Diskuse – Stoky Svobodného přístavu (Urza.cz); (S)toky myšlenek Svobodného přístavu (Urza.cz)

hamburger menu

Komentáře uživatele pz100000 (strana 47)

Nezobrazí-li se komentář po prokliku do odpovídající diskuse, znamená to, že se jedná o reakci ve vlákně, které se uživatelé rozhodli skrýt (tyto může každý zobrazit po přihlášení).

Autor: pz100000 Čas: 2018-05-18 12:37:27 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Tak. Je to logicke, nevyvratitelne a koresponduje to s realitou? Inu, propaganda...
Autor: pz100000 Čas: 2018-05-18 12:37:03 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
To muze byt taky tim, ze delsi a sofistikovane namitky jsou nepripustne.
Autor: pz100000 Čas: 2018-05-18 12:29:11 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Pardon, zrovna jsem pred zrcadlem cerstve obrezanou tuzkou blahosklone dopilovaval basnicke obraty v knize sifer, ale volate-li po hlasu rosumu, nemohu vas oslyset. Ale nezvykejte si na to, nemam jenom vas a vecne tu taky nebudu.

Ten Urzuv povzdech je opravneny. Ano, obecne dokonce v nekolika liniich, a to ponecham stranou risika metani do tvare. Jiste je mrzute, kdyz Mana, dojicka s peti tridami a jedinou zalibou v krizkovem vysivani, keca Urzovi do navrhu databaze. Jiste je mrzute, ze i pres Urzuv jasny odkaz na rakouskou databazovou skolu Mana odmita venovat ji tech smesnych par tisic hodin, zato ale i bez teoretickeho minima stale otravuje, esiva tam bude i mliko. A jiste je take mrzute, kdyz tisicihodinovy expert nakonec zjisti, ze pro stromy nevidi les, cernobile uvazovani mu dokonale zalepilo oci, kolem letaji letadla tezsi vzduchu a to "mliko" se tam holt uz jaksi nevleze. Suma sumarum, to proste nasere a clovek si jde nekam povzdechnout, pozalovat, poplakat.

TLDR, na to, abych mohl posoudit homeopatie, separatory ekoelektriny a podobne ankapy, nemusim, ba vlastne nesmim byt pseudoexpertem se zdravym rozumem zatemnenym tisici hodin cilene autoindoktrinace. Pro ucely kavarenskych diskusi je tomu presne naopak, to samozrejme.
Autor: pz100000 Čas: 2018-05-17 16:25:46 Titulek: Re: svoboda slova? [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Tu moznost jsem zvazil a shledal ji hmotnou - a prave proto jsem reagoval. Evidentne jste totiz vycet utal tam, kde Vam to samotnemu prislo uz prilis ujete, prestoze principialne tam zadny zasadni predel neni. Dlouhy seznam si predstavuju o dost jinak, krom toho je ponekud zmatecny a nepresny.
O svinske gumovitosti (a ano, ve Vami zminenem pripade obzvlast) samozrejme neni sporu.

(Btw, o one vyzve ke sbírce na odškodnění pachatele trestného činu jsem nemel ani tuseni. Je znam prislusny paragraf? Dik.)
Autor: pz100000 Čas: 2018-05-17 10:45:12 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Cetl jsem ten Vas post od boziho rana nekolikrat a hrube dehonestujici komentar na tema Vasich vyjadrovacich schopnosti byl jiz temer na ceste.
Ano, s kravinami, ktere sam navrhuji, budu uz propriste vyrazne opatrnejsi. :)
Autor: pz100000 Čas: 2018-05-17 08:28:42 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Trochu trapne se uz jenom opakujete, ale jasne, jste na svym, zejo.

Nicmene, Vase "tak" naznacuje nejakou mou explicitni stiznost. Kde presne? Drobne rypnuti, to snad.
S kritikou a plivanim, jak vidim, je vse pri starem: rozdil u Vas spociva pouze v tom, zda vidite prid, nebo zad.
LBNL, Vasim idealem tedy jiste jsou clenove zakonodarneho sboru s nejvyssim poctem navrzenych zakonu. To jsou ti pravi tvurci, a ne nejaci ankap flusalove, zejo. Teda pardon, kritici.
Autor: pz100000 Čas: 2018-05-17 06:13:57 Titulek: Re: svoboda slova? [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Vy jste me posledne chvalil :), tak to necham bejt :(.
(Snad jen opatrne podotknu, ze jsou osli mustky, a jsou taky osli Taur bridze.)
Autor: pz100000 Čas: 2018-05-17 05:48:40 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
To je v ramci mistni politiky dohledej-si-sam, doplnek k ostrakizaci odkazuu a dukazum svedskymi clanky.
Vyrazne to pry taky muze redukovat problem bujici kritiky. Postupne se ma prejit az na hole napisy, pripadne jen na anonymisovane datum.
Autor: pz100000 Čas: 2018-05-17 05:28:00 Titulek: Re: svoboda slova? [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Ano, uvedomuju, pana Vostala kvuli tomu netreba urazet.
A ted si jeste prectete post od Cerna, na ktery reaguju. Mozna Vas pak ani nebude nutno trknout.
Autor: pz100000 Čas: 2018-05-16 20:20:53 Titulek: Re: svoboda slova? [↑]
Web: neuveden Mail: schován
To vite, ze jste zapomnel. Podnecovani k trestnemu cinu, podvody, sireni poplasnych zprav a tydlencty podobny. Bez nich holt svoboda slova nebude. Fsecko, nebo nic.
Autor: pz100000 Čas: 2018-05-15 12:45:36 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Ajo, vidite. No ale tim padem je jasne, ze se kucii uz prece jenom zlepsuji. Nezneuzitelne zakony! Bude lip!
Oh, wait... :(

