Diskuse – Stoky Svobodného přístavu (Urza.cz); (S)toky myšlenek Svobodného přístavu (Urza.cz)

hamburger menu

Komentáře uživatele velkej Ká (strana 66)

Nezobrazí-li se komentář po prokliku do odpovídající diskuse, znamená to, že se jedná o reakci ve vlákně, které se uživatelé rozhodli skrýt (tyto může každý zobrazit po přihlášení).

Autor: velkej Ká Čas: 2019-04-02 17:38:59 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Takže fízlů je málo, hodně, nefungují vůbec... jak to je? Kdyby nebyli fízlové na silnicích vůbec, bouralo by se více, méně? Kdyby bylo fízlů na silnicích plno, bouralo by se více, méně? Víte o tom něco víc než já? Protože já to nevím. Neurčím, kolik fízlů je akorát v rozumné míře vůči bezpečnosti, průjezdnosti, komfortu, ceně atd. Protože fízl si na sebe nemusí vydělávat na soukromé silnici.
Autor: velkej Ká Čas: 2019-04-02 15:56:04 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Díky, já to chtěl slyšet od velkýho Gé.
Autor: velkej Ká Čas: 2019-04-02 15:50:58 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Takže zákony a fízlové neslouží k tomu, aby lidé nebourali a neumírali? Ok. Slouží teda k... čemu přesně?
Autor: velkej Ká Čas: 2019-04-02 09:49:38 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Proleženiny taky nejsou úplně ok.
Autor: velkej Ká Čas: 2019-04-02 09:06:38 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
A jaký počet lidí je podle Vás správný? Jaká demografická struktura? Vy vidíte, že někdo napadne koncept množírny, a Vy hned mluvíte o vymírání. Sám jste v zajetí tohoto konceptu.
Web: neuveden Mail: neuveden
Obyvatelé státu jsou chovné stádo. Řada lidí na to pohlíží přesně tímhle způsobem: Je třeba podporovat rodiny, aby bylo hodně dětí. Rozuměj: Aby chovné stádo generovalo dost peněz na důchody (a na provoz státu). Těm lidem se nesmí nic zlého stát, protože pak ty peníze chybí. Jeden přejetý třicátník znamená jeden chudý důchodce. Z tohoto pohledu je také špatné, pokud se někdo rozhodne dětí nemít (to je tak na 1 hvězdu z 5), nebo pokud dokonce není přírodou naprogramován k tomu, aby se spojoval s opačným pohlavím (to je pro spoustu lidí tak na -2 hvězdy z 5). Ale to už hodně odbočuju z tématu - chtěl jsem jen dát článek do kontextu pohledu na lidi jako na chovné stádo. Kdesi v jedné diskusi na Novinkách (ano, tam!) jsem četl výstižný popis tohoto systému: množírna.
Autor: velkej Ká Čas: 2019-04-01 11:41:31 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Čepování dětí pevnou rukou... eh... nemyslím si, že by z toho rodiče byli odvaření. A 96 % čepovaných dětí asi taky moc ne.
Autor: velkej Ká Čas: 2019-04-01 11:38:51 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Což je škoda. Vy byste nechtěl Urzu potkat u policie? Třeba by Vás mohl za něco zatknout, nějaký důvod by se už určitě našel.
Autor: velkej Ká Čas: 2019-03-31 23:05:14 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Vypadá to na projev apriliozy. Tahle nemoc trvá obvykle jeden den.
Autor: velkej Ká Čas: 2019-03-29 09:40:04 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Což je asi dané tím, že člověk podvědomě cítí ten čerstvý vzduch, přírodu, slunce, zdravé prostředí... a to na něj působí, aniž by si to přiznal.
Autor: velkej Ká Čas: 2019-03-29 09:38:20 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
To, že zrovna Vy si kladete tuhle otázku, naznačuje, že možná právě Vy jste ten případ, který by měl platit kapitalistovi za to, že má práci.
Autor: velkej Ká Čas: 2019-03-28 20:47:31 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ne že bych byl úplně příznivcem čistě mechanicko/hydraulické magie, byť má samozřejmě svoje kouzlo, ale je fakt, že i blbýmu elektroautu stačí pár jednoduchých obvodů, ani to nemusí mít žádný šílený počítač, a všechny ty chytristiky jsou akorát píčury...
Autor: velkej Ká Čas: 2019-03-28 16:38:04 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Se vši tou elektronikou uvnitř, počítači, a poslední dobou i všelijakou umělou inteligencí... nevím, nevím, jestli mají auta pořád tuhle výhodu.
Autor: velkej Ká Čas: 2019-03-28 16:12:23 Titulek: Re: Co se změní? [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Už jsem narazil na servery, které mě fuckují, protože jsem Evropan. Nasrat, Evropane, tady máš 403ku, 451ku nebo nějakou jinou podobnou hlášku, Evropanům nenaléváme. A já se jim nedivím, mě by ta pravidla na dálku taky srala, kór když pokuty jsou v takové výši, že by se z nich dal financovat vesmírný program.
Autor: velkej Ká Čas: 2019-03-28 11:06:08 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Úřady mají dokonce různé výjimky v GDPR, nižší pokuty atd. Prostě stát nedodržuje pravidla, která vyžaduje po ostatních, a už se to ani nestydí skrývat.
Autor: velkej Ká Čas: 2019-03-26 23:38:22 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
No a neměla tohle být jedna z funkcí řidičského průkazu?
Autor: velkej Ká Čas: 2019-03-26 18:41:58 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Takže se shodneme na tom, že řidičák je zbytečný?
Autor: velkej Ká Čas: 2019-03-26 18:21:02 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Páni. A když po 30 letech popadne volant a pojede... tak ta kartička nějakou magickou mocí zaručuje, že neublíží, resp. že je to velmi málo pravděpodobné?
Autor: velkej Ká Čas: 2019-03-26 18:19:51 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Jste s tou logikou už trapný. Mám z Vás asi takovýhle dojem:
http://www.ftipky.org/vtipy/sproste/6534_stezuje-si-irsky-dedecek:vidite.html
Autor: velkej Ká Čas: 2019-03-26 17:20:52 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Aha, sorry, já myslel, že reaguju na norka :)
Autor: velkej Ká Čas: 2019-03-26 17:20:31 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ale jak přesně on to dělá? Dáváte mu nějaké lekce?
Autor: velkej Ká Čas: 2019-03-26 17:15:30 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Jak on to jenom dělá?
Web: neuveden Mail: neuveden
Když jsem kdysi v IKEA ty žluté Strandmony viděl, říkal jsem si, že by je nějaký anarchokapitalista mohl dát do pokoje s černými zdmi, a vysílat z toho na internet. Jenže já na to nejsem dobrý ksicht :) Takže Urzo, držím palce. Jen to slovo "Studio" už nezní moc stokově, narozdíl od kanálu.
Web: neuveden Mail: neuveden
O tom někdo natočil v roce 1996 film s Tomem Cruisem.

