Diskuse – Stoky Svobodného přístavu (Urza.cz); (S)toky myšlenek Svobodného přístavu (Urza.cz)

hamburger menu

Komentáře uživatele pz100000 (strana 17)

Nezobrazí-li se komentář po prokliku do odpovídající diskuse, znamená to, že se jedná o reakci ve vlákně, které se uživatelé rozhodli skrýt (tyto může každý zobrazit po přihlášení).

Autor: pz100000 Čas: 2020-11-11 09:48:22 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
>> Souhlasím, že jsem měl citaci uvést už v příspěvku, ve kterém jsem případ zmiňoval. Chybička.
Ne, nesouhlasite, protoze vubec netusite s cim. Sice se me hezky snazite presvedcit, ze ten idiotsky "pocit, ze nekdo to hazeni polen nepochopil a odmlcel se prave proto" opravdu mate, ve skutecnosti ale jde jen o prachsprostou attention whore a kybl totalne zbytecneho pismenkovani.

>> nelegitimní čin jak podle českého práva tak podle většinového mínění.
Aha, takze dalsi fiakrista, to leccos vysvetluje. Fyi, s ceskym pravem nema legitimita spolecneho zhola nic a s vetsinovym minenim bych byl prinejmensim velmi opatrny.

>> Pokud vozidla skutečně převážela zbraně na Ukrajinu anebo pokud házeč měl dobrý důvod věřit, že je převážejí, proč to nazývat bludem?
Co to zas je za wtf? Pokud by prevazela, o bludu by nebylo ani zminky. S dobrym duvodem presne totez.

>> Za předpokladu opaku vyvstává otázka, proč házeč začal věřit, že tato konkrétní vozidla převážejí zbraně?
Ne, nevyvstava. Odpoved je dana - blud. A zadne totalni selhani rozumu, ostatne k tomu nejspis nedoslo ani u Vas. Ta selhani jsou naopak velmi specificka. Tu kamiony, tu psychiatrie.
Autor: pz100000 Čas: 2020-11-10 19:18:03 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
>> Konceptem je "vládnout".

A furt dokola, a furt jak u blbejch. Proc si, kurva, misto techhle ruzne priblblych a predevsim zcela IRELEVANTNICH formalisaci radeji neprectete, co Vam druzi skutecne napsali? Tak znovu pro ty nejpomalejsi:

1) Nikdo nic NEDEFINOVAL. A nikdo ani zadnou definici NEPOZADOVAL. Vsechny ty kecy o definici jsou jen bohapustym mlacenim prazdne slamy.
2) Kde presne ve slovech "v rozšířeném přesvědčení" vidite ten nazev konceptu, tedy slovo "VLADNOUT"?

Mmch, dve myslenky (pomijim ten trochu osobni dotaz na Vas vztah k podzimu) v jednom komentari, to uz je na Vas moc?
Autor: pz100000 Čas: 2020-11-10 10:19:00 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
>> Při definování konceptu nemůžete použít jméno toho konceptu.
Nemel jste tu ondyno nahodou prave Vy plnou hubu cancu, co je a co neni definice? A kde presne vlastne ve slovech "v rozšířeném přesvědčení" vidite ten nazev konceptu?

>> Je každý, kdo má po ruce represivní složky, vládce?
Tady Vam jebe uz standardne, tuhle argumentaci znam duverne. Je kazdy, kdo ma dlouhy krk, zirafa? Neni. Tudiz zirafa nema dlouhy krk. Gratuluji.

Poslyste, jak na Vas vlastne pusobi podzim? Zkousel jste s tim neco delat?
Autor: pz100000 Čas: 2020-11-10 10:15:55 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
>> Vidíme, že bludné přesvědčení nejenže čin nelegitimizuje, ale, a to je důležitější, ho ani nečiní pochopitelnějším.

Loutkari si dali pauzu, ale Vy si zjevne vystacite s onanii. Mate snad pocit, ze nekdo to hazeni polen nepochopil a odmlcel se prave proto? Priste okopirujte MF celou, at mame ten kontext dokonaly. Ale abyste nerek, trochu Vas prikrmim, ze stare znamosti.

Vidite hovno. Snaha zabranit valce, okupaci, genocide pro Vas neni legitimni? Jste asocial, jestrab a valecny stvac!
A necini pochopitelnejsim? Mozna pro Vas. Hazel prece klacky pod nohy valecne masinerii! Jiste, provedeni bylo ponekud naivni, ale podminovat dalnici ci povolat strategicke bombardery zrejme bylo nad jeho schopnosti. Co presne na tom nechapete?

Ale hlavne, ze mate dalsi dukaz a vsechny jste opet na vecne casy rozsekal.
Autor: pz100000 Čas: 2020-11-04 05:53:07 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
... a stát půjde s těmi kvalitními službami zugrund, protože na to nebude mít.

