Diskuse – Stoky Svobodného přístavu (Urza.cz); (S)toky myšlenek Svobodného přístavu (Urza.cz)

hamburger menu

Komentáře uživatele Roman (strana 21)

Nezobrazí-li se komentář po prokliku do odpovídající diskuse, znamená to, že se jedná o reakci ve vlákně, které se uživatelé rozhodli skrýt (tyto může každý zobrazit po přihlášení).

Autor: Roman Čas: 2016-04-28 13:10:09
Web: neuveden Mail: roman.hocke v doméně gmail.com
Zajímavá jistě bude taky praktická realizace takového zákazu. Francouzský stát asi najme nějaké kurvy - provokatérky?

BTW "Předseda francouzského Národního shromáždění Claude Bartolone se domnívá, že právě zákazníci jsou důvodem, proč prostituce existuje. Pokud klientů ubude, bude podle něj méně prostitutek i kuplířů." Taková nevšední bystrost zaslouží pochvalu.

Chápu, že kuplířství je problém - gangy nutí holky šlapat proti své vůli. V takovém případě se ale má bojovat proti nim přímo a ne místo kuplířů kriminalizovat zákazníky. Kuplíři svůj kšeft akorát chytře zamaskují, změní business model a pojedou vesele dál.
Autor: Roman Čas: 2016-04-28 04:51:32 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: roman.hocke v doméně gmail.com
Tak si ma koupit velkou karu a ne do toho tahat vsechny ostatni :-)
Tohle je doslova "Fornication Under Consent of King".
Autor: Roman Čas: 2016-04-24 09:02:06 Titulek: Re: Urza je zmrd [↑]
Web: neuveden Mail: roman.hocke v doméně gmail.com
Oops, copy & paste už není co bejvalo. Bylo by možno tenhle koment počeštit a smazat koment id 5886, který měl přijít sem? Děkuji.
Autor: Roman Čas: 2016-04-24 08:57:53 Titulek: Re: Urza je zmrd [↑]
Web: neuveden Mail: roman.hocke v doméně gmail.com
Pane Spalovač, navzdory tomu, že nesnášíte Urzu, mám z Vašeho komentu dojem, že Vás trápí podobná témata, jako jiné čtenáře a autory tohoto webu. Zkusil jste si tu toho přečíst víc?
Autor: Roman Čas: 2016-04-24 08:55:12
Web: neuveden Mail: roman.hocke v doméně gmail.com
Pane Spalovač, navzdory tomu, že nesnášíte Urzu, mám z Vašeho komentu dojem, že Vás trápí podobná témata, jako jiné čtenáře a autory tohoto webu. Zkusil jste si tu toho přečíst víc?
Autor: Roman Čas: 2016-04-22 18:17:09 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: roman.hocke v doméně gmail.com
To zní zajímavě! Může být běžný návštěvník Stok nějak nápomocen? Rád si sem chodím "odplivnout", ale žere mě, že takové odplivnutí nic neřeší a že nevím, co s tím.
Autor: Roman Čas: 2016-04-22 13:49:16 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: roman.hocke v doméně gmail.com
Můžete něco naznačit? Třeba na jaké cestě "to" je, co "to" zhruba je nebo kdy "to" spatří světlo světa? Hořím zvědavostí, díky! :-)
Autor: Roman Čas: 2016-04-22 11:36:28 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: roman.hocke v doméně gmail.com
Přesně, přijde mi, že čím dál tím víc zákonů není k plošnému vymáhání, ale k příležitostnému použití v případě potřeby. Když budou svědomití občané usilovně práskat, stejně se nikdo nebude obtěžovat každé prásknutí vyšetřit. Když ale bude někdo nepohodlný zlobit, potažmo někde chybět peníze apod., jak píše pan Urza, stačí otevřít album zákonů a jen si vybrat. Jako u bonbošky.

