Diskuse – Stoky Svobodného přístavu (Urza.cz); (S)toky myšlenek Svobodného přístavu (Urza.cz)

hamburger menu

Komentáře uživatele marek28 (strana 29)

Nezobrazí-li se komentář po prokliku do odpovídající diskuse, znamená to, že se jedná o reakci ve vlákně, které se uživatelé rozhodli skrýt (tyto může každý zobrazit po přihlášení).

Autor: marek28 Čas: 2017-05-10 11:43:00 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Jo, to je taky možné. :D Možná se takhle scházejí tajně a ty role si střídají. :) Btw http://zpravy.idnes.cz/jan-hnizdil-psychopate-politika-demokracie-impuls-kauza-dne-plh-/domaci.aspx?c=A170509_164930_domaci_och
Autor: marek28 Čas: 2017-05-10 11:23:26 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
To je zajímavá myšlenka. Člověk může jen hádat. Podle takového slizkého zjevu většiny z nich bych tipoval, že většina chodí doma v negližé, usrkává Baileys a švihá sluhu bičíkem... :)))
Autor: marek28 Čas: 2017-05-10 09:23:47 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
No já hraju hry třeba ze série Total War, kde spravuji obrovskou říši a posílám tisíce a tisíce vojáků na smrt. A když mám mírumilovnější náladu, tak si zahraju Cities Skylines a tam zase stavím silnice a inženýrské sítě a domy a továrny atd. Tak by jim to třeba mohlo stačit. Určitě by se jim líbil Prison Architect, kde staví vězení, najímají ostrahu a buzerují vězně. Herní pc plné her do každé politické rodiny!
Autor: marek28 Čas: 2017-05-08 01:48:17 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Vy hledáte brilantní a hluboké analýzy na stokách? Kde ještě je hledáte? Ve fejetonech? Sloupcích?
Autor: marek28 Čas: 2017-05-08 01:46:26
Web: neuveden Mail: neuveden
Proč se v USA vlastně tak upínají na pouhé dvě strany? A ještě tak vyhraněné. Chápal bych soustředění se na 4 strany, které alespoň pokryjí více méně celé politické spektrum. Ale 2? Navíc plné hajzlů? Jedni omezují osobní svobody, druzí zase ekonomické (i když je to v podstatě totéž). Chudáci Američani.:(
Autor: marek28 Čas: 2017-05-05 10:22:55 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
V Japonsku nevím, ale tady mi to teda slušné nepřijde. Říká se tomu zírání a myslím si, že většině Čechů to bude spíš nepříjemné.
Autor: marek28 Čas: 2017-05-05 09:26:06 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Jo, s tím samozřejmě souhlasím. Spíš jsem chtěl argumentovat, že i když člověk přistoupí na tuhle jejich hru na kolektivní a historickou vinu, tak Čechy, Poláky, Slováky etc. může těžko někdo za něco vinit. Já to říkám pořád - být Češi černí, jsme protežovaní jako prase a Němci se nám ještě teď budou omlouvat za staletí germánské nadřazenosti a celá prograsivní levice by nás milovala snad ještě víc než Palestince. :D
Autor: marek28 Čas: 2017-05-05 09:01:38 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Souhlasím. Termín rasismus hrozně nabobtnal. Ale říct, že černošky jsou ošklivé, nebo že cikáni víc kradou, to není rasismus - rasismus by byl, kdybych k tomu dodal "a proto by neměli mít stejná práva".
Další věc, co podle mě na západě nechápu - oni to kritizují u bílých, ale třeba černý rasismus dost často omlouvají, protože to přece byli oběti. A pak vidí nějaké východoevropany ze zemí, o kterých nikdy neslyšeli, ale především vidí, že jsou to běloši. Takže automaticky špatní, protože přece nadvláda bílého muže etc. Jenže jim vůbec nedochází, že my - přes to, že jsme bílí - jsme také historicky oběti. Za posledního půl tisíciletí byl náš národ suverénní asi tak 50 let. Nemáme za sebou žádnou koloniální minulost, žádné vykořisťování, žádné genocidy, žádnou historickou vinu vůči slabším, naopak my jsme byli neustále pod něčí nadvládou.
Přijde mi, že tohle vůbec nezohledňují. Že prostě vidí bílou kůži, tak automaticky očekávají historickou provinilost a hromadné podlézání menšinám. A my zase nevidíme důvod, proč bychom se jako měli cítit provinile a proč je jako špatné ptát se někoho na jeho původ.
Autor: marek28 Čas: 2017-05-05 07:44:42 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Já nikdy nepochopil, proč je vlastně taková brutální urážka zeptat se člověka na jeho původ. Přijde mi to jako běžná nezávazná konverzace. Ale na západ od nás se o tom píše, jako by to v dotyčném člověku zanechalo hluboké trauma.
Autor: marek28 Čas: 2017-05-05 07:42:48
Web: neuveden Mail: neuveden
:D:D:D:D

Ale vážně, podle západních měřítek jsme rasisti nejspíš úplně všichni. Já rozhodně. Představte si, že mně se třeba nelíbí černošky. Ne že bych proti nim něco měl, ale prostě se mi fyzicky nelíbí, jakživ jsem neviděl přitažlivou černošku. Na nějaké univerzitě v USA by mě za to asi sežrali...

