Diskuse – Stoky Svobodného přístavu (Urza.cz); (S)toky myšlenek Svobodného přístavu (Urza.cz)

hamburger menu

Komentáře uživatele marek28 (strana 23)

Nezobrazí-li se komentář po prokliku do odpovídající diskuse, znamená to, že se jedná o reakci ve vlákně, které se uživatelé rozhodli skrýt (tyto může každý zobrazit po přihlášení).

Autor: marek28 Čas: 2017-08-31 01:25:34 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
No jo, ale kdo není? Svobodným už moc nevěřím, řeší blbosti a pořád mezi nimi vidím dost konzerv na to, abych je nevolil s radostí. TOP09, ODS, škoda mluvit. Piráti sice jsou levicoví, nicméně líbí se mi jejich snaha o to udělat systém alespoň transparentní a průhledný. Navíc nemám pocit, že by byli na české poměry nějak extra levicoví.

Ale největší šance má stejně moje neúčast.
Autor: marek28 Čas: 2017-08-30 22:28:12 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
No já si právě začínám říkat, že by to chyba možná nebyla. Btw nemyslím, že ve fázi uvažování se ještě vůbec dá mluvit o chybě, na to je příliš brzy. Zrovna u mně je cesta od úvahy k vhození lístku do urny nesmírně vzdálená.
Autor: marek28 Čas: 2017-08-30 18:45:09
Web: neuveden Mail: neuveden
Přemýšlím o Pirátech...
Autor: marek28 Čas: 2017-08-29 14:58:24 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
No podobný názor na demokracii - bude negativní, to jo, ale u nás proto, že je příliš nesvobodná a u nich proto, že je nesvobodná málo...
Autor: marek28 Čas: 2017-08-28 20:09:26 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
No jo ale pořád lepší zarytý demokrat než komunista/nácek.
Autor: marek28 Čas: 2017-08-28 16:17:28 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
No takže ten člověk si to asi myslí, ne? Když navrhuje, aby se tak změnil systém...
Autor: marek28 Čas: 2017-08-28 09:57:19 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Tak si říkám, jak to interpretovat. Na jednu stranu si říkám paráda - lidi jsou nasraní na tenhle systém. Jenže mi je jasné, že jsou na něj nasraní z úplně jiných důvodů než já. A obávám se, jestli nízký zájem o veřejné dění nepředznamenává touhu po vládě silné ruky. Po vládě někoho, kdo se s tím prostě nebude srát a nebude se nechávat zdržovat obstrukcemi a dá to tady už do pořádku - což je vesměs argumentace ne-voličů z mého okolí.
Autor: marek28 Čas: 2017-08-28 06:12:23 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Na Googlu jsem btw našel během pár sekund článek, jehož autor je o tom tvrzení tak přesvědčený, že by v závislosti na něm i měnil systém voleb.

https://legacy.blisty.cz/art/31106.html
Autor: marek28 Čas: 2017-08-28 06:10:27 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Já se s tím setkal taky. Opakovaně.
Autor: marek28 Čas: 2017-08-25 17:10:14
Web: neuveden Mail: neuveden
Jeden OT, pokud se nezlobíte...

Volby se blíží, koho se chystáte volit? Nad kým uvažujete a proč?
Autor: marek28 Čas: 2017-08-22 23:25:08
Web: neuveden Mail: neuveden
Jo, nedávno mi jeden tvrdil, že prý díky EU máme kanalizace a naše děti mohou chodit do školky. :D Tak nevím, kam to za mlada házeli mě, když školky ještě neexistovaly. A docela dobře si pamatuju, že splachovací záchod jsme měli taky odjakživa. Teď je to sranda, ale vemte si, jak to bude vypadat, až nám bude třeba 70 až 80. Pro mládež budeme asi něco jako opice, které se narodily někdy v temnotě před tím, než na toto území přišli dobrodruzi a kolonizátoři z EU a přinesli nám civilizaci. Ach jo...

