Diskuse – Stoky Svobodného přístavu (Urza.cz); (S)toky myšlenek Svobodného přístavu (Urza.cz)

hamburger menu

Komentáře uživatele morbid (strana 3)

Nezobrazí-li se komentář po prokliku do odpovídající diskuse, znamená to, že se jedná o reakci ve vlákně, které se uživatelé rozhodli skrýt (tyto může každý zobrazit po přihlášení).

Autor: morbid Čas: 2016-08-17 06:49:08
Web: neuveden Mail: morbid v doméně post.cz
V podstatě tento článek shrnuje, proč já jako libertarian jsem proti sňatkům homosexuálů. Protože se tim rozšiřuje moc státu. A argument Martina Pánka o nějakém rovném přístupu státu k občanům je pro mě irelevantní.
Autor: morbid Čas: 2016-08-05 13:16:20 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: morbid v doméně post.cz
Jako náš "přítel" Papež: Argumenty proti státu a daním jsou špatné, protože to přijde směšné i jeho dětem :-D
Autor: morbid Čas: 2016-07-29 07:17:12
Web: neuveden Mail: morbid v doméně post.cz
Je děsný jak se napříč Evropou zavádí fašistický policejní stát. A lide si toho všimnou teprve až nějaký vůdce, jako třeba v Turecku, začne popravovat lidi.
Autor: morbid Čas: 2016-07-13 08:29:13
Web: neuveden Mail: morbid v doméně post.cz
"Kdybych v USA v 19. století hájil svobodu otroků, přiběhl by ke mně snad někdo a začal se mě vyptávat, jak bych tedy jako bez otroků udržel produkci bavlny na stávající úrovni a zachoval konkurenceschopnost jižních států?"
Zcela určitě by ti to někdo řekl. Tohle byla věc, která se řešila i v parlamentu. Nakonec z toho vzniklo to, že byl skutečně návrh na odškodnění farmářů a nikoli otroků, kteří měli dostat půdu na které pracovali.

A opravdu je dnešní systém v mnohém podobný otroctví. Platíme si otrokáře, jen si to lidé neuvědomují.
Autor: morbid Čas: 2016-07-01 17:31:01 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: morbid v doméně post.cz
A ví někdo, proč mel Urza zlomenou ruku? Aby to s tim zmizením toho debila nesouviselo.
Autor: morbid Čas: 2016-07-01 17:29:31 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: morbid v doméně post.cz
Vim o tom prd, ale myslim ze ten pan debil neni. Myslim, ze peníze ma i jinde. A myslim, ze tohle prostě byla poslední kapka a bali to.
Autor: morbid Čas: 2016-06-24 11:19:46 Titulek: Re: souvislost s právem držet zb [↑]
Web: neuveden Mail: morbid v doméně post.cz
A ještě jeden vtípek:
Pokud se vám pistole v záruce rozbije a je vám vyměněna kus za kus, opakujete to celé znovu :-D
Autor: morbid Čas: 2016-06-24 11:09:30 Titulek: Re: souvislost s právem držet zb [↑]
Web: neuveden Mail: morbid v doméně post.cz
Pro názornost, koupě pistole:
Máte ZP příslušného oprávnění (teď neřeším jeho získání, pouze koupi zbraně). Na příslušném odd. policie, podle trvalého místa bydliště (další zhovadilost), musíte podat žádost o koupi zbraně, kde bude uvedeno o jakou zbraň se jedná (u pistole stačí třeba pistole, 9mm Luger). Za to zaplatíte kolkem v hodnotě 200Kč. Někdy vám toto povolení vydají na počkání (ono není co řešit, je to nárokové a pokud máte příslušný ZP, tak vám to prostě dát musej) a s tímhle papírem jdete do krámu, nebo za někým kdo zbraň prodává. V krámě zaplatíte za pistoli a pokud máte ZP sk.B tak si můžete rovnou koupit střelivo, pokud máte pouze E (na sebeobranu), tak si ještě patrony koupit nemůžete. Prodejce vám vyjede další papír, tzv. šedivák. S tím a s pistolí pak musíte do 10 prac. dnů (všechny příslušné služebny mají pro veřejnost dvakrát týdně) musíte zase za těmi co vám dali ten předchozí papír a oni vám za 300Kč v kolcích vystaví průkaz zbraně (opět někdy na počkání). Pokud nemáte sk. B a jen E, tak teprve teď můžete zpátky k prodejci pro patrony.

