Diskuse – Stoky Svobodného přístavu (Urza.cz); (S)toky myšlenek Svobodného přístavu (Urza.cz)

hamburger menu

Komentáře uživatele pz100000 (strana 38)

Nezobrazí-li se komentář po prokliku do odpovídající diskuse, znamená to, že se jedná o reakci ve vlákně, které se uživatelé rozhodli skrýt (tyto může každý zobrazit po přihlášení).

Autor: pz100000 Čas: 2019-01-22 13:58:54 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
>> si právě může dovolit etatistické prase - vojenský plánovač, protože to nehradí z vlastních zdrojů

Zatimco ankap planovac, politicky a moralne free a technicky neomezen, bude vse jiste planovat tak, aby to bylo co nejpomalejsi.
Tak ja Vas zkusim taky eufemisticky obalamutit: idiote vypatlanej...
Autor: pz100000 Čas: 2019-01-22 13:34:07 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
>> Takze za me neuniformovane opice.

Jste na ne prehnane tvrdy. I mezi rodici se najdou slusni lide.
Autor: pz100000 Čas: 2019-01-17 21:50:11 Titulek: Re: Lekce ze sémantiky [↑]
Web: neuveden Mail: schován
JA: Co presne ve meste funguje, proc to mesto neselhava?
TY: Trebas tim, ze zajistuje energii, dopravu, uklid...
JA: Mesto uklid nezajistuje, mam doma bordel jak v tanku!
TY: Trebas... No tak nevim, asisemsesplet.
Autor: pz100000 Čas: 2019-01-15 15:11:39 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
>> Skutečný vrchní nebo falešný, jaký je v tom rozdíl?

Retoricky to sice kormidlujete zdatne, lec jak znamo, co ruzi zvou i zvano jinak, vonelo by stejne. Jinymi slovy, ponechame-li stranou Vasi falesnou odbocku k falesnemu vrchnimu, odpoved "nulovy" by byla jak kratsi, tak vystiznejsi.
Autor: pz100000 Čas: 2019-01-15 15:05:43 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
>> No mělo tam bejt "s". Aby ses neposral zmrde.

Vidite, presne o tomhle jsem mluvil. Kdybyste - jak jsem Vam radil - pred toho zmrda soupnul carku, nemuselo z toho to Vase vidlacke buranstvi, vrozena tupost a ignorantstvi, analfabetismus, infantilita, rozvinuty Tourette, desiluse a schiza prevlekace kabatu, soudruzska retorika a stalinske metody, dogmatismus a tupa vira, napapouskovana pseudomoudra a floskule, narcismus, prizdisracstvi, podlost a chorobne lharstvi, a potazmo i ta zbyvsi prehrsel nezminenych atributu lidskeho odpadu tolik ciset.

Dobra, na to "s" teda jako zapomenem. Ja jsem v jadru vstricny a empaticky.
Autor: pz100000 Čas: 2019-01-14 15:53:54 Titulek: Re: lidské jednání a jeho pozoro [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Rado se stalo, jako vzdy. :)
Autor: pz100000 Čas: 2019-01-14 15:33:14 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
>> Co kdybys to tedy ty zmrde realizoval a zprovodil se ze světa?

Premyslim, jak se realisuje nabizejici se otazka, ale patrne mate na mysli jeji proste polozeni, to bych asi mohl. Naopak zprovodit se odkudkoliv jest zcela vylouceno, coz Vam ozrejmi v nekterem z nasledujicich rocniku. Zatim bych Vas snad jen poprosil o oddelovani osloveni carkami, sam uvidite, ze Vas projev tak bude pusobit mnohem kultivovaneji.
Autor: pz100000 Čas: 2019-01-14 14:52:29 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
>> Já žádné "vyljudstvo" nejsem

A vite, ze jsem si to myslel?!
Popravde receno, mame-li (jakkoliv o tom pochybuji) vyvojove nejakeho spolecneho predka, pak cim je vzdalenejsi, tim jsem klidnejsi. Hlavne se tim ale vysvetluji ty pravidelne komunikacni problemy. Nechci tu mavat nejakym dvojitym sapiens, ale myslenkove pochody ve Vasi zebrickove nervove soustave budou zrejme prilis vzdalene i lobotomizovane skebli.
Autor: pz100000 Čas: 2019-01-13 17:44:41 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Tim se ovsem nabizi otazka, kdo zpuosobil tu nejvetsi katastrofu, jedineho hlavniho skudce, cloveka sebevraha.
Autor: pz100000 Čas: 2019-01-13 17:34:09 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Tak. Kdo nevenezuelizuje s nami, venezuelizenuje proti nam. Zvenezuelizenovani zdar!
Autor: pz100000 Čas: 2019-01-13 17:29:29 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Mno...
Ma pravo prevest spravcovska prava ---> spravce?
Autor: pz100000 Čas: 2019-01-13 17:26:36 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
>> Za současného stavu nemá žádná půda (zemědělská i nezemědělská) skutečné soukromé vlastníky

Skvele! Vas pocinajici navrat do reality ve mne vzbuzuje jistou opatrnou nadeji.
Autor: pz100000 Čas: 2019-01-13 17:05:49 Titulek: Re: lidské jednání a jeho pozoro [↑]
Web: neuveden Mail: schován
>> Což mi tvrdil vážně Jakub G.