Ono to při tom raketovém tempu nových vyhlášek ani jinak nejde, jak píšete.
Autor: Roman Čas: 2016-04-21 09:46:15 Titulek: Re: Svatá pravda [↑]
Web: neuveden Mail: roman.hocke v doméně gmail.com
Ježiš, oni tam o obědvání dětí mluví jak o vykrmování dobytka, to je běs! Ke korýtkům, nutričně doplnit a zpátky do kotců k tabulím!
Autor: Roman Čas: 2016-04-21 07:57:29 Titulek: Re: irelevantni pedal [↑]
Web: neuveden Mail: roman.hocke v doméně gmail.com
Koupil jsem dětem nová kola (i s pedály) a poslal je šlapat. Jsem taky pedál? :-o
Autor: Roman Čas: 2016-04-15 11:04:23 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: roman.hocke v doméně gmail.com
Máte pravdu, podívat se na problém optikou "druhé strany" je určitě užitečnější. To, že jsme "vycvičení" vidět některou absurditu na první pohled, je pro šíření myšlenek nedůležité. Vžít se do myšlení druhého může pomoci "otevřít mu oči" a navíc si sám proti sobě zaargumentovat (snad se nestanu schizofrenikem :-) a třeba si i leccos ujasnit. Díky za názor, domácí úkol si rozhodně soukromě začnu plnit!
Autor: Roman Čas: 2016-04-15 10:41:30 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: roman.hocke v doméně gmail.com
Možná se snaží neobratně označit sl. Sladkovskou za prominentního fracka? (Pardon za ten výraz)
Autor: Roman Čas: 2016-04-15 10:31:21 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: roman.hocke v doméně gmail.com
Těžko říct, namátkou mě napadá:
- Já to dělám takhle, ale vy to budete dělat jinak, jasný?
- Tehdá byl stát ještě slabej a chudej, tak jsme se museli živit sami, ale vy mladí máte už stát silnej, tak nepracujte.
A nebo z toho plyne třeba něco úplně jiného, já nevím :-) Třeba to vysvětlil někde v komentářích, podívám se.
Autor: Roman Čas: 2016-04-15 10:25:52 Titulek: Re: dobré [↑]
Web: neuveden Mail: roman.hocke v doméně gmail.com
Taky se přidávám, good job, pane Urzo!
Jinak moc se mi líbili i ti dva majitelé hospod tam. Krásně uhodili hřebíček na hlavičku s tím "Takže těch 20 kuřáků na svatbě se musí přizpůsobit jednomu nekuřákovi."
Autor: Roman Čas: 2016-04-15 10:14:56
Web: neuveden Mail: roman.hocke v doméně gmail.com
A to ještě ten inteligent 14. dubna na FB otočil o 180 stupňů, co se týče brigádničení při škole - viz https://www.facebook.com/matej.stropnicky?fref=ts - cituji to podstatné:

... Během školního roku jsem ve stejnou dobu víkend co víkend chodil na osmihodinové směny 22-6hod zametat pražské ulice ... Po gymplu jsem nastoupil souběžně s vejškou do Literárních novin za 10tis hrubého jako redaktor ...

Co si pak o názorech takového člověka myslet?
Autor: Roman Čas: 2016-04-14 17:55:12 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: roman.hocke v doméně gmail.com
Ta slavná kanalizace, co před půl rokem přiotrávila v Dejvicích půlku lidí?! :-O
Autor: Roman Čas: 2016-04-14 08:57:09 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: roman.hocke v doméně gmail.com
- mám nárok si ničit své zdraví? jakým právem mne někdo omezuje a proč to vadí u některých látek a činností více a u jiných méně nebo vůbec?

Tady u toho jen bacha, že na to oponent snadno zasmečuje "Své zdraví? Léčbu tubery ti pak musí platit stát, tak je snad logické, že se stát snaží působit preventivně, aby neplýtval prostředky" atd. V tom pořadu asi nebude prostor rozvíjet myšlenku, že zdraví člověka by nemělo patřit státu atd. Nebo ano?