No, není to krása? :-D
Autor: morbid Čas: 2016-06-17 09:06:50
Web: neuveden Mail: morbid v doméně post.cz
Ono je vcelku jedno čím se budou inspirovat naši zákonodárci, protože nařízení přijde z Brusele.
Autor: morbid Čas: 2016-05-25 10:34:41 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: morbid v doméně post.cz
"Spíš bych se zaměřil na libertariánskou osvětu, a to především ZDOLA."
Jenže přesně tohle nemá být činností politické strany a už vůbec ne takové, která chce uspět ve volbách.
Ostatně to je přesně to, co nám vyneslo pověst diskuzního klubu.
A ostatně je to také důvod, proč bychom chtěli s Romanem Křížem vytvořit Libertariány.cz
Autor: morbid Čas: 2016-05-25 10:30:14 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: morbid v doméně post.cz
S Matějkou se vídám vcelku pravidelně a skutečně není libertariánem, na druhou stranu by stát chtěl omezit víc než spousta jiných u Svobodných.
Co se v důvěru něj týče, nemám problém, jeho články čtu spoustu let a toho "kam vítr tam plášť" jsem si nevšiml.
A ještě taková poznámka: vždy stál na straně individuálních vlastnických práv, nevím co byste chtěli více.
Ale nemám ve zvyku se někoho zastávat, tohle je spíše, proč já mu věřím a volil jsem ho za místopředsedu.
Autor: morbid Čas: 2016-05-25 10:26:46 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: morbid v doméně post.cz
Bednář už nekope za náš tým :-)
Autor: morbid Čas: 2016-05-25 09:32:46
Web: neuveden Mail: morbid v doméně post.cz
"snaží dostat potřebný počet hlasů (5 % a více) za skoro jakoukoliv cenu"
Ano, a jinak to nejde. Šest let se snažíme těch pět procent překročit jinak a kde nic tu nic.
Myslím, že neúspěch příští rok v parlamentních volbách bude znamenat i konec nejliberálnější strany v ČR.
(PS: jsem uvnitř a vidím to z blízka)
Autor: morbid Čas: 2016-04-20 11:11:54 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: morbid v doméně post.cz
Viděl bych to na b a e.
Autor: morbid Čas: 2016-04-18 11:37:59
Web: neuveden Mail: morbid v doméně post.cz
Autor: morbid Čas: 2016-03-31 08:52:14 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: morbid v doméně post.cz
Ne, ale jinejm blbostem jo :-(
Autor: morbid Čas: 2016-03-29 15:14:26
Web: neuveden Mail: morbid v doméně post.cz
"mají od vlády novou pravomoc"
Nemají, zatím je to pouze vládní návrh, poslanci ho určitě ještě kreativně "vylepší".
Autor: morbid Čas: 2016-03-29 15:13:23 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: morbid v doméně post.cz
Ani já na tom nebyl o mnoho lépe. A to mě dokonce učili, že Lenin zachránil dělníky od poroby a Stalin Evropu od totality.
Autor: morbid Čas: 2016-03-29 15:11:00 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: morbid v doméně post.cz
"To bude asi v souvislosti s terorismem"
Není, je to reakce na události v Uherském Brodě (už to, že se upravuje zákon v reakci na jednání vyšinutého člověka ledacos naznačuje).
Ten člověk byl ve stresu, protože se důvodně obával, že mu lékař nedá potvrzení pro prodloužení zbrojního průkazu a on bude nucen na policii odnést své zbraně. Podotýkám, že zatím se musí jen dát do úschovy, vyvlastnění se ještě nedosáhlo, ale věřím, že na tom pilně pracují.
Autor: morbid Čas: 2016-03-23 10:28:07 Titulek: Re: Nespokojený zákazník [↑]
Web: neuveden Mail: morbid v doméně post.cz
"takže podobně jako Trump či Hampl může dělat cokoliv a v určitých kruzích je vždy omluven? "
Ano. A ještě se ti dotyční budou nazývat pravou pravicí. Prostě náboženství, no.
Autor: morbid Čas: 2016-03-14 14:21:21
Web: neuveden Mail: morbid v doméně post.cz
Já jsem se zařekl, že tuhle její, určitě ne poslední, kravinu nebudu komentovat.
Ale na FB jsem napsal:
"Kráva Marksová je důkazem, že demokracie není zárukou svobody."
A samozřejmě to spousta lidí nepochopila a začala mi vysvětlovat, jak je demokracie jediná možnost a nic lepšího nemáme. Jako kdybych tvrdil opak :-)
Autor: morbid Čas: 2016-02-24 13:51:36
Web: neuveden Mail: morbid v doméně post.cz