Mno, odpustim si vlastni uvahu o idiotech a zkusim misto toho doplnit tu zabavnou implikaci o jeste treskutejsi pokracovani.
Ano, stat pujde se sluzbami zugrund, tudiz pribude tech kvalitnejsich soukromych, vzrostou jim zisky, tim padem i dane statu a ten zacne rasit, bujet a vzkvetat.
Takze fungovat to bude, ale aspon mame vinika. Svine soukromacky!
Autor: pz100000 Čas: 2020-10-24 12:03:01 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
>> Já nejsem stát!

To jiste ne, ale ctete pecliveji. Ne Vy, ale vy.
Autor: pz100000 Čas: 2020-10-22 03:21:38 Titulek: Re: Jedeme steelmany [↑]
Web: neuveden Mail: schován
>> Myslíte, že ten můj navrhovaný překlad "Stát se k ním chová jako k domácím zvířatům, místo toho aby je zavíral do zoo" je přesný?

Mno. Misto zavirani do zoo jsou dnes spis chovani jako domaci zviratka, to tam cesky ctu ja. Zatimco s onim "jen": jsou [STALE] chovani, jen uz [PRI TOM] nejsou zavirani. Tam tedy rozdil citim znacny. Nicmene napr. oproti obecnim blbem (u Vas tedy aspon predpokladam, ze jste jen ve vleku) zcela vyfabulovanemu STATU je to prkotina.
Druha vec je, ze jako mongol pise sam Szasz. Ostatne to je medle to jedine, co od nej vyse zmineny padavan pochytil.
Autor: pz100000 Čas: 2020-10-19 16:08:55 Titulek: Re: Jedeme steelmany [↑]
Web: neuveden Mail: schován
SHRNUTI SHRNUTI SHRNUTI SHRNUTI SHRNUTI SHRNUTI SHRNUTI SHRNUTI:
IDIOT IDIOT IDIOT IDIOT IDIOT IDIOT IDIOT IDIOT
Autor: pz100000 Čas: 2020-10-16 20:36:55 Titulek: Re: Kapitalismus a bohatí [↑]
Web: neuveden Mail: schován
>> Aha, jde však o někoho jiného.

Ok, ostatne, zda se, to byl stejne jen jednorazovy exces. Ne, ze bych s Vami zcela souhlasil, ono mene byva casto vice a zizniveho neni nutno hned hazet do rybnika, ale chapu, ze zformulovat myslenku bez tldr da holt vic prace. No nic, jako bych nic nerek'.
Autor: pz100000 Čas: 2020-10-16 19:46:08 Titulek: Re: Jak může být ne-anarchokapit [↑]
Web: neuveden Mail: schován
>> Dejte jeden příklad mého trolení. S Ctrl+C, Crtl+V Vás to nebude stát téměř žádný čas.

Zdar, trole, tak ja se na chvili pohrouzim do analu... a vida, ani netreba. Hned prvni koment prave tady. Ctrl+C, Crtl+V:
Urza to myslí tak, že stát zotročuje a zabíjí lidská zvířata, tudíž by vegani měli být proti státu.
Autor: pz100000 Čas: 2020-10-13 02:18:04 Titulek: Re: Komentář [↑]
Web: neuveden Mail: schován
>> To tak je, že kritiky úvah, které neobsahují žádné myšlenky, nebývají moc hluboké…

Bozevystevul!

Sice (at uz jste to myslel jakkoliv) nutno uznat, ze specialne ty Vase kritiky cehokoliv, které neobsahují žádné myšlenky, nebývají moc hluboké, to ano (a ze jich uz bylo), ale to je jen zcela zbytny pleonasmus. Fskutecnosti navic ty Vase kritiky jistou hloubku maji - jsou vesmes hluboce idiotske. Ale co uz, clovek si pry zvykne i na smrt, nebo jak se to rika.

Nicmene tahle prauboha onanie, to je tedy skutecne esence zoufalstvi, to jste prekonal sam sebe v nejlepsich casech. Zkuste to radeji manualne, zkazit tim nemuzete uz zhola nic, Vase micha je zjevne na troud a neurony vzala ssebou.

Navždy. Země a Nebe pominou a prazdnotou hynouciho Fsehomira bude stale znit Urzuv plac. Eony. Forever. To vše na pár řádcích. Dokonalé…
Dublejt, Vy magore...

Autor: pz100000 Čas: 2020-10-12 14:12:02 Titulek: Re: Kapitalismus a bohatí [↑]
Web: neuveden Mail: schován
>> Nechápu, na co narážíte, tohle je první vlákno na Stokách, kde jsem kdy diskutoval.