To "akademické" spojení "vlastnická práva" se imho dá hezky zlidštit nějakým přirovnáním, typu že "u sebe doma můžu to a to" (připálit vepřový, zapálit františka, poslouchat hudbu...), ale "u sebe v soukromé hospodě nemůžu" (jakožto provozovatel, ne návštěvník).
Autor: Roman Čas: 2016-04-14 08:49:11
Web: neuveden Mail: roman.hocke v doméně gmail.com
Půjde v pořadu jen o zákaz kouření, nebo o ten zákon jako celek? T.j. i o povinnost nemít v hospodě nacamrané děti apod.?

Nevím, jaké publikum se na pořad dívá, ale na trochu nízkopudovější diváky by mohlo zafungovat srovnání s tím, že hlava státu si kouří kde se jí zlíbí, například v prostorách národní památky nebo v zahraničních hotelích, kde si kouření sami zakázali. Ovšem nerad bych, aby to vyústilo v to, že panu prezidentovi zakážou kouření stejně jako ostatním.

No a pak mám v rukávu úderné heslo: "Kuř a bude ti kouřeno." :-)
Autor: Roman Čas: 2016-04-12 08:15:38 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: roman.hocke v doméně gmail.com
A navíc, až se bude sestavovat rozpočet na další rok, ministerstvo řekne: "Dejte nám víc než loni, nějak se nám nedostávalo, peníze mizej, bla bla investice." "No ale my už víc nemáme, ostatní ministerstva taky bla bla investice." "Lidi maj, podojte je."
Autor: Roman Čas: 2016-03-31 11:06:54 Titulek: Re: Společnost [↑]
Web: neuveden Mail: roman.hocke v doméně gmail.com
Svatá pravda. A kéž by si taky uvědomili, že nejen, že stát řeší jeich problémy za jejich peníze, ale že také spoluvytváří jejich problémy (za jejich peníze).

Tady se mi derou na mysl slova Homera Simpsona: "Připíjím na alkohol - příčinu a zároveň řešení všech našich problémů."
Autor: Roman Čas: 2016-03-22 09:07:16
Web: neuveden Mail: roman.hocke v doméně gmail.com
Zastánci zavírání krámů o svátcích se zaštiťují mimo jiné tím, že tak prodavačkám zbyde víc času věnovat se rodině, protože trávit čas se svými nejbližšími je důležité apod. Ta samá strana chce zavést nástup do školky o rok dříve - to je o rok času méně stráveného s mámou na pískovišti. WTF? Kdyby se ten socialismus alespoň tvářil, že má nějaký směr a cíl, ale ono to vypadá spíš jako Brownův pohyb...
Autor: Roman Čas: 2016-03-07 08:49:48
Web: neuveden Mail: roman.hocke v doméně gmail.com
Libový žihadlo i roštěnka! :-) Jinak, nepletu-li se, jde o tu daň, co se platí při prvním převodu na jiného majitele? Pokud jo, přijde mi, že na tom stát trhne sotva pár mega, to jsou drobné, co prošustruje za půl dne. A že by si někdo koupil o desetitisíce dražší káru, aby ušetřil pár tisíc, o tom taky pochybuju. Takže, jako obvykle, sovy nejsou tím, čím se zdají být?
Autor: Roman Čas: 2016-02-23 10:21:06 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: roman.hocke v doméně gmail.com
Odpověď je, že těch bude muset být taky nadpoloviční většina a z nich alespoň jeden hermafrodit - homosexuál.
Autor: Roman Čas: 2016-02-23 10:18:34 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: roman.hocke v doméně gmail.com
Lol :-) Ale je to teda pěknej sexista, takhle rozlišovat lidi podle pohlaví. Smí se vůbec u pohovoru na manažera ptát na pohlaví a řídit se tím k naplnění kvóty? Není to genderově nepřípustné?
Autor: Roman Čas: 2016-02-19 09:40:39 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: roman.hocke v doméně gmail.com
Asi jsem se jen nesrozumitelně vyjádřil. Že DPH platím z rozdílu mezi tím, za kolik jsem nakoupil a za kolik jsem prodal, se shodneme? S Wikipedií i s Andrejem se na tom shodujem :-) Nezáleží na tom, v jakém stavu to prodávám a jestli to někdo sní, jde jen o to, kolik peněz mi za to někdo dá. Já pak zaplatím nějaké procento z rozdílu mezi tím, kolik mi zaplatil a tím, kolik jsem sám dal za knedlík, vajíčka a elektřinu. Proto mi přijde ok to pojmenování, že daň platím z "přidané hodnoty" alias ze zisku.

