Diskuse – Stoky Svobodného přístavu (Urza.cz); (S)toky myšlenek Svobodného přístavu (Urza.cz)

hamburger menu

Komentáře uživatele Roman (strana 20)

Nezobrazí-li se komentář po prokliku do odpovídající diskuse, znamená to, že se jedná o reakci ve vlákně, které se uživatelé rozhodli skrýt (tyto může každý zobrazit po přihlášení).

Autor: Roman Čas: 2016-10-12 09:42:36 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: roman.hocke v doméně gmail.com
No nevím. Když pominu ten zrůdný princip "vrátíme vám část ukradených peněz, když nám nebudete kecat do dalšího kradení", zůstává tam bohužel ten problém, který má spousta umělých pravidel - totiž že se dají používat. Nechceme aby nám napříště kecali do voleb třeba dopravci? No problem, pravidlo máme, moc nad penězi (daně a tak) taky, tak prostě zařídíme, aby dopravci neměli na volby peníze.
Autor: Roman Čas: 2016-09-30 11:35:42 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: roman.hocke v doméně gmail.com
Na Wikipedii čtu "Týden o 7 dnech začal být užíván v Babylóně již 600 př. n. l.", takže mi to vychází na 2600 let. Ale to je fuk, myslel jsem, že týden vynalezl pánbu při tvoření světa :-)
Autor: Roman Čas: 2016-09-29 11:50:10 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: roman.hocke v doméně gmail.com
Jakého babylonského vynálezu? Z Babylóna znám jen zmatení jazyků, ale tím autoři Stok, až na vyjímky, netrpí.
Autor: Roman Čas: 2016-09-28 07:13:03
Web: neuveden Mail: roman.hocke v doméně gmail.com
BTW chválím, že Stoky pěkně konzistentně ignorují státní svátek a vydávají článek i dneska :-)
Autor: Roman Čas: 2016-09-28 07:12:40 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: roman.hocke v doméně gmail.com
Ponorka plná žen? To by se do tří dnů povraždily, soudě podle toho, jak zvládají pouhý společný osmihodinový pobyt v kanceláři :-)
To, jak stát káže vodu a pije víno, je do očí bijící :-(
Autor: Roman Čas: 2016-09-21 19:02:23
Web: neuveden Mail: roman.hocke v doméně gmail.com
Žádné strachy, stát má řešení na každou potíž, kterou způsobil. Už brzy podnikatel bude moct muset chtít báječný systém, který za něj (snad) všechny povinnosti ohlídá! Viz http://www.kurzy.cz/zpravy/407401-chysta-se-elektronicky-hlidac-legislativy-pro-podnikatele-ucast-bude-povinna/
Autor: Roman Čas: 2016-09-20 11:30:50 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: roman.hocke v doméně gmail.com
To je fakt zajimave,ze jakekoliv opatreni,ktere vymysli clovek,ktery v tom nema sve prachy,je temer vzdy chybne.Skonci pravym opakem zamysleneho.Ten talent urednika by se mel nejak vyuzit.

Ono to skončí dlouhatánským ceníkem výjimek a povolenek. A od té chvíle v tom úředník bude "mít své peníze", jen trochu jinak.
Autor: Roman Čas: 2016-09-14 08:01:48
Web: neuveden Mail: roman.hocke v doméně gmail.com
Co by obec s takovou hromadou papíru dělala, kdyby se zakázal jeho výkup? Nebo by byl ten zákaz selektivní ala "zapovídá se papír od běžných smrtelníků vykupovati, neb pouze obec prodává papír poctivý, zločinem nezatížený"?
Autor: Roman Čas: 2016-09-09 14:22:32 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: roman.hocke v doméně gmail.com
Já to zas dělám ve vaně :-)
Autor: Roman Čas: 2016-09-09 14:22:04
Web: neuveden Mail: roman.hocke v doméně gmail.com
Gratuluju Stokám, díky za ně a přeju, ať šlapou dál jako doposud a ať se rozšiřují řady jejich čtenářů a hlavně řady kriticky myslících spoluobčanů!
Autor: Roman Čas: 2016-08-26 09:34:30 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: roman.hocke v doméně gmail.com
Parádně napsáno! Sám to vidím podobně a díky Vám už to nemusím zdlouhavě formulovat do vět :-) Mám zkušenost přesně takovou, jakou popisujete - nemá smysl se s někým "přetloukat" logickými argumenty (z toho odejdou obě strany akorát nasrané a přesvědčené, že druhá strana je vůl), ale prostě si povídat, klást červíky do hlavy a za půl roku se kochat tím, že kamarád najednou myslí kritičtěji a o věcech z TV přemýšlí, místo aby je prostě přejímal.
Autor: Roman Čas: 2016-07-27 13:29:19 Titulek: Re: teorie a praxe [↑]
Web: neuveden Mail: roman.hocke v doméně gmail.com
Pane Antiurzo, povězte mi něco o sobě. Co vás baví? Jaké máte zaměstnání nebo třeba co studujete, děláte? Hlásíte se k nějakému přesvědčení, filozofii?
Autor: Roman Čas: 2016-07-27 11:52:36 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: roman.hocke v doméně gmail.com
To máte pravdu. Zajímavé je, že lidé mívají zároveň i špatnou zkušenost se státem - na úřadě je zkásli a vyfuckovali, honili je s papírem z místa na místo, dali jim nůž na krk při odkupu pozemku atd. Čili mají špatnou skušenost i se státem i se soukromým sektorem, je to 1:1. Ale stejně si řeknou "stát by měl s těmi špatnými soukromníky něco udělat" a ne naopak "ti soukromníci by měli s tím špatným státem něco udělat".