Ne, netvrdil. Ale o chapani psaneho slova uz tu myslim rec byla.
Autor: pz100000 Čas: 2019-01-13 17:02:00 Titulek: Re: lidské jednání a jeho pozoro [↑]
Web: neuveden Mail: schován
>> Vám to přeříkám stručněji

No aby ne, vizte zacatek meho predchoziho postu stran dymovych clon. Kdyz je poukazano na zjevnou koninu, je potreba vse prerikat, pricemz Vase "strucneji" tentokrat pro jistotu znamena narazit opet zcela novy soudek. A predevsim je nutno dusledne se vyhnout vsemu, co bylo zmineno, a zacit intensivne smodrchat i ten novy chuchvalec. Protoze kontext, precik...

Nemate-li s panem G nejake privatni mechtle, je ten Vas slavny kontext dostupny kazdemu, kdo je schopen chapat psane slovo. Z tohoto pohledu budete mimo spis prave Vy. Jen tak pro dokresleni - lonskeho listopadu, kdy jste do tohoto plodneho vlakna priharcoval, se vedla debata o objektivnim pravu.

Ale i kdyz vse vyse zminene pominu, uzemnite me okamzite tim, jak z ucebnicoveho typu nasili (jenz je ostatne ma primo v slovnim zakladu) dokazete stvorit ucebnicovy nonsens a chaoticky mrdnik. Ty Vase znasilnovaci body jsou nejen chorym pokusem o jakousi pseudodokonalost, ale pro jistotu jsou vsechny tri spis primo chybne, nez pouze absurdni.

A tresnicka nemuze chybet: onoho berniho urednika si sam dokonale vyvracite - vizte prave bod 2), s nimz tak udatne sermujete.

(Ale jinak samozrejme piste, barde, prerikavejte! Snad jen... drzel bych se spise cestiny. :))
Autor: pz100000 Čas: 2019-01-13 07:31:05 Titulek: Re: lidské jednání a jeho pozoro [↑]
Web: neuveden Mail: schován
>> Nepřijímám, a přeříkám to

Ano, osvedceny postup pro aplikaci dymove clony. A uz jedete: pokud požadavek, tak pravidlo, ergo smlouva, tudiz násilí. Samo o sobe nihil novi, ale ze tim dokazete zasrat cele dve a pul normostrany, to uz je vykon.

Ted Vam to zase prerikam ja:
a) Pokud pozadavek akceptuje, tak pravidlo akceptuje. Pokud si maso da, tak pravidlo neakceptuje. Nasili!
b) Pokud pozadavek neakceptuje, tak ho akceptovat nemusi a fsecko je cajk.
To je logika fskutku genialni.

Plus trochu preorat osoby a obsazeni, aby vegetarian hledal ploty, prisypat nejakeho protinozce, par irelevantnich, ale pro jistotu stejne zmanipulovanych kecu o uzitku, dosavadni zvyklosti, minimalni protokol a kopici dalsich obdobnych exkrementu. Unglaublich.

Mmch, dle Vaseho pravidla a) se v pripade druhe navstevy bernaku z bodu b) odmitanim dani uz dopoustite nasili. Gratuluji.

Autor: pz100000 Čas: 2019-01-12 15:43:30 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
203,5?
Autor: pz100000 Čas: 2019-01-12 15:38:37 Titulek: Re: Štát v ankape [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Ano, to zni velmi rozumne. Vcetne te posledni vety, ofkoz.
Autor: pz100000 Čas: 2019-01-11 13:33:08 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
>> jste si tady chtěl jen pohonit svý etatistický ego a rozvracet

Inu, prokouks te me. Pohoneno mam, rozvraceni si setrim na od pul dne. Za povyseni diky.
Autor: pz100000 Čas: 2019-01-10 13:12:05 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Ok, aspon tady je svet jeste v poradku. Ehm... tedy spis asi ve starych kolejich :).
Autor: pz100000 Čas: 2019-01-10 12:08:24 Titulek: Re: a čo tak PravyProstor ?!! [↑]
Web: neuveden Mail: schován
>> Opakovane tu ruzni lide - a Urza predevsim - rikaji, ze je jasne, ze ancap / svobodu NEJDE nikomu vnutit.