Jasně, druhá věc je, že každý výrobek (služba atd.) je jenom suma postupně přidávaných hodnot od nulového počátečního stavu (který "roste na stromech"), takže ve finále se DPH nasčítá za celou kompletní cenu.

Ale ukončeme slovíčkaření, ten název je vlastně úplně jedno, protože každá daň, byť zvána jinak, smrděla by stejně :-)
Autor: Roman Čas: 2016-02-18 19:54:06 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: roman.hocke v doméně gmail.com
Vida, to je zajímavé, podobný přístup je vidět ledaskde (například u toho DPH - konkurenční nevýhoda je to, že někdo platí málo, místo že někdo platí moc). Naklaďme lidem víc překážek, ať je nějaká spravedlnost na světě!
Autor: Roman Čas: 2016-02-18 19:42:18 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: roman.hocke v doméně gmail.com
Absurdní je už název té daně, nedaní se přece žádná hodnota kterou by někdo přidal.
Jo a ne. Ona je to v podstatě daň z prodeje přidané hodnoty. Koupím knedlík za 20, vajíčka za 15 a udělám si knedle s vejcem. Tím jsem přidal hodnotu. Akorát že dokud můj výtvor někdo neocení, není co danit. Až když tu kejdu (nejsem zrovna Pohlreich) prodám, třeba za 45, je jasné, že přidaná hodnota je 10 a v tu chvíli je co danit. Alespoň tak tomu rozumím, třeba se pletu :-) Čili ten název mi nepřijde až tak zcestnej, ale princip samozřejmě ano.

Se zbytkem Vašeho komentu naprosto souhlasím. Zajímalo by mě, kolikrát už jsem všechen svůj majetek zaplatil ve formě různých daní...
Autor: Roman Čas: 2016-02-17 11:02:27 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: roman.hocke v doméně gmail.com
Souhlasím, někdy mám pocit, jako by nám vládli Monty Pythoni :-)
Autor: Roman Čas: 2016-02-17 10:42:11
Web: neuveden Mail: roman.hocke v doméně gmail.com
Když já tomu nerozumím. Podle důvodové zprávy se tu má chránit moje zdraví. Když jsem nezletilej a blbej, tak se nemůžu ochránit sám. Místo toho mě ochrání výčepák - ručí krkem, že mě vyhodí z hospody, když do ní náhodou přijdu nalitej. Na druhou stranu ten výčepák není dostatečně svéprávnej na to, aby si mohl například zapálit na vlastní zahrádce. Mamíííí, strejdové na vládě si ze mě dělaj prdel!
Autor: Roman Čas: 2016-02-09 16:44:03 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: roman.hocke v doméně gmail.com
Mně osobně by ke štěstí stačilo jen na tu chvíli.
Autor: Roman Čas: 2016-02-09 15:31:09 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: roman.hocke v doméně gmail.com
Já bych k tomu ještě dodal, že zvýraznění příspěvku při hoveru je fajn, ale například já čtu zdejší články většinou na mobilu a tam si samozřejmě hover neudělám. A pokud je vlákno dlouhé, "nadřazený" koment se hledá blbě a pak se ještě blběji znovu hledá ta reakce.

Co s tím? Představuju si, že bych si každý koment mohl kliknutím "sbalit" do jediného řádku (datum, autor), čímž by mi již přečtené komentáře "nepřekážely" a snadněji bych si dohledal a rozbalil odkazovaný koment (jen po dobu co jsem na stránce). To se mi to fantazíruje, když se s tím nemusím sám psát, co? :-)
Autor: Roman Čas: 2016-02-05 19:33:24 Titulek: Re: Zdroje [↑]
Web: neuveden Mail: roman.hocke v doméně gmail.com
To je schválně, aby vás to příště už nevyděsilo :-)
logo Urza.cz
kapky