Diskuse – Stoky Svobodného přístavu (Urza.cz); (S)toky myšlenek Svobodného přístavu (Urza.cz)

hamburger menu

Komentáře uživatele Urza (strana 36)

Nezobrazí-li se komentář po prokliku do odpovídající diskuse, znamená to, že se jedná o reakci ve vlákně, které se uživatelé rozhodli skrýt (tyto může každý zobrazit po přihlášení).

Autor: Urza Čas: 2017-11-14 11:05:50 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
To je pravděpodobné....
Autor: Urza Čas: 2017-11-14 07:52:35 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Souhlasím s tím, že pojištění se bude odvíjet od reálného zdraví jedince.
Nesouhlasím ale s tím, že když chcete pojistit něco, co se nedá vypočítat, bude to vysoká cena jen proto; víte, ty pojišťovny z principu pojišťují JEN to, co se nedá vypočítat (nevíte, kdo onemocní a kdo ne), jen když mají víc informací, tak to upřesňují.
Pojištění je prostě sázka; kde nemáte konkrétní informace (což může snížit cenu), počítate s obecnějšími (což je dražší, ale ne nijak závratně).
Mimochodem, ono už dnes, kde se dokonce nesmí počítat s tím zdravotním stavem, protože by to byla ze zákona diskriminace: Když přijdete do české zdravotní pojišťovny jako komerční zákazník (cizinec), tak cenu stanovují podle věku; a svou bývalou přítelkyni jsem takto pojistil za nějakou cca tisícovku měsíčně, což fakt není moc.
Autor: Urza Čas: 2017-11-14 07:47:49 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Budu je zodpovídat na zítřejší přednášce; o CRISPR chci také mluvit.
A co se týče té odluky, tak i tu lze dělat postupně (respektive myslím, že jinak to ani nejde).
Autor: Urza Čas: 2017-11-12 18:34:06 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Slyšel jsem o něm, ale neznám.
Autor: Urza Čas: 2017-11-12 18:33:38 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Já nevím.... nějak mě to neoslovuje xD
Autor: Urza Čas: 2017-11-12 11:21:28 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
To je vlastně pravda xD
Ta úroveň tomu odpovídá xD
Autor: Urza Čas: 2017-11-12 11:13:50 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Kdyby to pomohlo ankapu, klidně bych to řekl i v Blesku xD
Autor: Urza Čas: 2017-11-12 00:26:09 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Rozhodně by to bylo dobré; podobně jako milion dalších věcí.
My v zásadě vidíme, v čem jsme špatní, postupně to i zlepšujeme, ale nestíháme všechno.
Autor: Urza Čas: 2017-11-11 19:25:03 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Přesně tak.
Autor: Urza Čas: 2017-11-11 18:46:18 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Tak oni za přispění stále dostanou přesně totéž, knížku i zvěčnění v ní; mění se jen to, na co budou využity ty peníze.
Autor: Urza Čas: 2017-11-11 17:02:30 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
To nevím; zatím víme jen občas o nějakých fízlech xD
Autor: Urza Čas: 2017-11-10 22:58:05 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Já vím; četl jsem to a smál se tomu již tehdy xD
Autor: Urza Čas: 2017-11-10 22:15:01 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Argument buznou xDDDD
Autor: Urza Čas: 2017-11-08 10:08:18 Titulek: Re: Graf [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Děkuji za postřeh, vůbec jsem si toho nevšiml; osobně to tipuji na to, že někdo se sekl v desetinné čárce.
Autor: Urza Čas: 2017-11-08 10:06:33 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
No, asi tak reálně stejnou jako venku xD
Autor: Urza Čas: 2017-11-08 09:44:29 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Já až tak neřeším ten smysl; spíše řeším, že ani tam to stát nedokáže efektivně vymáhat.... a lepší prostředí už mít nebude.
Autor: Urza Čas: 2017-11-08 09:41:36 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Bohužel máte pravdu :o(
Ale jak to tak píšete, bylo by fajn vytvořit link mezi elektorátem a pocitem, že je plýtváno fakt jejich penězi (oni to sice racionálně tuší, ale cítí to jinak). Jenže jak?
Autor: Urza Čas: 2017-11-07 15:18:00 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Wow, to mám vážně radost!
Díky a je mi ctí, že tu jste.
Autor: Urza Čas: 2017-11-05 09:54:51 Titulek: Re: Nedá mi to [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Uznávám jako pomůcku, ne jako zákon/dogma.
