Diskuse – Stoky Svobodného přístavu (Urza.cz); (S)toky myšlenek Svobodného přístavu (Urza.cz)

hamburger menu

Komentáře uživatele Urza (strana 95)

Nezobrazí-li se komentář po prokliku do odpovídající diskuse, znamená to, že se jedná o reakci ve vlákně, které se uživatelé rozhodli skrýt (tyto může každý zobrazit po přihlášení).

Autor: Urza Čas: 2016-03-09 18:58:31 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
To je pravda; bohužel s tím nejde dělat nic než to lidem vysvětlovat....
Autor: Urza Čas: 2016-03-09 12:36:34 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Inu, peníze člověku pomáhají si zařídit život tak, jak chce; a když mu stát peníze bere, je to podobné, jako když mu něco přikazuje či zakazuje, obojí je omezování lidí, aby si dělali, co chtějí.
Autor: Urza Čas: 2016-03-09 10:13:06 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
No samozřejmě; já ale neobhajuji rozdávání dotací, to je samozřejmě svinstvo.
Jen tvrdím, že ten, kdo si dotace vezme (aniž se nějak zaslouží o jejich rozdávání či dokonce okrádání těch lidí), mnedle nejedná automaticky nemorálně.
Autor: Urza Čas: 2016-03-09 10:12:00 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Nikoliv, nepodporuje; ten stát bude ty dotace rozdávat tak jako tak a tu reklamu si udělá stejně.
Rozdíl je jen v tom, že v prvním případě si ty peníze vezme někdo, kdo to státu nežere, v tom druhém zas někdo, kdo tomu uvěří.
Autor: Urza Čas: 2016-03-09 01:15:27 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Mně je třeba práce načerno extrémně sympatická a pobírání dotací velmi nesympatické.
Na druhou stranu uznávám, že je obojí prostředkem k dosažení téhož cíle.
Autor: Urza Čas: 2016-03-09 00:33:35 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Nebojte, nezakážu; má banovací politika je stále stejná:
- Příspěvky mažu pouze v případě, že se jedná o čistý spam bez obsahu ve smyslu čirého tapetování (například linky, reklamy, sračky od robotů a tak dále), nebo doubleposty; OOT příspěvky nechávám, stejně jako nadávky, osobní útoky i různá meditačně-duchovní zamyšlení.
- IP adresy trvale blokuji jen v případě, že z nich na mě chodí DoS útoky, nebo spam reklam a zároveň jsou to adresy zahraniční a zároveň už jsou alespoň na několika blacklistech spamerů (zablokoval bych asi i českou, ale ještě důkladněji bych si to prověřil, abych nezablokoval i někoho, kdo je v tom nevinně a jen sdílí IP adresu); no.... "blokuji".... ve skutečnosti je neblokuji, ale řeknu botům HTTP 303 operation completed, see other (tím v nich vzbudím pocit, že uspěli a zpracovávám nějakou jejich operaci) a přesměruji je na ministerstvo financí xD
Kdyby se některá z těch politik měla změnit, určitě dostanete echo s dostatečným předstihem, určitě nikoho jen tak nezabanuji.
Autor: Urza Čas: 2016-03-08 18:32:56 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
No jasně.... a jen proto, že Vám ten zloděj říká, jaký je dobrák, tak není morální si to od něj vzít zpátky?
Když Vám tedy vezmu peníze a jen tak Vám část nabídnu zpět, je OK si je vzít, ale jakmile se u toho budu tvářit, jak jsem skvělý, že Vám ty peníze dávám, tak už je nemorální (z Vaší strany) si je vzít? To nedává smysl.
Autor: Urza Čas: 2016-03-08 18:31:55 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
To naprosto nedává smysl.
Co znamená "jakoby souhlasit"?
A proč když peníze vrací zloděj, je to OK, ale když je vrací někdo, kdo za zloděje považován není (ale zlodějem je), tak to OK není?
Navíc i kdybych přijal tuto tezi, pak dobře za každého, kdo bere dotace, když ví, že stát je zloděj, protože o to méně peněz zbyde na ty, kteří ten stát za to budou milovat a budou mu vděční.
Autor: Urza Čas: 2016-03-08 18:30:14 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Přesně to si myslím....
Autor: Urza Čas: 2016-03-08 17:56:01 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
No, kéž by.... já se začínám bát, že i kdyby Svobodní zvítězili, stane se z nich taková druhá ODS.
Snad ne, ale docela do té strany vidím a děje se tam hodně věcí, nad kterými mohu v nejlepším případě pozvednout obočí.
Autor: Urza Čas: 2016-03-08 17:10:23 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Proč by tomu tak mělo být u anarchisty? Obral-li jej stát o peníze, proč by si je neměl vzít zpět v dotacích?
Neříkám, že by to dělat určitě měl, sám to nedělám, ale co je na tom morálně závadného?
Je to asi jako když by Vás někdo okradl a následně tyto okradené peníze rozdával.... je snad nemorální si je vzít?
Samozřejmě je dotyčný kurva, o tom žádná, ale proč si nevzít zpět část z toho, o co Vás oloupil?
Autor: Urza Čas: 2016-03-08 15:10:25 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Já osobně žádné dotace nepobírám (ani jiné peníze od státu), ale nepovažuji to za nepřijatelné.
Za nepřijatelné považuji to loupení; když člověk pak dostane část těch peněz zpět, nevidím to jako jeho morální pochybení.
Samozřejmě jsou dotace svinstvo, ale svině jsou ti, kdo je vybírají, rozdělují, vymýšlejí, ne nezbytně ti, kdo je dostávají.
Rozdíl mezi miliardou pro Agrofert a pěti tisíci pro babičku je v tom, že Babiš podniká aktivní kroky k tomu, aby ty dotace vůbec byly, ta babička si jen vezme, když už jsou.