Mám v práci kolegu, který dřív na stát nadával (ohledně těch příkoří vyjmenovaných výše), ale v zásadě na něj nedal dopustit (takové to odevzdané "holt to tak musí být"). Ale jak se tak poslední půlrok bavíme o všem možném (kam občas nenápadně propašuju nějaké ty libertariánské myšlenky :-), pomalu začal sám docházet k názoru, že ten stát toho dělá nějak zbytečně moc a ještě dost blbě, bez motivace a odpovědnosti.
Autor: Roman Čas: 2016-07-12 14:40:55 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: roman.hocke v doméně gmail.com
Miluju, když někdo vítězoslavně argumentuje proti tomu, co si myslí

To nedělá takřka nikdo, kde to v článku vidíte?
Autor: Roman Čas: 2016-06-29 12:04:25 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: roman.hocke v doméně gmail.com
s rozvojem technologií by se dala referenda pořádat i pohodlně pomocí mobilu

Což by podle mého názoru nic nezměnilo na věci, že většina (byť malá) rozhodne o všech.

Na hlasování samotném není nic zlého, špatný je imho způsob, jakým se nakládá s výsledkem. S výsledkem by se mělo naložit tak, že každý hlasující dostane to, pro co hlasoval. U některých otázek to zdánlivě nejde (např. "Kamery zaplatíme my, co jsme hlasovali pro, ale chránit to bude i ty, co hlasovali proti?"), ale stačí si dát malou mentální výpravu po všech důsledcích a souvislostech a řešení se vyloupne skoro samo. A zpětně z toho vyjde, že ani není potřeba nějak explicitně hlasovat ("Hlasujeme... teď!"), stačí prostě jednat (a nebo třeba nejednat).
Autor: Roman Čas: 2016-06-23 12:34:16 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: roman.hocke v doméně gmail.com
Ha, tak ono je to satirické médium a já se hned čertím, zrada :-) http://southendnewsnetwork.com/about-snn/
Autor: Roman Čas: 2016-06-23 11:59:45 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: roman.hocke v doméně gmail.com
Super, díky za tip!
Autor: Roman Čas: 2016-06-23 11:44:24 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: roman.hocke v doméně gmail.com
No teda, Cameron se s tim nesere, řekne to pěkně na plnou hubu, ne jako ti naši ubožáci, co všechno zakecávají, maskují a zamlžují a pak se vykrucují. To je panečku kultura! :-) Když zahlasujete jak chci já, je to vítězství demokracie. Když zahlasujete jinak, tak máte smůlu, loni jste si mě demokraticky zvolili a od té doby tu demokraticky vládnu já.[i] Což je to [i]skutečné vítězství demokracie.
Autor: Roman Čas: 2016-06-23 11:29:57 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: roman.hocke v doméně gmail.com
U nás také. Resp. jsi-li odběratelem elektřiny, musíš platit TV, leda bys čestně prohlásil, že podle zákona nemusíš (viz http://www.zakonyprolidi.cz/cs/2005-348#p3-4 ) Počítám, že u vás to bude podobné? Že jsme stejně daleko? :-)
Autor: Roman Čas: 2016-06-22 17:16:00 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: roman.hocke v doméně gmail.com
Řekl bych, že majitel kola není s výrokem NS ve sporu. Není snad "k tomu určeným" orgánem právě lidské oko, jemuž záznam byl (prostřednictvím FB) předán? :-)
Autor: Roman Čas: 2016-06-22 17:08:25 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: roman.hocke v doméně gmail.com
Jakou povídku?
Autor: Roman Čas: 2016-05-16 09:19:54
Web: neuveden Mail: roman.hocke v doméně gmail.com
Po skouknutí několika epizod z něho mám takový pocit "méně státu, více Hampla".
Autor: Roman Čas: 2016-05-15 12:05:41 Titulek: Re: Super [↑]
Web: neuveden Mail: roman.hocke v doméně gmail.com
Jj, uz hodil o kus niz prvni bobek :-)
Autor: Roman Čas: 2016-05-12 13:39:14 Titulek: Re: letenky [↑]
Web: neuveden Mail: roman.hocke v doméně gmail.com
V ten okamžik si kokoti otevřou vlastní Travel Mars cestovku s dotovanými cenami a pojištěním proti úpadku, tedy "do vesmíru bez rizika" a zájemce odvezou na odvrácenou stranu Země do 200% ráje. Nebo tak něco. Viz Dům o tisíci patrech.