Jinými slovy uznávám ji, dokud mi to nepřipadá už moc neuvěřitlené.
Autor: Urza Čas: 2017-11-04 22:10:43 Titulek: Re: Nedá mi to [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
No jasně, to vůbec není v rozporu s tím, co tvrdím.
Autor: Urza Čas: 2017-11-04 19:47:12 Titulek: Re: Nedá mi to [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Ne, o to nejde; já věřím, že si tohle myslí, ale nevěřím tak úplně té změně názoru, spíše bych tipoval, že to věděli už dávno.
Autor: Urza Čas: 2017-11-04 18:58:33 Titulek: Re: Nedá mi to [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Já myslím, že oni ten názor změnili hlavně proto, že už si to teď mohou dovolit....
Autor: Urza Čas: 2017-11-04 18:40:50 Titulek: Re: Nedá mi to [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Bohužel....
Autor: Urza Čas: 2017-11-03 09:31:34 Titulek: Re: závislost na nezávislosti.. [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Myslím, že ceteris paribus je lepší mít více malých států než méně velkých.
Autor: Urza Čas: 2017-11-02 17:41:49 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Já v tom nečtu, že autor si stěžuje na diletantství; spíše tam čtu, že si stěžuje na to, že nám diletanti vládnou.
Když diletantský autor napíše špatný článek (a je to hypotetický příklad, já tohoto autora považuji za skvělého a text za jeden z jeho nejlepších), nikdo Vás nenutí to číst; když poslanec schválí špatný zákon, jste nucen se jím řídit.
Autor: Urza Čas: 2017-11-02 17:38:06 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Samozřejmě, že ti konkrétní lidé rozhodují o nás všech; nikde jsem nenapsal, že rozhoduje každý z nich sám, společně ale určitě rozhodují o nás všech.
A ten druhý argument nedává smysl; vlastně tvrdíte, že jedinec v decentralizovaném systému je náchylnější na to, že bude někdo debil, než v centralizovaném systému, kde ten debil může vládnout.
Autor: Urza Čas: 2017-11-02 10:20:59 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Tomuto typu argumentace se říká Strawman.
A mimochodem, vážně Vám přijde, že jsou-li politici nesvéprávní, je lepší, když rozhodují o nás všech, než kdyby rozhodovali jen o sobě?
Autor: Urza Čas: 2017-10-31 14:16:25 Titulek: Re: Realizace ANCAP [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Pár odstavců tam o tom je, ale není to primárním sdělením.
Každopádně revolucí určitě nic takového mnedle dosažitelné není, jen postupnou změnou.
Autor: Urza Čas: 2017-10-29 18:57:16 Titulek: Re:marek28, Urza [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Ale ne, to není šum, samozřejmě je nabádám! Já chci, aby diskutovali.
Což ale neznamená, že musejí, nebo že je špatně, když nediskutují. Netřeba mít s takovým postojem problém.
Autor: Urza Čas: 2017-10-29 17:00:16 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Ano, to je kompromis; podobně jako když mě někdo přepadne, tak ho ukecám na to, aby si vzal peníze, ale nechal mi alespoň doklady a já s tím neměl oser.
Neříkám, že je to správně, ale kompromis to je.
Autor: Urza Čas: 2017-10-29 16:59:25 Titulek: Re:marek28, Urza [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Nevést debatu je přece úplně OK; ale proč tedy máte problém s tím, co jsem říkal na začátku přednášky?
Kdyby šlo jen o tom, že ji nechcete vést, pak přece není žádný problém; prostě ji neveďte a může Vám být úplně jedno, jestli já ji vedu, případně koho k tomu vyzývám. Vy ale píšete, že s tím máte problém, z čehož (v kombinaci s těmi expresivními výrazy poté) dedukuji, že jde o více než jen o to, že se sám nechcete účastnit; to přece není důvod k tomu s tím mít "čím dál větší problém", jak jste říkal, nebo ne? Nebo mi něco ušlo a špatně jsem to pochopil?
Autor: Urza Čas: 2017-10-29 13:56:47 Titulek: Re:marek28, Urza [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Tak si přečtěte ještě jednou, co jste napsal; část s toho, s čím polemizuji, jsem mimo jiné okopíroval do svého příspěvku.
Navíc z Vaší první věty je zjevné, že jste pořádně nečetl ani mou odpověď; nevrdil jsem, že stavíte pevnost, nýbrž že KDYBYSTE to udělal, pak je to legitimní.
logo Urza.cz
kapky