Vypatlanym fanatikum to jiste jasne je. Kdyz budu stastnym a spokojenym otrokem a ty me osvobodis, tak je to prece pomoc, to da rossum. Tak jakypak vnucovani, zejo.
Autor: pz100000 Čas: 2019-01-10 11:53:16 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
>> Aha..umyslne neprejes, ale ani nic neudelas pro to, aby se tak nedelo…

A vida. Posledne jsem si rikal, co ze je to zase za debilitu, kdyz se tak vyhejbas vysvetleni.
A wirklich, uz je to tady: Neudelals nic, tak za to muzes. Hajsle.
Slusna lojzovina...
Autor: pz100000 Čas: 2019-01-10 11:50:59 Titulek: Re: Komentář [↑]
Web: neuveden Mail: schován
>> Z hlavy bych mohl napsat stovky veci

Minimalne u piti s tebou musim souhlasit. Treba kdyz se mi rozchlasta auto, byvam znacne nevrl. Chlastam-li sam, je to fakt lepsi. Vo dost.
Autor: pz100000 Čas: 2019-01-10 11:47:57 Titulek: Re: Komentář [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Kongo!!!
Krivdil jsem Vam, omluvuji se.
Autor: pz100000 Čas: 2019-01-10 10:47:17
Web: neuveden Mail: schován
Urza? Probuh, to snad ne, nebo ono je to nakazlive?
A to si porad rikam, ze tady uz me nemuze nic prekvapit...
Autor: pz100000 Čas: 2019-01-08 03:38:13 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
>> Zmínit může kdejaký pitomec co chce.

Jiste, to demonstrujete celkem dusledne. A jako obvykle nachazite neomylne kozy v debate o vozech.
A k Vasim "argumentum" samotnym: reversem "nedokaze vysvetlit" je "nedokazu pochopit" a dukaz kruhem je kuhovnu.
Autor: pz100000 Čas: 2019-01-08 03:08:53 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
>> To jako někde někdo uvidí na papíře napsáno "to nesmíš", tak on to neudělá?

Sice nereagujete na mne, ale kontextove to tak dost pusobi. Kazdopadne prinejmensim na citovanou otazku bych se nezdrahal odpovedet kladne.
Autor: pz100000 Čas: 2019-01-08 02:59:34 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
>> Jinak já reaguju na argumentaci odpůrců, kteří tvrdí, že tráva je nebezpečná pro uživatele.

To jste to ovsem v clanku mohl aspon JEDINKRAT zminit. Napr. misto prazdneho placani o explodujicich periferiich, o Vasich skills s chladnou sbrani, pitnych rezimech ci autoerotickych praktikach.
Autor: pz100000 Čas: 2019-01-08 02:49:46 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
>> tak by ho zcela určitě dávno měl zákaz nezákaz.

Vida, nova krev. Ale zda se, ze sem zapadnete bez potizi.
Jestlize "zákaz nezákaz", proc se tedy zakazy ci nezakazy vubec zabyvat? A (ponechame-li stranou ten nestastny uran) jak je dle Vas narocne poridit si treba spetku ajcu nebo par pytlu DDT na praskovani?
Autor: pz100000 Čas: 2019-01-08 02:46:45 Titulek: Re: opacnym vsechno povolit [↑]
Web: neuveden Mail: schován
>> to je logicka chyba

Mno, chcete-li v teto ctene spolecnosti fundovanych logiku zabodovat, musite trochu pritlacit. Predevsim by to chtelo specifikovat ono puvodni tvrzeni, nebot ruznych tvrzeni je vukol prehrsel, pocinaje clankem (na nejz nereaguji) a konce p. Ka (kde nic takoveho nevidim). A pokud bych mel vzit za vdek primo onim tvrzenim VASIM ("nebezpecnost je kriterium"), pak jste s tim odkazem do wiki zcela mimo.

Pokud svuj komentar v tomto smeru upresnite, velerad se s Vami taji a zakoutimi falesne implikace projdu.
Autor: pz100000 Čas: 2019-01-08 02:43:25 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
>> Co je teba do toho, co vlastnim na svojom a za svoje?

Pardon, pardon. Kdybych byl tusil, ze jste takhle ve strehu, dal bych si jiste vetsi pozor na jazyk.
Autor: pz100000 Čas: 2019-01-07 03:50:46 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
>> V ancapu budou nejbohatší a nejsilnější ty subjekty, které budou co nejlépe sloužit svému okolí.

Leda tak vo vlhkom sne ankapových teoretikov. Ale to uz mozna nekdo zminil.
Autor: pz100000 Čas: 2019-01-07 03:29:55 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
>> Tímto způsobem ale můžete zakázat úplně všechno

A opacnym zase vsechno povolit. Co je komu do Vaseho dymejoveho moru ci nadkriticke hromadky uranu, zejo. Ale jasne, nadeje umira posledni.

PS: Podle vseho jsem umrel ja, jednak tu pasku mam primo pres svuj nick, jednak se momentalne presne tak citim. Ale prec jen trochu nadeje mi dava alt="Requiescat in pace, Murray Newton Rothbard".
logo Urza.cz
kapky