Já myslím, že tím problémem nejsou ani tak dotace zemědělcům, jako právě ty hygienické normy. Stát přes nějaký úřad rozhoduje o tom, co se jak dlouho může prodávat (bez ohledu na skutečnou kvalitu potraviny) a pak navíc i rozhodne, co po takové lhůtě s tím udělat.
V principu si asi obchody od státu ty potraviny půjčují na komisní prodej :-D
Autor: morbid Čas: 2015-12-18 09:41:17 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: morbid v doméně post.cz
Arendotovou jsem kdysi četl, ale nenám dojem, že by mi něco objasnila. Přišlo mi to spíše jako kniha o historii, ale bez nějakých relevantních závěrů pro budoucnost. V podstatě mi to nic nedalo. Zbytečně strávený čas. Stejně jako Demokracie v americe, prý klasika, ale nic mi to nedalo.
Autor: morbid Čas: 2015-12-16 10:25:42 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: morbid v doméně post.cz
Já osobně jsem přesvědčen, že ta dnešní imigrace je důsledkem politik Evropských států. A následovat bude další posílení těchto politik.
Prostě budou chtít po nás víc platit na další lidi co chtějí žít na úkor státu. Nevidím tu nic nového, jen míra se zvětšuje.
Autor: morbid Čas: 2015-12-16 09:29:12 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: morbid v doméně post.cz
Ano nepochopí, také jsem tu diskuzi četl. Samozřejmě nepochopili :-)
Autor: morbid Čas: 2015-12-16 09:28:38
Web: neuveden Mail: morbid v doméně post.cz
Fáze jedna a dvě se nás už dnes netýká.
I zákaz kouření v restauracích je jen gradace dřívějších omezení. V podstatě když už stát řekl, že hospodu může mít jen ten, komu to dovolí a kdo splní nějaké normy, začala nesmyslná regulace.
Autor: morbid Čas: 2015-12-10 10:03:37
Web: neuveden Mail: morbid v doméně post.cz
"Nevinným totiž nelze vládnout.
Stát má jednu jedinou pravomoc – zatočit s tím, kdo překročí zákon. Jenže když není dost pachatelů, musí si nějaké obstarat. A tak začne stavět mimo zákon kde co, až už není možné normálně žít, aniž by se člověk proti něčemu neprovinil. Národ poctivců není nikomu k užitku. Z takového nic nekouká. Stačí ale schválit pár zákonů, které nelze ani dodržovat, ani vymáhat, ani objektivně vykládat, a rázem máte národ provinilců. A těm už vládnout lze."
Atlasova vzpoura, Ayn Rand
Autor: morbid Čas: 2015-11-20 13:12:06
Web: neuveden Mail: morbid v doméně post.cz
Jen ať to sem píše, už dlouho jsem se takhle nezasmál :-D
Autor: morbid Čas: 2015-11-12 12:36:21 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: morbid v doméně post.cz
Možná je to úmysl vytvořit tolik nesrozumitelných a veřejně neznámých zákonů, že vlastně každý je vinen a stačí ukázat prstem na kohokoliv, kdo je nepohodlný, a důvody už se vždy najdou.
And Raynd to v Atlasově vzpouře popsala velmi plasticky.
Autor: morbid Čas: 2015-11-09 11:02:26 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: morbid v doméně post.cz
Pro ně ne, ale pro lidi by mělo. Bohužel díky indoktrinaci, si tohle málokdo uvědomuje.
Autor: morbid Čas: 2015-11-09 10:02:47
Web: neuveden Mail: morbid v doméně post.cz
Nejen tento příspěvek, ale tento nejvíce, mi připomněl tuhle citaci:

"Nevinným totiž nelze vládnout.
Stát má jednu jedinou pravomoc – zatočit s tím, kdo překročí zákon.
Jenže když není dost pachatelů, musí si nějaké obstarat. A tak začne stavět mimo zákon kde co, až už není možné normálně žít, aniž by se člověk proti něčemu neprovinil.
Národ poctivců není nikomu k užitku. Z takového nic nekouká.
Stačí ale schválit pár zákonů, které nelze ani dodržovat, ani vymáhat, ani objektivně vykládat, a rázem máte národ provinilců. A těm už vládnout lze."
Atlasova vzpoura, Ayn Rand 1957 (překlad Aleš Drobek 2014)
Autor: morbid Čas: 2015-11-09 09:57:29
Web: neuveden Mail: morbid v doméně post.cz
Když si nepřihlásím trvalé bydliště, dostanu pokutu, když ji odmítnu zaplatit, tak mě zavřou, když odmítnu nastoupit trest, tak mě zastřelí?
To je to opravdu tak důležité, že je potřeba mi hrozit zbraní, abych se zaregistroval kde bydlím?
A pokud je to pro vládce tak důležité, není spíše na místě se jich bát?
logo Urza.cz
kapky