Těmihle hovadinami SJW's dokázali akorát tak to, že z feminismu se stalo sprosté slovo a být rasista už není nic špatného, protože se to dá říct o naprosté většině lidí.
Autor: marek28 Čas: 2017-05-04 10:29:46 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
A nebo to vyústí ve stav mafiánského klientelismu, kdy úředníci a jejich kámoši můžou v podstatě všechno, ale kdo se jakkoliv znelíbí, na toho se vždycky něco najde (protože nikdo ani pořádně neví, co se vlastně může a co ne).
Autor: marek28 Čas: 2017-05-01 22:05:31 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
A jak víte, že to není libertariánské chování? Bylo by zajímavé nějak zjistit, kolik třeba na charitu dávají průměrně komunisté a kolik libertariáni atd. :)
Autor: marek28 Čas: 2017-05-01 10:10:44 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
To je hodně rozšířená představa. Neexistuje nějaká libertariánská charita, která by tenhle mýtus bořila?
Autor: marek28 Čas: 2017-05-01 09:28:15
Web: neuveden Mail: neuveden
Tak ten vtip je geniální, ten si rozhodně zapamatuju! :D

Tenhle papež je celkem vtipný. Hodně se mi líbí, jak je obklopen zlatem a přepychem a pak mentoruje ostatní lidi, aby pomáhali uprchlíkům, což je nepochybně bohulibé, ale když on sám neudělá tak nějak nic, tak se to nezdá příliš upřímné. Katolíci no... :D A to jsem oficiálně jeden z nich...
Ta jeho kritika nedává smysl. Právě libertariánství je dobré v tom, že nikomu jeho hodnoty nebere. Chceš se sdružovat s ostatními za účelem budování společného vlastnictví a rovné společnosti? Prosím, jen do toho, v libertariánském režimu ti nic nebude bránit v založení takové komunity. A nebo si myslí, že libertariánství = sobectví, ale samotná katolická církev je nesmírně sobecká, to za prvé. A za druhé to není pravda - libertariáni jen nechtějí solidaritu vymáhanou násilím. Urzo, pošlete mu odkaz na stránky, ať o tom něco ví. :D
Autor: marek28 Čas: 2017-04-28 18:25:12 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ani nemusela mít partnera. Kamarádka třeba ví o své neplodnosti už od dětství. Nemyslím, že by muži byli v krizi, ale prostě existuje možnost mít dítě bez chlapa a najdou se ženy, které chlapa nechtějí, ale dítě třeba jo.
Autor: marek28 Čas: 2017-04-28 17:52:44 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Moc dobře víte, o čem mluvím. :)
Autor: marek28 Čas: 2017-04-28 17:51:48 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Chápu. Každopádně je špatné obojí.
Autor: marek28 Čas: 2017-04-28 08:22:08 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Jaký je reálný rozdíl mezi tím, když zákon něco zakazuje a tím, když to neumožňuje poskytnout?
Autor: marek28 Čas: 2017-04-28 07:58:58 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Tak třeba si nechala udělat testy nebo to už dávno zjistil její gynekolog. Některé potíže způsobující neplodnost jsou zjevné na první pohled, třeba něco špatně vyvinutého, zúženého atp.
Autor: marek28 Čas: 2017-04-28 07:47:03 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Peskování mi nevadí, ale vadí mi lhaní a překrucování.
Autor: marek28 Čas: 2017-04-28 07:45:42 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Všude se o tom píše tím způsobem, že single žena s anonymním dárcem vůbec nebude mít možnost ten zákrok podstoupit.

Lidovky: Jitka Chalánková trvá na svém a odmítá o otázce, zda mají mít ženy bez partnera možnost podstoupit umělé oplodnění anonymním dárcem, debatovat. „Neberu jim v žádném případě možnost mít děti a vychovávat je tak, jak to lidstvo nastavilo. Do toho já nevstupuji. Vůbec,“ sdělila v rozhovoru pro server Lidovky.cz. "V souvislosti s návrhem poslance Františka Adámka šlo o rozšíření možnosti umělého oplodnění pro single ženy. Tam bychom v podstatě narušili právo dětí. Vznikly by totiž na základě anonymního dárcovství, a tím pádem bychom jim zamezili poznat své biologické rodiče. Navíc by vyrůstali jen u té single matky. Měli by ale znát i svého biologického otce."