Mate malou fantasii, musite to videt vic politicky, Halik. Uz jenom treba ta krasna skatulka "popirac zakonnych faktu".
Autor: pz100000 Čas: 2018-05-15 11:03:18 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Pokud delite podpasovky na ferove a neferove stejne, jako deli Urza zakony na zneuzitelne a nezneuzitelne, bude Vam "prosty popis reality" cinit potize i u nosu mezi ocima. Kopypastovat se nehodlam, zkuste druhy pruchod v puvodnim zneni.
Autor: pz100000 Čas: 2018-05-15 04:36:54
Web: neuveden Mail: schován
A predstavte si, ze tak to ma kazdy vrcholovy management. Urcuji pravidla pro plebs, na nez sami mohou zvysoka kalet, a se souhlasem kolegu si pro sebe odsouhlasi cokoliv. Proste takovy výsměch mocipánů prostým poddaným.

Vy holt musite i z tematu, s nimz by clovek snad i mohl bez vetsiho opupinkovani souhlasit, vyrobit nekonzumovatelny tendencni chuchvalec. Skvar neni jen skvar, ale je to skvar zneuzitelny; znate jedinou vec, co zneuzitelna neni? Nebo maji snad poslanci imunitu, aby nemohly být skrze systém práva paralyzovány jejich firmy?

Proc, k cemu jsou tyhle pruhledne, prvoplanove podpasovky dobre? Nebo snad ucel sveti prostredky? Meh...
Autor: pz100000 Čas: 2018-05-14 07:45:40
Web: neuveden Mail: schován
Tvrdite tedy, ze pokud plati princip rozhodovani nejnizsim clankem verejne spravy, neexistuje duvod, proc by mel najednou prestat platit na urovni nejnizsiho clanku verejne spravy.
Ehm, pristup je to jiste neotrely a inspirativni, lec s logikou ponekud sveraznou.
Autor: pz100000 Čas: 2018-05-11 10:11:42 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Kutrzeba zrejme uz musel do skoly, ale Vy mu zrejme vcelku rozumite, tudiz Vas pozadam o nejake priblizeni. Ja stale vidim pokus o ironii, ktery je zcela mimo (tedy z jeho strany, pro jistotu; kde pisu o sobe, to uz mi hlava vubec nebere :)).
Autor: pz100000 Čas: 2018-05-11 09:53:19 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Jakesi doporuceni stran neznamych termitu jsem Vam tusim nedavno daval, lec zjevne jste ho nedbal. Neplacte tedy nyni, sam si za to muzete:
Slovo katastrofa znaci nestesti velkeho rozsahu, pohromu, tedy jev veskrze negativni. Predpokladat, ze tento fakt byl duvodem stolete existence cehokoliv zde zmineneho, muze pouze idiot.
Autor: pz100000 Čas: 2018-05-11 06:00:19
Web: neuveden Mail: schován
Clanek je jako perlicka nepochybne zajimavy, ale vychazim-li pouze z informaci v nem uvedenych, pak se (Vy nebo citovany autor) v zaveru hluboce mylite. O konkurenci mezi soudy lze mluvit pouze tehdy, maji-li tyto ze zakaznika nejaky profit, o cemz zde zminku nevidim. A z hlediska prava (ci svobody, rovnosti) je stav, kdy si nejen arbitra, ale i pravni ramec vybira natvrdo jedna strana, naprosto katastrofalni.
Autor: pz100000 Čas: 2018-05-10 14:03:49 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Tak jiste, pokud pujde napr. o kozi a jine bobri, je jiste lepe videt nez cist, o zapojeni dalsich smyslu ani nemluve. Bezesporu jsou kvanta temat, kde ona vizualni informace k necemu je. A stejne tak jiste je mnohdy zcela k nicemu, ne-li dokonce zjevne kontraproduktivni.
A presne sem radim i tento pripad, zvlaste pak jeho doporucovani, a 2x zvlaste na tomto webu. Ano, poustet to v ramci kontradoktrinace predskolnim detem misto vecernicku, to smysl mit muze. Oh, wait...
Autor: pz100000 Čas: 2018-05-10 13:14:49 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Mmch, i preklad primo do cestiny ma sve kouzlo. (c) Google, kraceno, dik:

Muži arkeologerna hade inte resurser att ta vara på allt och tvingades "gallra" a stort antal föremål, det vill säga skicka dem till skroten. Bland annat et flertal mynt och knappar samt en kniv och en ring.