Ale dobře, zkusím to: Já bych pokuty za nezaevidování účtenky nedával.
Autor: velkej Ká Čas: 2019-03-22 17:16:07 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ano. Já vím, je to cynické, ale když byl někdo tak línej nebo neschopnej... ne, já s ním fakt nedokážu soucítit. Doprčic, i ten žebrák dokázal nějak fungovat, i ten se aspoň trochu snažil. Co za existenci by to muselo být, aby se mělo ještě hůře než žebrák...
Autor: velkej Ká Čas: 2019-03-22 16:47:12 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
O nikoliv. Na nedostatek prostředků umřete v kterékoliv době. A pokud jste líná veš, tak si to zasloužíte. Jde spíše o to, kdy si za to můžete opravdu sám, a kdy za to může strana, vláda, panstvo...
Autor: velkej Ká Čas: 2019-03-22 16:45:54 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
A tak dál až na konec až k článku 4.: http://www.bawerk.eu/clanky/19.-stoleti--divoky-kapitalismus-/bydleni-delniku-versus-vesnicanu-v-dlouhem-19.-stoleti-podruhe-iv.html

Kde se dozvídáme, že obyvatelé ve vesnicích se měli hůř než dělníci ve městech.
Autor: velkej Ká Čas: 2019-03-22 16:37:51 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Tak třeba ten věk, kdy se přecházelo od feudalismu k průmyslové společnosti. Kdybychom zůstali ve feudalismu, tak by tu byla bída docela veliká, protože by nebyl vědeckotechnický pokrok a zemědělství a robota by nás neuživily (nezapomeňte, že ten přechod doprovází populační exploze). Doporučuji přečíst si něco na bawerk.eu, namátkou bych začal tímto článkem:

http://www.bawerk.eu/clanky/19.-stoleti--divoky-kapitalismus-/bydleni-delniku-versus-vesnicanu-v-dlouhem-19.-stoleti-podruhe-i.html
Autor: velkej Ká Čas: 2019-03-22 13:54:24 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Norberte, to je asi poprvé, co s Vámi souhlasím. Jen abych vysvětlil, jak jsem Vás pochopil.

Otázka: Proč se libertariáni spíše identifikují s republikány (kteří dávají přednost ekonomickým svobodám)?
Vaše odpověď: S prázdným žaludkem si člověk osobní svobody příliš neužije.

Jinými slovy: Je nutné mít ekonomickou svobodu, abyste mohl mít prostředky na uplatnění svobody osobní. A s tímto náhledem souhlasím. Samozřejmě, i ten druhý směr je důležitý, nicméně demokraté v současné době nehájí ani ty ekonomické svobody, ani ty osobní. Místo toho rozjeli různé snahy o umělé zvýhodňování různých skupin na úkor jiných apod.
Autor: velkej Ká Čas: 2019-03-20 12:03:59 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Když on termín sexuální násilník je moc dlouhý. Navíc pedofilové jsou snadný cíl, zakazují se i pedofilní komiksy (přitom tam absolutně nemohlo být žádnému dítěti ublíženo)...
Autor: velkej Ká Čas: 2019-03-20 12:02:16 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Takže přijdu do restaurace, objednám si guláš, najdu v něm chcíplou myš, a pak přiměju číšníka, aby se mnou diskutoval o potkanovi v perkeltu, protože by mě pojmy myš a guláš mátly.
Autor: velkej Ká Čas: 2019-03-20 09:45:29 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
"Pojišťovny žijí ze strašení" + "Mňa strašila a nepomohlo jí to" = "Pojišťovna nežije z toho, že straší mě"
"Pojišťovny žijí ze strašení" + "Pojišťovna nežije z toho, že straší mě" = ... (ehm)... ... (wait for it) ... ... ... "No, asi pěkně kecám, některé pojišťovny ze strašení nežijí."

Já jsem prostě viděl rizika, chtěl jsem se pojistil, pojistil jsem se. Nestraší mě pojišťovny, ale reálné příklady lidí, kteří se nepojistili.
logo Urza.cz
kapky