Novinky:Proti tomu, aby mohly mít svobodné ženy dítě i bez souhlasu svého partnera s použitím spermatu anonymního dárce v rámci asistované reprodukce, ve Sněmovně zostra vystoupila Jitka Chalánková. Pozměňovací návrh, který by umožnil nesezdaným ženám podstoupit asistovanou reprodukci i bez souhlasu muže s použitím spermatu anonymního dárce, předložil poslanec ČSSD František Adámek. Sněmovna ho však nakonec nepřijala. S Adámkem souhlasil jeho stranický kolega Jiří Koskuba. „Setkávám se s mladými ženami, které mají nemoc, která jim brání v tom najít si partnera. Ale i tyto dívky jsou schopny porodit dítě. Mysleme na to, že urážíme ty z těch, jež by rády plnily roli matky,” řekl v diskuzi. Po něm si vzal slovo lidovecký poslanec Ivan Gabal. „Je to neuvěřitelné, ale shodnu se s kolegou Koskubou. Koukněte se na demografický vývoj. Pro mnohé ženy, které nenašly partnera, je tohle východisko. Chceme, aby společnost demograficky směřovala dopředu, tak nemůžeme blokovat single matky,” míní.

A kupodivu se snad prvně v životě na něčem shodnu s Marxovou: Ministryně práce a sociálních věcí Michaela Marksová (ČSSD) komentovala vystoupení Chalánkové se slovy: „Ta paní se už úplně zbláznila.”
Autor: marek28 Čas: 2017-04-28 07:37:13 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Urzo, stále se neuvažuje o zavedení nějaké ignore fíčury?
Autor: marek28 Čas: 2017-04-27 23:54:58
Web: neuveden Mail: neuveden
Jo, je to na blití. Tak máme tu dva lidi - matku a doktora - kteří jsou ochotni uzavřít nějaký obchod, ze kterého vzejde dítě. Co je sakra komu do toho? Komu to ubližuje? Tak snad je to tělo ženy, stejně jako u potratu, ne? Nacházíme se tedy v paradoxní situaci, kdy je nezadatelné lidské právo naprcat si dítě v 17 u popelnic za diskotékou, ale když se single zodpovědná 25 letá žena rozhodne, že by chtěla touto cestou dítě, tak jí je to odepřeno. Jasně že to bez potíží ochčije, ale jde o princip.

Dost mě pobavil komentář jednoho "pravičáka" na Facebooku, kterého pravidelně vidím nadávat na kdejakou státní buzeraci ve sféře ekonomické. Tentokrát státní buzeraci naopak tleskal a demagogicky ji obhajoval, jak je to v těchto věcech potřeba (zmínil třeba i incest, polygamii etc na čemž taky nevidím nic špatného). To je jen takový nářek nad tím, kolikrát se mi stane, že je mi někdo na první pohled svobodomyslný sympatický, ale nakonec se z něj stejně vyklube regulátor jako každý druhý.
Autor: marek28 Čas: 2017-04-24 23:05:01
Web: neuveden Mail: neuveden
Nudné díly o dietách? NUDNÉ? :))) https://www.youtube.com/watch?v=ULATL7HUE48

Trochu off topic, pardon.
Autor: marek28 Čas: 2017-04-19 22:14:14 Titulek: Re: Landa [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
To Nagano je tam hodně dobrý. :D
Autor: marek28 Čas: 2017-04-19 15:33:06 Titulek: Re: Landa [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ty krávo, to je materiál.

No co už, kde mu to můžu podepsat? :D
Autor: marek28 Čas: 2017-04-18 16:07:48 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Tak v tom aspoň nejsem sám...
Autor: marek28 Čas: 2017-04-18 15:40:55 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
A to takhle překrucujete normálně, nebo jen se mnou? :)
Autor: marek28 Čas: 2017-04-18 10:36:41 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
No dobře, tak povězte čím...
Autor: marek28 Čas: 2017-04-18 08:47:23
Web: neuveden Mail: neuveden
Ano, mají právo na to si otevřít hospodu. To jim nikdo neupírá (ale dost prskají, když jim to někdo navrhne). Škoda, že nejsou schopni rozlišit mezi právem a nárokem na něco...
Autor: marek28 Čas: 2017-04-17 19:39:07 Titulek: Re: tjktrkjtrktr [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
No to jsem zvědav. Každopádně - už teď má můj hlas!
Autor: marek28 Čas: 2017-04-17 19:28:58 Titulek: Re: tjktrkjtrktr [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Že ne? Copak jste neslyšel o Dni heterosexuálního bílého muže? :D
logo Urza.cz
kapky