autor: norbertsnv Čas: 2020-12-25 11:45:41 Titulek: Re: Schéma [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Lojzík, vo svojej zaslepenosti ani nevidíš že argumentuješ pre štát a nie pre ankap. Lebo vypracovať sa z bezďáka sa ti podarilo v štáte a nie v ankape.
Autor: norbertsnv Čas: 2020-12-24 16:06:40 Titulek: Re: Jste pan L O G Y K [↑]
Web: neuveden Mail: schován
To sú plané výhovorky. Neviete ako presne to bolo, navyše ktovie koľkokrát a ako legitímne tie pozemky zmenili majiteľa už pred vznikom prvého štátu. Navyše Vaše pozemky kedysi patrili štátu, takže tvrdiť že Vaše sú legitímne a štátne nie je zavádzajúce.
Autor: norbertsnv Čas: 2020-12-24 15:47:54 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Tak určite :-)
Autor: norbertsnv Čas: 2020-12-24 12:57:55 Titulek: Re: Šířeji [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Technická propomienka, takže nemusíš hneď vybuchnúť od zlosti: privatizácia a reštitúcie nie sú to isté, privatizácia nebola o vrátení majetku pôvodným vlastníkom ale o predaji štátneho majetku do súkromných rúk.
Autor: norbertsnv Čas: 2020-12-24 12:50:43 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Ja za Vás prácu robiť nebudem, ak chcete vyvrátuť nejaký môj argument tak si to spravte sám :-DDD
Autor: norbertsnv Čas: 2020-12-23 13:57:03 Titulek: Re: V L A S T N Í K [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Jednoducho, spravia červenú čiaru a povedia že odteraz je všetko legitímne :-D. Aj tie pozemky čo si podelia z údajne nelegitímneho štátneho majetku.
Autor: norbertsnv Čas: 2020-12-23 13:51:03 Titulek: Re: R E V O L U C E ? [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Daj sa vypchať, blbečku. Keby si mal nejaké argumenty v prospech BTC, tak ich tu víťazoslávne napíšeš a nebudeš sa uchyľovať ku urážkam.
Autor: norbertsnv Čas: 2020-12-23 12:15:17 Titulek: Re: ne ne ne [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Áno, lebo aj v tom Rakúsko-Uhorsku platilo to čo aj teraz, že ten "Váš" pozemok bol súčasťou štátu, v tom čase Rakúsko-Uhorska.
Autor: norbertsnv Čas: 2020-12-23 11:28:00 Titulek: Re: ne ne ne [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Naopak, Vy z niečoho obviňujete štát tak dôkazné bremeno je na Vás. To by asi nešlo, obviniť niekoho z krádeže ak nemáte žiaden dôkaz že Vám danú vec ukradol, dokonca ani že ste ju pred krádežou vôbec vlastnil.
Ja Vás žalovať nemám prečo, mne ste nič neukradol.
Autor: norbertsnv Čas: 2020-12-23 10:54:31 Titulek: Re: ne ne ne [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Lenže potom ani Vy nie ste legitímnym vlastníkom pozemku o ktorom tvrdíte že je Váš. Kde máte súhlas pôvodného vlastníka o tom že daný pozemok smiete využívať? Alebo máte nejaký doklad o tom že ste potomok pôvodného vlastníka a pozemok ste ( postupne cez x generácií ) po ňom zdedil?
Autor: norbertsnv Čas: 2020-12-23 10:21:43 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
On sa tento argument používa proti ankapistom kvôli tomu, že ankapisti si takto definovali dobrovoľnosť a násilie. Ak máš na výber tak konáš dobrovoľne a ak konáš dobrovoľne potom voči tebe druhá strana nepoužíva násilie.

A zdá sa mi že ste nedokončil vetu. Štát je podľa Vás vlastník čoho? Lebo ankapisti si aj to vlastníctvo vysvetľujú po svojom, že štát vlastní nás, alebo aspoň naše deti a podobné nezmysly.
Autor: norbertsnv Čas: 2020-12-23 10:16:29 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
No veď ak s tým štátnym zriadením nesúhlasíte tak choďte tam kde Vám vyhovuje viacej. A že zmeniť štát je 10000x náročnejšie než zmeniť zamestnanie? To ste ešte nikdy nepočul o gastarbeitroch? Koľké státisíce ľudí pracujú ( a prípadne aj žijú ) v cudzine? Kde za rovnakú prácu dostanú 3x viac?
Autor: norbertsnv Čas: 2020-12-23 09:35:59 Titulek: Re: R E V O L U C E ? [↑]
Web: neuveden Mail: schován
A čo si čakal, že ti tu vysypem hromadu štatistík a ty ich odpákluješ obľúbeným ankapistickým pseudoargumentom že korelácia nie je kauzalita? To mi za námahu nestojí, tým skôr že ty si s dôkazmi nikdy ťažkú hlavu nerobíš, stačí ti opakovanie ankapistických dogiem.
Autor: norbertsnv Čas: 2020-12-23 09:33:45 Titulek: Re: R E V O L U C E ? [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Na tento argument už som odpovedal Lojzovi: https://stoky.urza.cz/index.php?action=showdrop&DID=699#l62048
logo Urza.cz
kapky