Proč se provokaři dostanou na cestu do vesničky a všichni jezdili za kulturní a veselé lázně, aby se dostali do vesmíru, aby se dostali do archeologického stavu Stockholms universitet med inriktning på vikingatiden.
Autor: pz100000 Čas: 2018-05-10 13:09:41 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
OK, hloubeji v tom hodlat nerejpam, nicmene jako mnohem zasadnejsi aspekt cele kauzy by mi pripadla ona agrese a jeji dusledky. Ze soudruzi nakonec vybrali par mega nikoliv na zachranu, ale aby bylo kde chlastat, to zase tak prekvapive neni. U zdroje je primarne problem ho najit, zvlast jedna-li se o kauzu relativne starou a nekonkretni (vizte ostatne Kutrzebu, byt ten hledal nejspis Zelezny kriz). Hledat a jeste prubezne prekladat, meh. Ale jinak jo, uznavam, ten preklad je prekvapive slusny.

:), kaslete na to, i mne to vzalo ranec casu, a to jsem se neprepocitaval poprve. Lepsi je prosta kopypasta; a ja se (ciste kvuli zdroji pro Vas) poctive vynasnazim, abych mel v kazde diskusi nekoho zdehonestovaneho hned ze startu.
Autor: pz100000 Čas: 2018-05-10 11:32:02 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Jo rychtyk, to zvyseni. To jsem nejak odignoroval, jsa po odtrpeni pulky toho videa stizen zcela novou diagnozou, maniodepresivnim polospankem.

OK, nicmene stale a nejen zde mi vrta hlavou, jak zoufalym silenstvim musela byt tato doba vymknuta z kloubu, existuji-li svepravni jedinci, jiz jsou ochotni zbuhdarma promrhat 7 minut zivota podobnym vytvorem, misto aby tutez informaci ziskali nesrovnatelne kvalitneji (vizte muj fail vyse) prectenim nejakych tri vet bratru za 7 sekund.
Autor: pz100000 Čas: 2018-05-10 10:35:48
Web: neuveden Mail: schován
Jak jsem tak noci nostalgicky brousil starymi coyotimi komentari na DF, neodolal jsem (nakonec je-li to zde prilis mimo, klidne smazte). Ruzne vydobano a vytrhnuto, ale jen s nejlepsimi umysly. Pripadna shoda jmen je ciste nahodma, zadne zvizatko nebylo zraneno.

----------
Myslím, že v tom zbytecne hledáte neco osobního. Takhle totiž Ygorek na žvásty, bláboly a myšlenkové bramboracky reaguje naprosto bežne.
-----
Už je to drahne dávno, co jsem pri debate s jiným diskutérem zaregistroval, že mi neco mocí na nohavici. Bohužel, než jsem si stacil všimnout, že je to vážený kolega Misaka, nakopl jsem to. Velmi mne to mrzí.
-----
Názor dvou ruzných lidí „já a pak dlouho nic“ mužeme považovat za shodný, pokud uplatníme zdravý rozum. Tady ale byla, nemýlím-li se, rec o výrokové logice. Že není moudré to zamenovat, Vám na požádání Urza jiste rád predvede.
-----
Nepotrebuji si ulevovat vulgarismy, protože nejsem primitiv a snažím se na verejnosti vyjadrovat slušne. Pro úlevu mi naprosto stacilo zmlátit manželku a deti.
-----
Nekterí moji oponenti v této dikusi možná mají pocit, že úmyslne relativisuji jejich tvrzení prechodem na jinou myšlenkovou orbitu. Pokud ano, nemýlí se.
-----
Já se nerozciluji, protože chápu, že se srackovitostí zdejších diskusí se proste neco udelat muselo. Ted jsou zcela neprehledné a nikdo netuší, kdo na koho reaguje, což je logickým a správným krokem k jejich zkvalitnení.
-----
Termíny jako „prachsprostý“ signalisují silnou predpojatost, jež není dobrým pomocníkem nezaujatého poznávání. Mohu-li radit, oprostete své úvahy od nánosu onoho prachsprostého idealismu a morálky.
-----
Už to mám: To je irelevantní.
(Že jsem se ale kurva zpotil až na prdeli, než jsem prišel na to, jak to slušne ríct.)
-----
Lojza chtel zrejme jen pripomenout zajímavý jev, že nekdy stací zmenit i jen šest písmen z osmi, aby se zmenil význam téhož slova.
-----
Mohu-li neco odložit hned, není duvod tak cinit pozdeji.
----------