Autor: Roman Čas: 2016-05-08 18:32:50
Web: neuveden Mail: roman.hocke v doméně gmail.com
Přeju brzké uzdravení! Bude to pro vás jistě příjemná změna, rozvalit se takhle do křesla a kouknout, co nového na Stokách... :-)
Autor: Roman Čas: 2016-05-05 18:34:37 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: roman.hocke v doméně gmail.com
Přesně. A krom toho - shromažďování a údržba takových (zbytečných) informací něco stojí a platí to právě ten občan, který se do registru nikdy nepodívá a nemá se čeho bát.
Autor: Roman Čas: 2016-04-28 16:17:22 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: roman.hocke v doméně gmail.com
Díky za tip. Máte na mysli tyto (search "prostituce"), nebo byste doporučil ještě nějaké, co jsem nenašel?
http://www.nechtenasbyt.cz/zlociny-bez-obeti/
http://www.nechtenasbyt.cz/krysy-a-prava/
http://www.nechtenasbyt.cz/proc-nadesel-cas-k-legalizaci-prostituce/
Autor: Roman Čas: 2016-04-28 16:12:38 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: roman.hocke v doméně gmail.com
Souhlasím, z hlediska legality se pro toho kuplíře nic nemění (dělal černotu a dělá ji dál). Ale změní se mu "vnější podmínky" - zákazníci, kteří doteď nepáchali žádnou černotu, ji najednou páchají (byť dělají furt to samé - chodí za babama) a to asi některé odradí. Jak píšete - určitě na to má vliv reputace dotyčného podniku, asi bude mít vliv i to, jestli si je zákazník vědom, že jde o kuplíře atd. Já o téhle branži moc nevím, tak se nechci pouštět na tenký led a radši to nebudu dál rozvíjet, třeba někdo jiný ano :-)
Autor: Roman Čas: 2016-04-28 14:24:38 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: roman.hocke v doméně gmail.com
A může on věřit novým zákošům? Zákazníci přicházejí a odcházejí. A pokud jsem zavedený kuplíř, je dost pravděpodobné, že mě mají v merku taky hoši z mravnostního a nastrčí mi zákazníka - provokatéra. Ale teď mě napadá - mimo zákon je tu vlastně ten zákazník, takže v tomhle směru je kuplíř v pohodě. I když na "provokatéra ve službě" bude jistě nějaká vyjímka...? Je to nějaké zamotané :-)
Autor: Roman Čas: 2016-04-28 14:15:02 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: roman.hocke v doméně gmail.com
To si dovedu představit v okamžiku, kdy holka chce pracovat jako prostitutka, akorát není spokojená se současným šéfem a podmínkami. Pak ji konkurence určitě ráda přetáhne k sobě a poskytne lepší podmínky. Co když se ale holka ke "zlému pasákovi" dostala, aniž by chtěla v oboru podnikat? V takovém případě ji odtud konkurence nepřetáhne a "nevysvobodí". Co myslíte?

BTW Economy 101 jim imho nechybí, viz Claude Bartolone se domnívá, že právě zákazníci jsou důvodem, proč prostituce existuje. :-)
Autor: Roman Čas: 2016-04-28 14:11:53 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: roman.hocke v doméně gmail.com
Jj, že porušují zákon, je jim jedno, protože ho porušují i beztak (jak píšete). Ale tohle nové opatření jim jedno být nemůže, protože pro ně znamená odliv zákazníků, takže to musí nějak řešit (co já vím, sex je zdarma, ale musíš si zaplatit členství v klubu pod., nevím jak vlastně zní ten zákon...)

Jestli jsem to správně pochopil, má ten zákon chránit holky právě proti kuplířům, ale přijde mi to namířené špatným směrem - asi jako kdyby se proti pytláctví bojovalo tím, že kdo si koupí jakékoli zvíře (byť odchované za tím účelem), dostane flastr. Tím rozhodně nesrovnávám ženy a zvířata, aby nedošlo k mýlce! :-) Když tak o tom přemýšlím, tak by se asi na každé odvětví našla záminka, pod kterou ho postavit mimo zákon.
Autor: Roman Čas: 2016-04-28 13:14:46 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: roman.hocke v doméně gmail.com
Dobrej :-)
logo Urza.cz
kapky