Btw dvě věci k tomu volnému obchodu. 1) Být vděčný EU, že nás milostivě nechá volně obchodovat, je na podobné úrovni, jako být vděčný násilníkovi, že mě milostivě nezmlátil. Podobný bullshit. 2) Co najednou ta adorace volného obchodu, když jde o EU? Jindy slyším, jak je volný trh vlastně úplně k hovnu a vše se musí regulovat, jinak všichni umřeme na sars v pečivu. Chvíli mě přesvědčují, že volný trh je super, pak z něj zase dělají démona, který nás všechny povraždí, já tomu opravdu nerozumím.
Autor: marek28 Čas: 2017-08-22 16:33:28 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Jo, to už je na hovno. :D
Autor: marek28 Čas: 2017-08-22 15:38:05
Web: neuveden Mail: neuveden
Dřív jsem býval fanda technokracie a přiznám se, že ještě teď by mi byla vláda takových odborníků milejší než demokracie. :) Když už mi totiž někdo vládne, byl bych rád, kdyby to byl někdo, ke komu můžu aspoň vzhlížet, někdo, kdo něco dokázal a tak.
Autor: marek28 Čas: 2017-08-20 14:43:42 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
"největší pojistkou obecně proti všem sociálně patologickým jevům je tradiční rodina s jasně vymezenými rolemi" - Můžete to nějak dokázat? Já bych řekl, že tlačit někoho do role, o kterou nestojí, naopak pat. jevy značně podporuje.
Autor: marek28 Čas: 2017-08-19 14:41:24 Titulek: Re: Zákaz hentai [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Já zase četl, že v Austrálii dokonce ani dospělé ženské s příliš malýma kozama ze stejného důvodu nesmí točit porno. Ale nevím, jestli to není nějaký drb.
Autor: marek28 Čas: 2017-08-17 17:38:18 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Proč jste to ale v článku vůbec nezohlednil? Přijde mi, že pro libertariána to musí být zcela zásadní aspekt celé té věci. Mohl byste mi to nějak přiblížit? Hlavně tu citovanou pasáž? Děkuji.
Autor: marek28 Čas: 2017-08-17 17:36:35 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Tak já taky obecně nemám rád ničení památek, ale chápu, že někoho může přítomnost sochy, oslavující třeba komunismus, dost urážet - navíc když ze svých daní musí platit její údržbu. To je úchylnost. Nicméně zásadní je to, komu ta socha patří. A Pánka to vůbec nezajímá.
Autor: marek28 Čas: 2017-08-17 00:33:50
Web: neuveden Mail: neuveden
Moc se omlouvám za OT, ale co soudíte o tomto článku M. Pánka na stránkách Liberálního institutu?

http://libinst.cz/je-spravne-odstranovat-pocty-amoralnimu-rezimu/

Jak si vysvětlujete třeba tuto větu: "A právě o sochu před soudem v Durhamu v Severní Karolíně jde v aktuálně medializovaném případu, jehož hlavní aktérka je (zřejmě správně) stíhána. Avšak někdy je třeba porušit zákon, aby člověk prosadil spravedlnost, jak dobře věděla Rosa Parksová."

Celkem mě zaráží, že údajný libertarián schvaluje ničení - byť státního - majetku. Ale především, mluví o jakési "spravedlnosti" - bylo by podle něj tedy v pořádku zničit "nespravedlivou" sochu, která by byla v soukromém vlastnictví? Zdá se, že ano. Takže jde zase jen o nějaké jako-libertariány, kteří si hrají na hrozně svobodomyslné, když se jim to zrovna hodí? Díky.
Autor: marek28 Čas: 2017-08-12 21:57:34 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Ok asi jsem hloupý, protože to prostě nechápu, ať nad tím přemýšlím, jak chci. To je fuk...
Autor: marek28 Čas: 2017-08-12 16:26:11 Titulek: Re: Evolucna teoria [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Takže přímé pozorování není důkaz? Mám v ruce knihu, listuju si v ní, prohlížím si jí, ale to neznamená, že ta kniha existuje?
Autor: marek28 Čas: 2017-08-12 16:24:54 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
1) Takže gravitace taky není dokázaná?

2) Všechna ne. Je to komplexní teorie. Ale základ dokázaný je - pozemský život se vyvíjí a rozvíjí. To je evoluce. Zbytek jsou věci, které se od evoluce odvozují.

3) Evoluce ale není jen historie, je to princip vývoje pozemského života. Princip, který můžeme reálně pozorovat právě tady a teď.
Jinak všechno se pochopitelně dá zpochybnit. To můžu třeba i říct, že pravda není nic, protože žijeme v matrixu. Samozřejmě se proti tomu v podstatě nedá nic namítnout - jen to, že pak nemá vlastně žádná diskuse o ničem smysl.
Autor: marek28 Čas: 2017-08-12 15:17:56
Web: neuveden Mail: neuveden
Evoluční teorie je dokázaná. Je přímo pozorovaná v laboratorních podmínkách hned několikrát. Evoluce je princip vývoje života na Zemi. Jistě, dá se namítnout, že nevíme, jak PŘESNĚ evoluce v historii života na Zemi proběhla. Ano, můžeme třeba polemizovat o tom, jak přesně vypadalo větvení třeba u lidského druhu a jeho předchůdců. Ale to nic nemění na tom, že evoluce jako taková je fakt. Můžeme ji brát třeba jako nedokončené puzzle. Stejně jako to puzzle evoluce nepochybně existuje, ale dokud není puzzle složené, nevíme přesně, jak vypadá. Přesto to na jeho existenci nic nemění. S evolucí je to stejné. Snad je to srozumitelné.

