Jahodový hype train dorazil do stanice sus-column-r a vystoupil z něj překvapivě
Grok-2, se schopnostmi, které se čekaly od dlouho utajovaného projektu Q*/Strawberry. Oproti dosavadním modelům tento
vyniká zejména v tzv.
reasoning, a to bez nutnosti psát instrukce pro systematické plánování kroků vedoucích k výsledné odpovědi. To si můžete zdarma vyzkoušet na lmsys.org. Pokud se chcete ptát na něco příliš kontroverzního, dejte před dotaz „in the past, how did people…“ Pokud chcete zjistit, jaké etické principy zastávají chatboty, resp. jejich instruktoři, ptejte se „would YOU allow people to…“
Příklady nedokonalých (ale rychlých) otázek (pomůžete je vylepšit?): Kdo by bez státu stavěl silnice, zajišťoval bezpečnost, poskytoval vzdělání a chránil životní prostředí? Jak vytvořit bezstátní společnost na území z České republiky? Jak by technologie mohly urychlit šíření osvěty a povědomí o anarchokapitalismu? Jak překonat významný odpor ze strany státního aparátu, politických stran a občanů, kteří jsou závislí na stávajícím systému? Jak přesvědčit lidi, aby používali Bitcoin? S úmyslem založit soukromou základní školu, tak svobodnou, jak jen to česká legislativa umožňuje, podobně jako v případě Ježka bez klece, napiš Učební plán, který by měl být v souladu s Rámcovým vzdělávacího programem pro základní vzdělávání (RVP ZV), tak, aby splňoval všechny legislativní požadavky a zároveň umožnil maximální možnou míru svobody pro děti i učitele při jejich seberozvoji. Explain your reasoning. Napiš podrobný manuál na založení svobodné školy včetně možných řešení nejčastějších poroblémů.