Tak to pardon, asi jde skutecne jen o nahodu.
Narazel jsem na zde dobre znameho grafomanskeho ET, jenz delkou textu sice naivne, zato vsak vytrvale kamufloval totalni absenci logiky, neschopnost porozumet psanemu textu a chronicko-akutni ataky pritele s nemecky znejicim jmenem.
I v teto spolecnosti jsem jej povazoval za unikat, coz me zmatlo.
Autor: pz100000 Čas: 2020-10-07 12:50:32 Titulek: Re: C [↑]
Web: neuveden Mail: schován
>> to berou tak, ze kdyz se clovek narodi, nema zadna "prava"

Je hezky, ze v tom mas tak precizne jasno, ale co presne si v tomhle kontextu predstavujes pod onim "ma/nema"? Dik.
(Samozrejme primarne by me zajimalo, co si predstavujes pod temi "pravy", ale zase ti nechci nejak surove prehrivat cpu.)
Autor: pz100000 Čas: 2020-10-07 12:36:50 Titulek: Re: Proč Urzu nechtějí na školác [↑]
Web: neuveden Mail: schován
>> Hele ja to nevymyslel.

Ano, zaplatpambu. A nepochopil, bohuzel. Kak obycno...
Autor: pz100000 Čas: 2020-10-07 12:28:04 Titulek: Re: NAP vs LegitimníObrana [↑]
Web: neuveden Mail: schován
>> V nem pracujici plati duchody duchodcum. Tecka.

Cimz si predplaceji duchody sve. Tecka tecka carka tecka carka tecka dvojtecka.
Autor: pz100000 Čas: 2020-10-07 12:26:54 Titulek: Re: Kibuc [↑]
Web: neuveden Mail: schován
>> Kdo by si ale dobrovolne koupil od celnika sluzbu "zbuzerovani na hranicich za to, ze jsem si koupil notebook na sluzebni ceste do USA"?

Kdo by si domu dobrovolne koupil pixlu, ktera jenom zabira misto, zere proud, plytva vodou a pri zdimani jeste dela randal? Inu, najdou se i taci hlupci.
Autor: pz100000 Čas: 2020-10-07 12:26:22 Titulek: Re: NAP vs LegitimníObrana [↑]
Web: neuveden Mail: schován
>> V nem pracujici plati duchody duchodcum. Tecka.

Cimz si predplaceji duchody sve. Tecka tecka carka tecka carka tecka dvojtecka.
Autor: pz100000 Čas: 2020-10-07 12:13:59 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
>> každopádně tím chaosem myslíte negativní a pozitivní práva?

Ano, mimo jine. Ten rozdil je ciste formalisticky, aby se o tom lepe zvanilo. Nesmite delat x musite nedelat. Vase "které ti nemusí zajišťovat vůbec nikdo" fskutecnosti znamena "jeden jazdy do posledniho", at uz to "zajistovani" znamena cokoliv.
Jakesi obecne pravo na dustojny zivot by asi mel mit kazdy; je-li k tomu nutny stat, co nadelate. To ovsem nemluvime o NAROKU, tam uz je samozrejme vsechno spatne.
Libovolne pravo (krom zprofanoveho pseudoprava silnejsiho) ma smysl jen a pouze pod monopolem nasili. Chcete-li libovolne pravo (a to VCETNE vlastnickeho, resp. to PRIMARNE), chcete stat.
Ano, plati se za to.
Autor: pz100000 Čas: 2020-10-06 09:40:12 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
>> Vy socialisti jste z tadytoho zmatený

Jenom Vas upozornim, ze jate to omylem odklikl jako odpoved na muj komentar, ale nic se nestalo - ostatne s tim, ze ti socani jsou vesmes pomatenci, vcelku souhlasim. Vicemene bych asi souhlasil i s odvozovanim a kurevskym hovnem. Ovsem zbytek toho zoufaleho chaosu byste si po sobe asi mel precist jeste jednou.
Autor: pz100000 Čas: 2020-10-06 09:03:58 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Klasicky post. Na zacatku tri jakesi zcela obecne pseudopravdy, pri nichz duse prumerne retardovaneho ankapaka zaplesa nad novym verozvestem, vypne i tu posledni prebytecnou kriticko-analytickou bunku, byla-li jaka, a cesta pro libovolne choromyslnou argumentaci je vydlazdena.

Funknní trh s ledvinami = budete o sebe vice pecovat. Jasne, kdyz se budou cerstve ledviny valet za par supu fsude okolo, tak si na ty svy date vetsiho majzla. Včetně prevence, samoze.
Vyssi cena = stimulace alternativ. Zatimco ted, pri totalnim nedostatku, by alternativy byly zcela nelukrativni. Volny trh na hrad, asap!

To to zase po ranu v tech alejich vypada...
Autor: pz100000 Čas: 2020-10-06 05:51:00 Titulek: Re: C [↑]
Web: neuveden Mail: schován
>> Buď práva máš nebo ne nic mezi není...