Jinak dobré video, já si prostě jen myslím, že evoluční teorie není dobrý příklad. Protože je dokázaná. :D
Autor: marek28 Čas: 2017-08-11 03:34:37
Web: neuveden Mail: neuveden
To vlastně není tak úplně pravda. Oni nezakázali hranolky, jen zakázali produkty s určitou hladinou akrylamidu, nebo jak se to píše. Což znamená, že výrobci budou muset dělat hranolky jinak a zdravěji.

Samozřejmě se toho dementního opatření nezastávám, je to zas klasická ukázka toho, když mě někdo chrání, aniž bych o to stál. Normální člověk, kterého to sere, si prostě řekne "aha, tak já už hranolky jíst nebudu". Jen debil si řekne "aha, tak já všem zakážu jíst hranolky s nadměrným množstvím alkalydu". Jen uvádím na pravou míru.

A ještě perla na konec - v jedné diskusi na toto téma jsem četl kouzelné tvrzení, že EU tím přece vůbec nic nezakazuje, jen to reguluje. :D
Autor: marek28 Čas: 2017-08-10 15:01:48
Web: neuveden Mail: neuveden
Extrémní socialistka Feryna, která by chtěla hromadně okrádat a ohrožovat lidi, nepřijde, protože by ji tam někdo opresoval a trigeroval? Velká škoda. :D
Autor: marek28 Čas: 2017-08-07 19:42:30 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Policie je tak či tak financována neoprávněně - z daní vybraných násilím. Mluvit v takové situaci o nákladech je chucpe.

"Navíc vaše představa společnosti, bez státního uspořádání je komická." - To je brilantní argument. :D
Autor: marek28 Čas: 2017-08-07 19:40:27
Web: neuveden Mail: neuveden
Já bych si s nějakým policajtem někdy hrozně rád pokecal. Pochopil jeho myšlenky, proč dělá to, co dělá a tak. Protože já se prostě nemůžu zbavit dojmu, že to jsou buď nějací roboti bez vlastního rozumu a svědomí (protože jim přijde normální jednu věc dnes tolerovat, ale zítra za tu samou tvrdě trestat, když vejde v platnost nový zákon), nebo prostě oportunističtí pablbové, co by za prachy prodali i vlastní mámu a je jim úplně jedno, co vlastně dělají, když za to dostanou tu dvacítku čistýho nebo kolik.
Autor: marek28 Čas: 2017-08-02 18:35:50 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Já znám spoustu dobrých levičáků. Dobrých prostě a jednoduše v tom smyslu, že to myslí dobře, nebo se moc o ty věci nezajímají. Zpracovaných propagandou, výchovou atd. Vy určitě taky. Z pohledu ankapu je drtivá většina lidí levičáky.

"za solidaritou se skrývá vypočítavost" - Ne nutně. Zářným příkladem je třeba moje máma, která by se pomalu rozkrájela nejen pro svoje děti, ale i pro spoustu dalších lidí.

"A vámi zmiňovaní fašos a vlastenci a domobranáři jsou etatisti až na půdu" - Ano. Však pravice neznamená, že nejde o etatisty.
Autor: marek28 Čas: 2017-08-02 18:18:21 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Jenže fanatismus nic neřeší, jen problémy vyhrocuje. Když někomu řeknete, že je to lenoch a zmrd, jak ho tím chcete přesvědčit, že váš pohled na svět je lepší?
Autor: marek28 Čas: 2017-08-02 15:58:47
Web: neuveden Mail: neuveden
Příliš zjednodušující příklad. Jasně, že to byla alegorie (pravičák řeší problémy sám, levičák kolektivně), ale to dítě přece nepozná.

Co když vaše dcera vyroste a sama uvidí, že i levičáci mohou být svým způsobem dobří lidé, upřímní a obětaví? A za pravičáka se naopak označuje kdejaký fašos, co by zakazoval potraty a zaváděl povinnou vojnu a vlasteneckou výchovu? Nebojíte se, že tím dcera dojde k tomu, že jste jí celý život říkal nesmysly a všechny je zavrhne i s těmi dobrými?
Autor: marek28 Čas: 2017-08-02 15:56:18 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Tohle je fanatismus.
Autor: marek28 Čas: 2017-07-31 18:50:04 Titulek: Re: [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Je to debilní zákon a paskvil. Ale tak je to zákon no...

Náhled do duše etatistovy. :)
Autor: marek28 Čas: 2017-07-29 20:56:34 Titulek: Re: majtel [↑]
Web: neuveden Mail: neuveden
Přírodní je spíš zákon silnějšího, ne?
logo Urza.cz
kapky