Vecna skoda, ze jeste o kus neodlozil ten posledni akt.
Autor: pz100000 Čas: 2018-05-10 03:43:06
Web: neuveden Mail: schován
Kdyz uz jste me donutili to prelousknout, pridam i neco positivniho.
Je jiste dobre i takto skvele ozdrojovany clanek podporil dalsi svedstinou ci podobnym sanskrtem, hned je jasneji.
Take je, zvlast tady, rozumne nezminovat to socanske svinstvo mistnich ozungru, tedy vydyndani uredniho ACV na cizi soukromy majetek, kdy vlastnik i potencialni developer maji utrum. To se to pak nakupuje...
Autor: pz100000 Čas: 2018-05-10 03:20:00 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Nebudu Vas napinat, 5, ale da se to zjistit i manualne. Nastavite mys za jednicku, zvolna s ni pojedete vpravo a vzdy pri prejeti nuly budete inkrementovat pomocnou promennou. Budete-li jeji stav prubezne a peclive zaznamenavat, mel byste nakonec dojit k podobnemu vysledku. A pry to snad funguje i odzadu.
Autor: pz100000 Čas: 2018-05-10 03:06:25 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Na zaklade ceho me srovnavate s Glabuhvikolikande a proc neni haje zeleneho jen mymi pridelenou nalepkou?
A libi-li se Vam neznami zvukomalebni termiti, zkuste pred jejich tupym kopirovanim popatrat i po jejich vyznamu. Sice ubude okolniho smichu, ale zase usetrite spoustu zbytecnych pismenek.
Autor: pz100000 Čas: 2018-05-10 02:41:55 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Mam pocit, ze po tom videu uz to zacinam castecne chapat. Velka skoda, ze se kolega bitbutter zalekl 10dolarove mety, kde by se zacal lamat chleba u Boba (ci kerej to byl).

(Mmch, kolega bitbutter je Emerican, nebo ma jinou omluvitelnou chorobu?)
Autor: pz100000 Čas: 2018-05-10 02:27:01
Web: neuveden Mail: schován
Jo, a at to neni uplne OT, cituji:
Ale aspon má smysl pro humor. Treba to polycentrické právo… :-))
Autor: pz100000 Čas: 2018-05-10 02:23:00
Web: neuveden Mail: schován
Oh, do haje temnyho nejtemnejsiho...

Tak jsem se v bojovne nalade probiral Vasimi videy a v tom jste mi vzal uplne vitr z plachet. Coyot. Vubec jsem netusil. I me parkrat skolil a peskoval, ale zabavy bylo mnohem vic. A k tomu ty neprekonatelne lekce precizni arogance a vybrousene ironie...
Velky ucitel, miloval jsem jeho komentare do jednoho, byt i padaly na mou vlastni hlavu.

RIP a Vam velky dik, ze jste ho takto verejne pripomnel.
Autor: pz100000 Čas: 2018-05-08 22:24:39 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Ja sice tusim, ze je nejspis zbytecne se do toho znovu poustet a ze ty Vase trolici koleje jsou vyjete uz tak hluboko, ze z nich do reality nevidite, ale neni Vam samemu blivno vybrat si k tomu p. Vostala, kdyz se mu zrovna povedl tak krasne kompaktni komentar?
Autor: pz100000 Čas: 2018-05-08 08:46:03 Titulek: Re: Dva body [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Mate tam nejaky preklepy, ale jestli jste myslel homeending, tak jo, s tim by se asi souhlasit dalo.
Autor: pz100000 Čas: 2018-05-08 08:45:10 Titulek: Re: Dva body [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Tak. Jako kdyz na Vas nekdo bafne a vy pak uplne sam napalite do betonove zdi. Nebo kdyz Vas palbou zazenou az k propasti, do ktere se sam a zcela dobrovolne vrhnete. Fsecko jasna neagrese.
Autor: pz100000 Čas: 2018-05-08 08:43:41 Titulek: Re: Dva body [↑]
Web: neuveden Mail: schován
Inu, mirite tak, ze bez obecnych smluv (jimz se dnes rika tusim zakony) svou ujmou nejpis trefite prave ty, s nimiz smlouvu mit nebudete.
Jinak s GDPR hluboky souhlas, to je excelentni ukazka, jak se prdel ukaze byti hlubokou, jakmile se do ni zacne realne lezt.
logo Urza.cz
kapky