Pardon, jenom abych si to ujasnil, to myslite "bud mas fsechna prava nebo nemas ani jedno pravo mezi nic neni"?
Autor: pz100000 Čas: 2020-10-06 05:36:27
Web: neuveden Mail: schován
Vybrala jste si neotrele, ba temer panenske tema, musime tedy byt tolerantni. I tak mne ponekud prekvapuje zvrat ve Vasi posledni vete, kdy nesvar - celou dobu tepany - najednou zjevne adorujete. Nemam sice presnou predstavu, jak se realne prerozdeluje bida, ale pokud vyrazem "spravedlive" (sic!) minite neco jako rovnomerne, pak timto prostym aktem bidu zcela eliminujete.
Nu, zrejme jste nakonec prec jen prozrela.
Autor: pz100000 Čas: 2020-10-05 11:57:21 Titulek: Re: C [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Zkuste nahlednout do prirodozpytu pro zakladni skoly.
Autor: pz100000 Čas: 2020-10-05 11:51:45 Titulek: Re: Proč Urzu nechtějí na školác [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Obavam se, ze tentokrat musim s predrecniky souhlasit - s tim usmrkancem jste to fakt prehnal. Sam znam spoustu idiotu dospelych.
Autor: pz100000 Čas: 2020-10-04 12:38:44 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
>> Heh, trolovaci Pepik nazyva ineho papagajom.

Pardon za to zjednoduseni, fskutecnosti mam papousky rad a po strance inteligence, vzhledu apod. jsem se jich nechtel nijak dotknout. Ono prizvisko se tykalo vyhradne verbalni funkcnosti.
Autor: pz100000 Čas: 2020-10-03 13:00:32
Web: neuveden Mail: schován
Zní to absurdně? Ne, zni to idiotsky.
Sva "práva, svobody, pravomoci" nepotrebujete prevest, ale zajistit. Coz muze prave a jen onen monopol, a dokonce si jej ani nemusite najimat. Cokoliv jineho je Vam v konecnem dusledku kuhovnu, a to ani nemluve o komicke absurdnosti tvrzeni "kazdy si muze najmout".
Autor: pz100000 Čas: 2020-10-03 12:49:34 Titulek: Re: Donucení [↑]
Web: neuveden Mail: schován
>> Přehlédl jste důležitou část textu - kdo chce, může na někoho delegovat, ať se v něm postará.

Meh. Fskutecnosti i pokud by Vami zminenou cast textu skutecne prehledl, na funkci by to vliv nemelo prazadny, snad jedine by nemel poprskany monitor. Nebo mozna zkuste pri psani nemasturbovat obouruc.
(A to Vas s laskavosti sobe vlastni nehodlam zatezovat vyznamem slovesa delegovat.)
Autor: pz100000 Čas: 2020-10-01 14:35:49 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
A krutibrko, tohle je teda srapnel, z tehle strany se na to jeste niko nepodival. To jsem sam zvedav, jak se s tim Norbert popasuje. Podle me uz neprijde.
Autor: pz100000 Čas: 2020-09-29 08:23:33 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
>> Pri kradnutí duševného vlastníctva nedochádza ku konfliktu a útočnému násiliu? Kde žiješ?

Heh? To jsou nejaky skvrny na slunci, nebo Vas tak rozrusilo, ze papagaj Bender konecne zdolal sestou tridu a postoupil do sedme?
Autor: pz100000 Čas: 2020-09-29 08:06:18 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
>> Nesouhlas v tom uvidíte Vy; ale Vy už ho asi máte. Ti, kdo ne, ho neuvidí. To jsme ve videu vysvětlovali.

Heh?
Takze nesouhlas v tom vidi on; ale on uz nesouhlas asi ma. Hm...
Ti, kdo nesouhlas nemaji, nesouhlas neuvidi. Hm, hm...
Nebo snad dokonce ti, kdo nesouhlas nevidi, nesouhlas neuvidi? Hm, hm, hm...

Ok, tak si to video holt dam jeste jednou a zkusim byt pozornejsi, no.
Autor: pz100000 Čas: 2020-09-24 10:03:20 Titulek: Re: Kapitalismus a bohatí [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Poslyste, jestli jste si ten nick zmenil jen kvuli tem nekolika mym nevinnym narazkam, tak je to skoda. Ja to zas tak zle nemyslel a Martan nejen mnohem lip znelo, ale clovek byl zaroven uz predem trochu varovan, do ceho asi tak jde. No, co uz...
Autor: pz100000 Čas: 2020-09-24 09:33:50 Titulek: pz100000 [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Hezky pekne! :)

(Akorat teda ze zrovna tady je to spis trochu naopak. Urza sem prakticky nepachne, ja spis jen zabloudim a o antice slysim snad poprve. Ale tim si to nebudeme kazit...)
logo Urza.cz
kapky