Jak říkám, sám dotace nepřijímám, ale šmahem neodsuzuji ty, kdo ano.
Už proto, že v mnoha oborech se ani pořádně nedá bez dotací fungovat, protože konkurence je tak masivně dotovaná, že proti ní člověk nemůže obstát.
Autor: Urza Čas: 2016-03-08 01:35:00 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Myslel jsem, že jsem se v článku přepsal a napsal jsem tam slovo silnice blbě.
Autor: Urza Čas: 2016-03-08 01:34:36 Titulek: Re: Canis familiaris [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Koukám, že jsem si spletl psa s vlkem xD
Autor: Urza Čas: 2016-03-07 21:41:00 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Pane Vostále, už Vám to docela jde, jen někdy zapomínáte; prosím, začal byste se více snažit při vyhazování těch prázdných řádků? xD
Třeba tady máte příspěvek, který by se v normální úpravě vešel tak na řádku až dvě, při Vaší úpravě bez prázdných řádků na čtyři, teď to máte na osm xD
Autor: Urza Čas: 2016-03-07 21:39:49 Titulek: Re: Dotazy [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Ah, díky!
Autor: Urza Čas: 2016-03-07 21:39:24 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Pochopitelně šance, že se příbuzným narodí defektní dítě, je větší, než když to příbuzní nejsou; na druhou stranu u některých lidí je ta šance zvýšená z jiných důvodů (i když nejsou příbuzní), přičemž nikoho by ani nenapadlo zakazovat jim sex (dokonce ani početí).
Přičemž ten argument by byl asi tak stejně pádný; zakázat sex sourozencům nelze s odůvodněním "mohli byste mít dementní dětičky" bez toho, aby se to zakázalo lidem méně inteligentním či s nějakými vadami, nemocemi a tak dále.
Autor: Urza Čas: 2016-03-07 15:32:53 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Ano, těch motivací může být více.... klidně prostě nějaký debil úředník, který potřebuje vykazovat činnost.
Autor: Urza Čas: 2016-03-07 12:45:02 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Ne, já to myslel obecně; rozdíl mezi tím, co je "zbytné" a co "nezbytné", není principiální.
http://www.mises.cz/clanky/sny-prani-touhy-a-potreby-1958.aspx
Autor: Urza Čas: 2016-03-07 11:54:56 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Ale no tak, tohle dělení na "zbytné" a "nezbytné" je naprostý nesmysl.
Proč je auto "luxus" a topení "nutné"?
Jak kdy a jak pro koho, takové dělení obecně neexistuje.
Každopádně zrovna o kotlích vyjde text zítra.
Autor: Urza Čas: 2016-03-07 11:47:35 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Jo tyhle silnice xD
Autor: Urza Čas: 2016-03-07 10:35:45 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Ano, dost možná to právě tak bude; nebo to vymýšlí nějaký dobroser a Ťok o tom prostě nepřemýšlí.
Autor: Urza Čas: 2016-03-07 10:30:31 Titulek: Re: Dotazy [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Též jsem myslel, že se bude platit ročně, ale teď někdo psal, že je to ta daň při převodu, takže si nejsem už tak jistý.
Ta Alfa je z roku 2003; ale nemá najeto ještě ani 100k kilometrů a je ve skvělém technickém stavu.
Autor: Urza Čas: 2016-03-07 10:28:14 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Jj, obě jsou k sežrání xD
Jinak ano, stát z toho moc nevybere a účinek to taky nijak zásadní mít nebude.
Autor: Urza Čas: 2016-03-07 10:27:51 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Souhlas; i když samozřejmě to neplatí pro všechna auta z té doby.
Autor: Urza Čas: 2016-03-07 10:25:16 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Jj, kola jsou naprosto libová; jaká silnice?
Autor: Urza Čas: 2016-03-06 13:09:28 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Zajímavé; a divné xD
Ale máš pravdu.
Autor: Urza Čas: 2016-03-05 23:20:43 Titulek: Re: Úmysl [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Velmi děkuji za vysvětlení, Vašich rad si vždy velice cením.
Autor: Urza Čas: 2016-03-05 20:00:07 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Hampl je sice daleko horší, ale nemá takový potenciál páchat škodu xD
Autor: Urza Čas: 2016-03-05 19:59:27 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
To jde jen o zvyk,
např. používání vibrátorů a umělých vagín a pannen by se mohlo jevit ještě více úchylnější, nebot vzrušovat pomocí kusu plastu je fakt na pováženou (hahaha)


xDD
Tak jsem o tom tedz nepřemýšlel, nicméně teoreticky by to tak být mělo.
Nicméně si to mohu sice myslet, ale pocitově to ani za mák nesedí.
Mohu sice zpětně hledat důvody, leč to, co jste napsal, je evidentní, i když v rozporu s tím, co člověk instinktivně cítí.
Autor: Urza Čas: 2016-03-04 13:30:35 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Taky jsem xD
Autor: Urza Čas: 2016-03-04 13:30:21 Titulek: Re: [↑]
Web: https://www.urza.cz/ Mail: urza v doméně urza.cz
Tak to není jen případ umělců, ani bych jim to nezazlíval, prostě mají jiné věci, o které se zajímají; stát indoktrinuje všechny už od školy, takže lidi, kteří se o to extra nezajímají, si ponechají víru v to, co jim bylo vštípeno.
logo Urza.cz
kapky